İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (52) YORUM YAZ

tarafından 30 Aralık 2017, Cumartesi 20:38 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Yurt dışı alış verişe vergi | 2si1 Teknoloji ve Oyun Programı
2si1 Mesut Çevik 52 10578 01:15:28
YouTube Kanalımıza Abone Olun
2si1'in bu haftaki bölümüne yurt dışındaki sitelerden yapılan alış verişe gelecek olan vergi damgasını vuruyor. Sadece amazon ve benzeri alış veriş siteleri değil; Steam ve Playsore da etkilenecek.
 
2si1, yılın son programı ile karşınızda. Biz süper bir yıl geçirdik ve 2018'de de sizlerle birlikte güzel günler geçirmeyi diliyoruz. Hepinize istediklerinizi gerçekleştirdiğiniz bir yıl dileriz.
 
Teknoloji Dünyası
 
Yurt dışı alış verişe vergi 0:20
Kredi kartlarının internetten alış verişe kapanması 1:51
Windows 10 a ücretsiz upgrade için son tarih belli oldu 10:58
Seagate eski harddisk teknolojisini geliştirme peşinde 13:48
Ülkemizde termik elektrik santrali kurulması gündemde 20:43
Los Anges' ta Space X in bir uydusunu herkes uzaylı zannetti 23:22
Yazılımcılar telefonunuzdaki sensörleri kullanılarak girdiğiniz şifreyi öğrenebiliyor 27:31
Edward Snowden eski telefon/tabletinizi güvenlik alarmına çeviren yeni bir uygulama çıkarttı. 28:42
Türkiye' de siber suçlar nedeniyle 1000 kişi 2017 yılında tutuklanmış 36:43
America' nın New Jersey eyaletinin Lenoir şehrinde ara sokakları dolduran navigasyon uygulamaları 41:50
Kötü ve iyi sürücülerin sigorta primleri belirlendi 44:14
2017 Nasıl Geçti 50:35
 
Oyun Dünyası
 
Twitterdaki enteresan Xbox update Olayı 5:28
Japonya' da Nintendo Switch satış rekorları kırıyor 9:54
IDC analiz şirketindeki PS5 ve yeni Xbox çıkış tahminleri 16:47
Overwatch' un yapımcısı Jeff Kaplan, yılbaşı için 9 saat sadece oturarak yayın yaptı 19:33
Çinli bir firma mobil bir Devil May Cry oyunu yapmata, görüntüleri yayınlandı 25:35
Oyun bağımlılığı artık akıl hastalığı sayılıyor 30:42
Sid Meiers Civilization VI pc ile aynı fiyata Ipad'' e çıktı 34:06
PS Plus sahipleri için iki dikkat çekici oyun 46:49
Kojima Death Stranding ile ilgili 2018 de sürpriz bir açıklama yapacağını duyurdu 47:09
Shenmue 3 yapıcısı: "Beklediğimizden daha iyi bir görsellik aldık"47:44
2017 Nasıl Geçti 50:35? 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 10578 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
anldrms34 7.1.2018 10:43:26
Güzel haber yurtdışı alışveriş zaten dolar sayesinde çekilmez olmuştu artık hiç almayız teşekkürler
0
mavizaman 7.1.2018 03:18:54
düşüşe geçti ya o yüzden.
0
DH Misafiri 3.1.2018 14:49:55
-arkadaşlar hazineden çok fazla para cebimize aldık ne yapalım
+vatandaştan keselim
-bu sefer çok oy kaybederiz asgari ücret düşük zaten
+peki asgari ücrete az bir zam yapıp insaların gözünü boyayalım sonra her yerden ceplerini boşaltırız
-tamamdır
+2
DH Misafiri 3.1.2018 14:49:54
Fiziksel olmayan dijital birşeyden vergi alınması haraç olmuş. Gündemdeki açıkılamalara bakılırsa Telefon ve internete de olumsuz bakıyorlar zehirlediğini söylüyorlar. Bu kadarına pes doğrusu...
+1
lazer__ 3.1.2018 13:27:54
mesutçum noldu eleştirmeye korktunuz mu hükümeti... :D %18 kdv az olmuş bence YTV diye bişey çıksın yurtdışı tüketim vergisi diye oranı da %50 olsun bu millete müstehak :D
+3
Kankkunen 3.1.2018 12:09:45
Sen önce düzgün Türkçe öğren öyle gel
0
whisper242 3.1.2018 11:59:04
Güzel programdı :) Yeni yılda başarılar :)
0
hakanyurtseven 2.1.2018 22:04:16
Sondaki muhabbet cok iyiydi.Her programin sonuna 10-15 dakika muhabbet eklemeniz dilegiyle
+1
absolute 1.1.2018 22:39:15
btc işareti neden ters?
+1
musa_unsal2005 1.1.2018 17:58:28
Bu ikiliyi bozmayın, 10 numarasınız.
+3
dere.beyi 1.1.2018 12:51:21
http://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_n%C4%B1ntendo-switch-oyun-konsol-1178628.html
valla 1900 tl
0
olağan_şüpheli 31.12.2017 23:26:39
bir yerde duymuştum ya da okumuştum. İnsanlar oyunları oynamak yerine izliyorlarmış. bu yüzden videolara telif atıyorlarmış. sonra düşündüm . bende izlemeyi seviyorum. sanırım izleyemeyenlerin bir kısmı oyunları alır diye düşünmüşlerdir
0
InsideR 31.12.2017 22:24:55
quote:
Orijinalden alıntı: TR_001



Yazılarından çıkardığım sonuca göre genç dedim ki cevap niteliğinde yazdığın yazının hareretinden de tezimi doğrulamış oldun. Teşekkürler genç. Ayrıca her genç denilen 15-20 yaş aralığında olmaz; ben 30’lu yaşların başındakilere de genç diyorum. Asıl sen her forum üyesini 15-25 yaş arası olarak görüp de kendini herkesten büyük mü görüyorsun? Öncelikle yazılanı okuyup anlamaya çalış. İnan arkası gelecektir.
Neyse, he he diyeyim de bu laf çarpıtmalar son bulsun ve üyeler konuyu takip etsin. Zira ilk mesajımda anlatmak istediğimi anlayan anladı.
İyi forumlar..

genç diyen ben degılım.
KI kendını buyuk gorup sanırım ılk ve tek genc dıyen sensın
Neyse cıddıye alıp zaman ayrıp mesajına cevap yazmamak lazım
BLOCK
EDIT:yazım hatası
0
blue7 31.12.2017 22:09:12
Yorumlara bakınca %90 herkes vergilerden şikayet ediyor, peki kardeşim bu vergileri koyanlara %50+ üzeri oyu kim veriyor?

Madem söylediklerinizde samimisiniz vermeyin oy moy, ha oy verecek parti yok hepsi aynı diyebilirsiniz onlar aynı olduğu sürece biz de oylarımızı farklı farklı yerlere vermeye devam edelim. İnadına 15-20 sene aynı kişilere vermeyelim. İlla bir gün düzgün birileri çıkar.

Hadi onu da geçtim madem söylediklerinizde yine samimisiniz hadi hep birlikte sokağa çıkalım sağı solu kırmadan dökmeden, kimseye ve hiç birşeye zarar vermeden protesto hakkımızı kullanalım? Sürekli burun kıvırdığımız Asya ülkelerinden kıç kadar olan Güney Kore kadar bile mi olamıyoruz (protesto hakkımızı kullanmak anlamında) ?

Tamam tamam bunu da yapamıyoruz hadi herşeyi bir kenara bırakalım gelin change.org da bu fahiş vergilere tavrımızı ortaya koyacak bir imza kampanyası başlatalım herkes bunu imzalasın, paylaşsın tepkimizi koyalım, sesimiz yükseltelim? Biri başlatsın kampanyayı ilk imzayı ben atarım, veya ben başlatayım gelip imza atacak mısınız?

Not: Hükümete veya herhangi bir siyasiye karşı herhangi bir kişisel tavrım veya sorunum yok sadece bir vatandaş olarak rahatsızlık duyduğum, yanlış olduğunu düşündüğüm konularda eleştiri ve protesto hakkımı kullanmaya çalışıyorum.
+5
TR_001 31.12.2017 22:05:17
quote:
Orijinalden alıntı: InsideR




genc ??
yasımın 17-20 oldugunu mu sanıyorsun
“Acil ve yaşamsal ihtiyaçlar dışında”bu lafına bır cevap olarak yazılmıs bır mesaj degıldi
daha dogrusu sana yazılmıs bır cevap degıldı mesajım.Genelleme yapıyorum boykot edın lafına
asıl durum acıl ve yasamsal ıhtıyaclardan alınan vergıdır
bunların makul olması gerekırken ucuk durumdadır
Yatlar mazotun vergısı dusuk ıken cıftcıye verılen mazotun vergısının ucuk oldugu gıbı
ınsanlar bu acıl ve yasamsal ıhtıyaclarında bu kadar vergı alınmasa makul durumda olsa
belkı hayatların mutlu olabılmek ıcın o parayı farklı yere harcayabılır oyle degılmı?
burada fakır kesımden bahsedıyoruz
adam zaten amazondan urun almıyor kı
bunu baykot etsın
heee var bazı sıvrıkafalılar amazondan alısverıs yapmasa bıle boykot edecek derecede!
amazon burada bır ornektı

orta kesım ve uzerı ıcın artık bır cok sey yasamsal ıhtıyaclar arasına gırmektedır
basıt bır ornek olacak ama ınternet
Yada uydu
yada araba
araba ıcın zaten ellere senlık durum var
vergısı var
yıllık vergısı var
sıgortası var
cezası var
otoyol kopru ucretlerı var
benzını saymıyorum bıle
nasıl boykot edeceksın petrol sırketlerını
sen ben o boykot edecek benzın almayacak ama %95 devam edecek almaya
babamın bır lafı vardı senelr once 20sene olmustur sanırım
benzın 4tl olsun kımse arabasına bınmez

özetle ıle 2 durum var
boykot her zaman ıse yaramaz
bazı seylerın duzelmesı ıcın kafadakı adamın halkı dusunmesı gerekır.(BU zamandada bu ımkansız,kendı cebını dusunmekten halka sıra gelmıyor)


Yazılarından çıkardığım sonuca göre genç dedim ki cevap niteliğinde yazdığın yazının hareretinden de tezimi doğrulamış oldun. Teşekkürler genç. Ayrıca her genç denilen 15-20 yaş aralığında olmaz; ben 30’lu yaşların başındakilere de genç diyorum. Asıl sen her forum üyesini 15-25 yaş arası olarak görüp de kendini herkesten büyük mü görüyorsun? Öncelikle yazılanı okuyup anlamaya çalış. İnan arkası gelecektir.
Neyse, he he diyeyim de bu laf çarpıtmalar son bulsun ve üyeler konuyu takip etsin. Zira ilk mesajımda anlatmak istediğimi anlayan anladı.
İyi forumlar..
0
hsyn2802 31.12.2017 21:39:38
EEEEYYYY Maliye...! Durmak yok vatandaşı yolmaya devam.
+1
InsideR 31.12.2017 19:54:21
quote:
Orijinalden alıntı: TR_001



Biraz relax genç.. “Acil ve yaşamsal ihtiyaçlar dışında” lafımın neresini anlamadın ?

genc ??
yasımın 17-20 oldugunu mu sanıyorsun
“Acil ve yaşamsal ihtiyaçlar dışında”bu lafına bır cevap olarak yazılmıs bır mesaj degıldi
daha dogrusu sana yazılmıs bır cevap degıldı mesajım.Genelleme yapıyorum boykot edın lafına
asıl durum acıl ve yasamsal ıhtıyaclardan alınan vergıdır
bunların makul olması gerekırken ucuk durumdadır
Yatlar mazotun vergısı dusuk ıken cıftcıye verılen mazotun vergısının ucuk oldugu gıbı
ınsanlar bu acıl ve yasamsal ıhtıyaclarında bu kadar vergı alınmasa makul durumda olsa
belkı hayatların mutlu olabılmek ıcın o parayı farklı yere harcayabılır oyle degılmı?
burada fakır kesımden bahsedıyoruz
adam zaten amazondan urun almıyor kı
bunu baykot etsın
heee var bazı sıvrıkafalılar amazondan alısverıs yapmasa bıle boykot edecek derecede!
amazon burada bır ornektı

orta kesım ve uzerı ıcın artık bır cok sey yasamsal ıhtıyaclar arasına gırmektedır
basıt bır ornek olacak ama ınternet
Yada uydu
yada araba
araba ıcın zaten ellere senlık durum var
vergısı var
yıllık vergısı var
sıgortası var
cezası var
otoyol kopru ucretlerı var
benzını saymıyorum bıle
nasıl boykot edeceksın petrol sırketlerını
sen ben o boykot edecek benzın almayacak ama %95 devam edecek almaya
babamın bır lafı vardı senelr once 20sene olmustur sanırım
benzın 4tl olsun kımse arabasına bınmez

özetle ıle 2 durum var
boykot her zaman ıse yaramaz
bazı seylerın duzelmesı ıcın kafadakı adamın halkı dusunmesı gerekır.(BU zamandada bu ımkansız,kendı cebını dusunmekten halka sıra gelmıyor)
+1
TR_001 31.12.2017 19:29:49
quote:
Orijinalden alıntı: InsideR





onlar herzaman bır yolunu bulur
cunku dur dıyecek bırılerı yok
cunku egıtımlerı olmadıgı ıcın nasıl ıtıraz edeceklerını karsı cıkacaklarını bılmıyorlar (genelleme yapıyorum)
ornek (alısverıs olmayacak bu ornekte ama konu vergı)
elektrık faturası
nasıl boykot yapabılırsın varmı ımkanı
yok
kı kacak kullanım bedelı dıye bısey oduyoruz faturada
sen gununde faturanı oduyorsun kacak kullanmadan
ama sana kacak kullananın parasını odetıyorlar

ozaman maaslarımızada hırsız odenegı olsun oyle degıl mı?
hırsızın calma ıhtımalıne karsı

ozamanda dıyecekler kı parana sahıp cıksaydın
eee bende dıyorum kı sızde elektrıgınıze sahıp cıkın kacak kullandırmayın banada parasını odetmeyın

neyse sonuc olarak
fakır ve egıtımsız halk

bu ıkısının bırlesımı yolunmaya hazır tavuktur

Biraz relax genç.. “Acil ve yaşamsal ihtiyaçlar dışında” lafımın neresini anlamadın ?
0
Eeltorm 31.12.2017 15:06:36
Erdinç zamanındaki 1e1'den beri izliyorum programı. O zamandan beri vazgeçilmezim.
Sondaki sohbetiniz harikaydı, programınız genel olarak harika. Enis ve Mesut 2018'de de devam. Seviyorum sizi.
+3
cumhurfatih 31.12.2017 15:02:36
Ucan kustan, havadan , herseyden vergi alacaklar.. Allah sonumuzu hayir etsin...
+1
BeAr 31.12.2017 14:38:13
Sayın M.Çevik insanların parasız olduğunu kabul ediyorsanız önce sistemin parayı nasıl dağıttığına odaklanmanız gerekli, parayı nerede nasıl aradıklarına değil. Herkes kendine yetecek ve rahat yaşayabiliceği standartlara ulaşırsa zaten kimse kumar oynamaz olayın özeti bu, insanların parayı çoğaltma sevdası dediğiniz gibi paralarının az olması, yanıldığınız nokta bence kendilerinin bu kontrole sahip olduklarını düşünmeniz. Çalışan insan para kazanmıyor, günümüzde emek=para değil, artık devir fırsat,fırsatçılık=para. Herkes fırsatları değerlendirmek istiyor ve bu uğurda elindekileride kaybedebiliyor.
+3
hayansame 31.12.2017 14:17:05
Gercekten cok sıkıldım bu ülkeden. Herseye hergun zam. Kim sebeb olduysa oluyorsa hakkim helal degildirm
+2
Speed-Step 31.12.2017 13:52:59
quote:
Orijinalden alıntı: darkdiva

Mesut Bey, Nintendo Switch'i övmüyormuş çünkü ticari bağı yokmuş. Demek ki övdüğü markalar ya da ürünler ile ticari bağı var :)

Büyük resmi gördün oyunu çözdün dostum
+8
alemburda34 31.12.2017 12:03:11
1 saat izledim beni kesti ben doydum 2. 15 dk sonra bir ara izlerim. Herkese iyi seneler...
0
darkdiva 31.12.2017 11:36:47
Mesut Bey, Nintendo Switch'i övmüyormuş çünkü ticari bağı yokmuş. Demek ki övdüğü markalar ya da ürünler ile ticari bağı var :)
+10
Haplo 31.12.2017 07:44:00
quote:
Orijinalden alıntı: Kefelon

Bitcoin işaretini ters koyarak vermek istediğin düşüş mesajını aldım Mesut Hocam. İlk farkedene hediye ekran kartı falan vardır umarım, adresimi hemen gönderebilirim

Çekilişe katılmak istiyorum.
0
Adoring 31.12.2017 04:05:35
quote:
Orijinalden alıntı: TR_001

Her zaman söylerim; tüketim boykotu...
Alışveriş yapmayın, acil ve yaşamsal ihtiyaçlar dışında tüm alışverişi kesin. Vergi gelirlerinde ciddi düşüşler yaratana kadar boykot devam etmeli. Zira, yakında aldığınız nefese de vergi koyacaklar bunlar. Onların itibarlarından tasarruf yapacakları yok, bari siz yolunmaktan tasarruf yapın.
Sevgiyle kalın..

Tek kurtulus sandik
+10
InsideR 31.12.2017 03:33:41
quote:
Orijinalden alıntı: TR_001

Her zaman söylerim; tüketim boykotu...
Alışveriş yapmayın, acil ve yaşamsal ihtiyaçlar dışında tüm alışverişi kesin. Vergi gelirlerinde ciddi düşüşler yaratana kadar boykot devam etmeli. Zira, yakında aldığınız nefese de vergi koyacaklar bunlar. Onların itibarlarından tasarruf yapacakları yok, bari siz yolunmaktan tasarruf yapın.
Sevgiyle kalın..

onlar herzaman bır yolunu bulur
cunku dur dıyecek bırılerı yok
cunku egıtımlerı olmadıgı ıcın nasıl ıtıraz edeceklerını karsı cıkacaklarını bılmıyorlar (genelleme yapıyorum)
ornek (alısverıs olmayacak bu ornekte ama konu vergı)
elektrık faturası
nasıl boykot yapabılırsın varmı ımkanı
yok
kı kacak kullanım bedelı dıye bısey oduyoruz faturada
sen gununde faturanı oduyorsun kacak kullanmadan
ama sana kacak kullananın parasını odetıyorlar

ozaman maaslarımızada hırsız odenegı olsun oyle degıl mı?
hırsızın calma ıhtımalıne karsı

ozamanda dıyecekler kı parana sahıp cıksaydın
eee bende dıyorum kı sızde elektrıgınıze sahıp cıkın kacak kullandırmayın banada parasını odetmeyın

neyse sonuc olarak
fakır ve egıtımsız halk

bu ıkısının bırlesımı yolunmaya hazır tavuktur
+16
TR_001 31.12.2017 03:21:39
Her zaman söylerim; tüketim boykotu...
Alışveriş yapmayın, acil ve yaşamsal ihtiyaçlar dışında tüm alışverişi kesin. Vergi gelirlerinde ciddi düşüşler yaratana kadar boykot devam etmeli. Zira, yakında aldığınız nefese de vergi koyacaklar bunlar. Onların itibarlarından tasarruf yapacakları yok, bari siz yolunmaktan tasarruf yapın.
Sevgiyle kalın..
+2
Gelu 31.12.2017 03:00:42
Sondaki muhabbet cok iyiydi.Her programin sonuna 10-15 dakika muhabbet eklemeniz dilegiyle )
0
al-ozaria 31.12.2017 02:53:03
Enis Beyle ilgili sitedeki ilk yılının ardından dikkatimi çeken nokta şu; iyi manada söylüyorum gerçekten pozitif enerjili ve araştırmacı biri; bu artıları ile nabza göre şerbeti çok iyi ayarlıyor. Şimdi donanımhaber 1999'dan beri piyasada olan site geleneği oturmuş artık markalaşmış bir alan. Aynı şekilde izleyeni takipçiside site ile benzer özellikte.

Nasıl? Misal ben 2004- 2007 arası farklı nickte 2007'den beri bu nickle bu platformdayım. O zamandan süre gelen çevreden yola çıkarak en ufağı 18 dediğin adam bugün 28 yaşında ki biz zamanın en genci tayfasındandık. Bugün Erdi Bey'in videolarını Mesut Bey'in paylaşımlarını dolayısı ile 2si1'i takip eden çoluğa çocuğa karışmış, işinde,gücünde borsasında vs. deyim yerindeyse kelli felli abilerimizden; :) başka teknoloji platformlarında bulunmadığı kadar var. İyikide varlar. Tabiki yeni katılan arkdaşlar,artık eskisi gibi girmeyenler olmuştur.

Gelmek istedğim nokta şu izleyici bilinci seviyesinde youtube ve twitch ile kıyaslandığında zamanı daha az, daha gelenekçi, irdeleyici, seçici bilinçte bir topluluğa sahip. (İçinde ;Abit, Voodoo, SiS, ultima online mirc-irc-icq'den gelen bir kitlenin de olduğu..) Dışardan konuk olarak buraya gelen birçok kişinin göz ardı ettiğide bu. Muhabbet tabiki de okey olmalı ama örneğin bakıyorsunuz x konuk youtube'da twitchde ilgi alanı ne ise goygoy un geyiğin dibine vuruyor. Burada da aynı çizgide gittiğinde: İzleyici bakıyor ne aldım ben bu 30dk da oyunsa oyun teknoloji ise teknoloji vb. kendi x konusu hakkında. Elde kalan sıfır yada sıfıra yakın olduğuna yorumlarda duvara çarpılmış gibi eleştirel bir tepki geliyor.

İşte Enis Bey kendi kanallarındaki enerji seviyesini ve içtenliğini değiştirmeden daha az işin gırgırı daha çok bilgisi ile dh platformuna ayarladığı için özetle hitap ettiği kesime ulaştığı için dh'de kendisini bağrına bastı. Zaten bir yayıncının izleyicisine ulaşabildiği ölçüde başarılı olduğunu düşünürsek daha burada Mesut üstat ile nice başarılı programlar dilerim.

İyi yıllar.
+1
KaleyDeskop 31.12.2017 02:27:05
bitcoin maketini ters koymuşlar, komplo teorisyenleri şu işi çözsün. Ateistlerin de yardımını bekliyorum.
0
borealatis 31.12.2017 01:49:24
Kamera biraz yukarıda mı kalmış ? Biraz rahatsız edici olmuş ya da bu saatte bana mı öyle geldi :)...
+1
HzBurun 31.12.2017 01:46:20
Herkese mutlu huzurlu yıllar dilerim. Umarım Öğretmen olarak atanır aynı zamanda kendi mobil oyunu mu yapabilecek düzeye gelebilirim. Allah gönlünüze göre versin.
0
Red Wheelbarrow 31.12.2017 01:10:28
quote:
Orijinalden alıntı: ProsesMuhendisi

Spotify aile paketi kullanıyorum. Şimdi ben bir tane %18 mi ödeyeceğim yoksa 6 tane %18 mi ödeyeceğim? Başka sorum yok teşekkürler. Korsana döneceğiz. İyi yıllar.
Düzenleme 1: İmla hatası.
Soru 2: Çeşitli sitelerde Steam kodu satılıyor. Onlar aracılığı ile mi gelecek yoksa örneğin oyun 20 TL KDV:3.8 TL toplamda 23.8 TL steam hesabımızdan mı düşecek? Eğer öyle olacaksa alacağım 10-15 tane oyun var şimdiden alayım.
Düzenleme 2: Araştırdım, direk Steam'den vergi alarak işi bitireceklermiş.

Hocam merak ettim de acaba Steam konumumuzu rusya veya herhangi bir ab ülkesi olarak göstersek bu vergiden kaçabilirmiyiz?
0
elektroman91 30.12.2017 23:18:16
gelen güneş ışınlarının açısı ve yogunluguda cok onemli araba gectikte yüzeyi matlastırıp performansı dusurmeyecekmi diye soruyorum kendimi ilginc nasıl çözdüler çok merak ettim.
0
Tihilu 30.12.2017 23:00:09
Bankaları ben aramıyorum , bir sıkıntım olduğunda facebook sayfalarına mesaj atıyorum çoğu zaman aynı gün içinde beni arıyorlar. Hem boşuna TL falan da gitmiyor.
0
Parallel Killer 30.12.2017 22:59:22
BTC tepetaklak :D
+1
Metorpa 30.12.2017 22:32:43
-Efendim asgari ücrete zam yaptılar.
+Tamam, vergileri arttırın.
Ha bi de 200 milyon dolarlık sondaj gemisi almış arkadaşlar Akdeniz'de petrol aramak için :D
Biri de dur dememiş almış yağni.
+1
HIGHER 30.12.2017 22:26:58
Haberlerden sonraki muhabbet güzeldi.

Ödül olarak DH bardağı olsun bence.
+1
Kefelon 30.12.2017 22:08:26
Bitcoin işaretini ters koyarak vermek istediğin düşüş mesajını aldım Mesut Hocam. İlk farkedene hediye ekran kartı falan vardır umarım, adresimi hemen gönderebilirim
+2
ProsesMuhendisi 30.12.2017 21:55:11
Spotify aile paketi kullanıyorum. Şimdi ben bir tane %18 mi ödeyeceğim yoksa 6 tane %18 mi ödeyeceğim? Başka sorum yok teşekkürler. Korsana döneceğiz. İyi yıllar.
Düzenleme 1: İmla hatası.
Soru 2: Çeşitli sitelerde Steam kodu satılıyor. Onlar aracılığı ile mi gelecek yoksa örneğin oyun 20 TL KDV:3.8 TL toplamda 23.8 TL steam hesabımızdan mı düşecek? Eğer öyle olacaksa alacağım 10-15 tane oyun var şimdiden alayım.
Düzenleme 2: Araştırdım, direk Steam'den vergi alarak işi bitireceklermiş.
+4
flowerhorn 30.12.2017 21:54:17
Alışveriş bitişik yazılır
+5
Birseyadam 30.12.2017 21:47:37
kartınızı internet alışverişine açmak için çağrı merkezini aramaya gerek yok. bulunduğunuz bankanın internet bankacılığı uygulamasına girip buradan kartın özelliklerini açıp kapatabikiyoruz. Yani boş yere çağrı merkezini arayıp kendinizi ayar etmeyin. kolay yolu bu
+3
qooqie 30.12.2017 21:42:29
Ben ve benim gibi diyer vadan evladları halinden memnun, yurtdışından tl ile alışveriş yaptığım için sorun yok, site hemen tl kuruna çeviriyor ,vergi kudsaldır
0
qooqie 30.12.2017 21:38:20
Ne yani siz tanrı tarafından gönderilmiş reisimizin mercedese binmesini istemiyor musun? Vadan hayinimisiniz?
+1
Red Wheelbarrow 30.12.2017 21:22:33
Steam dahil olacak dedi Mesut bey ama Steam'de tahminimce bu vergiyi aşabiliriz.
0
Red Wheelbarrow 30.12.2017 21:19:36
Vergi değil, güncelleme bu. Yanlış anlaşılmasın
+14
Xreleave 30.12.2017 21:14:29
Durmak yok, halkı sömürmeye devam.
+30
InsideR 30.12.2017 20:49:58
kimi öpelim kimi öpelim

tabiikide vatandası
+24