TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24921 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Avea, abonelerine "Avea Karikatür Paketi" ve "Avea Astroloji Paketi" adlı iki yeni ürün sunuyor Avea, Sandy Kasırgası'ndan etkilenen müşterilerine yardım ediyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (16) YORUM YAZ

tarafından 4 Kasım 2012, Pazar 20:18 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

iPazzPort akıllı TV aparatı, ses kontrolü ve çift çekirdekli işlemci ile güncellendi
Günlük Haber Ekrem71
16

Televizyon segmentinde Smart TV modelleri ayrı bir kategori haline gelirken, aparat şeklinde standart TV modellerine takılarak akıllı TV fonksiyonu gören ürünler de kendi kategorisini oluşturmaya başladı.

Boxee, Roku gibi üreticiler kutu şeklinde set üstü TV ürünlerini bir süredir pazarlamaktaydı. Pek çok Çinli üretici de USB bellek şeklinde ucuz ürünlerle pazarı domine etmeye başladı. iPazzPort bunlardan birisi.

Daha önce iPazzPort tek çekirdekli işlemci versiyonuyla piyasaya sürülmüştü. Yeni versiyonda ise çift çekirdekli 1.5Gz saat hızında çalışan Allwinner A10 Cortex-A8 işlemci yer alıyor. 1GB RAM, 4GB ROM, Android 4.0 işletim sistemi, HDMI çıkışı, 2160p çözünürlük desteği, WiFi, SD kart yuvası, microUSB ve ses ile kontrol şeklinde diğer özelliklere sahip.

Yerel pazarda satışa çıkan ürün sadece 32$ fiyat etiketine sahip. 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
mertguz 7.11.2012 18:17:12
32$ hiçbir şey bence böyle bir ürün için.Alıp denemek lazım.
nurettinaz 7.11.2012 18:12:13
Bu ne ki! Ben hala tüplü tv kullanıyorum bu teknolojilerden uzak kaldım baya
grafman09 5.11.2012 15:46:39
bende var aynından alibaba.com dan aldım, kablosuz klavye maouse desteği var, hızı iyi takılma yaşamıyorum. Benimki tek çekirdekli. 1.5 ghz yazıyor.
1 gb ram'li versiyonu.. Video ve internet için yeterli, üst düzey android oyunları için zayıf kalıyor.. Daha iyi versiyonları var ama pahalı,,
El_domingo 5.11.2012 14:21:56
valla bu konuda entersan cok urun var smarttv için tvlere fazla para vermemek lazım...mesela...

biraz pahallı ama air mouse a9 işlmecive 8gb rom u var...si var...
http://dx.com/p/mele-a3700-android-4-0-tv-player-w-wi-fi-hdmi-av-air-mouse-1gb-ram-8gb-rom-black-157450?item=7

Bide stick olan var fiyatı...

http://dx.com/p/rikomagic-mk802-iii-android-4-1-1-google-tv-player-w-tf-wi-fi-1gb-ram-8gb-rom-black-163479?item=17
balcis 5.11.2012 14:09:36
bunu tv'ye hdmi'dan bağladık arabirim olarak klavye veya fare bağlamamız gerekiyor, o zaman belleği nereye takacağız? tek usb yeterli mi?
sonerdursun1 5.11.2012 09:52:55
bu ürün samsung d5500 serisinde kullanılabiliyormu acaba?
buraoca2 5.11.2012 01:07:01
quote:

Orijinalden alıntı: ahmet__01

ilgilenen almak isteyenler aşağıdan edinebilir.http://www.mistertao.com/taobao-products/taobao-item-20770756351.html


Hocam verdiğiniz link güvenilir ise almayı düşünüyorum.
CozgurY 4.11.2012 22:54:10
her nekadar ios kulanıcısı olsamda (tabi şu anlık) androidide çok seviyorum.
sadece telefon deil telfon dışında bir çok cihaza entegre edilebiliyor ve çok iyi sonuçlar veriyor...
Bence bu çok iyi bir durum çünkü herşey biraz daha evrenselleşiyor.
bir çok firma daha androidi bu şekilde değerlendirse hem yazılım olarak daha belli başlı bir kaliteye ulaşır ve bizler için kullanım daha kolaylaşır. sonuçta bilidk bir işltetim sistemi bilindik bir yüz. Aldiğiniz bir cihazda direk böyle bir işteltim sistemi geliyor ve direk kullanmaya başlıyorsunuz hiç zorlanmadan bir sürü menü karmaşası olmadan ve kafa karışıklığı.
sarahaten 4.11.2012 22:20:49
quote:

Orijinalden alıntı: ahmet__01

ilgilenen almak isteyenler aşağıdan edinebilir.
http://www.mistertao.com/taobao-products/taobao-item-20770756351.html

İncelemesi varsa guzel olur.
sarahaten 4.11.2012 22:18:24
Smart tvlerde klavye takip internete yazi yazarken bile kasiyordu. Bu urunler olmayan smart tvyi gercekten smart haline getirebilir. Yalniz bu wifi isini hallediyor mu?
lyridder 4.11.2012 22:04:16
Ne güzel çözümler üretiyorlar.
tugrul6733 4.11.2012 21:19:47
apple görmesin isminde "İ" olduğundan dolayı dava falan açar. mâzallah
ilker90 4.11.2012 21:02:55
peki cep telefonundaki gibi her uygulama çalışır mı mesala tivibu uygulaması gibi ? neden soruyorum x86 tabanlı laptopuma android 4.0 kurdum her şey güzel hoş fakat firefox mobile çalışmıyor tivibu çalışmıyor adobe air uyumsuz çalışmıyor benim için önemli olan hiç bişi çalışmadı eğer buda böyleyse bir işe yaramaz diye düşünüyorum
ahmet__01 4.11.2012 20:43:16
quote:

Orijinalden alıntı: baysan240

bu meret htpc makina görevimi görüyor acaba kullanan varmı ?

download pc olarak kullanılabilir ben önceden mk802 kullanıyordum torrent indirirken iyi oluyordu. ayrıca televizyonunuzun smart TV özelliği yoksa bu televizyonunuzu akıllandırır. tablet'i televizyona bağladığını düşün işte bu onunla aynı şey ama daha küçük ve ucuz.

hatta hatta televizyonunuza wifi dongle alacağınıza bunu alın daha iyi.
baysan240 4.11.2012 20:35:49
bu meret htpc makina görevimi görüyor acaba kullanan varmı ?
ahmet__01 4.11.2012 20:35:02
ilgilenen almak isteyenler aşağıdan edinebilir.
http://www.mistertao.com/taobao-products/taobao-item-20770756351.html
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla