İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (49) YORUM YAZ

tarafından 10 Mart 2017, Cuma 22:54 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

2si1 "Erdi'li Mesut'lu Gökhan'lı" Teknoloji ve Oyun Programı
2si1 Mesut Çevik 49 13924 00:56:20
YouTube Kanalımıza Abone Olun
2si1'in kadrosu 2 hafta aradan sonra tamamlanıyor ve teknoloji oyun dünyasındaki gelişmeleri yorumlamaya kaldığı yerden devam ediyor. CIA'in sızan dosyaları, 1080 Ti ve Nintendo Switch'i konuşuyoruz.
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 13924 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
xattorneyx 13.3.2017 13:04:18
İki tarafa da yüklesinler inceleme videolarını youtube atmayı biliyorlar hepsini oraya da buraya da koysunlar rahatça izleyelim.
0
Dark Poison 13.3.2017 13:01:35
Oyunlardaki yapay zeka sittin sene gelişmez.Millet bundan ne zaman rahatsız olur dillendirirse ancak o zaman birşey yapar yapımcılar.Eskiden fps türünde yapımcılar yapay zeka kasalım diye ne güzel oyunlar çıkartırdı,şimdiki fps oyunlarında sanki atış poligonuna gitmişsin de duran iki üç kalasa ateş ediyormuşum gibi bir zekasızlık söz konusu.Sırf bu yüzden çoğu fps oyununu artık alıp da oynamayı bıraktım.

Mesut Bey bence şu ps4proyu inceleyin artık.O cihazın yazılımsal olarak olgunlaşmasını beklemenin manası yok.O olgunlaşma olana kadar ne kadar zaman geçer kim bilir.Olmadı yazılımsal yönden bazı şeyler dramatik gelişirse nelerin değiştiğiyle ilgili bir video daha yaparsınız.Ben özellikle sizin görüşünüz çok merak ediyorum.Ps4 ve Xone çıkmadan önceki tespitleriniz son derece doğruydu.İnsanların kafası da karışık vaziyette.1080p ekranı olup da konsolu alıp almama konusunda tereddütü olanlar var.Aydınlatıcı bir inceleme olsa güzel olur.
0
BiilimAdamı 13.3.2017 10:54:12
quote:
Orijinalden alıntı: lawyer77

Youtube'a atın ordan izleyelim artık şu videoları.

iş yerinden bağlanan çok insan var bazı işyerleri youtube açmıyor böyle iyi bence.
0
Kurshoo 13.3.2017 09:05:28
Bir çok teknolojik gelişmeyi 15-20 sene önceden tahmin edebildim. Şimdi ki düşüncem ise yapay zeka ve robotlar gelişmiş ülkelerde vasıfsız işçilerin işini elinden alacak. Bu durumda gelişmiş ülkeler ülkesinde işsiz kalan vatandaşlarına bakabilmek onlara yeni iş alanları yaratabilmek için gelişmemiş ülkeleri daha fazla sömürecekler. Gelişmemiş ülkeler ise bu gelişmelere ayak uyduramadığı için hepten dibe batacaklar. Gelişmekte olan ülkeler dedikleri ülkemizin de içinde bulunduğu ülkeler ise geç olmadan bilime ve eğitime yatırım yaparsa kendini bir miktar kurtarabilir ancak kazancını inşaat gibi sektörlere yatırır, bilimsel eğitim ve teknoloji alanlarında yol alamaz ise dibe inecek. Gelişmekte olan ülkeler diye bir ara sınıf kalmayacak, tamamen sömüren ve sömürülen şeklinde arada sanki 300 sene zaman farkı varmış gibi görünen ülke sınıfları olacak. Şu anda zaten öyle demeyin bence daha bir şey görmedik. Ayrıca insanoğlu şu an kendini acayip gelişmiş ve zeki bir ırk sanıyor ama bence karanlık çağı yaşıyoruz sadece farkında değiliz. 100 yıl sonra bile gelecekteki insan bize bir tarafı ile gülecekler.
0
burakk, 13.3.2017 00:50:39
quote:
Orijinalden alıntı: DH Misafiri

robotlar insanların işlerini ellerinden alabilir tamam. ama robotların ürettiklerini insanlar sartın almak zorunda. sen insanları işsiz bırakırsan insanlar robotların ürettiklerini satın alamaz. O zaman üretmenin bir anlamı kalmaz. Yapılacak şey parayı yok edip robotları insanların ihtiyaçlarını gidermek için kullanmak olacaktır. ROBOTLAR ÇALIŞIR İNSANLAR YATAR.

Daha güzeli var, ben robotları yapıyim. Çalışsın onlar, üretsinler lazım olan ne varsa. Hiç kimsenin ağız kokusunu çekmek de yok. Başka birinden birşey lazım olursa üretmediğim girelim takasa. Hayat güzel.. Geri kalanı da ne yapıyorsa yapsın.
0
michael01 12.3.2017 20:27:44
Bende de dediklerin oluyor.Chrome da normalde 2. seçenek alternatif flash çıkıyor.Ben de genellikle flash izliyorum. En son operada böyle çalıştı bende.
0
Muzenn 12.3.2017 19:35:27
Erdi Özüağ'a her programda can çekiştirmeyi bırakın artık. Adam her seferinde bu sefer güzel bir espri yapacak diye bekliyor , sağolsun Mesut Çevik şaşırtmıyor.
+2
DH Misafiri 12.3.2017 15:09:17
robotlar insanların işlerini ellerinden alabilir tamam. ama robotların ürettiklerini insanlar sartın almak zorunda. sen insanları işsiz bırakırsan insanlar robotların ürettiklerini satın alamaz. O zaman üretmenin bir anlamı kalmaz. Yapılacak şey parayı yok edip robotları insanların ihtiyaçlarını gidermek için kullanmak olacaktır. ROBOTLAR ÇALIŞIR İNSANLAR YATAR.
0
cyberfalcon 12.3.2017 13:56:18
Harici ekran kartı konusunda Gökhan'a sonuna kadar destek veriyorum. Bende ilk bahsettiğinde dışarıdan notebooklara bağlanan ekran kartlarından bahsettiğini düşündüm. Mesut'un kullandığı şekilde kullanıldığını ilk defa duyuyorum. Onlara zaten sadece "Ekran Kartı" deniyor.
+1
cyberfalcon 12.3.2017 13:49:00
quote:
Orijinalden alıntı: michael01

videoyu sıkıntısız izlemek için chromedan
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
seçerek izleyin. Operadan durmadan takılıp kapanıyor.Ama dediğim gibi yaparsanız sıkıntısız izlersiniz. Dediğim şekilde uzun süredir bir sorun yaşamadım.

O oynatıcı da flash oynatıcı kadar kullanışlı değil. Mesela durdurup başlatmak için illa ki oynat/durdur tuşuna basmak gerekiyor. Flash oynatıcı da ister klavyeden ister fareyle görüntüye tıklayarak durdurup oynatabiliyorum. Ayrıca o oynatıcı videonun bir yerinde takılıp kalıyor sayfayı yenilemeden de düzelmiyor. Yenileyince de bazen kaldığım yere getiremiyorum. O durumda da gene en iyisi flash deyip flash oynatıcıya dönüyorum.
0
xattorneyx 12.3.2017 12:27:31
Youtube'a atın ordan izleyelim artık şu videoları.
0
lterlemez 12.3.2017 12:23:14
Reklam çerçevesi tam ekran oluyor genellikle, sağ üst köşede kapat düğmesi bazen görünmeyebiliyor. Özellikle reklam engelleyici kullanıyorsanız.
0
pisrabbit 12.3.2017 00:46:29
Robotların dünyayı ele geçirmesi muhabbetine kadar izledim ondan sonra dondu. Sonra ne yaptıysam izyeleyemedim.sanirim siteyi robotlar ele geçirdi.
0
dogukans13524 11.3.2017 23:43:35
Merhaba Sayın Gün bey

Reklam konusunda ivan bebeğin fb-lazio maçında yediği küfrün 2-3 katını saatte yiyorsunuz

Reklamverenler siz varsınız diye değil biz kullanıcılar varız diye reklam veriyorlar

İstediğimiz basit birşey sadece

Şu reklamdan geçilmeyen playerin reklamını azaltın

En azından bize (hatta trollerde dahil buna)muhtaçsınız para kazanmak için

Umarım tavsiyemizi dinlersiniz
0
darkdogan 11.3.2017 23:35:15
8K muhabbetine girdikleri an kapattım.Size hayırlı işler bol güneşler.Nerdeeeee Talha'nın olduğu o eski zamanlar.
+4
bydvd 11.3.2017 23:18:59
bekonun A.....K..... reklamınızı ........
0
dogukans13524 11.3.2017 22:36:50
burdaki player kaldırılmaz niye

reklam uğruna ...... satabilecek bir site var karşımızda

youtubeye koysa nasıl reklamdan kazanacak (buradan kazandıkları seviyesinde)
0
aytek66 11.3.2017 22:28:55
Ya Allah aşkına şu 2si1 ve mobiliteleri youtube a da koyun. Burdaki player gına getirdi o kadar seçenek var bir çalışıyor bir donuyor chrome kullanan bunu seçsin diyen oluyor seçiyoruz yine aynı.
0
prowl12 11.3.2017 18:32:31
Program iyide şu oynatıcı akıllara ziyan
+1
enoiciyiz 11.3.2017 18:28:00
Birde izleyebilsek video yu.Nasıl bir player bu[:\-]
+5
dostum kertenkele 11.3.2017 16:44:18
Mobilite yok uzun zamandır. Oyun kısımları olmasa izlenir bu da oyun canınmı sıkıyor atlaya atlaya da keyif vermiyor.
0
likeablex 11.3.2017 15:13:54
Nvidia bardaklı. :D
+1
michael01 11.3.2017 15:11:58
videoyu sıkıntısız izlemek için chromedan
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
seçerek izleyin. Operadan durmadan takılıp kapanıyor.Ama dediğim gibi yaparsanız sıkıntısız izlersiniz. Dediğim şekilde uzun süredir bir sorun yaşamadım.
0
michael01 11.3.2017 14:22:04
Diyecek bir şey yok anca bu kadar olur.Mesut Çevik ucuza key sitelerin windows alıyorum der sonra karşıma bu reklam çıkar.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
0
34sem 11.3.2017 13:24:10
Keyifli bir program daha. :)
+1
Eeltorm 11.3.2017 11:34:24
Erdi ve Mesut'a katılıyorum Windows 10 oyun için harika oldu.
+2
alphekka 11.3.2017 10:14:17
bir çok yerde ekran kararıyor, galiba bahsedilen konularla alakalı videolar eklenirken montajda sorunlar olmuş
+4
mehmetgirgin 11.3.2017 07:48:46
ÇOK UZUN YA VİDEOLAR PARÇA PARÇA VERSNİZ DE İLGİMİZİ ÇEKEN YERİ İZLESEK
+4
mavizaman 11.3.2017 06:06:12
53:10da da ekran kararıyor :D
+1
mavizaman 11.3.2017 05:43:02
video sorunlu beli bir yerden sonra başa sarıyor ilerletme hep baştan başlıyor.
+1
Executor Arhentir 11.3.2017 03:06:54
CIA'in korsan yazılım kullanmasından daha çok windows kullanmasına şaşırdım.Özellikle windows 8/8.1'de telemetri(telemetry) olduğu bilinen bir gerçek.
0
malifural 11.3.2017 03:02:58
aga emeğinize yazık çok güzel program çekmişsiniz lakin izle yemedikten sonra neye yarar .player çöp
+3
bimposeti 11.3.2017 02:38:51
video bulunmadı hatası veriyor.
0
Abehesti 11.3.2017 02:18:36
Türk oyunu no:70 eye of basin demosunu izledim gerçekten müthiş olmuş en azından grafikler. Hikaye'de sağlam duruyor. Türk oyun sektörü inşallah iyi yerlere gelecek.
+4
Abehesti 11.3.2017 02:17:21
kardeş oturdum film gibi izledim adamsınız ya en iyi teknoloji sitesi.
+1
Black Jack Randall 11.3.2017 02:01:14
Mesut bey bilgisayarınızın modeli nedir ? Hoş göründü gözüme.
0
Linns Judy 11.3.2017 01:50:31
Aranızda ilk reklamı geçebilen var mI?
+1
MALTHAEL 11.3.2017 00:18:38
Mount & Blade'ın yapımcısı TaleWorlds umarım çok iyi paralar kazanırlar ve şirketlerini büyütürler . Bana göre Türkiyenin gururu bu adamalar . İlerleyen zamanlarda başka AAA yapımlarlada karşılaşırız umarım sadece M&B ile sınırlı kalmazlar , kaldı ki bu adamlarda bunu başarabilecek yetenek ve azimde mevcut .
+11
ERIKCI 11.3.2017 00:14:21
nvidia bardağı...
0
KaleyDeskop 11.3.2017 00:07:42
sevenler kavuştu :D bsc'de yan gelip yatıyor zaten gökhan :D bari dh'de iş yapsın..
+1
lterlemez 11.3.2017 00:05:55
Mesut Bey, sohbet görüntüsü haricindeki tüm görüntüler siyah olarak çıkıyor videoda....
+8
PanGold 10.3.2017 23:54:38
Şu oynatıcıdan kurtulun artık izleyemiyorum.
+10
patren 10.3.2017 23:37:55
Sonunda
0
Firaristt 10.3.2017 23:20:06
yerimizi alalım
Edit:Video donmasından izlenmiyor.
+1
atkosturanadam 10.3.2017 23:19:59
Sonunda kadro tmm guzelce izlenir.
+2
Nınja 10.3.2017 23:13:06
0
nokta_28 10.3.2017 23:11:16
Kadro tamam.. Bu hafta seyredilir..
+2
KARABASUKA 10.3.2017 22:59:29
quote:
Orijinalden alıntı: Catology

Dh ofisinde kedi neden yok? 😾😾

Evet kedi isteriz !

NEKO NEKO
0
Catology 10.3.2017 22:55:32
Dh ofisinde kedi neden yok? 😾😾
+6
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Mobilite: Android O ile gelen yenilikler ve dahası...
22.5.2017, 03:27 - Erdi Özüağ
Android işletim sisteminin bir sonraki büyük sürümü olan Android 0 yani muhtemelen Android 8.0 ile gelen yenilikler, Samsung Galaxy S8 ailesinin satış rakamları ve dahası Mobilite'nin yeni bölümünde.