İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (496) YORUM YAZ

tarafından 21 Mart 2014, Cuma 18:55 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

General Mobile Discovery Elite lanse edildi "Tüm detaylar bu videoda"
Cep Telefonları Erdi Özüağ 496 55860 00:14:00
YouTube Kanalımıza Abone Olun
General Mobile'ın uzun süredir merakla beklenen üst seviye akıllı telefon modeli Discovery Elite, ülkemizde lanse edildi. 5.5-inç Full HD ekran, 3GB RAM, Snapdragon 800 işlemci ve 16MP kamerası ile ön plana çıkan telefon ülkemizde satışa sunuluyor. Merak edilen tüm detaylar lansman özel röportajımızda.
 
 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 55860 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
tehcnopat 31.7.2014 16:33:49
tasarım olmamış çok köşeli rahatsız edici... bu fiyata da satmaz
0
Beb0p 29.5.2014 11:08:07
arkadaslar kıt kat geldımı alıntılayıp cevaplarsanız sevınırım.
0
AnıllGüder 9.4.2014 22:55:44
quote:
Orijinalden alıntı: zaferaa

Iyi akşamlar,

Sizden bir ricam olacak general mobile yetkilileri, bir daha bu forumları çok dikkatli bir şekilde takip ediyoruz cevaplıyoruz şeklinde bir yalan söylemezseniz sevinirim. Uzun bir süre geçmesine rağmen soruma cevap vermediniz. Ha neden cevap vermediğiniz konusunda da belli bir cevap oluştu kafamda aslında, eğer bu konuda bilgi sahibi edilmezsek, aklımızda olan şeye inanacağız, ve açıkça söylüyorum, siz bu soruya cevap verene kadar, discovery elite alma planımı erteliyorum ve çevremdekilerinde ertelemesi için elimden geleni yapacağım.

Saygılarımla.

Hocam resmi bir hesaplari olmadigi icin olabilir. Cihazin sdn faktech superkarinca teknokulis gibi incelemeleri mevcut yabi mesut abiye guvenmiyosaniz onlari izleyebilirsiniz. Telefonun kullanjci incelwmside mevcut ben sizi elimden geldigince bilgilendireyim isterseniz donanimsal hicbir sikintisi yok.

Malzeme kalitesi iyi ama cok parlak. Ayrica uyandirma tusu hosuma gitmedi begenmedim.

Ekranin parlakligi cok az batarya suresinden yemesin diye yapilmis bir taktik. Bu yuzden gunes altinda amoledten biraz guzel bi ekran ama kesinlikle renk bulanikli renk negatiflesmesi yasamiyorsunuz nerden bakarsaniz bakin. Ekran olarak benintatmin etti sdn haric herkesi tatmin ettinsuana kadar kukkananlar olsun inceleyenler olsun. Gercektende sdnde ektan cok kotu duruyor belkide ayarlardan lcd panel kisminda bi sikinti vardir bilemiyorum benim incelememde gunes alti haric gayet iyiydi.

Kenarlarin kalinligi soyle soyleyeyim. G2 2.18 mm elite 2.5 mm yani kullanimi kolay ama eline batabilir oval yapida degil bence xperia + one tasarimi bisey hosuma gitti benim

Arayuz efekt ve siralama eklenmis nexus arayuzu baska bi farki yok. Efektleri gelistirici seceneginden 0.5 yapmassaniz goze kotu gelebilir

İconlarin boyu buyuk geldi kucultebilme gibi bi secenek olmali.

Batarya ilginc ama yetiyo baya baya normal kullnaimda 5.5 saat ekran 27 saat telefon hard corede 4 saat 4.5 saat ekran 16 saat telefon givi sureler alinabiliyor bana heterli size nasil gelir bilemem.
0
zaferaa 9.4.2014 21:52:20
Iyi akşamlar,

Sizden bir ricam olacak general mobile yetkilileri, bir daha bu forumları çok dikkatli bir şekilde takip ediyoruz cevaplıyoruz şeklinde bir yalan söylemezseniz sevinirim. Uzun bir süre geçmesine rağmen soruma cevap vermediniz. Ha neden cevap vermediğiniz konusunda da belli bir cevap oluştu kafamda aslında, eğer bu konuda bilgi sahibi edilmezsek, aklımızda olan şeye inanacağız, ve açıkça söylüyorum, siz bu soruya cevap verene kadar, discovery elite alma planımı erteliyorum ve çevremdekilerinde ertelemesi için elimden geleni yapacağım.

Saygılarımla.
0
DH Misafiri 6.4.2014 20:13:49
bu para cok kesinlikle verilmez ..
0
Zaman Ötesi 5.4.2014 21:26:11
quote:
Orijinalden alıntı: zaferaa

Sayın general mobile yetkilileri;

Baştan belirteyim teknoseyir ile hiçbir ticari ilişkim yok, sadece bir discovery 1 kullanıcı olarak şunu öğrenmek istiyorum, bu etkinliğe en ufak daha yeni kurulmuş firmaları çağırırken neden teknoseyir'i çağırmadınız? Bu adamlar sonuçta discovery 1 incelemesinde, 280.000 izleme getirerek sizin reklamınızı olumlu yönde yaptılar.
Bunu açıklamanızı istiyorum sebebi nedir? Buradaki kasıt var mıdır? dH üzerinden, her yazılan şeyi okuyoruz, diyorsunuz ya hani bunuda okursanız cevabınızı bekliyorum. (Discovery 1 kullanıyorum)

Saygılarımla

sonuna kadar katılmaktayım

ben telefonu almaya teknoseyir incelemesini izledikten sonra karar verdim
telefonu aldıktan sonra arkadaşlarıma da tavsiye ettim benzer şekilde teknoseyir incelemesinden bahsettim benim ve teknoseyirin etkisiyle 4-5 kişi discovery aldı

türk teknoloji basınında donanımhaber kadar önemli yer tutan bir yayını görmezden gelmek
hatta görmezden gelmenin ötesinde açıkça tavır almak hoş bir durum değil

arkadaşın sorduğu soruları bende çok merak ediyorum
0
AnıllGüder 5.4.2014 11:08:58
quote:
Orijinalden alıntı: Quidditch06

Arkadaşlar size birşey sormak istiyorum. Bu
telefonu, "Bilinen yerden", 969 TL'ye alabilirseniz
sizce f/p durumu ne olur?

Hocam eric cartmanin bir sozunu alintilamak istiyorum tebrikler bayim bu urune 10 dolara sahip oldunuz ama bisey sormak istiyorum. Yoldan gecerken hadi su cocugu bi guzel s.... Mi dediniz :D yani o fiyata calmak gibi bisey olur mt6592 cihazlar bile 900 - 1000 lira arasinda
0
zaferaa 5.4.2014 10:57:25
Sayın general mobile yetkilileri;
Baştan belirteyim teknoseyir ile hiçbir ticari ilişkim yok, sadece bir discovery 1 kullanıcı olarak şunu öğrenmek istiyorum, bu etkinliğe en ufak daha yeni kurulmuş firmaları çağırırken neden teknoseyir'i çağırmadınız? Bu adamlar sonuçta discovery 1 incelemesinde, 280.000 izleme getirerek sizin reklamınızı olumlu yönde yaptılar.
Bunu açıklamanızı istiyorum sebebi nedir? Buradaki kasıt var mıdır? dH üzerinden, her yazılan şeyi okuyoruz, diyorsunuz ya hani bunuda okursanız cevabınızı bekliyorum. (Discovery 1 kullanıyorum)
Saygılarımla
0
fatihkan 31.3.2014 19:55:01
Fırsat ürünü Lumia 820 satılıktır.Sanalpazar üzerinden satılacaktır. Link aşağıdadır.

http://www.sanalpazar.com/Nokia-Lumia-820-Tertemiz-Kvk-Garantili__isp17200656
0
Emir Bilal 27.3.2014 13:55:07
General Mobile Çift hatlı telefonları ile bir segment oluşturdu, ne hikmet ise bu vizyonunu bir anda silip attı
0
bilginon 27.3.2014 11:02:13
Telpa'nın teknik servisi kadar uyduruk bir firma olamaz herhalde. Kendi kendine arızalanır sonra da kullanıcı hatası deyip 200 TL kitlerler kafadan

Aman arkadaşlar sakın almayın. Gidin Samsung alın. Hem kaliteli hem de servisi harika çalışıyor.
0
deneme1 25.3.2014 23:25:29
sakın almayın, kimse almazsa 2 ay sonra ucuzlar 800 ü görene kadar benim gmd eskir nasıl olsa o zaman alırız bir tane
+2
Quidditch06 25.3.2014 17:29:59
Arkadaşlar size birşey sormak istiyorum. Bu
telefonu, "Bilinen yerden", 969 TL'ye alabilirseniz
sizce f/p durumu ne olur?
0
viper17 25.3.2014 17:29:04
quote:
Orijinalden alıntı: hayalciler

1- Turk halkı olarak ölçmeden biçmeden yorum yapmayı ne çok seviyoruz. G2 ile aynıymış. Ölç biç ona göre konuş.
2- Teknik servis sorunuymuş. Adamlar 1 milyon discovery sunmuş piyasaya. git bakayım hangi markanın servisi böyle bir adetle karşı karşıya kalmış ve bu kadar kısa bir zamanda çözmüş. Adamlar hata yaptık dedi düzeltti. Sektörden biri olarak Telpa teknik servis kadar hızlı servis sunan başka firma tanımıyorum.
3- Turk iyi birşey yapınca yerin dibine sok. Elin kore lisi amerikalı sı gözünün içine baka baka seni düttüğünde memnun ol.



Daha telefonları açan yok, hızlı servis diyorsun.

Telpa ve Gm ye bulaşana Allah sabır versin.

Not: Discovery ilk çıktığında aldım.
+2
MedyaKafa 25.3.2014 15:23:38
https://www.facebook.com/linedeninciler/photos/a.440688779369873.1073741827.440637666041651/505099672928783/?type=1&theater
0
DH Misafiri 25.3.2014 09:58:15
Güç tasarruf modunu ile uzuyor kullanım diyor ama aynı mod zaten LG lerde de var ve bir süre sonra pek etki etmiyor kamera ve donanım ı ne kadar iyi olsa da bana pilden kaybediyor
+2
trabzonizm 25.3.2014 07:58:24
parayı bulmuş bunlar discovery sayesinde, elite ile ihya olacalar.
+1
clopin 24.3.2014 23:35:19
Bu foruma göre samsung da en kötü telefon ama en cok satanda o
0
mutluu 24.3.2014 23:25:02
Ben almayı düşünüyorum.umarim pişman olmam herkeze iyi geceler
-1
Ciddiyetsiz 24.3.2014 23:18:00
almayın! elinizi sürmeyin. satan dükkanın önünden geçmeyin...! bu derece ilgisiz, beceriksiz, soyguncu servis oldukça yanlarına yaklaşmayın. net.
+1
DH Misafiri 24.3.2014 22:40:45
arkadaşlar tamam telefonun gecikmesi ve işlemci konularında hataları var ama yiğidi öldür hakkını yeme demişler. bu telefon yine fiyat performans telefonu olacak. herkes görecek 2014 ün en çok satan telefonu elite :)
-1
hayalciler 24.3.2014 22:25:32
quote:
Orijinalden alıntı: tubejh




Türk mü yapmış ? Arkadaşım cihaz türk malı değil Çin'den geliyor.
Lg de Kore malı, marka bilinirliği de daha yüksek

İnsanları böyle eleştirmeniz bence çok yanlış. İnsanlar alacakları veya almayı düşündükleri ürünle ilgili eleştirilerini tabi ki paylaşacaklar.
Telpa yetkilileri de bu sayfaları okuyorlarsa, buna göre ya şimdiki yollarını değiştirecekler yada gelecekteki yollarını ona göre değiştirecekler. Fiyat politikalarını da tanınmak adına rekabetçi yaparlarsa bence herkesin için iyi olacak.

Bu arada yerli üretim telefonları Vestel yapıyor sanırım turkcell t40 model ( tam emin değilim ) .




Türk malı yazdığım satırları bulamadım? Türk iyi bir şey yapınca dedim, ki marka bir Türk markası. Senin dediğin mantıkta, Samsung Çin malı oluyor. Çünkü benim sattığım Samsung'ların arkasında Made in China yazıyor??
Ayrıca dediğine katılıyorum insanları böyle eleştirmek yanlış ama bir şeyleri ölçmeden biçmeden yorumlamak yanlış. Şeklini beğenmedim diyip yorum yapabilirsin. Ama gidip G2 ile karşılaştırıyorsan, okuyanları yanlış yönlendiriyorsun demektir.
0
cmptrengineer 24.3.2014 22:23:38
GM asla alınacak bir telefon değildir. Cihazla ilgili bir sorun cıktımı asla muhatap alacagınız bırını bulamazsınız. kımse ılgılenmez sıkıntınızla. mahkeme sonuclandı ben kazandım hala odeme yapılmıyor. en sonunda ıcraya gıdıcem. gm aldığım gune lanet olsun.
+1
emcayi 24.3.2014 15:39:55
999tl - 1099tl civari idealdi ama Fiyat fazla fiyat olmamış, batarya düşük..
0
ENG_civ 24.3.2014 13:30:58
quote:
Orijinalden alıntı: eofdred




tamam o zaman onların ellerinden alalım eliteleri yerine asha verelim fark bile etmezler

Bu da bir öneri tabi
0
kara155 23.3.2014 20:46:15
quote:
Orijinalden alıntı: abuzerakel

arkadaşlar şu iki site güvenilir mi?

1189 tl --> http://www.sanalpazar.com/General-Mobile-Discovery-Elite-Akilli-Cep-Telefonu__isp18517011

1069 tl --> https://www.ynsmagazacilik.com/urun-detay.php?Id=1633

hocam yns ye pek yaklaşma dedi arkdaşlar şikayetvar.com da uygun bölümü bulup okuyun
0
mustafa938 23.3.2014 19:06:47
Tabi tabi çok önemliyiz ! Fiyat yüksek özellikler düşük neresi iyi !!! Bizi dikkate alsalardı 1100 e çıkarırlardı !!!
0
acura07 23.3.2014 17:19:13
pıl bolumunu acıklarken resmen sacmalama rekorları kırmakta..s801 le gelmıs olsaydı dusunulucek bı secenek olabılırdı

3 saat ekran suresı verıyor dıyor mesut cevık(dusunun mesut cevık ) gunu tamamlar benım kullanımımda dıyor.. pekı oyun oynayan ne yapıcak ? mesut cevıgın ıncelemesınde oyun yok dıyor 3 saat ekran..
+2
NamelessWonder 23.3.2014 16:32:50
Nokia'nın devriminden sonra kimse kamerasıyla ezmeye çalışmamalı artık bence
0
EfsungerHeisen 23.3.2014 16:13:46
999 tl olursa alınırdı bu haliyle yüzüne bile bakılmaz.!
+1
sapsuka1 23.3.2014 14:56:30
0
muratkaya 23.3.2014 12:21:18
Tam bir pazarlama faciası.
+3
eofdred 23.3.2014 04:02:36
quote:
Orijinalden alıntı: fetih51

800 olmuş 800 AC olmuş çok fazla takılmamak lazım bence. Bugün için AC nin yapıp da 800 ün yapamayacağı ne var ki? Benim G2 performans olarak maşallah sorunsuz. Tek olay uzun süreli kullanımda ısınmaya bağlı oluşabilecek sorunlar. Bazı G2 lerdeki gibi ekranda sarı leke oluşması, performans düşmesi olmasın da gerisi problem değil. Ayrıca fiyatı düşünürseniz anlayışla karşılanabilecek bir durum. Ufak tefek ayrıntılara takılıp da firma bizi enayi yerine koydu demek sizce de abesle iştigal değil mi? Şahsen 2 GB RAM olan versiyona hafıza kartı takılabilseydi tadından yenmezdi. Bir de ben telefonu hep sol elimle tutmaya alışık olduğum için geri tuşunun konumu kullanımda sorun teşkil ediyor. G2 nin bu konudaki özelleştirilebilirliği çok iyi.

800 600 arasında da fark yok yapılabilecekler konusunda
+1
tolga1461 23.3.2014 02:50:59
telpanın genel müdürü ile yapılan röportaj kaldırılıp Gm genel müdürü ile yapılan koyulmuş. Acaba telpa genel müdürü yaptığı itiraflardan sonra yanlış yaptık diyip kaldırın diye rica mı etti?
+2
eofdred 23.3.2014 02:47:48
quote:
Orijinalden alıntı: ENG_civ





Ben öyle kullanıyorum demedim. Cümleyi iyi okursan bu telefonları alan büyük bir çoğunluktan bahsettim.

tamam o zaman onların ellerinden alalım eliteleri yerine asha verelim fark bile etmezler
0
muhamnet 23.3.2014 02:01:59
Olay artık donanimdan ibaret değil. Innovasyon bekliyor insanlar.
+2
ENG_civ 23.3.2014 01:59:00
quote:
Orijinalden alıntı: eofdred




birader sana bi nokia asha alalım 250 liraya hallet işini ne diye sony e GM ye para veriyorsun?

Ben öyle kullanıyorum demedim. Cümleyi iyi okursan bu telefonları alan büyük bir çoğunluktan bahsettim.
-1
1myst 23.3.2014 00:56:28
s800 ile s800ac arasında 28.8 GFlops'luk grafik işlem gücü farkı var. Ha siz takılmayın, ben takılırım böyle şeylere.
+3
hunter_06 23.3.2014 00:38:21
Maraş otu kullanıyoz onun kafası bu.
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Threadripper 1950X profesyonel test "Maya 3D, Nuke ve Premiere Pro"
22.8.2017, 00:33 - Mesut Çevik
AMD'nin 16 çekirdek 32 izlek işlemcisi AMD Ryzen Threadripper 1950X'i gerçek dünya testine tabi tuttuk ve MAYA, Premiere ve Nuke altında gerçek senaryolarla test edip Intel Core i9 7900X ile karşılaştırdık.