İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık BETA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Beta Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (10) YORUM YAZ

tarafından 8 Ekim 2018, Pazartesi 22:55 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

48A / 540W destekli MSI MPG Z390 Edge Gaming AC'nin kutusunu açtık!
Anakart Burak Şolt 10 3047 00:07:03
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Bu videoda MSI MPG Z390 Edge Gaming AC'nin kutusunu açıyoruz, Z390'ın getirdiklerinden ve anakart üzerindeki bileşenlerden bahsedip ilk izlenimimizi aktarıyoruz.
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 1 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 3047 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
MC.CYBER_ Dün (10:59)
şimdi heyecanlı bir şekilde izleyeceğim.
+1
moslevon Perşembe, 13:10
Ben bi üst versiyonu olan gaming pro carbon modelini inceleyeceğim ama kendi kanalımda tabiki :) Şuan aslında ayın 20 sine kadar detaylı inceleme yasak. Ama ön inceleme olarak ben mosfet yapılarına falanda değineceğim.
0
Hakimutata Insane 9.10.2018 21:32:25
Ses neden kesiliyor videoyu izlerken ?
0
No Way Out 9.10.2018 18:45:09
Onlar faz değil, mosfet.
+1
MC.CYBER_ 9.10.2018 18:26:02
fazların üzerinde metal tabakalar var mı ? Keşke soğutucuyu sökseydiniz. Levon Turaç anakart incelemelerindeki gibi detayları merak ediyoruz.
+1
AL3ATROS 9.10.2018 12:17:36
Klasik intel Taktiği yeni, işlemci,yeni anakart söğüşle babam söğüşle,eskisi kadar yiyen varmı acaba.
+2
Mukarnas 9.10.2018 12:00:27
Anakartin termal basarimi hakkinda bir bilgi verilmemis, 540w`a kadar destekliyor tamam ama.. yani birde anakart elinizde olmasina ragmen. sanirim yeni islemcilerin gelmesini bekliyorsunuz. Muhakkak ki öyledir. Birde tek ben mi bilmiyorum ama anakart elde sadece tanitim videolarini pek yararli bulmuyorum. Ya zaten sitesinden takip edilip ögrenilecek bilgiler oluyor. Bize daha cok pratikte anakartlarin basarimlari lazim. He birde malum marka ve arkadasin yaptigi gibi "x marka filan faz yapisiyla yine farkini konusturmus, böyle olunca isiyi yayarak alani genisletmis, basarili oc imkani sunmus" diyip ardindan ögreniyoruz ki sinifinin en kötü mosfet yapisina sahip oluyor, oc kapasitesi de digerlerinden geride. Böyle de olmasin lütfen

Tesekkürler, iyi calismalar..
+1
Burzum_^^ 9.10.2018 11:46:56
Belli ki isinan bir anakart olmus. Tamam Mosfat transistorleri sogutmusta, insan bir sogutucu da NVMe-M.2`lerin oraya koyar.
0
_Dominic_Toretto_ 9.10.2018 08:27:24
Destek var
0
ULTRASLAN_06 9.10.2018 06:28:52
Burak Bey z370 anakartlarda yeni nesil işlemci desteği gelecek mi ? Bu konu hakkında bilgi verseydiniz aydınlatıcı olurdu.zırt pırt anakart değiştirip durmazdık.
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj