TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27516 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Intel 27 Eylül'de tablet etkinliği düzenliyor Foodspotting ile en yakınınızdaki lezzetler cebinizde HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (45) YORUM YAZ

tarafından 19 Eylül 2012, Çarşamba 16:33 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Vestel'den 4K televizyon, smart tv ve daha fazlası
Televizyonlar Erdi ÖZÜAĞ "Fx57" 45 15694 00:08:00
Vestel, Almanya'daki IFA 2012 Fuarı'nda kurduğu dev standaında başta 4K televizyonlar olmak üzere smart tv'ler ve ürün gamındaki diğer yenilikleri tanıttı. İşte detaylar.
 
 
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
dailywalker 06.01.2014 00:10:43
National Geographic kanalında vestel'in belgeselini izleyince gurur duydum.Fabrikanın büyüklüğü ve çalışanların özverisi gözalıcı.Kendilerine has çalışmalar yapmaları harika.
rutan 22.09.2012 23:23:57
quote:

Orijinalden alıntı: albani

tembelherif,erturk,budavar,MxFx,est2006,8888,Dexter,Mobile daha buraya gelipte bu şekilde yazacak diğer üyeler

Konu ile alakasız msg yazmak veya ona buna bahane bulup taş atmak daha olmadı işi hakarete bile getirmek
veya konu harici ne varsa yazmak gibi saçmalıklar "yorum" mu oluyor şimdi!

HABER başlıkların içine ediyorsunuz,tüm Haber başlıkları yaklaşık böyle ve hatta bazıları çok daha rezil biçimde
ve Haberci ile alay etmek veya haber haciri abuk-subuk muhabbetler yapmak v.s v.s v.s

Yukarıda est2006 doğru bir şey yazmış ama bir farkla;o Türkçe nin içine edilmesinden bahsediyor ama aslında
burada içine edilen konunun,haberin bizatihi kendisi bunu yapanda işte yukarıda bahsettiğim bazı üyeler
siz Türkçe ye bahane bulacağınıza önce doğru dürüst ve üsluba uygun yorum yapın da sonra ona buna taş atın!!

Nerede bir Haber başlığı olsa bu aykırı tipler gelip,konu hk.tek kelime yazmadan,ya kafadan Haberciye veriyorlar odunu
sonra kılık kıyafetine sonra habere olmayacak saçma ve teknikten yoksun saçmalıklar v.s şeklinde gidiyor!

Yöneticiler de sağolsun bunlara herhalde "fikir-özgürlüğü" diye bakıp çoğunu es geçiyor;ya da bulaşmamak için hiç seslerini
çıkarmıyor!! yada arada bazı şikayet edilenleri de herhalde doğru bularak siliyor! bunlaırn hepsini silin Sn.Yöneticiler
ve üyeler de artık anlasın böyle saygısızlıkların yorum diye olamayacağını!!

Adamın beş kuruşluk bilgisi yok,gelip ahkam kesiyor ve konu hk.hiç bir bilgisi de olmadığı için ve de illa bir şeyler yazması
mecburiymiş gibi bu şekilde konu dışı ne kadar abukluklar varsa yazıp içni döküp çekip gidiyor!!

VESTEL adını duyan bazı tipler zaten kafadan karşı oldukları için veriyorlar aynen odunu
Ve bu şimdi "eleştirimi" oluyor!

Vestel in neyi nasıl yaptığını hiç bilmeyenler,sadece adı VESTEL diye aynen girişiyorlar!

Adama sorsan;sen hangi paneli kullanıyorsun;çok büyük çoğunlukla cevap ya Samy ya da LGE olacaktır!!
Ve bu adam elin Korelisini senden yani bizden daha fazla koruyacak ve onun fanatiği olacaktır
DH zaten Samy ve özellikle LGE fanatiklerinden geçilemiyor ama Vestel ile mukayese etmeye kalkışacak kadar bilgiden yoksunlar

Kısaca "içine etmeyin" HABER başlıklarının! varsa bilginiz bunları sunun,yoksa okuyun geçin gidin yaw!!

Sizin yüzünüzden burada konu kesinlikle bir bilgi çerçevesinde tartışılamıyor,adam gelip,Erdi nin neden elbisesi şöyle değilmiş,yok neden
eli cebindeymiş diyor veya konu hk.bilgi veren yetkiliye nedne neden neden diye abuk subuk şeyleri soruyorlar,yazıyırlar v.s

"Transparan" ı bile anlamayıp,çoğu ğye adeta saçmalamış,zaten ben de bunu için yukarıdaki ilk msg ımı yazmıştım,ancak kimse olayın
özüne bakmadığı için,Erdinin eline takılmış veya Vestel yetkilisinin konuşmasına takılmış

Kafasında sabit fikirle VESTEL diye geldiği için ne gözü görüyor nede olayı kavrayabiliyor ve aynen girişiyor!

İşin tuhafı ise bu kişiler daha doğrusu herkes,herhalde tüm panel üreticisi markaların katalog bilgilerini ve diğer tanıtımlarını
hiç görmemişler,okumamışlar gibi şimdi gelmişler şu "Transparan" lafına takılmışlar ve daha da traji-komik olan kısım ise birilerinin
bu lafa istinaden gerçekten "şeffaf" bir şey araması


++
Sn.Yönetici sizde artık bu "HABER" başlıkları konusunu bir masaya yatırın da böyle saçmalıklara artık izin vermeyin ve zaten bana göre asıl
suç sizde!!!çünkü bunlara "özgürlük" diyerek bu ""içine edilmenin"",daha doğrusu kalitenin yerlere düşmesine sebeb oluyorsunuz!!!

Daha önce de siz defalarca yazmıştım ltf şu HABER başlıklarını kilitleyin diye!!!
Sizde ısrarla olmaz yapamayız o zaman taraflı davrandığımız veya tek taraflı davrandığımız anlaşılıyor v.s gibi bir sebebler söylemiştiniz!

Buyrun o zaman fikir özgürlüğü olarak kalitesizliğe vede konu dışı ne varsa yazılan msg lara!!

Saygılar

Şimdi bir çok üye bana çok kızacak ama bir çok konuda yerden göğe kadar haklısınız sayın Albani. Bu arada Türkçe' yi doğru kullanma konusunda ben de oldukça hassasım. Elimden geldiğince her yazdığımı tekrar kontrol etmeye çalışıyorum. Lütfen hepimiz biraz daha dikkatli olalım. Bundan hiç bir şey kaybetmeyiz. Aslında bu konu ile ilgili bir yazı da yazmayı düşünüyorum.
Gelelim asıl konuya... Benim de bir parçacık elektronik bilgim var. Özellikle elektron tabancalı TV' ler ve Radyolar konusunda. Varyabıl deseniz kaç kişi anlar acaba. Vertikal katında arıza var, EHT trafosu değişmeli ya da elektron tabancası görev yapmıyor deseniz, kaç kişi anlar acaba... Elbette herkesin anlamasını bekleyemeyiz ama bu insanlardan teknik yorum da beklememeliyiz. Kısaca, kulaktan dolma bir kaç parça bilgisi olan bir insan kalkıp da teknik açıdan bir yorum yapmamalıdır... Artık ne o TV' ler gündemde ne de radyolar. Radyo dinleyen kalmadı desek yeridir. Dinleyenlerde uydu alıcısından dinliyor... On yıl önceki teknoloji ile bugünkü arasında dağlar var ve bu yüzden teknik açıdan bir yorum yazmaya çekiniyorum. Ama bazıları bu işi o kadar kolay yapıyor ki...
Aslında bir ürün alırken, iki söz çok önemli... "Ne kadar ekmek, o kadar köfte" ya da "Ucuz etin yahnisi..." Yani yeterince paranız varsa en iyi ürünü satın alabilirsiniz. Yoksa, bütçenize en uygun en iyiye yakın ürünü alırsınız. Mersedes dururken, kim Şahine binmek ister ki... Ama bazen dikkatli olursanız, Şahine vereceğiniz parayla çok az kullanılmış ikinci el bir Corsa' ya sahip olabilirsiniz ki iki araba birbiriyle kıyas edilemez bile...
Ben Vestel ürünleri kullanıyorum. Nedeni ucuz olması ve garantisinin üç yıl olması ki en büyük nedenlerinden biri de bu. Anneme 42VF8022 aldım ve hiç sorunsuz kullanıyor. Oğluma 32' bir yan ürününü aldım ve bilgisayar ekranı olarak kullanıyor ve 12 taksit olarak 499 TL' ye aldım. Şimdi de kendime 42PF8231 Terranova aldım. 12 taksit 1762 Tl' ye. Eksilerini, artılarını bilerek aldım ve hiç de dert etmiyorum. Elbette Sony, Toshiba gibi markalardan almayı çok isterdim ama dedim ya bütçe ancak buna elverişli... Bazıları diyecek ki bu fiyata LG620S alınabilir. Haklı olabilirler ama ancak peşin ve paralel ithalat olarak alınabilir. Peki bir sorun olduğu zaman ne yapacaksınız? TV' yi kargoyla göndereceksiniz(En az 50 TL) 20 gün gelmesini bekleyeceksiniz. Belki geldiğinde tam olarak yapılmamış olacak ve aynı süreci bir daha yaşayacaksınız, v.s. Yani arıza anındaki sonuçları düşününce garanti olayı ön plana çıkar. Bu açıdan baktığınızda bulunduğunuz yerde servisi olan bir markayı seçmek daha mantıklı geliyor. Hele bir de garantisi diğerlerinden bir yıl daha fazlaysa, çok daha mantıklı hale geliyor. İşte bütün mesele bu... Saygılarımla.
Mutlucan96 22.09.2012 20:15:27
Gayet güzel. Vestel'i böyle görmek çok güzel. Olumsuz yorum yapanları anlamıyorum. Gurur duyulmalı.
meta80 22.09.2012 16:54:27
Vestel grubunu gerçekten tebrik ederim
marka olarak ben beğeniyorum
şu anda 42750 nolu lcd televizyonunu 5 yıldır kullanıyoruz


http://forum.donanimhaber.com/m_15357329/mpage_1/f_/key_vestel+42750//tm.htm#15705053
baris_55 22.09.2012 15:56:19
bütün anti vestelciler doluşmuş.

montaj diyen arkadaşlar yapın bir lcd anakartı yapın bir lcd yi süren bir kart görelim sizi de.

kendi bindiği dalı kesen zihniyet.
baris_55 22.09.2012 15:52:55
bütün anti vestelciler doluşmuş.

montaj diyen arkadaşlar yapın bir lcd anakartı yapın bir lcd yi süren bir kart görelim sizi de.

kendi bindiği dalı kesen zihniyet.
DH Misafiri 21.09.2012 16:41:30
Teknoloji ürün satan bir firmanın reklamında silahlı adamlarla mezeli reklam yapması düşündürücü!
cepni27 21.09.2012 09:45:02
Biz sömürge ülkesi değiliz , lütfen TÜRKÇE'MİZİ güzel konuşalım.Türkçekarşılığı olduğu halde neden öyle davranıyorsunuz , anlaması GÜÇ!
Hangi avrupalı yada amerikalı japon üreticinin mamülünü japonca kelime kullanarak söylediğini duyan var mı?
hepsi kend dilinin karşılığında sözlerle konuşuyor!
St Batuhan 21.09.2012 08:54:01
Ben Vesteli bu videodan sonra sevdim ama bakar mısınız ki yorumlardan sonra birazcık tiksindim. Aslında evet Transparan ekran olayına takıldım da geldim ne yazılmış diye okumaya. Daha önceden Samsung'un gösterimini de gördük sonuçta ama bu videoda ben ona benzer bir hal göremedim? Açıklama da yok doğru düzgün yoksa ben mi kaçırdım. Albani uzun bir yazı yazmış, oturdum her 2 yazdığını da okudum ama anlam veremedim konuya dair. Tabi diyeceğim bir şey var, evet yorum yapmak hakları herkesin, daha saçma sohbetler geçiyor ve üzücü bir şey ama yönetimi ciddi bir şekilde uyarmaya çalış o zaman o şekilde hem isim verip hem ağır konuşacağına. Bunca zaman yazdıklarını okudum ama işte ne yaparsın son zamanlarda bir düşme görüyorum hocam yazdıklarında. Sen de duruma dair teknik bir girişimde bulunmamışsın. Sonuç olarak ben öyle alakasız kısım için uzun yazacağına Vestel ile ilgili, pixellence falan için bir şeyler yazarsın zannediyordum ya neyse.

Sonuç olarak, transparan ekran ile ilgili ciddi manada düşüncesi olan biri olur da bu mesajı okursa, bana videoda transparan ekran hakkında geçen bir cümleyi hatta alakalı bir şeyi göstersin, ben hiç benzetemedim bir şeyi...
çokonat 21.09.2012 01:44:19
quote:

Orijinalden alıntı: Nightmare70

Birşey sormak istiyorum daha ülkemizde 1080p yayıncak 1080i yayınlar mevcut,4K ne kadar gerekli acaba :))

Daha alt segment televizyonlarımız da var sizi o tarafa alalım
Tremonster 20.09.2012 20:49:00
Böylesine yanıltıcı bir başlığı "yanlışlıkla" yazmış olmanızı umut ediyorum.
DH Misafiri 20.09.2012 19:06:41
Ulan ne amlelesiniz ya. Abi bi video ya da olumlu yorumlar yapın. Içiniz kararmış hepinizin. Allah bilir asık suratli tiplersiniz
revelax 20.09.2012 18:33:35
2 sene önce vestel lcd tv aldık garanti bitti pixseller ölmeye başladı sözde yerli malı bedava verseler almam.Ayrıca yerli üretim olmasına ragmen yurtdışından gelen ürünlerle aynı fiyat bu nasıl iş anlamadım sana o parayı verene kadar lg veya samsung alırım kafam rahat olur.
kurunc 20.09.2012 17:54:01
Vestelin Digital Uydu Alıcısını kullanmıştım bir zamanlar, o gün bu gündür vestel kullanmamaya tövbe ettim !
tembelherif 20.09.2012 17:48:08
quote:

Orijinalden alıntı: albani

tembelherif,erturk,budavar,MxFx,est2006,8888,Dexter,Mobile daha buraya gelipte bu şekilde yazacak diğer üyeler Konu ile alakasız msg yazmak veya ona buna bahane bulup taş atmak daha olmadı işi hakarete bile getirmek veya konu harici ne varsa yazmak gibi saçmalıklar yorum mu oluyor şimdi! HABER başlıkların içine ediyorsunuz,tüm Haber başlıkları yaklaşık böyle ve hatta bazıları çok daha rezil biçimde ve Haberci ile alay etmek veya haber haciri abuk-subuk muhabbetler yapmak v.s v.s v.s Yukarıda est2006 doğru bir şey yazmış ama bir farkla;o Türkçe nin içine edilmesinden bahsediyor ama aslında burada içine edilen konunun,haberin bizatihi kendisi[:] bunu yapanda işte yukarıda bahsettiğim bazı üyeler siz Türkçe ye bahane bulacağınıza önce doğru dürüst ve üsluba uygun yorum yapın da sonra ona buna taş atın!! Nerede bir Haber başlığı olsa bu aykırı tipler gelip,konu hk.tek kelime yazmadan,ya kafadan Haberciye veriyorlar odunu sonra kılık kıyafetine sonra habere olmayacak saçma ve teknikten yoksun saçmalıklar v.s şeklinde gidiyor! Yöneticiler de sağolsun bunlara herhalde fikir-özgürlüğü diye bakıp çoğunu es geçiyor;ya da bulaşmamak için hiç seslerini çıkarmıyor!! yada arada bazı şikayet edilenleri de herhalde doğru bularak siliyor! bunlaırn hepsini silin Sn.Yöneticiler ve üyeler de artık anlasın böyle saygısızlıkların yorum diye olamayacağını!! Adamın beş kuruşluk bilgisi yok,gelip ahkam kesiyor ve konu hk.hiç bir bilgisi de olmadığı için ve de illa bir şeyler yazması mecburiymiş gibi bu şekilde konu dışı ne kadar abukluklar varsa yazıp içni döküp çekip gidiyor!! VESTEL adını duyan bazı tipler zaten kafadan karşı oldukları için veriyorlar aynen odunu Ve bu şimdi eleştirimi oluyor! Vestel in neyi nasıl yaptığını hiç bilmeyenler,sadece adı VESTEL diye aynen girişiyorlar! Adama sorsan;sen hangi paneli kullanıyorsun;çok büyük çoğunlukla cevap ya Samy ya da LGE olacaktır!! Ve bu adam elin Korelisini senden yani bizden daha fazla koruyacak ve onun fanatiği olacaktır[:] DH zaten Samy ve özellikle LGE fanatiklerinden geçilemiyor ama Vestel ile mukayese etmeye kalkışacak kadar bilgiden yoksunlar Kısaca içine etmeyin HABER başlıklarının! varsa bilginiz bunları sunun,yoksa okuyun geçin gidin yaw!! Sizin yüzünüzden burada konu kesinlikle bir bilgi çerçevesinde tartışılamıyor,adam gelip,Erdi nin neden elbisesi şöyle değilmiş,yok neden eli cebindeymiş diyor veya konu hk.bilgi veren yetkiliye nedne neden neden diye abuk subuk şeyleri soruyorlar,yazıyırlar v.s Transparan ı bile anlamayıp,çoğu ğye adeta saçmalamış,zaten ben de bunu için yukarıdaki ilk msg ımı yazmıştım,ancak kimse olayın özüne bakmadığı için,Erdinin eline takılmış veya Vestel yetkilisinin konuşmasına takılmış Kafasında sabit fikirle VESTEL diye geldiği için ne gözü görüyor nede olayı kavrayabiliyor ve aynen girişiyor! İşin tuhafı ise bu kişiler daha doğrusu herkes,herhalde tüm panel üreticisi markaların katalog bilgilerini ve diğer tanıtımlarını hiç görmemişler,okumamışlar gibi şimdi gelmişler şu Transparan lafına takılmışlar ve daha da traji-komik olan kısım ise birilerinin bu lafa istinaden gerçekten şeffaf bir şey araması ++ Sn.Yönetici sizde artık bu HABER başlıkları konusunu bir masaya yatırın da böyle saçmalıklara artık izin vermeyin ve zaten bana göre asıl suç sizde!!!çünkü bunlara özgürlük diyerek bu içine edilmenin,daha doğrusu kalitenin yerlere düşmesine sebeb oluyorsunuz!!! Daha önce de siz defalarca yazmıştım ltf şu HABER başlıklarını kilitleyin diye!!! Sizde ısrarla olmaz yapamayız o zaman taraflı davrandığımız veya tek taraflı davrandığımız anlaşılıyor v.s gibi bir sebebler söylemiştiniz! Buyrun o zaman fikir özgürlüğü olarak kalitesizliğe vede konu dışı ne varsa yazılan msg lara!! Saygılar


hepsini üşenmeden okudum.
albani 20.09.2012 14:34:56
tembelherif,erturk,budavar,MxFx,est2006,8888,Dexter,Mobile daha buraya gelipte bu şekilde yazacak diğer üyeler

Konu ile alakasız msg yazmak veya ona buna bahane bulup taş atmak daha olmadı işi hakarete bile getirmek
veya konu harici ne varsa yazmak gibi saçmalıklar "yorum" mu oluyor şimdi!

HABER başlıkların içine ediyorsunuz,tüm Haber başlıkları yaklaşık böyle ve hatta bazıları çok daha rezil biçimde
ve Haberci ile alay etmek veya haber haciri abuk-subuk muhabbetler yapmak v.s v.s v.s

Yukarıda est2006 doğru bir şey yazmış ama bir farkla;o Türkçe nin içine edilmesinden bahsediyor ama aslında
burada içine edilen konunun,haberin bizatihi kendisi bunu yapanda işte yukarıda bahsettiğim bazı üyeler
siz Türkçe ye bahane bulacağınıza önce doğru dürüst ve üsluba uygun yorum yapın da sonra ona buna taş atın!!

Nerede bir Haber başlığı olsa bu aykırı tipler gelip,konu hk.tek kelime yazmadan,ya kafadan Haberciye veriyorlar odunu
sonra kılık kıyafetine sonra habere olmayacak saçma ve teknikten yoksun saçmalıklar v.s şeklinde gidiyor!

Yöneticiler de sağolsun bunlara herhalde "fikir-özgürlüğü" diye bakıp çoğunu es geçiyor;ya da bulaşmamak için hiç seslerini
çıkarmıyor!! yada arada bazı şikayet edilenleri de herhalde doğru bularak siliyor! bunlaırn hepsini silin Sn.Yöneticiler
ve üyeler de artık anlasın böyle saygısızlıkların yorum diye olamayacağını!!

Adamın beş kuruşluk bilgisi yok,gelip ahkam kesiyor ve konu hk.hiç bir bilgisi de olmadığı için ve de illa bir şeyler yazması
mecburiymiş gibi bu şekilde konu dışı ne kadar abukluklar varsa yazıp içni döküp çekip gidiyor!!

VESTEL adını duyan bazı tipler zaten kafadan karşı oldukları için veriyorlar aynen odunu
Ve bu şimdi "eleştirimi" oluyor!

Vestel in neyi nasıl yaptığını hiç bilmeyenler,sadece adı VESTEL diye aynen girişiyorlar!

Adama sorsan;sen hangi paneli kullanıyorsun;çok büyük çoğunlukla cevap ya Samy ya da LGE olacaktır!!
Ve bu adam elin Korelisini senden yani bizden daha fazla koruyacak ve onun fanatiği olacaktır
DH zaten Samy ve özellikle LGE fanatiklerinden geçilemiyor ama Vestel ile mukayese etmeye kalkışacak kadar bilgiden yoksunlar

Kısaca "içine etmeyin" HABER başlıklarının! varsa bilginiz bunları sunun,yoksa okuyun geçin gidin yaw!!

Sizin yüzünüzden burada konu kesinlikle bir bilgi çerçevesinde tartışılamıyor,adam gelip,Erdi nin neden elbisesi şöyle değilmiş,yok neden
eli cebindeymiş diyor veya konu hk.bilgi veren yetkiliye nedne neden neden diye abuk subuk şeyleri soruyorlar,yazıyırlar v.s

"Transparan" ı bile anlamayıp,çoğu ğye adeta saçmalamış,zaten ben de bunu için yukarıdaki ilk msg ımı yazmıştım,ancak kimse olayın
özüne bakmadığı için,Erdinin eline takılmış veya Vestel yetkilisinin konuşmasına takılmış

Kafasında sabit fikirle VESTEL diye geldiği için ne gözü görüyor nede olayı kavrayabiliyor ve aynen girişiyor!

İşin tuhafı ise bu kişiler daha doğrusu herkes,herhalde tüm panel üreticisi markaların katalog bilgilerini ve diğer tanıtımlarını
hiç görmemişler,okumamışlar gibi şimdi gelmişler şu "Transparan" lafına takılmışlar ve daha da traji-komik olan kısım ise birilerinin
bu lafa istinaden gerçekten "şeffaf" bir şey araması


++
Sn.Yönetici sizde artık bu "HABER" başlıkları konusunu bir masaya yatırın da böyle saçmalıklara artık izin vermeyin ve zaten bana göre asıl
suç sizde!!!çünkü bunlara "özgürlük" diyerek bu ""içine edilmenin"",daha doğrusu kalitenin yerlere düşmesine sebeb oluyorsunuz!!!

Daha önce de siz defalarca yazmıştım ltf şu HABER başlıklarını kilitleyin diye!!!
Sizde ısrarla olmaz yapamayız o zaman taraflı davrandığımız veya tek taraflı davrandığımız anlaşılıyor v.s gibi bir sebebler söylemiştiniz!

Buyrun o zaman fikir özgürlüğü olarak kalitesizliğe vede konu dışı ne varsa yazılan msg lara!!

Saygılar
Mobile Prof. 20.09.2012 13:28:37
Olmamış.
Mesajım neden silinmiş anlamış değilim?
İnsanlara doğru bilgi vermek suç mu?
Marka fanı mı olmak gerekiyor burada?
Albani,
Merak etme senden daha iyi biliyorum bu işleri.
Dexter61 20.09.2012 13:04:21
Vestel adam olsaydı Türkiye yi adam yerine koyup böyle bir tanıtımı Türkiye de de yaparlardı
thepersonyouhavecalled 20.09.2012 11:37:01
Ya arkadaş herkes ne ağır vurmuş vestele azıcık destek lan.Sonra neden türk markası çıkmıyor. Adam 4k yapmış neden 8k değil diyen var panelleri de bir süre sonra kendi yapar belki.Bu bizim türklerde olan bir özellik yapıcı eleştiri yerine yıkıcı eleştiri .türk markalarına karşı çok önyargılıyız sonra neden dünya çapında marka yok oluyor biz desteklemiyoruz yabancı niye desteklesin.Ha vestel bir sony/samsung falan mı ? kesinlikle ama kesinlikle kıyas yapamam ama bizime evdeki tv vestel plazma ve kaç yıllık ama gayet de işlevsel güzel.
Krone 20.09.2012 11:31:03
Berbat sayılmaz , bir türk markasını bu kadar ilerlemiş olarak görmek güzel birşey
Copy paste yapıyor olabilirler ama bu da bir başarı :)
bekir2050 20.09.2012 11:21:19
tv içerisinde izletilen videoda ayrı bir saçma
mnyx 20.09.2012 10:51:22
quote:

Orijinalden alıntı: psycho2



vestel kendi panelini yapmadıktan sonra neyin argesini yapıyor uzakdogudan aldıkları panelleri gidirip satmak yaptıkları.




evet haklısın vidasına kadar dışarıdan geliyor fabrikada sadece montajı yapılıyor samsungun panellerinide kullanıyo
LİVERPOOLYWNA 20.09.2012 09:33:34
quote:

Orijinalden alıntı: est2006



her videoda türkçenin içine etmek zorundamısınız.

appplika ne, uygulama diyemiyormusunuz



biz chip yerine yonga demenizi bekleken



anasını ağlatıyorsunuz türkçenin


est2006 20.09.2012 03:30:14
her videoda türkçenin içine etmek zorundamısınız.

appplika ne, uygulama diyemiyormusunuz



biz chip yerine yonga demenizi bekleken



anasını ağlatıyorsunuz türkçenin
Menow 19.09.2012 23:08:57
VESTEL televizyonlarında kendi geliştirdiği işlemcileri kullanıyor diye biliyorum ben de. Yani panellerinin tamamını fason olarak alıp mı TV üretiyor tam olarak bilemem, belki bazı noktalarda kendi üretimleri vardır ancak işlemcilerini kendilerinin tasarladıklarını duymuşdum..

Yanlışım varsa düzeltin...
MxFxOx 19.09.2012 23:04:58
Düz bir ekrandan 3D görüntü beklemeyin.
MxFxOx 19.09.2012 23:00:23
ürün temsilcileri Türkçe konuşamıyor mu ?
psycho2 19.09.2012 22:14:10
vestel kendi panelini yapmadıktan sonra neyin argesini yapıyor uzakdogudan aldıkları panelleri gidirip satmak yaptıkları.
John Voxville 19.09.2012 20:59:49
Transparan işte, anlamadınız mı?
Kirk Lee 19.09.2012 20:07:44
akıllı telefonlar ile TV'nin kumanda edilebilmesi güzel bir özellik. ama vestelin panellerini beğenmiyorum. TV'lerini daha kaliteli panellerle donatmalılar.

ayrıca koca videoyu izledik ortada transparan ekran falan göremedik. ne ayak Erdi bey?? :D
asalet03 19.09.2012 19:54:16
gerçek transparan ekran bu olsa gerek videonun sonuna kadar izledim aradım baktım bulamadım yok..
albani 19.09.2012 18:50:06
Sn.Erdi Haber için teşekkürler+

Vestel i geçtim ama bazı arkadaşların 4K/8K v.s diyerek,farklı alana kayıp neden/niçin v.s dediklerini duyuyorum;kısaca yayın yok
veya bilmem ne yok veya zaten mevcut kalite hikaye v.s v.s


Aslında biraz düşünürseniz olayı şak diye anlarsınız ve şöyle biraz geriye gidin 2008/2009 gibi ve bugüne doğru yeniden gelin,
çünkü olay o kadar açık ve netki,bilmek için müneccim olmaya gerek yoktur

Bir de ipucu vereyim,fazla zorlanmamanız için;olaya öncelikle "ticari" olarak bakacaksınız;yoksa çözümü bulumazsınız

++
batkent 19.09.2012 18:49:46
Aptal Televizyon mu?
Televizyona sadece bir internet tarayıcısı koymak onu akıllı mı ediyor?
carman 19.09.2012 18:24:16
benim bildiğim vestel kendisi televizyo üretmiyor yaptırıyor diye biliyorum
erken gelen adam 19.09.2012 18:23:48
hayret biri gelip vestel alan-almayan resmini koymamış
Puzzles 19.09.2012 18:10:23
quote:

Orijinalden alıntı: dusty

4K elbette gerekli değil ama teknolojide bazı ürünler gereklilikten ziyada geleceği görmek, geleceği tasarlamak adına yapılır. Ülkemizi geçin dünya üzerinde sadece Japonya'da bir kanal test yayınları yapıyor sadece. LG, Samsung, Sony vs gibi markalar fuarlarda bu ultra yüksek çözünürlüklü TV'leri ile tüm dünya basınında yazılıp, çizilirken o fuarda Vestel'in de bu yarıştayım demesi gerçekten gurur verici.

Kesinlikle katılıyorum.
Momo-Oz 19.09.2012 18:09:19
Teknoloji artdık doyum noktasına geldi sanırım ,ihtiyaçtan fazla gelişim ucuzlamasına neden oluyo e tabi buda bizim açım açımızdan güzel bişey :)
erturk unal 19.09.2012 17:54:11
mesut çevik kendi halinde:)
EFKARİKA 19.09.2012 17:49:48
önce mevcut tv yayınları o kadar yüksek çözünürlükte yayınlansında ondan sonra bakarız. nerdeyse piyasa hd tv kalmadı ama kaç tane hd yayın yapan kanal var.4k veya 8k televizyonda ne seyredeceksin............?
hayyam_karadenizli 19.09.2012 17:33:22
İşe bak, firmaların bir kısmı 8k çıkarıyor, diğer kısmı 4k, ikisi de yeni anladık ama yine de bu işte bir yanlışlık var, 4 ile 8 aynı anda piyasada olacak, tuhaf.
dusty 19.09.2012 17:08:47
4K elbette gerekli değil ama teknolojide bazı ürünler gereklilikten ziyada geleceği görmek, geleceği tasarlamak adına yapılır. Ülkemizi geçin dünya üzerinde sadece Japonya'da bir kanal test yayınları yapıyor sadece. LG, Samsung, Sony vs gibi markalar fuarlarda bu ultra yüksek çözünürlüklü TV'leri ile tüm dünya basınında yazılıp, çizilirken o fuarda Vestel'in de bu yarıştayım demesi gerçekten gurur verici.
Sharelock 19.09.2012 16:53:45
Vestel'i tebrik etmek gerek, 4K yapıp piyasaya sürmek her firmanın harcı böyle bir teknolojiye ve alt yapıya sahip olduğunu bize göstermiş oldu.
Nightmare70 19.09.2012 16:53:44
Birşey sormak istiyorum daha ülkemizde 1080p yayıncak 1080i yayınlar mevcut,4K ne kadar gerekli acaba :))
tembelherif 19.09.2012 16:45:11
yine yanıltıcı başlık... transparan ekran diye tıkladım , onun dışında herşey gördüm.6 dakikam çalındı....