İLANDIR

HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (50) YORUM YAZ

tarafından 30 Kasım 2016, Çarşamba 18:33 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Asus ZenFone 3 kutu açma ve ilk izlenim videosu
Cep Telefonları Erdi ÖZÜAĞ "Fx57" 50 16997 00:10:05
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Asus ZenFone 3 nihayet ülkemizde kullanıma sunuluyor. Bu videomuzda ZenFone 3'ü kutusundan çıkarıyor, kutu içeriği ve aksesuarlarına yakından bakıyoruz. İşte Asus ZenFone 3 ve ilk izlenimlerimiz.
 
Asus'un merakla beklenen yeni nesil ZenFone 3 akıllı telefonları uzun süren bir bekleyişin ardından nihayet ülkemizde satışa çıkıyor. Bu videomuzda ZenFone 3'ü kutusundan çıkarıyor ve ilk izlenimlerimizi aktarıyoruz. 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 4 misafir ve 1 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 16997 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
SecurityPayne 3.12.2016 19:42:27
tuş ışığı var yurtdışında yaptığı ayaküstü incelemede göstermişti belki ayarlardan kapalı olabilir bu incelemede
+1
SecurityPayne 3.12.2016 19:40:53
kardeşimde zenfone 5 var daha hiç bir şey olmadı telefona sadece bataryası eskidi onuda garantiden değiştirdik.
bende zenfone 2 kullanıyorum 1 yıl olacak.Gayet güzel asusun telefonları.
Eğer bu kadar pahalı giriş yapmasaydı upgrade düşünüyordum.
0
fakasupi 3.12.2016 14:12:40
Ben Zenfone 6 sahibiyim. 2 sene içinde ekran sararması başladı büyüdü sonra mikrofon bozuldu şimdi de üst tarafın dokunmatigi komple öldü. Şimdi nasıl nihayet geldi diyeyim ben. Yahu 2 sene dolmadan bi telefonu sorunsuz kullanamayacaksam neyleyim Asus Masus Lagus unu.
Bu sorunları yaşayan Asus kullanıcısı sadece ben değilim, çok insan var şikayetçi.
0
milyondabir 2.12.2016 22:00:04
pişmanlıktır asus
0
Php 2.12.2016 20:29:42
Asus'tan bi daha telefon alırsam jhonny Sins'in yer aldığı güzide yapımda yer alayım.

Ulan aldığım günden beri gün yüzü göstermedi telefon bana, her şeyi mi problemli olur bir telefonun...
Ha bi de telefon incelerken IMEI numarasını kapatın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

1 tl indirim için birbirini yiyen insanların olduğu forumda açık açık imei numarası gösteriyorsunuz. MTK işlemcili telefonların menüsünden IMEI değişiyor anında kaparlar valla.
+2
Şans Kapıyı Kırınca 2.12.2016 18:04:02
hala tuş ışıklandırması yok
0
idombayci 2.12.2016 11:14:28
O kadar bekleme yapıldı hevesimiz kaçtı. Note7 toplanmasa onu alacaktım. Note8 martta çıkacak. Geç kaldın be asuscum. Alev gibi Zenfone5 ekranından parmaklarımız yandı. Sende samsung gibi tüm dünyada aynı anda satış yap. Bu parayı sana vereceğimize note8 alırız. Su geçirmezlik yok.ekran bi acayip. İki adım geriden geliyorsun.
Birazda soğutma üzerine çalış asus.
0
yawuz58 1.12.2016 21:05:28
fiyat 1800 tl olacaksa bunun sebebi dolardır kim nasıl çıkartıyor nasıl oluyorsa çözemedim ama normalde talep arzına göre yükselir .şimdi vatandaş habire dolar bozduruyor nafile iyice yükseliyor telefonun türkiye ye geç gelmesinin sorunu çok iş bilen gümrükçüler yüzündenmiş 2 ay önce gelmiş ama gümrükten onay alamamış imei numaraları ile sıkıntı cihazın kapağı açılmadığı için imei görünmüyordu asus ta çareyi tel in arkasına imei numarasını yapıştırarak çözmüş
0
DH Misafiri 1.12.2016 18:02:42
lenovo p2 yimi beklesek
+1
DH Misafiri 1.12.2016 18:02:41
Asus zenfone 3' ün şebeke sinyal çekim gücünü de test etme imkanı var mı acaba? Ayrıca bu kadar yüksek fiyatla satışa çıkacaksa Samsung c5-c7 modellerini tercih etmek daha isabetli bir karar olacaktır.
0
fantomasds 1.12.2016 15:26:04
quote:
Orijinalden alıntı: aceleciburak

hangi vestel olduğuna bağlı şimdi vestel in Snapdragon 212 li ve 1 GB RAM li 549 a sattığı üründe var Snapdragon 615 li 2 GB ramlı ürünüde var hangi ürüne göre konuşulduğuna bağlı.

Aynen katılıyorum. Bir dostumda Samsung Grand prime var. SD 410 /1 gb ram/ 8 gb rom. Telefonda whats app, facebook, instegram, p,nterest, candy crush var. Telefon kasım kasılıyor, durduk yere kendini yeniden başlatıyor. 500-700 lira arası için 1 gb ramli telefonlardan uzak durun. 500 altı için bir şey diyemeyeceğim. Vestel 5570 sd 616lı model pek kasılacak gibi durmuyor. 700-750 lira arası.
0
aceleciburak 1.12.2016 14:49:24
hangi vestel olduğuna bağlı şimdi vestel in Snapdragon 212 li ve 1 GB RAM li 549 a sattığı üründe var Snapdragon 615 li 2 GB ramlı ürünüde var hangi ürüne göre konuşulduğuna bağlı.
0
ffgul 1.12.2016 14:40:28
quote:
Orijinalden alıntı: technoroom

uzun süredir 5.5 inch. s625 ve üstü 4k çeken adam gibi bir tel. gelir de alır mıyım diye bekledim ( kullandığım tel. Nokia 5500) asus zenfone ile olacak gibi oldu ama WW versiyonundaki teknik düşüşler ve fiyat yine HAYAL KIRIKLIĞI oldu. bukadar beklettiği ve ortaya bişey koymadığı için asusa oluşan gıcıklığım ve sinirim cabası. son olarak vesteli beklicem. Vestel tüketiciyi dinlerde şu seviyede hatta zenfone 3 ultra seviyesinde ( ekranı hariç) bi cihaz yaparsa alacam yoksa biçok kişi gibi kadere kısmet deyip xiaomi ye merhaba dicez. tekrardan kahrolsun kapitalizm. yaşasın tüketiciyi ve insanı düşünen hak hukuk sahibi cümle zihniyet... ( asus türkiyeye bi lafım yok ama asus globale hertürlü gider.) bastır vestel

Aman aman vestelden uzak durun, 2 tane akrabam daha yeni aldı ama takılmalar donmalar, geçişteki yavaşlıklar hat safhada..
Hele o berbat arayüz yokmu adamı tlf. dan uzaklaştırmaya yeterde artar..
0
expressimo 1.12.2016 14:20:54
Asus un yaptığı şerefsizlik yüzünden pahalı ve geç geldi. Mayısta çıkan cihazı aralıkta satarsanız kimse almaz çünkü hiçbirimiz sizden salak değiliz. Donanımhaber forumu olarak kolay kolay yemeyiz bu kazıkları.
+1
technoroom 1.12.2016 13:23:54
uzun süredir 5.5 inch. s625 ve üstü 4k çeken adam gibi bir tel. gelir de alır mıyım diye bekledim ( kullandığım tel. Nokia 5500) asus zenfone ile olacak gibi oldu ama WW versiyonundaki teknik düşüşler ve fiyat yine HAYAL KIRIKLIĞI oldu. bukadar beklettiği ve ortaya bişey koymadığı için asusa oluşan gıcıklığım ve sinirim cabası. son olarak vesteli beklicem. Vestel tüketiciyi dinlerde şu seviyede hatta zenfone 3 ultra seviyesinde ( ekranı hariç) bi cihaz yaparsa alacam yoksa biçok kişi gibi kadere kısmet deyip xiaomi ye merhaba dicez. tekrardan kahrolsun kapitalizm. yaşasın tüketiciyi ve insanı düşünen hak hukuk sahibi cümle zihniyet... ( asus türkiyeye bi lafım yok ama asus globale hertürlü gider.) bastır vestel
+2
fantomasds 1.12.2016 11:53:03
2017 yılında Vestel ve daha birçok üretici snapdragon 625 işlemci kullanacak. O kadar geç geldi ki ürün, Snapdragon 625 li ilk ürünlerden biri olma avantajını kaybetti. İnsanların hevesi kaçtı. Hatta henüz teknomarketlerde de yok. Kamerası hakıkaten güzel ama fiyat çok önemli. Burada 1800 1500 TL telaffuz ediliyor. Aynı işlemciyi kullana Samsung C7 1400 lira civarında piyasada. Optik imaj sabitleme dışında zaafı yok, pilide asusdan 300 Mah fazla. Hatta Samsung c7 Pro piyasaya çıkacak 626 işlemciyle. Samsungun Türkiye imajının Asustan iyi olduğu da bir gerçek özellikle teknik servis konusunda.
0
Eeltorm 1.12.2016 09:14:32
Erdi baba isterse silgi ile açar karışmayın.!!
0
V2 1.12.2016 08:34:14
quote:
Orijinalden alıntı: @rd@

Bu işi profesyonel olarak yapan insanlarsınız. Müzik, ambiyans falan on numara. Bilinen bir site ve hatta bilinen bir editörsünüz de. E peki kardeşim kontrol kalemiyle kutu açmak nedir? Videoyu izleyesim kaçtı yahu. En kral maket bıçağı 20 lira. O kadar da masraf yapın yani.

hahaha güzel tespit. Böylede otantik bir ortam sağlanmış bence.
0
V2 1.12.2016 08:31:55
Ben özellikle fiziksel tasarımını beğendim. Kapasitif tuşların olmasıda android tarafında hep beklenen bir özellik. Performans tarafındada bence beklentileri karşılar belliki. 1500 tl ya da altı bir fiyattan girerse pazara almayı düşünürüm.
0
kozmonot271 1.12.2016 01:44:10
Asus un sitesinde 3000 mah yazıyor. Siz 3300 dediniz gibi duyuyorum. Bi yanlışlık varsa tadil ediniz lütfen
0
DH Misafiri 1.12.2016 01:06:18
250-300 $ arası satılan zenfone 3 ün Tr de 1800 lira olması.Asus un beklemesi iyi olmuş alan aldı telefonları , şimdi satsın bu fiyatlara :)
0
xxxx1 1.12.2016 00:56:58
bence büyük ekran severler için biçilmiş kaftan,büyük ekranın konforuda bir baska oluyor 6.inc kullanmıstım...cihaz 6ml.yani cok ince ekran gövde dagılıçıyla tolera edilebilir.

cok degıl bundan ıkı sene once de 5.5 ınc aletler ınsancıl gelmıyordu kımseye buyuk vs denıyordu,bunlar algı ve alıskanlıklarla alakalı artık kucuk ekran kalmadı kalmamalıda.

652 cok kaliteli ve güçlü bir işlemci bakma üreticiler fazla kullanmadı,ayrıca ultrada 4k tv ıslemcısı mevcut,ses efsane dts neler lerrrr
0
aceleciburak 1.12.2016 00:50:09
boyut hariç emsalsiz diyebiliriz boyutu 6.8 inch yerine daha insancıl olabilseydi eminim en çok sadece zenfone modeli olmaya adaydı ...

hala üeticilerden snapdragon 652 yi adam akıllı kullanan piyasaya yayılıp popüler olmuş bir ürün göremedik.

Zenfone 3 ultra ya benzer donanım anlamında insalcıl gözüken sadece alcatel idol 4s mevcut başka cihaz göremedim doğrusu ...
0
xxxx1 1.12.2016 00:39:49
serinin en iyi modeli ultra...onud getirmemişler...chip set ,donanım,ses bileşenleri emsalsiz.
+2
Xenom 1.12.2016 00:36:03
video oynatıcı işini halledemediniz ne yazık ki halen :(
0
dostum kertenkele 1.12.2016 00:34:54
Arka alttaki cıhaz hakkındaki bilgilerin yer aldığı kısma hiç değimilmemiş ne hikmetse sadece övgü var video da kitabe gibi mübarek. kullanım kılavuzunu da koysalarmış oraya bari de tam olsaymış.
+1
Şaban Oğlu Şaban 1.12.2016 00:11:42
quote:
Orijinalden alıntı: Elefue
Benn daha çok Zenfone 3 Ultra yı merak ediyorum. Satışa sunulacak mı acaba?

Deluxe satışa çıktı, 2649 TL.
http://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-ve-aksesuar/asus-zenfone-3-deluxe-6-gb-ram-23-mp-kamera-253355405
0
MysticDesign 1.12.2016 00:06:19
hay sizin playerınıza başa sarıyor çağ dışı kalmış sisteminiz
0
complete_ 30.11.2016 23:45:42
Bu telefonun en az 300 TL si döviz kuru dan kaynaklandı büyük resimi görmek lazım asus çeyrek altınla almadı telefonları, hükümet 3 milyon Suriyeliye bakıp tüyü bitmemiş yetimlerimizin hakkını araplara yedirirlerse bu iyi günler
+4
Elefue 30.11.2016 23:39:37
Benn daha çok Zenfone 3 Ultra yı merak ediyorum. Satışa sunulacak mı acaba?
0
enja 30.11.2016 23:34:52
http://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-ve-aksesuar/asus-zenfone-3-deluxe-6-gb-ram-23-mp-kamera-253355405?rcp_action=rcpProductClicked

:
2.649,00 TL
0
Dr. Donanım 30.11.2016 23:14:27
hakkı alkana telefon kulaklığıyla röportaj yapıyor diye laf edersin kendin tornavidayla kutu açarsın erdi bey...
0
technoroom 30.11.2016 23:13:12
quote:
Orijinalden alıntı: Bukalemun



İPHONE 5SE Cat4/150Mbps

erdinin incelediği 4gb ram 64gb memory. 1800 olan 3gb ram 32gbmemory. zaten 4gb model olmayacak elleham. 2. dünya ülkesi olmaktan bıktım. pis kapitalistler
0
enja 30.11.2016 23:02:45
quote:
Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Asus dusmanlari is basinda yine.arkadas asus kullanmamis biri nasil kotu diyor anlamiyorum.ben asus kullaniyorum iki yildir butun cevremede asus aldirdim.herkes dua ediyor.beddua degil.yok solukmus yok satmazmis birakin bu kotulemeleri.zenfone 3 cok satar da siz elinizdeki tetrislerle takilin.

sakin ol şampiyon kimse Asusa bişi yapmadı herkes istediği elştiriyi yapabilir kimse kimseye müdahele edemez forumlar bunun için var zaten sen memnunsan güle güle kulan herkesin beyendiği bir tip şekil tarz var ben beğenmedim aha bidaha yazıyorum tarzım değil hadi iyi forumlar sana
0
DH Misafiri 30.11.2016 22:55:13
Asus dusmanlari is basinda yine.arkadas asus kullanmamis biri nasil kotu diyor anlamiyorum.ben asus kullaniyorum iki yildir butun cevremede asus aldirdim.herkes dua ediyor.beddua degil.yok solukmus yok satmazmis birakin bu kotulemeleri.zenfone 3 cok satar da siz elinizdeki tetrislerle takilin.
0
enja 30.11.2016 22:51:41
yok beğenmedim tamda telefon alıcaktım iyi oldu gördük bir sonraki inceleme videosuna gerek yok Erdi telefonun ne olduğunu gördük az çok ekran parlaklığı j7 prime gibi olmuş ayni 1.800 TL satılacaksada Asusa kolay gelsin şimdiden
0
xxxx1 30.11.2016 22:43:08
kendi sınıfında basarılı bir cihaz.Asus un hacimli üretimde sıkıntıları var,cihazlar ya gec geliyor yada gelmiyor...bir cok modeli ayrıca gelmedi...max,zoom vs.

dolar doviz gittikçe artıyor,tr değer bile kaybetmeyecek kadar değeri malesef yok.dönüp dolaşıp kötü yönetilen bir ülkede pahalılık kacınılmaz.mevcut vergilere yenileri dillendiriliyor özellikle mobil elektronik cihazlara hadi bakalım giriş seviyesi bir telefon 1800 liraya dayanmışşş!!!
+1
Bukalemun 30.11.2016 22:09:34
quote:
Orijinalden alıntı: technoroom

fiyat 1800tl modem cat.4 ???

İPHONE 5SE Cat4/150Mbps
0
aceleciburak 30.11.2016 20:44:23
quote:
Orijinalden alıntı: Pulstar

O değil de aramızda toplanıp Erdi Özüağ'a çakı veya maket bıçağı falan hediye edelim.

Dün Macbook Pro'yu anahtarla, bugün de ASUS Zenfone 3'ü tornavidayla açmak için uğraştı.

Bir sonraki kutu açılımını kalemle, kürdanla falan yapmasın, yazık...

herkes çeyreklik atar ise :) Leatherman JUICE® XE6 alınır incelemesi de yapılır her derde deva çakı ağaç mı kesmedim testeresiyle pensesiyle yankeski işlevi mi görmedi yıllardır yardımcım oldu. uzun yıllar kullanmak isteyenlere şiddetle tavsiye ederim ...


http://www.leatherman.com/juice-xe6-361.html#prefn1=sizecategory&prefv1=Pocket-Size&start=1
+1
cocarca33 30.11.2016 20:33:15
herkese merhaba
aylardir bu telefonu bekleyenlerdenim peder icin bu arada iPhonecuyum, bazi sitelerde 1799 tl 3gb olani hemde, fiyati cikcakmis oyle duyduk gulme krizine girdik zira zenfone 3 bu fiyata gelirse yarin olan asusa olacak yazik etmis olacak telefon olu dogmus olacak
keyfin bilir asus 1799 tlye satarsan avucunu yalarsin benden soylemesi [:'(] xiaomi mi5 ve turevleri var bu telefondan cok daha hizli ve f/p olarak efsane bi telefon, yani anlicaginiz tu-tu-na-maz-si-niz!
0
@rd@ 30.11.2016 20:09:15
Bu işi profesyonel olarak yapan insanlarsınız. Müzik, ambiyans falan on numara. Bilinen bir site ve hatta bilinen bir editörsünüz de. E peki kardeşim kontrol kalemiyle kutu açmak nedir? Videoyu izleyesim kaçtı yahu. En kral maket bıçağı 20 lira. O kadar da masraf yapın yani.
+11
dr_divx 30.11.2016 20:07:55
ekran soluk ve cansız gözüküyor! tıpkı önceki telefonları gibi! yavaş yavaş olacak gibi bir sonraki cihazlarında ekrana,ondan sonra hızlı tanıtım ve piyasa ya sürme işinde başarılı olurlarsa yarışta olabilirler
+3
Pulstar 30.11.2016 19:57:43
O değil de aramızda toplanıp Erdi Özüağ'a çakı veya maket bıçağı falan hediye edelim.

Dün Macbook Pro'yu anahtarla, bugün de ASUS Zenfone 3'ü tornavidayla açmak için uğraştı.

Bir sonraki kutu açılımını kalemle, kürdanla falan yapmasın, yazık...
+15
Ambarad 30.11.2016 19:27:57
Asus Zenfone 2 kullanıyorum. Alalı 3-4 ay olmuştur. T50 takozundan sonra ilaç gibi geldi. Asus'un telefon işini becerdiğini düşünüyorum. Tek sıkıntıları yazılım güncellemelerinin geç çıkması ve hali hazırda sundukları Android sürümlerinde çeşitli bug'lar bulunması. Sanırım Zenfone 3'te de aşağıdaki erişim düğmelerinin led ışığı yok bu arada?
Ayrıca Zenfone 2'nin tasarımı niçin eleştiri almış ki? Gayet güzel bir tasarımı var. Herkes cihazlarını iPhone veya Galaxy'ye benzetmek zorunda mı? 3'ün tasarımı da gayet hoş. Ama ön tarafa, 2 deki gibi bir Asus logosu koymalarını isterdim. Öteki türlü dandik telefon izlenimi veriyor uzaktan. Genel olarak yaşa Asus. Seviyorum seni.
+1
aspirin_00 30.11.2016 19:08:24
şarj 1 gun mu gidiyor
0
dr20mouse 30.11.2016 18:53:58
Mi5 der geçerim
+2
technoroom 30.11.2016 18:46:09
fiyat 1800tl modem cat.4 ???
0
-Uzumaki Naruto- 30.11.2016 18:45:08
Telefonun altındaki asus yazısı gitmiş ne oldu yav.
0
yhackup 30.11.2016 18:43:17
Bu telefonu neden çok erken tanıttılar ki zaten

Ve güç butonu ile parmak izi okuyucu neden farklı yerlerde saçma değil mi?
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Lenovo Legion Y720 ön inceleme videosu: Dolby Atmos'lu oyun bilgisayarı
19.1.2017, 22:31 - Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
Lenovo oyuncular için hazırladığı bilgisayarlarını, Legion markası altında topladı. Serinin ilk üyesi de Legion Y720 oldu. Dolby Atmos ses teknolojisine sahip ilk bilgisayar olan Legion Y720'nin tüm özellik ve detayları videomuzda.