İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (11) YORUM YAZ

tarafından 2 Temmuz 2018, Pazartesi 16:43 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Cat S60'ı kullandık: Termal kameralı ilk telefon
Cep Telefonları Erdi Özüağ 11 9092 00:16:25
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Cat marka akıllı telefonlar ülkemiz pazarına resmen giriş yaptı. Bu videoda hem şirketin hem de dünyanın ilk entegre termal kameralı telefonu olan Cat S60'ı kutusundan çıkarıyor, detaylarına bakıyoruz
 
Cat S60 dünyanın ilk entegre termal kameralı akıllı telefonu ve resmen ülkemiz pazarına da giriş yaptı. Bu videoda telefonu kutusundan çıkarıyor, aynı zamanda kullanım deneyimlerimiz ve ilk izlenimlerimizi paylaşıyoruz. 5 metreye kadar suya dayanıklı, 1.8 metreden düşmeye mukavemetli olan telefonun kendisine has önemli özellikleri bulunuyor.  
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 1 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 9092 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 9.7.2018 10:40:44
8 Temmuz'da kargoya başlayan sağlam CAT S61'i öğrendim. CAT S61'in Geliştirilmiş versiyonu. Onu gerçekten etkiledi.
https://toughdevices.com/cat-s61-review-specs-sheet-and-price/
0
mehmett3 4.7.2018 17:02:59
geçen bir ihaleye çıkıldı bir devlet kurumundaki müdürlere verilmek üzere 1 milyonluk pc tablet sipariş verildi tanesi yaklaşık 10 bin civarında bu cihazların devlet kurumundaki müdürlerin çoğu akıllı telefon kullanamıyor artık alınan pc ler ile video işlerler demem o ki bu telefonu al özel harekat polis veya askerlerimize operasyonlarda mağdur olmadan iletişimlerini sağlasınlar... müdürlere pc dağıtacaklarına...
0
DH Misafiri 3.7.2018 10:20:40
6 aydir kullaniyorum adaptor sarj cihazlari telefonla uyumlu degil vede Turkiyeye uyumsuz yapida . Galeri ve Dosya yonetici ozelligi yok. Tuketici mahkemesine verdim parami geri aliyorum.
0
El_domingo 3.7.2018 10:11:45
s60 baya eski model yurtdısı cıkıs tarihi 2016 su an cat in s61 modeli var..
ama bu telefonlar cok yuksek fiyatlandırıyor oysa bu segmente cok ciddi çinli rakipleri mevcut..ozellikle doogee s60 modeli
https://www.toughgadget.com/best-rugged-smartphones-unlocked/
https://www.epey.com/akilli-telefonlar/karsilastir/46624-90218-100694-104609/cat-s60_cat-s41_doogee-s60_cat-s61/
0
alemburda34 3.7.2018 07:21:34
Sadece termal kamerasi icin alip farkli amaclar icin kullanacak zilyon tane liseli taniyorum xD
0
Guest-71A6AE17A 3.7.2018 00:55:56
1.8 metreye kadar dayanır deniyor ama 30 cm'den düşürüp de cihazı bozduğunuzda yine garanti geçerli olacak mı? Türkiye şartlarında firmanın garanti konusuna sıcak bakacağını pek düşünmüyorum.
+2
Tengrist 3.7.2018 00:43:29
Gidin Rugged Armor tarzı kılıf alın tank gibi olsun telefon şahsen A7 2017 de kullanıyorum 2 kez düşürdüm çizik dahi yok
0
Marquis-de-Sade` 2.7.2018 18:00:14
1 metre değil, 2 metre değil, 3 metre hiç değil tam 5 kavanoz bal hediye.
Cihaz efsane.
+2
dostum kertenkele 2.7.2018 17:15:21
Fiyatı çok yüksek. Xiaomi ye bile çekingen yaklaşan yurdum insanı bu telefona nasıl bakar bilemedim askeri sınıf telefon olsada sivil kullanım için pek tercih edilmez gibi geliyor bana yani cat Türkiye ye geldiğine pişman olacak
+3
ardicli2000 2.7.2018 17:13:42
Resmi satışı nereden yapılıyor? HB den vs alabiliyor muyuz?
0
selcuksert38 2.7.2018 16:50:34
TSK bunu beğendi...
+5
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Xiaomi'nin en iddialı telefonu | Mi 8 Explorer Edition incelemesi
21.9.2018, 15:54 - Erdi Özüağ
Xiaomi'nin en teknolojik telefonu Mi 8 Explorer Edition ekrandan parmak izi okuma ve Face ID türevi teknolojisi dışında şeffaf arka tasarımıyla görsel olarak ta firmanın en etkileyici telefonu. Bu videomuzda Mi 8 Explorer Edition'ı kutusundan çıkartıp, incelemesini yapıyoruz.