İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (22) YORUM YAZ

tarafından 7 Temmuz 2017, Cuma 13:00 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Dünyanın ilk hologram ekranlı telefonu tanıtıldı
Günlük Haber Yusuf Akbaş
22 4530
Önde gelen profesyonel kamera üreticilerinden RED, akıllı telefon sektörüne büyük bir yenilikle giriyor. Firmanın yeni telefonu tıpkı bilim kurgu filmlerindeki gibi holografik bir ekrana sahip olacak.

 

 
Profesyonel film kameraları üreticisi RED, akıllı telefon sektörüne gireceğini açıkladı. Markanın ilk ürünü olacak Hydrogen One modelinin bir takım özellikleri belli oldu. Telefonun en dikkat çekici özelliği holografik ekranı olacak. Nesneler üç boyutlu olarak görüntülenebilecek ve interaktif oyunlar oynanabilecek.


Şirket tarafından yapılan basın bildirisinde telefonun bilim kurgu seviyesindeki özellikleri açıklandı. Hydrogen One, 5.7 inç boyutunda holografik ekrana ve özel tasarlanmış üç boyutlu ses sistemine sahip olacak. İki ve üç boyutlu nesneler ekranda holografik olarak görüntülenecek. Marka tarafından, kullanıcılar için holografik içerikler üretilecek. RED firmasının ürettiği .h4v adındaki hologram görüntü formatı desteklenecek. Bunlara ek olarak sanal gerçeklik ve arttırılmış gerçeklik için tam destek sunulacak.


Görüntü haricinde sesin de üç boyutlu verileceği belirtiliyor. Üretilen H3O algoritması sayesinde stereo sesler, üç boyutlu seslere dönüştürülecek. Ses sanki holografik nesneden geliyormuş hissi uyandırılacak.

 

Modüler Yapıya Sahip Olacak 

Hydrogen ekosistemindeki diğer cihazların Hydrogen One ile uyumlu çalışabilmesi için modüler bağlantı girişi de bulunacak. Bu giriş, yüksek hızlı veri yoluna sahip olacak. Red'in Scarlet, EPIC ve Weapon kameraları ile bu modül girişinden iletişim kurulabilecek. Diğer aksesuarlar için USB-C portu ve hafızayı genişletmek için microSD kart girişi ne yer verilecek.


Hydrogen One'ın çıkış tarihi olarak 2018 yılının ilk çeyreği hedefleniyor. Ön siparişler başlamış durumda. Aluminyum gövdeye sahip model için 1195 dolar, titanyum gövdeye sahip model için 1595 dolar fiyat biçilmiş. Ön sipariş verenlerin ürünleri ilk partide gönderilecek. Ancak panel üretiminde yaşanabilecek sıkıntılardan dolayı ürünün gecikebileceği ve fiyatların değişebileceği notu düşülmüş.

 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 2 misafir ve 1 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 4530 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
UncleGrndpa 7.7.2017 13:06:59
Vergiler hariç 4000 lira vergiler dahil 10872 Lira olur +30
werty_tr 7.7.2017 15:08:18
Bu telefon bizim ülkeye gelirse maliye buna hologram vergisi getirir +19
kkratoss 7.7.2017 20:21:36
Ben hep 1000 liralık telefon aldığım için beni ilgilendirmiyor bu haber. Şaka maka bunun Tr fiyatı akıllara zarar olacaktır kesin +5
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
elçings Perşembe, 10:30
5 veye 10 milyar olur kesin fiyatı
0
ThendTr Perşembe, 10:16
Çıkmaz bu çıkmaz
0
Kappa Face 9.7.2017 17:57:34
Reis'in hologramını sadece mitinglerde değil evimde hatta gideceğim her yerde görebilmek... Allah'ım senden başka ne isterdim!
0
kkratoss 9.7.2017 17:52:00
quote:
Orijinalden alıntı: sniper23

Türkiye'ye geleceğini söyleyen kim?

Gelmeyecek miymiş? O zaman sıkıntı yok. :)
+1
Ryan Gosling 9.7.2017 15:53:59
Nasıl tanıtım yapılmışsa, o resimden başka hiçbir şey yok telefon namına.
0
sniper23 9.7.2017 15:34:03
Türkiye'ye geleceğini söyleyen kim?
0
firat_kilic 8.7.2017 01:13:01
Yine alıcı pozisyonundayız. Hani bizim bi üniversitede halogram tv lerle ilgili çalışılıyordu. Adam gitti devlet destek olmayınca dışardan aldılar patentleyip şimdi bize mi satıyorlar ?
http://www.teknokulis.com/haberler/dijital-ses-ve-goruntu/2012/08/02/tvde-devrim-yapacak-bulusa-turk-imzasi
https://forum.donanimhaber.com/sinirlar-zorlaniyor-gelecegin-teknolojisi-hologram-tv--41019850 2010 haberi..

holografik ekranı yapacak firma... amerikan firması çıktı.. https://en.wikipedia.org/wiki/Red_Digital_Cinema_Camera_Company
0
firat_kilic 8.7.2017 01:10:12
xiaomi için sar değerlerinden bahseden adam yakaladım seni.. samsung s3ten az sar değerli telefon için ters yorum yapmıştın.. bilmeden yorum yapıyorsun... buradaki yorumlardan da gidişatın belli.. biraz kendini geliştir. rom moddan ram moda dön ki gelişebilsin kardeşim.
+2
zankos 7.7.2017 20:31:54
Yerinde sayan samsung ve apple darbeyi vurur heralde iki firmada da ellerinde boyle bi patent calisma yok sanirim
0
kkratoss 7.7.2017 20:21:36
Ben hep 1000 liralık telefon aldığım için beni ilgilendirmiyor bu haber. Şaka maka bunun Tr fiyatı akıllara zarar olacaktır kesin
+5
arel.gr 7.7.2017 20:14:56
vaysiyet buraya geldiyse daha vaadkar olabilecek tv 'si neden yok ?
0
teknokaptan 7.7.2017 20:04:47
cihazi piyasaya sur sonra konusss......
+1
muratkaya 7.7.2017 19:58:46
Hologram özellikli telefon konusu altında din ve siyaset tartışacak kadar neyi nerede konuşacağından habersiz, yol yordam bilmeyen, nefret yüklü bir toplum olduk. Kavga eden iki taraf da birbirinden cahil.

Bıktım hakikaten teknoloji konularında siyaset kavgalarından, forum kurallarına takılmadan birbirine hakaret etmeye çalışanların forumu işgal etmesinden bıktım.
+1
mehmedaltair 7.7.2017 19:13:07
Kimse telefonla ilgili yorum yazmamış ben yazayım bari. Sen git kamera yap bunlarla kafanı yorma Red efendi. Ortada prototip olarak çalışan donanım bile yok animasyon üzerinden şunu yaptık diye reklamını yapıyorlar.
0
werty_tr 7.7.2017 15:08:18
Bu telefon bizim ülkeye gelirse maliye buna hologram vergisi getirir
+19
theJuDGe_41 7.7.2017 13:56:27
quote:
Orijinalden alıntı: AlphaFéin

yazıylamı tanıtıldı ne bir video var nede foto.

Evet haber içeriğindeki resim dışında herhangi bir görsel paylaşılmadı. Yazılı olarak paylaşılan bilgiler de oldukça kısıtlı düzeyde
0
AlphaFéin 7.7.2017 13:46:24
yazıylamı tanıtıldı ne bir video var nede foto.
+1
slckaydemir 7.7.2017 13:44:03
Almak için servet mi vermek gerekiyor.
0
Tugrul_512bit 7.7.2017 13:14:36
Starwars.
0
sistemli adam 7.7.2017 13:08:04
oled ekran bekliyoruz.
0
UncleGrndpa 7.7.2017 13:06:59
Vergiler hariç 4000 lira vergiler dahil 10872 Lira olur
+30