İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (25) YORUM YAZ

tarafından 12 Mayıs 2018, Cumartesi 11:26 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

2si1 | Nvidia yolun sonuna geldi
2si1 Mesut Çevik 25 10293 00:59:48
YouTube Kanalımıza Abone Olun
2si1 Teknoloji ve Oyun Programının başlığını Nvidia'nın partner programını sona erdirmesi oluşturuyor. Bu haftanın öne çıkan oyun ve teknoloji haberlerini değerlendirdiğimiz 2si1 sizlerle.
 
Program akışı:
 
01:45 Bir günde iki haber: Nvidia ortaklık programı sona erdi, ASRock ekran kartlarına AMD engeli mi?
05:53 Şehir efsanesi gerçek oluyor: Facebook ücretli versiyonu masada
11:51 Battlefield'in 2018'deki oyunu Bad Company 3 olabilir
12:57 EA, yeni Battlefield oyununda hikaye olacağını doğruladı
16:35 MIT'den harita ve şerit işaretlerine gerek duymayan sürücüsüz otomobil teknolojisi
21:50 Ölümlü Uber kazasından şok rapor: Otonom araç yayayı algıladı fakat görmezden geldi!
24:09 God of War 3 günde 3.1 milyon satarak PS4'ün en hızlı satan özel oyunu oldu
24:27 Monster Hunter World 8 milyon satarak Capcom tarihinin en çok satan oyunu oldu
31:24 AB'den elektrikli araçlara "gürültü çıkarma" zorunluluğu
32:43 Basılı bilet tarih oluyor, artık paralı etkinlikler için "yüz tanıma" teknolojisi kullanılacak
39:07 BioWare, Anthem'in çıkış zamanını duyurdu: Mart 2019
42:22 Shadow of the Tomb Raider'dan yeni bilgiler geldi
43:43 Android P tanıtıldı
45:43 Google Assistant'ın Duplex özelliği ile randevu ve rezervasyon konuşmalarınızı asistan yapabilecek
50:47 Google Fotoğraflar önemli yeniliklerle güncelleniyor
53:01 PES 2019 fragmanı yayınlandı
 
URL
Embed
Şu anda 2 üye, 1 misafir ve 1 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 10293 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Rubellite 19.5.2018 17:59:07
Mesut Çevik tane tane yavaş konuşuyor bildim bileli ona lafım yok fakat Enis Kirazoğlu sanki takımda son kalan kişi gibi şarşörü boşaltırcasına konuşuyor. Biraz yavaş konuş derim yoksa diksiyonun düzgün. Video süresi uzamasın taramalı tüfek gibi anlatayım psikolojisi var gibi.
0
erhan_2122 16.5.2018 01:15:02
Onca programını izlediniz güzel vakit geçirdiniz adamlar bi tane abartılı başlık atmış diye yapmayn etmeyn yaw. Bir çok site sürekli yapıyor ama kimsenin gözüne batmio
0
oliviera83 15.5.2018 14:08:35
birşey diyecekler diye beklemeyin. boş işler...
+1
Amd64x2 15.5.2018 08:36:52
Bari siz yapmayın ya!
+1
Zarangoz 13.5.2018 20:21:27
Eniscim kilo almışsın monitörüm hep sağa yatıyor. :)
0
venomstr 13.5.2018 18:53:21
Ne saçma sapan başlıklar atıyorsunuz.
+1
WarSaw 13.5.2018 17:17:58
facebook boş iş artık kullanan çok kalmadı çevremde. instagram snapchat te boş iş. watsapp iş yapar.
+2
Loneliest 13.5.2018 02:57:11
Click bait vol kaç ben hesaplayamadım. Helal olsun size.
+3
BrokenDiamond 13.5.2018 02:33:41
Ya şimdi birini eleştiriyor olman onu sevmediğin anlamına gelmez. Böyle triplere girmeye gerek yok. Ama birini eleştirmen de haklı olduğun anlamına gelmez. Adamlar mecbur mu İstanbul Türkçesi konuşmaya? Bu nasıl mantık? "Hayvan gibi" çok samimi bir ifade bence. En azından "Devasa" gibi basit bir kelimeye tercih ederim "Hayvan gibi" dolu dolu bir ifadeyi. Sen bu yüzden soğuyorsan izlemezsin olur biter, zira benim hoşuma gidiyor. Ha 2si1'i de izlemiyorum orası ayrı ama izleyenlerden de bu hâlini sevenlerin olduğundan eminim.

Canım benim, güzel kardeşim, insan İngilizce veya başka bir dili sürekli kullana kullana artık kendi konuştuğu dildeki kelimeleri unutuveriyor, o aklına gelmiyor ve alışkanlığın verdiği refleksle İngilizcesini kullanıyorsun. Hani anlamı da çok bilinen bir şey. Eksantrik bir şey değil hani. Misal ben de bu forumda anlamını o dönem bilmediğim için "outfit" kelimesini kullanan birine sert çıkmıştım çünkü ben adamın dediğini anlamak için İngilizce kasmak zorunda değilim. Tabi o da istediği gibi konuşur ama sonuçta forum ortak bir kullanım alanı olduğu için yazdıklarımız başkalarını da ilgilendiriyor. Yani demek istediğim "random" son derece sıradan bir kelime ve sırıtmıyor.
+1
BrokenDiamond 13.5.2018 02:27:10
O ne la? Noise gürültü demek biliyorum da nasıl bir şey?
0
BrokenDiamond 13.5.2018 02:24:15
"God of War 3 günde 3.1 milyon satarak PS4'ün en hızlı satan özel oyunu oldu" Şurada anlatım bozukluğu olmuş. Sanki God of War 3, ilk gününden 3.1 milyon satmış gibi olmuş. "God of War 4, 3 günde" yazılsaydı daha iyi olurdu. Ayrıca nVidia nasıl yolun sonuna gelmiş, onun zaman damgası atılmamış. Videonun tamamını da izlemek istemiyorum.
+1
1BilimAdamı 13.5.2018 02:17:57
Heyecanla M&B bannerlordu bekliyorum. İlk çıktığında 60 dolar olmadığı sürece alacağım
0
imhotep_of_grudge 12.5.2018 23:07:04
video bence sayfa yüklenince açılmamalı... play tuşuna tıklatmadan çalması saçma...
+1
intel7mix 12.5.2018 22:17:29
Neden eski havası yok ki ?
0
Nınja 12.5.2018 21:07:44
0
KalemKolik 12.5.2018 20:56:49
Eski kalitesinde çok uzak bir program ve her geçen hafta daha kötüye gidiyor yayın kalitesi. Yoklukta gideri oluyor. Artık heyecanla beklemediğimiz gibi bir hafta izliyorsak 1 hafta izlemiyoruz eğer başka yayın bulamazsak.

Böyle giderse artık ilerde hiç izlemeyeceğiz.
+2
Virinom 12.5.2018 19:29:53
Görüntülü kalitesi hariç hiçbir düşüncene katılmıyorum. Ayrıca resmiyete çok meraklıysan kullanıcı adını ad soyad yap neden yabancı kelime koyuyorsun?
+5
gokg 12.5.2018 19:21:19
Nintendo online servisin yıllığı 20, 8 kişilik aile paketi 35 dolar. Bulut kayıtın yanında Nintendo Classics adı altında her ay ücretsiz bir oyun oynanabilir olacak NES, SNES, Gameboy ve N64'ten. Oyunlar multiplayer için modlanmış olacak. Oyunlar ayrıca satılık olacak mı belli değil ama bunun için Virtual Console'u kaldırdılar. Milletin tepkisi biraz da bunaydı. Oyunlar geçici ve ücretsiz olacağına satın alıyım hep bende kalsın istediler.
Detaylarda ufak hatalar olabilir ama genel olarak böyleydi.
0
malifural 12.5.2018 19:20:37
wakari mayo keşke nikini (ismini ) de başkalarını eleştirdiğin gibi türkçe seçseydin
0
wolwes 12.5.2018 14:58:53
Güzel başlık nvidia yarın dükkanı kapatıyormuş.
+3
wakari_mayo 12.5.2018 14:55:33
Değerli Enis Kirazoğlu, Türkçe'de miktar ve çokluk belirten bunca sıfat varken aralarından yalnızca "hayvan gibi"yi seçmenizin sebebi nedir? (En az 5 defa hayvan gibi dediniz videoda) Gerçekten insanı 2si1 izlemekten soğutan bir durum halini almaya başladı.
Değerli Mesut Çevik, "random" kelimesinin Türkçesi "rastgele"dir. Lütfen dikkat ediniz.
Böyle söylüyorum diye Türkçe kullanımına ruh hastalığı derecesinde kafayı takmış birisi gibi görünüyor olabilirim ancak böyle bir durum yok. Yalnızca çok kulak tırmalamaya başladı bunun gibi hatalar.
2si1'e Enis Kirazoğlu geldiğinde ilk birkaç hafta yüksek enerji, samimiyet ve ciddiyet ile oldukça iyi ilerlemiştiniz. Şimdiyse ne yazık ki git gide laçkalaşmaya başladı aranızdaki ilişki. Gereksiz ve ani çıkışlar, durup durup aynı konuya gelmeler vs. hoş şeyler değil.
Aynı zamanda bu hafta görüntü kalitesi yerlerde.
Yanlış anlaşılmasın, samimi bir ortama kesinlikle karşı değilim, aksine olması gerektiğini düşünüyorum. Fakat yukarıda bahsettiğim gibi durumlar ister istemez uzaklaştırıyor insanı. Lütfen bu eleştirilerimi sert bir tonda algılamayınız. Tam tersi, 2si1'in daha iyi olmasını isteyen, "dost acı söyler" sözündeki bir dostun eleştirileri olarak görünüz. Sizleri sevmiyor ve yaptığınız işe değer vermiyor olsaydım emin olun vaktimi ayırıp da bunları yazmazdım.
Esen kalın.
+35
aLTaR_07 12.5.2018 14:47:29
Bu bölümü tost makinesiyle çekmişler
+2
Virinom 12.5.2018 12:20:16
Görüntü kalitesinde sıkıntı mı var? 1080p izliyorum ama görüntüde çok fazla noise var gibi gözüküyor.
+6
MrKoenig 12.5.2018 12:07:56
NVIDIA - GTX'in Yolu
0
SATANIST 12.5.2018 11:30:35
merhaba ben mesut çevik
+2
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Meizu M6 Note ilk bakış: 1500TL altı sınıfta yarışıyor
27.5.2018, 19:31 - Erdi Özüağ
Meizu'nun ürün gamındaki fiyat/performans dengesi en yüksek cihazlardan biri olan M6 Note elimize ulaştı. Metal gövdeye, çift arka kameraya ve 4000mAh kapasiteli pile sahip olan telefon, Snapdragon 625 platformundan güç alıyor ve 1500TL altı fiyatla kullanıma sunuluyor. Kutu açılışı, detaylar ve ilk izlenimlerimiz bu videoda.