İLANDIR

HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (74) YORUM YAZ

tarafından 23 Şubat 2013, Cumartesi 14:22 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Galaxy S4 modelinin Qualcomm işlemci kullanacağına dair dedikodular artıyor
Günlük Haber Ekrem71
74 913

Gelecek ay tanıtılması beklenen Samsung'un amiral gemi modeli Galaxy S4 için pek çok özelliği hakkında bilgiler internete sızarken, son dönemde işlemci konusunda bir kafa karışıklığı yaşanıyor.

Güney Koreli bazı kaynaklar, Galaxy S4 modelinde Exynos 5 işlemcilerde yaşanan ısınma ve pil sorunu nedeniyle tamamen Snapdragon 600 işlemcisine yöneleceğini iddia etmişti. Pipper Jaffray analiz firması da bu iddiayı kısmen desteklemişti. Firmaya yakın kaynaklar bunun mümkün olmadığını ve cihazın muhtemelen Exynos 5 Quad işlemci ve Mali-T658 grafik birimi ile geleceğini belirtiyor.

Ancak bugün yeni bir iddia daha ortaya atıldı. Sammobile tarafından firma içi kaynaklardan yeni nesil Galaxy S4 için resmi özelliklerin elde edildiği bilgisi geçildi. Buna göre Galaxy S4 modeli Snapdragon 600 çözümü ile geliyor. İşlemcinin hızı ise 1.9GHz saat hızına aşırtılmış ve HTC One modelinden 0.2GHz daha yüksek. 2GB RAM, 13MP çözünürlükte kamera, 16GB/32GB/64GB depolama seçenekleri, 4.99 inçlik Full HD ekran, 7.7mm kalınlık, 138gr ağırlık diğer özellikleri. 

Bunun yanında kafa karıştıran diğer bir iddia da Super AMOLED yerine SoLux ekrana yer verileceği yönünde.Bunun nedeni ise Super AMOLED ekran üretiminde sıkıntılar yaşanması.
 
SoLux ekranlar, renkleri gerçeğe en yakın gösteren, güneş ışığı altında yansımayı en aza indiren, daha iyi görüş açıları sunan bir teknoloji barındırıyor. Özellikle mücevher sergilerinde renk canlılığını artırmak için SoLux teknolojisi içeren aydınlatmalara yer verilmekte. Bu özelliği HTC One modelinde de görmüştük. Ancak Galaxy S4'te kullanılacak ekran Super-LCD3 üzerine mi entegre edilecek bilinmiyor. 

Ayrıca Galaxy S2 benzeri bir kasa tasarımı, çıkarılabilir batarya ve polikarbonat kasa da yine bu modelde yer verilecek özelliklerden.

Galaxy S4 ile ilgili iddialar giderek daha ilginç bir hal almaya başlıyor. Bu özelliklere sahip Galaxy S4 modelinin kullanıcı kaybedeceği çok açık. Ancak yine de belirttiğimiz gibi bu iddialar sadece LTE versiyonuna yönelik iddialar olabilir. 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 913 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
wolverine55 23.2.2013 14:33:09
beklentiyi alçak tutup. ürün açıklandığında beklentileri aşıp piyasayı vurmayı planlıyorlar bence . samsung dan beklerim +13
TeufeL-07 23.2.2013 14:42:38
quote:
Orijinalden alıntı: AERN
Bakalım az kaldı sanırım artık, tanıtılmasına :)

Bune devriklik yahu ? O virgülün işi ne orada ?
+10
No Way Out 23.2.2013 16:01:56
Kesinlikle Exynos ile gelecek.
Samsung gidip flagship telefonunda kendi SoC'unu kullanmayıp rakip snapdargon'u kullanacak öyle mi güldürmeyin...
+8
onbeskarakterli 23.2.2013 15:15:46
Samsung zaten Exynos işlemcilere ve Super Amoled teknolojisine eğlence olsun diye yatırım yapıyor ve geliştiriyor. İlk Galaxy S cihazından itibaren gelenek haline gelen Samsung işlemci ve Amoled ekran
...
Yorumun devamı ▼
+4
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
ßlaCKFOX 13.3.2013 13:16:46
quote:
Orijinalden alıntı: Gavuzla

bir gün öyle bir gün böyle söylüyorlar ilk başta amoled yok dediler sonra amoled var dediler exynoks yok dediler sonra var dediler şimdi hangisi olsa biz söylemiştik diyecekler...

haklısınız

dedikodular asılsız çıktı ve bu dedikoduları yayan site için neredeyse Samsung'un resmi blogu tabiri kullanılıyordu başka site olsa aldırmazdım bu dedikoduları ama böyle olunca yanıldım
0
Gavuzla 13.3.2013 13:13:39
quote:
Orijinalden alıntı: ßlaCKFOX




Sammobile'in saçma haberi beni aldattı üzgünüm

bir gün öyle bir gün böyle söylüyorlar ilk başta amoled yok dediler sonra amoled var dediler exynoks yok dediler sonra var dediler şimdi hangisi olsa biz söylemiştik diyecekler...
0
engineermann 12.3.2013 21:25:17
yorum yapmak için erken... dedikodularla uğraşmayın....
0
ßlaCKFOX 12.3.2013 19:44:12
quote:
Orijinalden alıntı: Gavuzla

evet şimdi ne düşünüyorsunuz?

Sammobile'in saçma haberi beni aldattı üzgünüm
0
Gavuzla 12.3.2013 19:17:19
quote:
Orijinalden alıntı: ßlaCKFOX





Güzel kardeşim Sammobile blog sitesi Samsung'a yakınlığıyla bilinen bir site bahsettiğiniz gibi saçma bir haberi hiçbir yerde okumadım okumamız da imkansız

evet şimdi ne düşünüyorsunuz?
0
saydin82 25.2.2013 22:54:41
Yorumcular sizde şirket hesabına mı çalıyosunuz yoksa :)))
0
saydin82 25.2.2013 22:53:31
Arkadaşlar bunlar birbirleriyle anlaşmalı maksat tüketim çılgınlığı.Siz hangi yeni telefon alırsanız alın para aynı kaynağa gidiyor yanlışmıyım???
0
Onurcan91 25.2.2013 22:14:42
S3 içinde beklentilerin altında olduğu söylendi ama satış rakamları ortada,bu sefer S Beam tarzında bir yenilik bizi bekliyor olacak..
0
Mr.Legend 24.2.2013 19:44:07
Samsung Snapdragon kullanırsa vah haline
0
skream88 24.2.2013 17:37:43
s600 gelmesi saçma olur bence
0
kasim33 24.2.2013 17:01:44
note 2 ile s4 arasında ne fark olacak anlamış değilm
0
..scream.. 24.2.2013 16:51:13
quote:
Orijinalden alıntı: vamp

Bu işlemci ve LCD ekranla gelirse Bu cihazın yeni ismi

GALAXY S ÇÖP olur...

+1
vamp 24.2.2013 15:09:32
Bu işlemci ve LCD ekranla gelirse Bu cihazın yeni ismi
GALAXY S ÇÖP olur...
-2
ßlaCKFOX 24.2.2013 10:57:09
quote:
Orijinalden alıntı: veteriner69

Haberin Orjinal ingilizcesini okudum. "hiiç bir yerinde "S4 modelinin kullanıcı kaybedeceği açık" yazmıyor. Yani Ekrem bey kendi eklemiş.
Kendi verdiğiniz linki okuyup öyle yazın bari.


Haklısınız o bölüm olmayabilir ama bu donanımlarla gelirse Galaxy S4 o zaman pek çok kullanıcı kaybedeceği de aşikar bunu belirtmiş olmasında bir sorun göremiyorum hatta o bölüm gözüme bile çarpmadı
+1
sertacarslan 24.2.2013 09:47:53
quote:
Orijinalden alıntı: TeufeL-07


Bune devriklik yahu ? O virgülün işi ne orada ?

Cümlenin devrik olduğu doğru, hatta sadece yüklemin değil, neredeyse her kelimenin yeriyle oynanmış. Ama virgülde hata yok, arkadaş tanıtımı vurgulamış, bilerek ya da bilmeyerek.
Ayrıca "bune" değil, "bu ne" olacaktı.
0
Umutcan 24.2.2013 02:01:36
quote:
Orijinalden alıntı: istanbul2007

http://www.sammobile.com/2013/02/23/samsung-ditches-own-amoled-and-exynos-inside-new-galaxy-s-iv-with-bootscreen/

usteki kaynakta teknik özellikleri ve goruntusu yayınlanmış

Ben inandırıcı bulmadım bu şekilde diğer cihazlar gibi doğru düzgün siyah bile veremeyen bir lcd ile gelirse
birçok kullanıcı android cephesinde samsung yerine kasa kalitesi sebebiyle xperia z tarzı cihazları tercih eder. Benim tahminim
exynos octa ve 4.99" amoled ile geleceği. Bunun sadece ps'da bootscreen ekran görüntüsü hazırlanıp tam ekran yapılmış başka bir telefon
olduğunu düşünüyorum.
0
pergamonist 24.2.2013 01:38:35
Başladık yine erkenden konuşmaya. S3 te olduğu gibi yine beklemediğimiz bir şekilde gelecek karşımıza tek kesin olduğum düşünce bu bana göre.
-1
.:asci:. 24.2.2013 01:10:29
samsung işlemci piyasasındaki rakibine kendi eliyle para mı kazandıracak?
0
12 Angry Men 24.2.2013 00:54:46
quote:
Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Çöpe dünyanın en iyi işlemcisini de taksan, çöp çöptür NOKTAAAA Ayıqqss ;)))))

Ne Karaktersiz adamsın.
0
DH Misafiri 24.2.2013 00:40:15
Çöpe dünyanın en iyi işlemcisini de taksan, çöp çöptür NOKTAAAA Ayıqqss ;)))))
-6
veteriner69 24.2.2013 00:15:31
quote:
Orijinalden alıntı: ßlaCKFOX


haber Ekrem beye ait değil Ekrem Beyin yaptığı linkteki haberin tercümesi [link]http://www.sammobile.com/2013/02/23/samsung-ditches-own-amoled-and-exynos-inside-new-galaxy-s-iv-with-bootscreen/[/link]

Haberin Orjinal ingilizcesini okudum. "hiiç bir yerinde "S4 modelinin kullanıcı kaybedeceği açık" yazmıyor. Yani Ekrem bey kendi eklemiş.
Kendi verdiğiniz linki okuyup öyle yazın bari.
-1
Dexter61 23.2.2013 23:12:45
qualcomm işlemci ve IPS ekran ile gelecek :)
0
shallipushthebutton? 23.2.2013 22:45:30
Exynos, Super amoled, benchmark ve polikarbonat.
Bunlar Samsung'un anahtar kelimeleri :)
0
StormLight 23.2.2013 22:34:26
Merakla bekliyoruz.
0
ZAViRA 23.2.2013 22:32:01
Allah aşkına o resim ne öyle? gördükten sonra haberi okumadım ya!
+2
12 Angry Men 23.2.2013 22:19:57
Umarım kasa kalitesi ve işçiliği iyi olur, rakiplerinin hepsi kaliteli ve şık kasalar üretiyor samsung'un en büyük eksiği malesef.
0
Türkmenli 23.2.2013 21:59:55
quote:
Orijinalden alıntı: wolverine55

beklentiyi alçak tutup. ürün açıklandığında beklentileri aşıp piyasayı vurmayı planlıyorlar bence . samsung dan beklerim

Iste tam bunun icin cikarilmis kasitli haberler oldugunu düşünüyorum
0
digimon52 23.2.2013 21:48:05
hadi samsung seni sevmem ama o en son cikan telefonon tasarimi galaxy 4 o mu bilmiyorum ama cok hosuma gittmisdi. kendi islemcilerini kullana bilirler büyük ihtimal.
0
ßlaCKFOX 23.2.2013 21:12:51
quote:
Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Merhaba Ekrem bey, yazdığınız haberlerde mümkün olduğunca kendi yorumlarınıza yer vermemenizi tavsiye ediyorum. Kendi yorumlarınız ister istemez subjektif ifadeler içerecek ve okuyucuların olumsuz eleştirilerine maruz kalacaksınız.

''Bu özelliklere sahip Galaxy S4 modelinin kullanıcı kaybedeceği çok açık.''

Bu kadar kesin bir yargıda bulunabilmek için pazar analisti olmanız lazım. Ya da kamuoyunun nabzını tutup tedarikçi firmalarla iletişime geçmeniz lazım.

haber Ekrem bey'e ait değil Ekrem Bey'in yaptığı linkteki haberin tercümesi
[link]http://www.sammobile.com/2013/02/23/samsung-ditches-own-amoled-and-exynos-inside-new-galaxy-s-iv-with-bootscreen/[/link]
0
DH Misafiri 23.2.2013 21:05:07
Merhaba Ekrem bey, yazdığınız haberlerde mümkün olduğunca kendi yorumlarınıza yer vermemenizi tavsiye ediyorum. Kendi yorumlarınız ister istemez subjektif ifadeler içerecek ve okuyucuların olumsuz eleştirilerine maruz kalacaksınız.
''Bu özelliklere sahip Galaxy S4 modelinin kullanıcı kaybedeceği çok açık.''
Bu kadar kesin bir yargıda bulunabilmek için pazar analisti olmanız lazım. Ya da kamuoyunun nabzını tutup tedarikçi firmalarla iletişime geçmeniz lazım.
+3
kımyasal 23.2.2013 20:53:23
Samsung uyanık firmadır.kendi uretimi olan işlemci,amoled ekran ve kamerayı kullanmak varken rakip şirketlerden almıyacaktır.7mm kasa eğer olursa batarya konusunda sıkıntı olabilir.tasarım olarakta keskin hatlara sahip su,darbe dayanıklı bir kasa yapmalılar.tabi bunların hepsi bir tahmin.
0
multiTYRT 23.2.2013 20:49:44
Sadece işlemcisi değiştirilmiş bir note 2 var karşımıza





Şaka maka samsung qualcomm kullanmaz.
0
orientem 23.2.2013 20:22:31
Kamera sensörünü bile kendisi yapmak isteyip geliştirmelere başlamış bir firma kendi işlemcisini ve firmasının adeta sembolü amoled ekranlarını koymucak 1 yıldır reklamını yaptıklarını doğadan esinlenilen yuvarlak tasarımı bırakıp s2 ye geri dönücek exynos işlemci ısınıyor diyip s600 ve adreno320 ye basıcak hız aşırtmayı yaw he he
+1
Elektroterm 23.2.2013 19:42:10
AmoLED ekran ve Exynos işlemci zaten Samsung un telefonlarının diğer telefonlara karşı en önemli ayrıcalıkları. Böyle bir iş yaparlarsa 100 değil 1 milyon bile satamazlar.
+3
ßlaCKFOX 23.2.2013 19:32:54
quote:
Orijinalden alıntı: fuckulteli

HTC One 1.7 Ghz hızında Snapdragon 600 işlemcisi kullanırken, Samsung kendi Exynos 5 işlemcisi yerine Snapdragonu 1.9 Ghz hızına aşırtınca kendi işlemcisinden daha mı az ısınacak o zaman?


quote:
Orijinalden alıntı: Gavuzla

Biraz daha sabredin ve çıkınca konuşalım bu dediğinizi

sungmobile in haberine görede samsung s4 e qvga ekran ve vga kamera koyacakmış öyle diyolar...


Güzel kardeşim Sammobile blog sitesi Samsung'a yakınlığıyla bilinen bir site bahsettiğiniz gibi saçma bir haberi hiçbir yerde okumadım okumamız da imkansız
0
lazloo 23.2.2013 18:55:05
Ben sanmıyorum.Exynos ve Amoled den vazgeçmezler.
0
fuckulteli 23.2.2013 18:54:25
HTC One 1.7 Ghz hızında Snapdragon 600 işlemcisi kullanırken, Samsung kendi Exynos 5 işlemcisi yerine Snapdragonu 1.9 Ghz hızına aşırtınca kendi işlemcisinden daha mı az ısınacak o zaman?
+2
Gavuzla 23.2.2013 18:51:49
sungmobile in haberine görede samsung s4 e qvga ekran ve vga kamera koyacakmış öyle diyolar...
0
haymatloshan 23.2.2013 18:44:13
Ara model olarak çıkartacaktır eğer öyle yapacaksa,esnek ekranlı model ile yine kendi çip setini kullanacaktır muhtemelen.
0
DH Misafiri 23.2.2013 18:34:22
Snapdragon 600 ile gelsede önemli değil.S3 e premium suite vermiş bir firma,S4 içinde kaliteli bir yazılım hazırlamıştır.Bu da onu bir sıfır öne geçirir.
0
ßlaCKFOX 23.2.2013 18:25:48
quote:
Orijinalden alıntı: hazarRS
işte böyle düşünen kullanıcılar olacağı için samsung s4 exynos işlemci ile çıkacaktır. Farklılık ve özgünlük az olursa alternatiflere kayma yaşanır illa ki.


Sammobile Samsung'un resmi blog sitesi gibi bir site Exynos işlemci ile gelirse ısınma ve şarj konusunda sorunlar yaşanabileceği için qualcomm'a yönelmeyi tercih etmiş olabilir Samsung





Haberde ABD Avustralya veya Kore ibaresi yok Samsung Galaxy S4 tanımı kullanıldığına göre global cihazdan söz ediliyor olması daha mantıklı

quote:
Orijinalden alıntı: Lepanto

Snapdragon ile gelecekse 800 modeliyle gelmeli. 600 ile olacak iş değil, rakiplerinin önüne 600 ile geçemeyecektir performans konusunda. Zaten kamera ve müzik konusunda da HTC One modeli büyük gelişmeler getirdi, kasa kalitesi desen yine HTC One modelininki üst seviye. Samsung'un bu konularda iddialı geleceğini sanmıyorum çünkü hiç bu konularda iddialı olmadı zaten Galaxy S modelleri. Performansları ile iddialı oldular hep, şimdi performans konusunda da fark yaratamazsa S4 beklemenin ve almanın pek bir manası olmayacaktır. Yine de S4 çok satar Samsung pazarlamayı iyi beceriyor.


Snapdragon 800 ile gelmesi istenirse Mesut Beyin söylediğinden hareketle en erken ihtimal Temmuzda Chipset temin edilebilir bunun temini test aşaması derken Ekim-Kasım ayını bulur ki o zaman da tanıtım piyasaya sür denilene kadar 2014'e sarkabilir

Bu yıl sonuna kadar Samsung tarafından son anda bir karar değişikliğine gidilmezse Snapdragon 600 ve hız aşırtılmış Adreno 320'li Cihazlarla geçecek gibi göünüyor bu noktada ürününü kamera yazılım sağlamlık konusunda daha iyi yapan firma bir adım önde olacak gibi duruyor
0
sombie 23.2.2013 18:18:56
galaxy 4 ün diğer öncekilerden bi farkı daha geniş ve uzun. biraz da performans var. samsung telefon bağabında bi yenilik sunmuyor zaten. piyasa da 2 gb ram var alıyor. 1.7 4 çekirdek var alıyor ekran 5 inç alıyor birleştiriyor. bizim insanlarda samsung die çıldırıyor. bence yazık
-4
Firaristt 23.2.2013 18:04:21
Samsung uluslararası tepe modelinde kendi SoC çözümünü kullanacaktır. S3 ile çekilmiş bir cihazın resmi duruyor. Ancak bu fotoğrafı çekilen cihaz S4 mü değil mi kısmını geçtim, o görüntüdeki i9500 yazısı gerçek mi değil mi onu bile bilmiyoruz. Bilgisayardan o yazıyı hazırlayıp telefondan açmak zor bir şey değil. Tasarım biraz dikkat edince Xperia Z'i aşırı derece andırıyor. Bana kalırsa xperia Z'de açılmış bir görseli karanlık bir ortamda S3 ile çekmişler.

S3'te son güne kadar tek bir fotoğraf bile sızmamıştı, yine benzer bir durum olacaktır.Hatta bu cihaz prototip bile olabilir. S3'te de aynı durum vardı. Onlarca prototip var ve hangisi gerçek kimse bilmiyordu.Ki hiç birisi de final sürümü değildi.

Exynos octa-dual kullanılacaktır. Çünkü yeterince chipset üretebilecek bir firma. Başka bir firmaya bunun için neden para versin ki? Daha zayıf ve daha maliyetli bir şey yapacaklarını hiç sanmıyorum.1080p ekrana o SoC'un yetmediği de kabak gibi ortadayken böyle bir şey olmaz. Snapdragon hızlı çıkış yaptı ama Samsung rakibine böyle bir kıyak yapmaz.
+2
revelax 23.2.2013 18:01:43
iyi resim çeksin dış taraımı güzel olsun bana yeter 100 çekirdekli olması önemli degil iyi kötü oyunlarıda oyntsın full olmasada olur benim kriterim. Sony z gördük samsunguda görelim tasarım olarak samsung 4 güzel olursa benım tercıhım olur.Yok sa sony tasarım olarak suan bence en iyisi
0
aydink_1903 23.2.2013 17:55:34
Hiç mantıklı gelmiyor. Samsung yeni nesil iphone lara artık işlemci üretmeyecek, yüzmilyon lar seviyesinde işlemci üretiyor yılda hem kendi cihazlarına hem ios cihazlara. Superamoled piyasasının %95 ine hakim ve bu hakimiyeti kendi üretimi mobil cihazlarla sağlıyor. Bu fabrikalar bugünden yarına başka bir üretim bandına da geçemezler bu fabrikalar boş yatacak ve tedarikçi kullanacak (hadi ekranı kendi ürettiğini varsayalım) hemde 100 milyon gibi bir hedef koyduğu cihazın en önemli 2 parçası için. Bu kaynağın elinde lte s4 lerde kullanılacak snapdragon lu cihaz vardır.

Kolay gelsin.
+1
berkcombil 23.2.2013 17:42:12
Haberde bahsi geçen cihaz Amerika ve Avustralya gibi LTE'nin yaygın kullanıldığı ülkelere özel çıkarılacak Galaxy S4 varyantına aittir.Aynı durum Galaxy S,S2,S3 modellerinde de vardır.Qualcomm çipsetler dahili LTE yongasına sahip olduklarından Samsung tarafından bu ülkelerde çıkarılan Galaxy S modellerinde Qualcomm çipsetli modeller piyasaya sunulmakta ve bu modeller uluslarlarası (bizim ülkemize de gelen modeller bunlardır) Galaxy S modellerinden donanımca daha zayıf kalmaktadır.
Samsung her halükarda uluslararası modelde kendi chipsetini kullanacaktır.
+1
murdocklawless 23.2.2013 17:24:51
quote:
Orijinalden alıntı: Senbonzaku®a

Adamlar fuar'da 5" Full HD Super Amoled ekran tanıtıyor, Exynos yeni seri chipset tanıtıyorlar ama bunlar daha Qualcomm diyor LCD ekran diyor, tövbeler olsun ya.

Haberde bahsi geçen donanımlar ancak Galaxy R/Galaxy R Style tarzı bir alt segment cihazlar da kullanılacaktır her sene olduğu gibi.


üretim sıkıntısı var belki bu tanıttıklarında? maliyet yükseliyordur.

ayrıca qualcomm hisse senetlerinin fiyatını zıplatmak için spekülasyon yapılıyorda olabilir.
0
istanbul2007 23.2.2013 17:21:39
http://www.sammobile.com/2013/02/23/samsung-ditches-own-amoled-and-exynos-inside-new-galaxy-s-iv-with-bootscreen/
usteki kaynakta teknik özellikleri ve goruntusu yayınlanmış
0
Lepanto 23.2.2013 17:06:57
Snapdragon ile gelecekse 800 modeliyle gelmeli. 600 ile olacak iş değil, rakiplerinin önüne 600 ile geçemeyecektir performans konusunda. Zaten kamera ve müzik konusunda da HTC One modeli büyük gelişmeler getirdi, kasa kalitesi desen yine HTC One modelininki üst seviye. Samsung'un bu konularda iddialı geleceğini sanmıyorum çünkü hiç bu konularda iddialı olmadı zaten Galaxy S modelleri. Performansları ile iddialı oldular hep, şimdi performans konusunda da fark yaratamazsa S4 beklemenin ve almanın pek bir manası olmayacaktır. Yine de S4 çok satar Samsung pazarlamayı iyi beceriyor.
+1
ezimuse 23.2.2013 17:00:42
Bunlar Samsung'un oyunu beyler kanmayın. :) Final cihazı hiçkimsenin beklemediği kadar iyi olacak.
0
hazarRS 23.2.2013 16:06:14
quote:
Orijinalden alıntı: ßlaCKFOX
daha önceki dedikoduların gerçeklik payını bilemem ama sammobile Samsungdan bilgi alma konusunda baya etkili eğer Snapdragon 600 ve hız aşırtılmış Adreno 320 ile gelecekse 0,2 Ghz hız ve biraz daha az kalınlık için bu cihazı beklemenin pek anlamı olmayacak bu cihazı bekleyenlere HTC Onea yönelmeyi gözden geçirmelerini tavsiye ederim

işte böyle düşünen kullanıcılar olacağı için samsung s4 exynos işlemci ile çıkacaktır. Farklılık ve özgünlük az olursa alternatiflere kayma yaşanır illa ki.
0
sacid55 23.2.2013 16:05:43
quote:
Orijinalden alıntı: wolverine55
beklentiyi alçak tutup. ürün açıklandığında beklentileri aşıp piyasayı vurmayı planlıyorlar bence . samsung dan beklerim

sana katılıyorum.. eğer yılın 2. yarısı çıkacaksa snap800 ile gelebilir. bu mantıklı bir hamle.. eğer kendi işlemcisini kullanmayacaksa piyasadaki en iyi işlemciyi kullanmak ister. halihazırda 40 milyon satışı olmuşken qualcomm samsung a özel erken snap800 üretimi yapabilir..
0
No Way Out 23.2.2013 16:01:56
Kesinlikle Exynos ile gelecek.
Samsung gidip flagship telefonunda kendi SoC'unu kullanmayıp rakip snapdargon'u kullanacak öyle mi güldürmeyin...
+8
darknesss45 23.2.2013 16:01:27
@ekrem71 su haberlere sacma sapan yorumlarini ekleme artik.
+2
s.volkan 23.2.2013 15:45:59
Çok sıkıcı bir ekran görüntüsünde..
0
Nightmare70 23.2.2013 15:40:34
Samsungcular gelmiş herkesi eksiliyor :D Böyle donanım çıkarsa malzeme kalitesini düşünerekten direk HTC one'a yönelin derim eskiden htc kullanmış biri olarak söylüyorum 10 numara telefon yapıyor
-4
onbeskarakterli 23.2.2013 15:15:46
Samsung zaten Exynos işlemcilere ve Super Amoled teknolojisine eğlence olsun diye yatırım yapıyor ve geliştiriyor. İlk Galaxy S cihazından itibaren gelenek haline gelen Samsung işlemci ve Amoled ekran bu cihazda da olacaktır.
+4
..scream.. 23.2.2013 15:12:41
quote:
Orijinalden alıntı: ßlaCKFOX

daha önceki dedikoduların gerçeklik payını bilemem ama sammobile Samsung'dan bilgi alma konusunda baya etkili eğer Snapdragon 600 ve hız aşırtılmış Adreno 320 ile gelecekse 0,2 Ghz hız ve biraz daha az kalınlık için bu cihazı beklemenin pek anlamı olmayacak bu cihazı bekleyenlere HTC One'a yönelmeyi gözden geçirmelerini tavsiye ederim

bence de...
0
ßlaCKFOX 23.2.2013 15:02:38
daha önceki dedikoduların gerçeklik payını bilemem ama sammobile Samsung'dan bilgi alma konusunda baya etkili eğer Snapdragon 600 ve hız aşırtılmış Adreno 320 ile gelecekse 0,2 Ghz hız ve biraz daha az kalınlık için bu cihazı beklemenin pek anlamı olmayacak bu cihazı bekleyenlere HTC One'a yönelmeyi gözden geçirmelerini tavsiye ederim
+1
saltooo 23.2.2013 15:02:16
Qualcomm un yılı olacak bu yıl.
-1
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj