İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (19) YORUM YAZ

tarafından 7 Temmuz 2018, Cumartesi 04:47 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Asus Zenfone 5z kutu açılışı: Kullandık, test ettik
Cep Telefonları Erdi Özüağ 19 11558 00:16:48
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Asus'un yeni nesil amiral gemi akıllı telefonu Zenfone 5z'yi kutusunu çıkardık, kullandık ve ilk testleri gerçekleştirdik. Ön sipariş fiyatıyla ülkemizde ses getiren telefonun detayları videomuzda.
 
Asus'un ülkemizde tanıtımı yapılan ve ön sipariş fiyatıyla bir anda tüm dikkati üzerine çeken yeni nesil amiral gemi akıllı telefonu Zenfone 5Z elimize ulaştı. Bu videoda kutusundan çıkarıp kullanıyor, izlenimlerimizi aktarırken bazı testleri yapıyoruz. İşte detaylı ilk izlenim videomuz. 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 1 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 11558 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
ThePscho 5.9.2018 18:25:44
5Z değil de 5 hem fiyatıyla hem de özellikleriyle muazzam. Fiyatıyla muazzam dediysek kura göre yoksa bir telefon o kadar para etmez.
0
PHI 5.9.2018 14:49:37
Selam.
İncelenen model 6-64 mü yoksa 8-128 mi? 13:26'da telefonun 128 gb olduğu görülüyor. 6 gb ram'li modelde 128 gb yok sanırım? 8 gb'lı model mi bu acaba? 6-128 var mı yoksa?
0
DH Misafiri 31.8.2018
kulaklıkta ses kontrol butonları yokmu
0
wakari_mayo 9.7.2018 01:15:16
Suya ve toza dayanıklılık var mı?
0
kraix 8.7.2018 23:15:30
@fx57 Erdi Bey bir konuda ricam olacaktı.
Videolarınızde alt yazı yapabilmeniz mümkün mü acaba.
İşitme engelliler için çok faydası olabileceğini düşündüğüm için söylüyorum bunu.
Saygılar Sevgiler diliyorum
+1
ramazandeveli 8.7.2018 19:01:23
bu model ggüzel cidi iş yapar ama fiyat ?
xiaoilere devam :)
0
AnadoluEfes 8.7.2018 18:37:15
Sadece kulaklığını satıyorlar ise sadece kulaklığını alırım
0
maxmania 7.7.2018 22:07:11
gene türkiye' ye düşük versiyonunu yollayacaklar sanırım. bizim ülkedeki kadar telefon manyağı insan başka ülkede yoktur ama nedense firmalar hala en üst donanımlı versiyonları yollamamakta inat ediyorlar.
ha ben alır mıyım derseniz, 5 senede 1 ancak telefon değiştiren birisi olarak gene almam çünkü büyük ekranlı telefon kullanamıyorum ve çentik modası geçene kadar bulaşmam. bi de telefonu ihtiyacıma göre aldığımdan 3 bin tl gereksiz pahalı benim için. takdir ettiğim tarafı 3,5 luk kulaklık girişini koruyup, 2k saçmalığına girişmemişler.
0
DH Misafiri 7.7.2018 18:12:36
İnceleme kıvamında video olmus, Zenfone 5 ile yanyana getirip göstermeniz de bence güzel. Anladığım kadarıyla iki telefonun sadece donanımları farklı.

Her zamanki gibi eline eline sağlık Erdi.
+1
WarSaw 7.7.2018 14:07:21
yaw herkes senin gibi o kutudan çıkan herşeyin poşedini yırtar parça pinçik kenara atarsa o telefon senden 2 sonrakine nasıl varır acaba hiç düşündünmü Erdi bey. hem daha ilk girişte telefon benden önce açılmıştı kutunun ve telefonun ayıpları varsa bu bana ait değildir diyorsun hemde sende kendinden sonraki gidecek inceleme kanalına telefonun kutu orijinalliğinden eksilterek kendin baştan izleyicinle paylaşıpta hoşlanmadığın durumu devam ettiriyorsun. garip geldi doğrusu poşedi küçük çocuk gibi yırtıp parçalayıp atman. halbuki gayette kolay açılır ve kapatılabilir bir yapıştırmaya sahipti.
+8
K_Spartakus 7.7.2018 13:26:02
W12 motor :)
0
Erwin-Rommel 7.7.2018 11:55:31
Güzel telefon tek eksiği pil. 4000 mah yapsalarmış gözü kapalı alınırmış.
+2
kreat 7.7.2018 11:27:57
O pili 4000 mah yapamadın değil mi
+2
BarGoS 7.7.2018 10:58:08
Tam f/p cihazı şuanda
+1
TearsForFears 7.7.2018 10:20:50
3300 lira güzel fiyat. Vatan stok adedi 100 yazmış ön sipariş veren herkese gönderecekler mi telefonu? Yoksa ilk 100'e mi gönderecekler? Ben böyle belirsiz durumda gidip ön sipariş vermem. 3700 liraya çıkarsada s9 alırım. Ekran kasa oranı dert etmeyen biri olsam 4000 liralara çıktığımda iphone 8 plus alırdım android tarafında en fazla 2 sene güncelleme alıyorsun oysa iphone 8 plus veya iphone x 3 sene sonra bile güncel kalıp donanımıyla seni hala götürebilecek telefonlar olacak.
0
Pritz21 7.7.2018 08:15:15
Cok pahali cok
+5
Jet lag 7.7.2018 07:06:52
Chrome tarayıcı ayarlarında ana ekran ayarı bu modelde var mı? Zenfone 3'te bu ayar niyeyse yok.
0
Tengrist 7.7.2018 07:00:03
2 Saatte pili bitti su gibi emiyor bataryayı galiba 6 silindirli
+2
ardabeyim 7.7.2018 06:09:46
Günlerdir baya iyi boostlandı asus hadi bakalım satışlar nasıl olacak
+2
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Xiaomi'nin en iddialı telefonu | Mi 8 Explorer Edition incelemesi
21.9.2018, 15:54 - Erdi Özüağ
Xiaomi'nin en teknolojik telefonu Mi 8 Explorer Edition ekrandan parmak izi okuma ve Face ID türevi teknolojisi dışında şeffaf arka tasarımıyla görsel olarak ta firmanın en etkileyici telefonu. Bu videomuzda Mi 8 Explorer Edition'ı kutusundan çıkartıp, incelemesini yapıyoruz.