İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (13) YORUM YAZ

tarafından 17 Ağustos 2013, Cumartesi 23:36 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Asistan B ile Türkçe asistan cebinizde
Günlük Haber Ekrem71
13 3004

Apple'ın Siri ile başlattığı dijital asistan trendi, Samsung S Voice, Google Now gibi rakiplerin de katılmasıyla giderek büyüyor ve geleceğin en önemli trendleri arasında gösteriliyor.

Buronya adlı Türk geliştirici Asistan B adını verdiği Türkçe dilinde hizmet veren dijital asistanını Android için indirmeye sundu. 

Sesli olarak verdiğini komutları algılayabilen uygulama ile alarm kurabiliyor, tarih ve saat sorgulama, yakındaki mekanlar hakkında bilgi verme, konuma göre hava durumu bilgisi verme, harita gösterme, ayarlara erişim, Wikipedia gibi pek çok kaynaktan bilgi araması yapabilme, konuşarak mesaj gönderebilme, sosyal ağlara gönderi paylaşabilme, döviz fiyatları sorgulama, uygulama çalıştırma yapabiliyor. 

Uygulama ayrıca görme engelliler için özel arabirim de içeriyor. Uygulama henüz beta aşamasında ve zaman zaman hatalar ortaya çıkabiliyor. Uygulama ücretsiz iken reklamsız olan versiyonu 2$ fiyat etiketine sahip.



 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 3004 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
TTK YGLort 1.2.2016 05:59:04
0
DH Misafiri 18.1.2016 12:41:35
slm arkadaslar asistan B aldigim yeni telfonun icinde varmis ama nasil kullanilir hicbir fikrim yok yardimci olabilen birileri varsa memnun oluruz.acaba ayarlarda birseyler degistirmek falan istitiyor bilmiyorum programi calistirdigimda bana yazili olarak soyle diyor microfonu tikla konus denedim kac defa ama faile.
0
zeki1981 18.1.2014 14:52:36
gerçekten güzel bi uygulama ne sorarsan cevep alıyorsun geliştirme yapılırsa ve lisanlı olarak yayınlanırsa bu program tutar
0
cübbeli gandalf 22.8.2013 00:29:37
androidde kaliteli bir asistan olması güzel oldu deneyince görüslerimi editlerim
0
aycibin 22.8.2013 00:17:54
uygulama açılmadan da çalışabiliyor olmalı.örneğin telefon akranı kapalıyken sesle birini arattırıp handsfree'ye alabiliyor olmak gibi şeyler yapmak lazım.iyi bir fikir ama daha çok genç.eğlenceden öteye gitmesi için en az 1 sene falan gelişmesi lazım.henüz fonksiyonellik adına pek bir işe yaramıyor.ayrıca ismini değiştirmeleri şart :)
0
Technotronic 21.8.2013 23:42:25
asistan B yi indirdim telefona aramızdaki diyalog şöyle oldu
B:Günaydın.
O: Günaydın Çağlar sabah sabah rüyanda mı gördün beni.
Ben: Selam
O : Hoşgeldiniz size nasıl yardımcı olabilirim
B: Nasılın.
O: Güzel bir gün güzel bir dost iyiyim sen nasılsın.
B: İyiyim.
O: Seni iyi görmek beni sevindiriyor Çağlar
B: Seni seviyorum.
O: Seviyorsan git konuş bence.
B: Teşekürler.
O: Rica ederim.
B: Canım sıkıldı.
O: Komik videolar dersen senin için eğlenceli bir şeyler bulabilirim belki çağlar.
B: Gittttt
O: Söylemlerine dikkat edersen daha iyi anlaşabileceğimize inanıyorum
B: iyi geceler
o: iyi geceler
+2
DH Misafiri 21.8.2013 22:52:30
@Pondera, benim yaptığım idris asistana laf mı sokuyon len :D
Bu arada aşırı sunucu yoğunluğu ve fakirlik dolayısıyla uygulama markette durmasına karşın çalışmıyor tüm bay bayanların dikkatine :D
0
brk-bjk 19.8.2013 12:01:30
Neden hemen hor goruyorsunuz.Bir Turk destekci heralde ugrasip yapmis destek vermeliyiz bemce.Biz destek olalim ki adamlar gelistirsin daha iyi olsun
0
alabula 19.8.2013 10:32:06
Arkadaşlar isme neden takılıyorsunuz ki. Asistan B olmuş C olmuş İdris olmuş. Girin bir bakın bakalım. Nasıl bir uygulama. Türkçe olarak alternatifi yok olması bir yana harika çalışıyor. Bir çok özelliği var.
0
Pondera 18.8.2013 12:57:10
quote:
Orijinalden alıntı: bydvd

arkadaşlar dalga geçmekten ve aşalamaktansa en azından destek vermeliyizki geliştirilsin şu an ben kullanıyorum hiçde fena değil hem erkek hemde bayan sesi var. butür program yapan arkadaşlara köstek olmayalım destek olalım lüften..

Dalga geçmek? Ben sadece esprili yazdım. Okursan bence 2 tane olması gereken şey söyledim ki benim kanaatimce önemli şeyler. Ses seçenekleri varsa ne ala, ben zaten birşey demedim. Esprili yazmak illa dalga geçmek değildir. [:'(]
+1