X KAPAT

İLANDIR

HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (72) YORUM YAZ

tarafından 3 Şubat 2017, Cuma 22:59 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

2si1 "Ağırlığı 2 ton" Teknoloji ve Oyun Programı
2si1 Mesut Çevik "Speed-Step" 72 12934 00:47:02
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Dünyanın en değerli markası kim? LG'nin 1200 dolarlık monitörü nasıl çuvalladı? Samsung, Trump'a nasıl uydu? Yeni Need for Speed nasıl olacak? Far Cry 5 mi geliyor? ve daha fazlası bu hafta 2si1'de
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 12934 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Fire_67 10.2.2017 13:47:06
Erdi vesteli çaktırmadan nasıl ezdi, nasıl ezdi...LGnin saçma tv hatasına benzer bir hatayı vestel hiç yapmadı dikkatinizi çekerim.
0
KIZILBEY 9.2.2017 22:38:17
Bizim insanımız kendisi gibi düşünmeyeni görünce eli ayağı titriyor hemen klavyeye sarılıyor akp'li chp'li ilan ediyor,tahammül sıfır.
Kaldi ki Mesut abi partizan biri de değil,Mesut abiyi yıllardır takip ediyorum kendisi realisttir yani ideolojisi her ne ise ters düşse bile her konuda eleştirir.Bir kelimesinde yola çıkıp ''şucu bucu'' ilan etmek izansızlıktır.
Teknoloji ve oyun programının yorumlarında şu ideoloji tartışmalarını görünce bu eğlencemizden de sogutuyorsunuz ya ne diyeyim
Tebrikler
0
yunusdgn 9.2.2017 02:42:21
Ataturkcuyum Turkum ve Ne mutlu Turkum diyene! Ha benden mi korkuyorsunuz korkun, ha beni mi sevmiyorsunuz sevmeyin, ha beni mi iplemiyorsunuz iplemeyin! Ben sizin icin yasamadim yasamiyorum ben kendim ve Turk milleti icin yasadim ve yasiyorum. Nokta.
+2
Primative 7.2.2017 18:38:02
Aynen haklısın [&:]
0
Extreme Victory 7.2.2017 17:16:52
Evet, senin için bu'da uygun bir cümle.
+2
Primative 7.2.2017 17:03:47
Ona bakan kör derler [:'(]
0
Extreme Victory 7.2.2017 15:55:46
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
+3
Primative 7.2.2017 15:15:27
Bana 'Sağır İsmeti' savunma şimdi gülesim geldi . Atatürk'ün son yıllarında İsmet İnönü ile arası nasılmış araştır, yaptığı saçmalıkları araştır iki dakika bak Google orada. Ayrıca Ecevit'ten ben de bahsettim farkındaysan .
Şuanda bile liderlerin önüne Atatürk'ü çıkartmak Atatürkle karşılaştırmak ne oluyor? Atatürk'ün önüne saklanmak filan mı oluyor . Ölü adamı niye rahat bırakmıyorsunuz biraz saygınız olsun. Çıkarın şimdi adam gibi lider onunla karşılaştırın onu savunun. Ayrıca ben her Atatürkçü Atatürk'ün arkasına saklanıyor demedim. Atatürk'ün arkasına saklanan bir kesim var dedim kendisi hiçbir şey yapamayan her seferinde Atatürk'ü ortaya atan bir kesim. Atatürk'ün sadece kendi Ataları sanan bir kesim ve diğer insanları Atatürk'e düşman eden bir kesim. Onlar da Atatürkçüyüm diyor. Aynı şekilde Müslümanım deyip İslam'ı kötü tanıtan kesim gibi yani senin anlattığın kesim gibi.
Pehhhh. Atatürkçüler aklıyla hareket ediyormuş tek silahları akılmış . O zaman o kadar güçlü değilmiş o silah. Gören de bizi Atatürkçüler uzay çağına çıkardı son 15 senedir geri indik der. 2. Dünya Savaşına giren devletler bile şuanda teknolojinin zirvesindeler, uzaya filan çıkıyorlar biz milli uçaklarımızı yeni yapmaya çalışıyoruz. O kadar akıllıysalar yapsalardı ya o zaman yıllardır tek parti yönetiler ülkeyi.
Hadi onu geçtim millete hizmet etselerdi bari o zaman hastaneler yapsalardı yollar yapsalardı da şimdiki hükümete kalmasaydı yapacak bir şey, bilimle sanayiyle uğraşsaydı şimdiki hükümet. Ben küçükken astım hastasıydım o zamanlar hastanelerde neler çektiğimi bir ben bilirim bir de Allah. İnsanlar o zaman hizmet görmemiş ki güvenmiyor kimse o zihniyete, kimse dönmek istemiyor o günlere.
Kısacası öncekiler batırdı şimdikiler de altında kaldı. Hükümet onu mu düzeltiyim bunu mu düzeltiyim derken bilime sanayiye yoğunlaşamadı. Böylece geri kaldık. Şimdiki hükümetin saçmalıkları da ayrı bir dert. Ülkede aklı başında insan yok.
+1
Extreme Victory 7.2.2017 12:15:02
Atmaaaaaaa Din kardeşiyiz, hiçbir Atatürkçü Atatürk'ün arkasına saklanmaz (Çünkü buna ihtiyacı yoktur) bu biiiiir, ikincisi Atatürk'ten sonra ülkeyi 2.Dünya savaşına sokmayan, ülkeyi serv denen peşketen döndürüp, şimdiki sınırlarına geri kazandıran efsane lider İnönü efsane değilde nedir (tabii ondan önce ülke için savaşmış deha komutanlığını unutmayalım) ve sonrada Kıbrıs Fatih'i Ecevit. Hiçbir Atatürkçü "Atatürkçülük elden gidiyor" diye bağırmaz, tam tersine Din istismarı yaparak para kazanan sözde din adamları Osmanlı ve Cumhuriyet tarihi boyunca hep "Din elden gidiyor " diye haykırmışlardır, tıpkı şimdi olduğu gibi. Türkiyeyi olduğu yerde saydıran hatta geri düşmesini sağlayan hep bu aynı zihniyettir. Şu anda Türkiye Cumhuriyetinde efsane lider ne sağda ne solda yok. Son olarak bu Ülkede kimsenin Atatürkçüden korktuğu yok zira Herkes gayet iyi bilir ki Atatürkçü düşünceye sahip kimse Aklıyla hareket eder, tek silahı aklıdır. bunu baya iyi sallamışsın (yersen hesabı) bu ülkede sadece bazıları devranın dönüp kaçınılmaz sonun gelmesinden korkuyor.
+4
Primative 7.2.2017 11:20:38
Bu ülkenin en çok içine edenler Atatürk'ün arkasına saklananlardır bunu araştıran bilir. Ecevit'ten başka efsane bir lider çıkaramayan o kesim (şimdi bile) diğerlerinin çıkardığı ülkeyi kurtarmaya çalışan efsane liderlerin Atatürkçülük elden gidiyor diye önünü kesti. Bu yüzden insanlar Atatürkçüyüm diyenlerden korkar oldu.
+1
yunusdgn 7.2.2017 03:27:11
ataturkcuyum dedim diye cildirdi adam! oysa ki ne severdim su mesajlarini görene kadar. Internetim kesilmesin diye mi el öper oldular bilmiyorum ama bu sitede editorlerde bozulmus ben susar bundan sonra!
+1
yunusdgn 7.2.2017 03:21:56
Atip tutmuyorum ben birsey demedim ki ben Ataturkcuyum dedim sen neci olursan ol :) Ataturkculuk pek gözel :) Biz böyle iyiyiz tum turkler! Yanlzi anlamadigim sey neden rahatsiz oldun benim Ataturkcuyum dememden bu forumda Ataturkcuyum demek yasaklandi mi? Pardon Turkiye deki bir foruma yazi yazdigimi unutmusum.
+2
yunusdgn 7.2.2017 03:16:15
Yanlis anladin mesut, sen beni 2004 ten beri taniyorsun istanbuldan. Ben isvecte yasiyorum ve turkiyede kimsenin arkasina saklanmiyorum! Ataturkculugumla gurur duyarim Turklugumle gurur duyarim ege de bize bu ögretildi mesut! Ve sana akp lisin demedim birsey diyorsan acik konus ki ortaya malzeme cikartma dedim! Her hafta izlerim seni! Teknolojiyi konus politika toplarina girme kimseye sut sansi verme!
+1
Extreme Victory 7.2.2017 01:57:19
Millet, Cumhuriyet, Atatürk diye diye malı götüren 1 tane lider söylermisin Mesut Çevik? Ben şekilci değilim ancak sen çok iyi bir Demagojistsin, yaptıklarında ortada, genelde vasat veya vasatın az üstünde bir performansın var ve bunu yıllardır geliştiremedin. Klavye başında atıp tuttuğum falan yok. Kim için, kimler ne sıfat kullanıldığını cümle alem biliyor. Anlayacağın kişilik analizi yapmıyorum var olan gerçeği söylüyorum. Haa espri mahiyetinde o kelimeyi kullandıysan açıkça söylersin "Ben onu orada espri olsun diye kullandım" hepimizde anlarız. Ama böyle atar yapamazsın zira Haddine değil.
+6
lostlast 6.2.2017 23:01:24
bir kelimeye ne kadar takılmılş millet inanılmaz
+1
majesthion 6.2.2017 22:49:54
Güzel bölümdü keyifliydi. Çerezimi aldım izledim sırada Mobilite var. Bu arada 3 kişi gerçekten çok daha iyi oluyor. Yeni bir isim düşünmeye başlayın bence artık :D.
+1
Primative 6.2.2017 21:34:06
Bizim insanımıza rahat batıyor valla. Biraz şükredin desem o ne isim mi filan derler. Konuşacağınıza bir şeyler yapmaya çalışın. Okuyun adam olun sonra düzeltin sistemi. Konuşmanız kimsenin umrunda değil bunu iyi bilin.
0
nefendim 6.2.2017 15:08:54
quote:
Orijinalden alıntı: Speed-Step

Demagoji yapmayın. Ne dediğim ortada. Yok Atatürkçüymüş de yok ben AKP'liymişim de. Hakaret etmeden 2 lafı bir araya getiremeyen tipler bir de bu ülke insanına fazlasıyla iyiliği dokunmuş kimselerin arkasına saklanmıyor mu tam memleket fotoğrafı.

Aynen "fazlasıyla iyilik" başka özgür devlet olmak başka...

Allahtan 2 köprü 2 tünel yaptılar da özgür devlet olduk; i love you "reisim"

http://ilerihaber.org/icerik/erdogan-ozgurluk-avrasya-tunelinden-osmangazi-koprusunden-gecer-66647.html
Not: görün artık rica ediyorum.
0
nefendim 6.2.2017 15:05:51
quote:
Orijinalden alıntı: Speed-Step




Atar gider mi? :) Ne yani millet atıp tutacak ben de; teveccühünüz efendim siz nasıl hoş görürseniz mi diyeceğim.
Eğer bir şeyin aslı astarı olmadan karalama yapan biri varsa karşılığını alır kusura bakmasın.

Yoo doğru cevabı verirse karşılığını almaz.
"Hadi lan! Sana mı soracağım suç işliyorum" deyince herşey mübah diyilerdi
Yalan mı
+2
Speed-Step 6.2.2017 13:55:23
quote:
Orijinalden alıntı: venomstr



Niye atar gider yapıyorsun millete? Böyle editör mü olur?

Atar gider mi? :) Ne yani millet atıp tutacak ben de; teveccühünüz efendim siz nasıl hoş görürseniz mi diyeceğim.
Eğer bir şeyin aslı astarı olmadan karalama yapan biri varsa karşılığını alır kusura bakmasın.
+4
venomstr 6.2.2017 12:28:52
quote:
Orijinalden alıntı: Speed-Step

Demagoji yapmayın. Ne dediğim ortada. Yok Atatürkçüymüş de yok ben AKP'liymişim de. Hakaret etmeden 2 lafı bir araya getiremeyen tipler bir de bu ülke insanına fazlasıyla iyiliği dokunmuş kimselerin arkasına saklanmıyor mu tam memleket fotoğrafı.

Niye atar gider yapıyorsun millete? Böyle editör mü olur?
+7
Speed-Step 6.2.2017 12:26:08
Demagoji yapmayın. Ne dediğim ortada. Yok Atatürkçüymüş de yok ben AKP'liymişim de. Hakaret etmeden 2 lafı bir araya getiremeyen tipler bir de bu ülke insanına fazlasıyla iyiliği dokunmuş kimselerin arkasına saklanmıyor mu tam memleket fotoğrafı.
+1
yunusdgn 6.2.2017 08:42:58
quote:
Orijinalden alıntı: Speed-Step





Bir bitmediniz arkadaş. Sen nereden biliyorsun benim neyi desteklediğimi neyi desteklemediğimi. Bir kelime, bir sakal, bir örtü ile kimlik analizi yapan cahil cühela ayak takımı nedeniyle bir sürü saçma sapan şey yaşandı yaşanmaya da devam ediyor.

Millet, Cumhuriyet, Atatürk diye diye malı götüren de gördük Allah, Peygamber diyerek kesesini dolduran da.

Şekle önem verirseniz, insanları yaptıkları değil görüşünü ve söylemleri ile değerlendirirseniz 1 arpa boyu yol alamazsınız.

Klavye başında atıp tutmayın adamın keyfini kaçırmayın. 2 kelime ile kişilik analizi yapıp da kendinizi küçük düşürmeyin.

Yakismiyor Ataturk un izinde cumhuriyet ataturk deyipte mali goturen diye bir tabir cok yanlis. Ataturk ve mali goturmek kelimesini kullaniyorsun madem o kisileride soyle! Yakismiyor sana akp li isen akp lisin. Mert ol durust ol biz Ataturkcuyuz ve sonsuza kadar öyle gidecek!
+4
yunusdgn 6.2.2017 08:39:22
Movik pro ne lan erdi? Mavic turkce okunusuda Mavik movik ne lan movi maker gibi :) Senin ingilizceni yesinler emi!
0
Seefoo 5.2.2017 19:04:39
quote:
Orijinalden alıntı: Zağnos




Size katılıyorum, sadece paraya temel sebep demekte istemiyorum birkaç temel mesele vardır. Hepsini düşünmedim, düşünsem de bulacak kadar bilgim olduğunu zannetmiyorum fakat şunu da söylemek istiyorum, para derken bunu sadece bilet fiyatı olarak söylemek istemiyorum. Şimdi baktım 2011 de 70 tl ye de bilet varmış bilet alıp gidilebilinir biraz daha ucuz olsa daha iyi olur tabi ama futbol maçlarında kale arkası bilet ortalama en az 20 liradır diye tahmin ediyorum, bu 3 günlük etkinlik için değer. Asıl para meselesinin genel olarak araçlarla ilgilenilip onlara harcanması gerektiğini düşünüyorum çünkü o yarışı izleyebilmek için zevk alınması gerekiyor. Bu da kültür oluşmasına çıkıyor.

Bence mesele para kesinlikle değil;ilk mesajın dediği gibi eğlence mekanlarına ödenen paralar malum.

Motorsporları bireysel sporlar en temelde;kitleleri futbol gibi bir takım etrafında bir araya getirmediğinden bizim milleti sarmıyor.Benzer bir örnek;olimpiyatlara da pek ilgi yok mesela bizim insanımızda.
Ayrıca motorsporlarındaki teknolojilere,bunların bilimsel arka planına ilgi duymak genelde uzun vadece motorsporları izleyicisi yapıyor insanı;bu da olmayınca bizim insanımızda...
+1
Zağnos 5.2.2017 18:40:45
quote:
Orijinalden alıntı: fz18





sanırım Mesut, montajı değilde patentli üretimi kast ediyor.
yukarıda bir arkadaşta benzer şeyler söylemiş para asıl mesele diye,
ben biraz farklı düşünüyorum, İstanbul'da her gece on binlerce insan bir Formula 1 bilet parasından daha fazlasını eğlencede harcıyorken, aynı şehirde yılda bir defa yapılan dünyanın en önemli motor sporları yarışına düşük katılım, sadece parasal durumunla izah edilemez olsa gerek. Buda genel olarak kültür dediğimiz alışkanlıklarımızdır.
asgari ücretle çalışan birinin ayda 200-300 tl sigaraya parayı bir şekilde bulup, evine ayda bir kilo et alamaması gibi bir şey. (not: asgari ücreti yeterli bulduğum sanılmasın, sadece örnek olması babında yazdım)

Size katılıyorum, sadece paraya temel sebep demekte istemiyorum birkaç temel mesele vardır. Hepsini düşünmedim, düşünsem de bulacak kadar bilgim olduğunu zannetmiyorum fakat şunu da söylemek istiyorum, para derken bunu sadece bilet fiyatı olarak söylemek istemiyorum. Şimdi baktım 2011 de 70 tl ye de bilet varmış bilet alıp gidilebilinir biraz daha ucuz olsa daha iyi olur tabi ama futbol maçlarında kale arkası bilet ortalama en az 20 liradır diye tahmin ediyorum, bu 3 günlük etkinlik için değer. Asıl para meselesinin genel olarak araçlarla ilgilenilip onlara harcanması gerektiğini düşünüyorum çünkü o yarışı izleyebilmek için zevk alınması gerekiyor. Bu da kültür oluşmasına çıkıyor.
0
_GRKM_ 5.2.2017 14:01:03
güzel program (y)
+1
MonitörKertenkelesi 5.2.2017 13:06:25
Mesut Bey'in oyunlarda Türkçenin desteklenmesine ve Türkçe altyazı ve menülerin devlet tarafından şart koşulması gerektiği fikrine katılıyorum.
Yalnız büyük bir tezatlık olacak ama Donanım Haber Forum Menüleri niye İngilizce?
Buyrun Donanım Haber Forum Menüleri, yarısı İngilizce yarısı Türkçe? Peki neden hepsi Türkçe yapılamıyor veya yapılmıyor? Ben bütün bu kodların Türkçe yazılmasını istiyorum.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Devletin buna da müdahale etmesini istiyor muyuz bu konuda fikrinizi merak ediyorum.
+11
MonitörKertenkelesi 5.2.2017 12:55:23
Ben otonom otomobilleri bu kadar önemsenmesini garipsiyorum.

Eğer arabayı kullanmadan istediğiniz yere gitmesini istiyorsanız "Taksi tutun."

Siz söyleyin o sizin yerinize istediğiniz yere gidiyor ve siz direksiyona dokunmadan da park edebiliyor.

Kendi vergisini kendisi de ödüyor kendi kendisini yıkıyor da. Hatta isterseniz sizin ile konuşan muhabbet eden robota pardon şoföre de sahipler.

+1
Dimwit 5.2.2017 06:40:20
quote:
ya sev ya terket, kimse senin ideolojini beğenmek zorunda değil, bu mu senin anlayışın senden olmayanı kınamak mı? reis dediğin bu ülkenin belli bir kısmı için önemli biri, reislik ünvanı delikanlı adama verilir ve verilen ünvan adamına cuk oturmuş.
Şu forumda siyaset ne zaman bitecek bilmiyorum bari en azından bölümünde siyaset yap, lan gördüğüm her teknoloji haberinden biri siyaset yapıyor, sen buraya teknoloji haberi mi almaya geldin siyaset yapmaya mı? bi zahmet bu konuların altını rahat bırakın zaten 7/24 siyaset içindeyiz..

Hükûmet ile devlet, vatan farklı şeylerdir. Sana bunu belki ilkokulda öğretmemiş olabilirler lakin mevcut hükûmete muhalif olan bir TC vatandaşına ülkesini terk etmesini söylemek için ya mental yetersiz (meali:gerizekalı - hakaret içermeyen tıbbi bir terimdir) ya da cumhuriyet düşmanı olmak lazım... Öte yandan ''ExtremeVictory'' isimli arkadaşı da hatalı buldum. Videoyu henüz izlemedim ama Mesut'un oradaki ''reis'' kelimesini dalgasına, latife amaçlı kullandığına eminim. DH'nin ilk zamanlarından beri bu adamı takip eden birisi olarak şunu söyleyeceğim sadece. Kendisi yeri gelir iktidarı bu forumdaki herkesten daha sağlam eleştirir, yeri gelir herkesten daha sağlam hakkını verir. Objektiftir, daha çok apolitiktir, mantığını dinler, duygularına göre değil aklına göre konuşur. O yüzden söylediği bir söz canınızı sıkarsa kendisine kızmadan önce ''neden canımı sıktı acaba'' diye düşünün. Öte yandan bir insanın RTE'yi sevdiği için kendisine reis demesi o insan dışında kimseyi ilgilendirmez. Kıyamet kopsa mevcut iktidar partisine oy vermeyecek bir insan olarak söylüyorum bunu. Sizin bu tavrınız o küçümsediğiniz insanları iktidara daha çok yaklaştırır. 14 yıldır bu kafayla muhalefet yapılmayacağını her seçimde doğruladığınız halde bir türlü öğrenemediniz, ceremesini çekmek de bize nasip oldu işte... Neyse, konuyla alakasız forum sakinleri kusura bakmaz umarım. Hayırlı günler !
+4
fatihcanery 5.2.2017 01:48:39
ağzınıza sağlık ,sıkılmadan izledim
+2
nefendim 5.2.2017 01:07:54
quote:
Orijinalden alıntı: MaFiAMaX

İçerik doyurucu olmasa da çok keyifli bir program daha izledim. Elinize sağlık.
Not: video sonundaki sponsor reklamında "sundu" yerine "sunar" diyor :)

Tekrar izlemeye teşvik
0
nefendim 5.2.2017 01:07:10
quote:
Orijinalden alıntı: C.H.N

"Engelle steam in ip sini bak bakalım yapabiliyorlar mı."
Başımızdakiler gibi sonunun nereye gittiğini bilmeyecek haraketler!

"Trump yaptı bak ; reisimiz de yapsa ya"

Reis
+3
axesis 4.2.2017 23:56:28
Abş sizin şu çekim yaptığınız kameraı değiştirin zenfone zoom incelemesinde görüntüler kıpkırmızı çıkmış gerçek burda bu arada sağolun aradığım telefonu buldum sayenizde 5000 mha dünyanın en ince hafif telefonu 12 x zoom gece süper ışık alan kamera
[DHTUBE=https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=YZqYqMxYhHs]
0
SDLGranada 4.2.2017 20:47:04
quote:
Orijinalden alıntı: Extreme Victory

Boş ver üstadım, ne zaman bu ülkede ayaklar baş olmaya başladı o zamandan beri seviye hızlıca düştü, fazlasını beklemek hayalcilik.

Hocam haklısın,seviye düşük ama bir editör olarak seviyeli olmalı ve öfkesine yenilmemeli.Öyle "bir bitmediniz ,adamı bilmem ne yapma..." falanlı cümleler kullanmamalı sonuçta editör ve millete atarlanmadan kendini düzgünce savunması lazım.Küfür edenler varsada ban atmalılar ama önce adamın kendisi seviyeli olacak,egosuz olacak.
+10
Extreme Victory 4.2.2017 19:39:15
Yaşa, bunun cevabı yok, haaa küfür edebilir, demogoji yapabilir, belkide hakaret eder ama mantıklı bir cevap veremez. Zira bütün Türkiye kim kime ne şekilde hitab ediliyor biliyor, kıvırma payı sıfır.
+3
Extreme Victory 4.2.2017 19:29:13
Hı hı, bende Obamayım zaten çaktırma
+2
Extreme Victory 4.2.2017 19:26:52
Boş ver üstadım, ne zaman bu ülkede ayaklar baş olmaya başladı o zamandan beri seviye hızlıca düştü, fazlasını beklemek hayalcilik.
+5
C.H.N 4.2.2017 17:43:24
"Engelle steam in ip sini bak bakalım yapabiliyorlar mı."
Başımızdakiler gibi sonunun nereye gittiğini bilmeyecek haraketler!
+6
PC WORKS 4.2.2017 17:11:49
Araba firmaları ve bunları üreten yabancı ülkelerin ülkemize olan olumsuz düşünce ve tutumlarının bence çok açık göstergesidir, bizim lüks tüketimini düşürmemiz gerekiyor ve üretmemiz gerekiyor.
+1
SDLGranada 4.2.2017 16:52:16
quote:
Orijinalden alıntı: Speed-Step



Bir bitmediniz arkadaş. Sen nereden biliyorsun benim neyi desteklediğimi neyi desteklemediğimi. Bir kelime, bir sakal, bir örtü ile kimlik analizi yapan cahil cühela ayak takımı nedeniyle bir sürü saçma sapan şey yaşandı yaşanmaya da devam ediyor.

Millet, Cumhuriyet, Atatürk diye diye malı götüren de gördük Allah, Peygamber diyerek kesesini dolduran da.

Şekle önem verirseniz, insanları yaptıkları değil görüşünü ve söylemleri ile değerlendirirseniz 1 arpa boyu yol alamazsınız.

Klavye başında atıp tutmayın adamın keyfini kaçırmayın. 2 kelime ile kişilik analizi yapıp da kendinizi küçük düşürmeyin.

Mesut Çevik,hocam kendini bir editöre yakışmayacak şekilde savunmuşsun keşke biraz daha olumlu daha yumuşak yani atarsız bir dille kendini savunsaydın.
+10
fz18 4.2.2017 15:54:50
quote:
Orijinalden alıntı: Juan Cobra





Reis-i cumhur... Tam olarak kimi kastettiğini anladın, tamam bunu geçtik peki sen hangi akılla veya hakla kişilere telkinde bulunabiliyorsun?

kardeş bırak şu güdümlü provokatöre cevap vermeyi, amaçları suyu bulandırmak.
+1
Juan Cobra 4.2.2017 15:47:35
quote:
Orijinalden alıntı: Extreme Victory

Mesut Bey, 30:55' de "bizim reis" diye bahsettiğiniz kim? Siz hangi kabile vatandaşısınız? Hayır Ben Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım ve ismindende analaşılacağı üzere burası bir Cumhuriyet ve Hayırlısla ilelebet öyle kalacak. Umarım sizde birgün bu Cumhuriyetin bir "bireyi" olmayı becerebilirsiniz.

Reis-i cumhur... Tam olarak kimi kastettiğini anladın, tamam bunu geçtik peki sen hangi akılla veya hakla kişilere telkinde bulunabiliyorsun?
+5
fz18 4.2.2017 15:46:17
quote:
Orijinalden alıntı: Zağnos

Mesut Abi bizim araba fabrikalarında da bayağı insan çalışıyor. Sadece Bursa'da sektörde çalışan yetmiş bin kişi vardır diye düşünüyorum.Sıkıntı pahalı bir spor olması bence.

sanırım Mesut, montajı değilde patentli üretimi kast ediyor.
yukarıda bir arkadaşta benzer şeyler söylemiş para asıl mesele diye,
ben biraz farklı düşünüyorum, İstanbul'da her gece on binlerce insan bir Formula 1 bilet parasından daha fazlasını eğlencede harcıyorken, aynı şehirde yılda bir defa yapılan dünyanın en önemli motor sporları yarışına düşük katılım, sadece parasal durumunla izah edilemez olsa gerek. Buda genel olarak kültür dediğimiz alışkanlıklarımızdır.
asgari ücretle çalışan birinin ayda 200-300 tl sigaraya parayı bir şekilde bulup, evine ayda bir kilo et alamaması gibi bir şey. (not: asgari ücreti yeterli bulduğum sanılmasın, sadece örnek olması babında yazdım)
+3
Zağnos 4.2.2017 15:26:40
Mesut Abi bizim araba fabrikalarında da bayağı insan çalışıyor. Sadece Bursa'da sektörde çalışan yetmiş bin kişi vardır diye düşünüyorum.Sıkıntı pahalı bir spor olması bence.
0
axesis 4.2.2017 15:06:31
ilk televizyonda ikinci dünya savaşında yapılmıştır sonra insanlara verilmiştir .. drone uçakları kulanabilmek için icat edilmiştir
0
axesis 4.2.2017 14:54:11
keşke bir markamız olsa en değerliler içinde yoksa bu borc nasıl ödenecek ?
13 Ocak itibarıyla Merkez Bankası kasasında altın dahil net rezervin 35 milyar dolar olduğunu açıkladı.
Altın rezervi hariç kalan net rezervin 20 milyar dolar olduğunu kaydeden Öztrak, “Oysa Türkiye’nin bu yıl ödeyeceği veya yenileyeceği dış borç 163 milyar dolar. TCMB kasasındaki altınları da dikkate alsak bu yıl ödenecek borç kasadaki net rezervin 5 katı” dedi.
+1
fz18 4.2.2017 14:39:52
yine çok güzel bir program ve eğlenceli sohbet
başta Mesut Çevik olmak üzere ekip harika
+1
cyberfalcon 4.2.2017 13:20:01
Araba yarışlarında da kültürün etkisinin çok fazla olduğunu düşünmüyorum. Daha etkili olan para ve Türk takımının ve yarışçılarının olmaması.
0
cyberfalcon 4.2.2017 13:11:08
Sadece yarasa dışkısı değil ki patlayıcı yapımında kullanılan. Kuşların dışkıları da kullanılıyor. Hatta Şilinin kuzey bölgesi büyük deniz kuşu kolonilerinin olduğu bir bölge ve bu bölgeyi ele geçirmek için Şili, Bolivya ve Peru arasında savaş çıkmış ve Bolivya denize olan kıyısını kaybetmiştir.
0
MaFiAMaX 4.2.2017 12:49:11
İçerik doyurucu olmasa da çok keyifli bir program daha izledim. Elinize sağlık.
Not: video sonundaki sponsor reklamında "sundu" yerine "sunar" diyor :)
0
joven 4.2.2017 12:43:58
Mesut haklı devlet oyunlarda bir düzenleme getirmeli Türkçe zorunlu kılınmalı
+5
trytobelove 4.2.2017 12:29:28
Yeter teknoloji konusunda siyaset yapmayın artık
+7
Zağnos 4.2.2017 11:44:45
Bu otonom arabalar karda,tipide nasıl gidecek ? Markaların yatırım yapması konusunda size katılıyorum.
0
koppa 4.2.2017 11:20:56
Hic bosuna Turkcemiz diye kasmayin, Turkce yetersiz bir dildir. Reisimiz bu durumu cok guzel ifade etmistir. Arapcaya donmemiz sarttir.
+1
venomstr 4.2.2017 10:48:25
quote:
Orijinalden alıntı: Speed-Step



Bir bitmediniz arkadaş. Sen nereden biliyorsun benim neyi desteklediğimi neyi desteklemediğimi. Bir kelime, bir sakal, bir örtü ile kimlik analizi yapan cahil cühela ayak takımı nedeniyle bir sürü saçma sapan şey yaşandı yaşanmaya da devam ediyor.

Millet, Cumhuriyet, Atatürk diye diye malı götüren de gördük Allah, Peygamber diyerek kesesini dolduran da.

Şekle önem verirseniz, insanları yaptıkları değil görüşünü ve söylemleri ile değerlendirirseniz 1 arpa boyu yol alamazsınız.

Klavye başında atıp tutmayın adamın keyfini kaçırmayın. 2 kelime ile kişilik analizi yapıp da kendinizi küçük düşürmeyin.

Taraflı kardeş, reis ne o zaman? "Bizim reis" diyorsun. Sonra da Donald Trump'ın adı geçiyor. Her şeyde siyaset. İğrenç, suyunu çıkardınız siyasi fanatik olmanın.
+14
Speed-Step 4.2.2017 10:25:04
quote:
Orijinalden alıntı: Extreme Victory

Mesut Bey, 30:55' de "bizim reis" diye bahsettiğiniz kim? Siz hangi kabile vatandaşısınız? Hayır Ben Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım ve ismindende analaşılacağı üzere burası bir Cumhuriyet ve Hayırlısla ilelebet öyle kalacak. Umarım sizde birgün bu Cumhuriyetin bir "bireyi" olmayı becerebilirsiniz.

Bir bitmediniz arkadaş. Sen nereden biliyorsun benim neyi desteklediğimi neyi desteklemediğimi. Bir kelime, bir sakal, bir örtü ile kimlik analizi yapan cahil cühela ayak takımı nedeniyle bir sürü saçma sapan şey yaşandı yaşanmaya da devam ediyor.

Millet, Cumhuriyet, Atatürk diye diye malı götüren de gördük Allah, Peygamber diyerek kesesini dolduran da.

Şekle önem verirseniz, insanları yaptıkları değil görüşünü ve söylemleri ile değerlendirirseniz 1 arpa boyu yol alamazsınız.

Klavye başında atıp tutmayın adamın keyfini kaçırmayın. 2 kelime ile kişilik analizi yapıp da kendinizi küçük düşürmeyin.
+33
KaleyDeskop 4.2.2017 08:27:14
quote:
Orijinalden alıntı: Extreme Victory

Mesut Bey, 30:55' de "bizim reis" diye bahsettiğiniz kim? Siz hangi kabile vatandaşısınız? Hayır Ben Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım ve ismindende analaşılacağı üzere burası bir Cumhuriyet ve Hayırlısla ilelebet öyle kalacak. Umarım sizde birgün bu Cumhuriyetin bir "bireyi" olmayı becerebilirsiniz.

ya sev ya terket, kimse senin ideolojini beğenmek zorunda değil, bu mu senin anlayışın senden olmayanı kınamak mı? reis dediğin bu ülkenin belli bir kısmı için önemli biri, reislik ünvanı delikanlı adama verilir ve verilen ünvan adamına cuk oturmuş.
Şu forumda siyaset ne zaman bitecek bilmiyorum bari en azından bölümünde siyaset yap, lan gördüğüm her teknoloji haberinden biri siyaset yapıyor, sen buraya teknoloji haberi mi almaya geldin siyaset yapmaya mı? bi zahmet bu konuların altını rahat bırakın zaten 7/24 siyaset içindeyiz..
+12
Extreme Victory 4.2.2017 07:24:05
quote:
Orijinalden alıntı: cccaaannn313162




ama inşallah bikaç seneye padişahlık gelecek.
padişahım çok yaşa (yolu yapayım da şimdiden lazım olur)

0
cccaaannn313162 4.2.2017 06:14:51
quote:
Orijinalden alıntı: Extreme Victory

Mesut Bey, 30:55' de "bizim reis" diye bahsettiğiniz kim? Siz hangi kabile vatandaşısınız? Hayır Ben Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım ve ismindende analaşılacağı üzere burası bir Cumhuriyet ve Hayırlısla ilelebet öyle kalacak. Umarım sizde birgün bu Cumhuriyetin bir "bireyi" olmayı becerebilirsiniz.

ama inşallah bikaç seneye padişahlık gelecek.
padişahım çok yaşa (yolu yapayım da şimdiden lazım olur)
+3
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
2si1 "Kotaları kaldıran" Teknoloji ve Oyun Programı
24.3.2017, 22:09 - Mesut Çevik "Speed-Step"
Türknet, internette kotaya son verdi. Intel'den SSD teknolojisinde devrim. AMD, 16 çekirdekli yeni Ryzen işlemcileri Haziran ayında duyuracak. Yeni Need For Speed yolda. Türk Hackerlar, Apple'ı tehdit ediyor ve fazlası