İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (107) YORUM YAZ

tarafından 11 Eylül 2018, Salı 23:29 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

General Mobile röportajı: GM 9 Pro, fiyatlar ve fabrika
Cep Telefonları Erdi Özüağ 107 14517 00:16:42
YouTube Kanalımıza Abone Olun
General Mobile'ın yeni telefon lansmanında, şirketin genel müdürü olan Muzaffer Gölcü ile konuştuk. Hem GM 9 Pro ve fiyatı hem de yerli üreticilerin neden Snapdragon 845 kullanmadığı gibi konular var.
 
General Mobile Genel Müdürü Muzafför Gölcü ile yeni telefonları GM 9 Pro'nun lansmanında hem telefon hakkında hem de fiyatlandırması, yerli üreticilerin neden Snapdragon 845 kullanmadığı ve GM 5 Plus'ta yaşanan güncelleme sorunu gibi konuları konuştuk. 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 2 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 14517 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
hgurbuz50 15.9.2018 10:45:53
büyük güncelleme aldı.

fabrika ayarlarına çekin düzeliyor.

her android telefonun en büyük sorunu bu malesef.

büyük güncellemelerden yada birkaç güvenlik güncellemesi sonrası fabrika ayarlarına çekmek gerekiyor.
0
baltalı-katil 14.9.2018 16:48:22
asıl anlamayan sensin ideal çerçeve ölçülerini istemek neden garip bir şey olsun... SONY bu tasarımı korudu diye eski kafalı diyen troller var...
0
canguler917 14.9.2018 16:28:37
sen hiç anlamamışsın
0
baltalı-katil 14.9.2018 15:03:19
oyun oynarken nasıl tutacaksın... çerçevesiz ekranı telekinetik yetenek olmadan tutamazsın...
0
Subat 14.9.2018 12:03:41
Kulaklık telefondan kaliteli dedi adam :) süpersin Erdi.
0
canguler917 14.9.2018 11:34:31
2900 civarında fiyatlardan bahsediyoruz yalnız, karıştırma son modeli
0
DH Misafiri 14.9.2018 07:01:24
GM 8 aldım kasma ve donma yapıyor ne yapmam gerekiyor Bilgi edinmek istiyorum
0
baltalı-katil 14.9.2018 01:18:33
SONY çerçevesi ideal kalınlıkta hiçte kalın değil... hatta çok incelttiler bile...
0
Bloodin 13.9.2018 23:52:30
Bir daha da Erdi Özüağ'ı almazlar fabrikaya, adama soğuk terler döktürdü resmen :D
0
hgurbuz50 13.9.2018 23:40:45
3000 liraya 128gb LG v30 plus var.

kafayı yemiş GM
0
serty23 13.9.2018 23:20:49
Dolardaki değişim kafa bırakmadı kimsede 800 liraya gm5 plus aldık pedere 6 ay olmadı , 3000 e ne ara çıktın lg g6 kaç para abi bu telefonun ondan daha iyi olduğunu mu iddaa ediyorlar , bıraksınlar bu işleri bikaç telefondan anlamyan adam dışında kimse almaz
+1
canguler917 13.9.2018 22:33:14
xiaomi fiyatları uçuk artık tr'de, sony bu fiyatlarda kalın çerçeveli, nokia henüz bir lg değil
0
AMC 13.9.2018 20:18:22
O fiyati etmez yerli diyorsan herkesin gelir durumu belli ulkede.
0
nedensiz07 13.9.2018 19:09:48
Arkadaş bir ürünü de beğenin.. Adamlar öyle yada böyle elle tutulur güzel bir cihaz ortaya koymuşlar.. Lafa gelince ''neden bizim ülkemizde bişeyler yapılmıyor'' diye bağırıp duruyorsunuz iyi veya kötü birşeyler ortaya koyan oluncada yerden yere vuruyorsunuz.. Gerek futbolda gerek sanatta gerek teknolojide bizim kadar sabırsız ve aynı zamanda burnundan kıl aldırmayan bir toplum yoktur herhalde..
0
DH Misafiri 13.9.2018 18:33:42
General Mobile bir daha kesinlikle almam.berbat bir telefon.tek iyi yönü hafızası geniş.cekmiyor.telefon açık ama ulaşılamıyor.kimseye tavsiye etmem
0
baltalı-katil 13.9.2018 15:29:39
başka markaları düşün... sorunsuz ve performanslı rakip markalar var o iki markayı yok say... XIAOMI, NOKIA, SONY...
0
Jacques Reverdi 13.9.2018 12:26:16
Orası yemekhane mi? Bulaşıkhane mi? Yoksa ameliyathane mi?
0
canguler917 13.9.2018 11:14:25
o paraya gm alacağıma her türlü lg alırım, tartışmaya kapalı.
0
HIGHER 13.9.2018 11:06:53
yav he he, kendim harita tasarlıyorum, başkalarının haritalarını test ediyorum ve puan veriyorum, ayrıca videolar vs. yapuyorum yani emeğin ve emeğe saygının ne demek olduğunu gayet iyi biliyorum.
0
nirvanha 13.9.2018 10:57:47
Emeğe saygı nedir bilmeyen toplumlar armut ağacının dibinde beklemeye mecburdurlar.

O telefonu toplayıp satsaydınız anlardınız.
0
HIGHER 13.9.2018 10:55:17
Hakikaten kulaklık telefondan daha iyi bence de.
0
DH Misafiri 13.9.2018 00:35:03
%70 cinden geliyor diyor orayi kesiyor neyin turk mali nu arkadas kafami yapayorsunuz 3000 bin tl o telefona vermem arkadas dandik marka
0
DH Misafiri 13.9.2018 00:35:03
işçiler yemek molası verirken gidilmiş herhalde ...
+1
DH Misafiri 13.9.2018 00:35:00
GM alacağına git o parayla fakir doyur hiç yoktan hayra geçersin.aga iki telefonum vardı.ikisi de garanti bitmesi ile gumledi.zaten garanti içinde 5 kere garantiye gitti.iki kere ana kart, bir kere ekran, bir kere batarya, bir kere şarj soketi değişti.ama yine de olmadı.haram olsun
0
hgurbuz50 12.9.2018 23:38:34
şöyle bir telefon bu fiyata iken neden GM 9 pro ya 2900₺ vereyim ki? salakmıyım? hayır.
https://www.epey.com/akilli-telefonlar/lg-v30-plus.html
0
baltalı-katil 12.9.2018 23:36:54
LG G6 ghosting ve bilumum LG sıkıntıları ile yaşayacağın sıkıntılara rağmen LG iyi GM kötü dersiniz...
+1
al-ozaria 12.9.2018 21:06:30
Türk firmaların çoğunun halka karşı yerli ve milli politikasını görmek isteyenler Aral Game'e de bakabilir.
Yerli ve milli deyip halkı nasıl söğüşlesem derdinde. Oteller blie yabancı turiste daha uygun...
+2
Mertxray 12.9.2018 19:35:47
2 yıl önce Sony Xperia X Compact'ta da Snapdragon 660 vardı ve çıkış fiyatı 1800'dü, bu telefondan da bin kat daha iyiydi. Tamamen çöp, aşırı pahalı.
0
milkomeda 12.9.2018 19:30:35
Almayın arkadaşlar gözünüzü seveyim gmye kesinlikle güven olmaz.

Yüzde yüz eminim ki bunun da kronik sorunlari vardir.

Bende gm5 plus var her şeyi sorunlu.
+2
netfaruk 12.9.2018 18:36:54
İlk discovery telefondaki kronik şarj soketi sorununda kullanıcıları mağdur etmeme sözü verip daha sonra servise gönderilen telefonlardan garanti dışı diye ücret isteyen kişi değil mi bu adam? Bir daha gm tövbe. Vaktinde bir kere güvenip herkese aldırıp mahcup oldum, bir daha asla. Bundan sonra sadece xiaomi. Beni kimseye mahcup etmedi. Ayrıca o donanıma o fiyat yerli edebiyatıyla bile imkansız. İnşallah ithal telefonlara (vergi+vergi)*(vergi+vergi) sözü felan almamışlardır hukumetimizden.
+2
canguler917 12.9.2018 18:25:30
lg g6 alır, arkama bakmam
0
DH Misafiri 12.9.2018 17:59:54
Muzaffer Bey diyor ki Oreo güncellemesinde sorun yok, bize böyle bilgi gelmedi. Halbuki kendi servisleri bile 7.1.1 yüklüyor. 8.0 sıkıntılı diyor. Ya Muzaffer Bey durumu kurtarmak için yalan söylüyor. Ya da kendi servislerinden haberleri yok ??
+1
DH Misafiri 12.9.2018 17:36:55
Oğluma aldığım general Mobile telefon arıza yaptı 15 gün oldu hâlâ parça bulup takmadilar neymiş dışardan gelecekmiş satış sonrası hizmet yok tavsiye etmem
+3
Real Woods 12.9.2018 17:17:06
Kalitemizi alsınlar denesinler diyor zaten herkes denedi ve beğenmedi hep kronik sorun.Keşke kronik sorunlarıda söyleseydi.3000 tk ye bozuk telefon.Al garantiye yolla dur.

Ben yerli telefon üretime destek vermek isterimde bu GM telefonlar hep hatalı.Vestel ise sar değeri aşiri yüksek sinirin bir tık altında.

Firmalar bile Türkiye'nin yansıması.
+2
etkinus 12.9.2018 17:10:23
Chrome da otomatik oynatma kapatılıyor. Samsung tarayıcıyı bilmiyorum maalesef.
0
The Balance 12.9.2018 17:04:04
Samsung tarayıcı.
0
etkinus 12.9.2018 16:59:02
Chrome mu kullanıyorsun?
0
The.ExpertD 12.9.2018 16:58:21
Yeni çöpünüz hayırlı olsun. Bu parayı bu telefona yatıracaklara Allah akıl fikir versin
+1
baltalı-katil 12.9.2018 16:57:42
dediğiniz sıkıntıları hiç görmeyenler var neden onlarda sıkıntı yok... sallamasyon sıkıntılar...
0
hgurbuz50 12.9.2018 16:55:16
Bak vallahi doğru ama araba fiyatını yanlış yazmışsın :D

Yerli oto bugünün şartlarında enaz 500bin lira olur, ayrıca onda da ÖTV KDV olur. Bizdeki hükümetler finans yaratmak yerine vergi

ile ülkeyi döndürmeye çalıştıkları için normal sonuç.
0
travmasurgeon 12.9.2018 16:38:05
La genel müdüre bari kolu uygun gömlek bulup çıkarsaydınız
0
The Balance 12.9.2018 16:15:09
Forum yöneticilerine sesleniyorum ben mobilden neden videoyu izlemek zorundayım. Rezil herifler sizi otomatik video açmayı kapatsanıza!
+1
ayıp oluyor beyler 12.9.2018 15:58:28
Rahmetli Türkeş bile almaz bunu o paraya şaka gibi firma.

Yerli üretimin bize çare olmayacağının da bir ispatı gibi bu.

Yerli fındık zeytin gibi yerli ama pahalı.

Ben de biliyorum Çin’den geldiğini merak etmeyin.

Sözde yerli telefona bu fiyat çekenler müstakbel sözde yerli araba için en az 100 bin lira isterler o da ölü doğar.

Şaka gibi memleket yerli ama pahalı.
+2
hgurbuz50 12.9.2018 15:54:49
Yok o iş öyle değil.
Bizim milletimize has sayılabilecek genelde ortadoğu bölgesinde bulunanların çok yaptığı bi taktik bunların yaptığı.
Bi bu fiyattan çıkalım yolabildiğimiz kadar tavuk yolalım sonra düşürürüz fiyatı taktiği bu.
+2
Sérd@r 12.9.2018 15:42:02
Verdiğim rakam reklam bedelleri, dağıtımı, vergisi herşeyi dahil edildiğinde çıkan rakam. Örnek olarak GM 4 200TL - 250TL idi.
0
lvlono 12.9.2018 15:26:47
Pazarlama taktiğidir belkide. 3000'den çıkıp birden 2000'e düştüğünü düşünün. insanların algısı; "3000'lik cihazı 2000'e satıyorlar." şeklinde oluşmaz mı? Batan geminin malı misali, peynir ekmek gibi satılmaz mı? Hiç düşünmeden alınır. Ve herkesin elinde aynı telefondan, Kızılay dağıtmış gibi adeta :)
0
hgurbuz50 12.9.2018 15:25:14
kullanıcı odaklılık bu değildir kesinlikle değildir.
Bkz. Xiaomi açıklaması.
fiyat fiyat fiyat gerisi yalan.
0
hgurbuz50 12.9.2018 15:21:46
maalese bizdeki yerli denen firmalar bizde milleti dürtelim derdindeler.
0
DH Misafiri 12.9.2018 15:04:19
Arkadaş ne GM, ne vestel, ne apple, ne samsung benim babamın malı değil. Öncelikle yerli kavramında da çoğu kişi ile aynı fikirde değilim. Ben adına yerli dedi diye bir firmaya hizmet etmeyeceğim, firma bize hizmet edecek. Çünkü bu ülkede yerli olan tek kavram, bu millettir. Ayrıca millet, devlet için değil; devlet, millet için vardır. Bu nedenle adı ister GM olsun, ister Ahmet, bu firmalar asıl yerli olan bizleri, milleti düşünerek hizmet verecekler, bize uygun fiyatla ürün sunacaklar. Gelelim GMye, ben kullandım, tavsiye ettim, cihazların donanımını zaten yabancı ülkeler tasarlıyor ve üretiyor. Montajı da GM yapıyor. Bunu da düzgün yapamadığını gördüm. Araştırabilirsiniz, cihazların birden fazla kronik sorun çıkıyor ve malının arkasında kesinlikle durmuyor. Servisi Telpa, güya 1 saatte, 1 günde tamir yapacağı reklamını yapıyor ama maalesef en kötü kaportacı, elektrikçi bile bunlardan daha iyi servis hizmeti veriyor. Ben 2 tane GMyi çöpe attım, çünkü kullanılmaz haldeler, daha da almam, almak isteyene de diyecek birşeyim yok.
+6
DH Misafiri 12.9.2018 15:04:08
Evet yerli malı diyoruz bir GM 5 pulus kullanıcısı olarak Fiat çok fazla işiniz zor olsa da 2000 TL Bir Fiat gayet uygun olur bu millet de alırdı o fiyatla istenen satış oranına ulaşacağını hiç zannetmiyorum
0
DH Misafiri 12.9.2018 15:04:04
2900 TL dediği an kapattım videoyu. O fiyatin yarısına gider redmi 5 plus alırım daha kibar daha güzel. Güncelleme alır. Telefon konusunda sorun yaşamam en azından
+1
susesa 12.9.2018 14:44:16
1- Kamerada neden OIS yok?
2- SAR değerleriniz neden hâlâ çok yüksek ?
3- Suya dayanıklılık neden yok ?
"Fiyatı düşük tutabilmek için" derseniz eğer ben de derim ki
!!! L G V 3 0 !!!
0
V4LKyR 12.9.2018 14:06:08
Şu firmaya gireyim de biraz bir şeyleri geliştireyim.
0
general4242 12.9.2018 14:06:06
Siz kimsiniz necisiniz nerden geldiniz merak ettim rütbe ile kullanıcı adı ilginç.
0
haktan24 12.9.2018 13:55:15
samsung ve apple ın zaten marka algısı kalitesi bellidir erdi bey burda hepimiz için o soruları soruyor cok insan magdur edildi bu konuda güncelleme servis politikaları vs vs evet o cümlesi pek hoş olmamıs ancak zaten mal belli her defasında biz son kullanıcıyı düşünuyoruz yanına ek bir tus koyduk diyip 2900 tl satmak pek hoş bir durum degil aslında erdi bey orda yapılan yanlıslar ve daha sonradan da yapılabilecek yanlıslar için söylüyor bunları herşey zaten ortada ve net kendim ve ailem de de general mobile telefon kullanıldı kalite kesinlikle yerlerde servise sorunlu yolluyorsun hiç bir şey yapmadan geri gönderiyor daha bir sürü sorun sıkıntı cihaz toplayıp satmak herşey degil gercekten marka alıgı gercekten birşeyler yapmak istiyorlarsa ilk önce kendi topraklarında kendi insanı için bence bir kampanya yapıp ona göre belli fiyattan satması lazım en azından kendi insanıı düşünmesi lazım yine söylüyorum fiyat cok ama cok pahalı bunu aksi eden gercekten gözlerini kapatmıstır yada piyasayı bilmiyordur ama bu konuda hak veriyorum kulaklıgın telefondan iyi olması lafı pek hoş olmadı belki o hararetli konusmada yanlıslıkla söylenmiş olabilir...
0
Kakà 12.9.2018 13:52:10
Ekran

Kamera

Ses

İşlemci

Anakart

Batarya

İşletim sistemi


%40 nerede ? Kasa,tuş ve lehimlemeyi %40 olarak sayıyor sanırım
0
nirvanha 12.9.2018 13:44:29
Erdi bey orada biraz tepeden bakmış yakışmamış.Aynı soruları samsung ya da apple yada diğerlerine sorabilirmiydi merak ettim.Şu nasıl bir cümle rahatsız oldum resmen.''Kulaklığı telefondan daha iyiydi''
0
nhmanas 12.9.2018 13:34:32
android one markasını kaldırıp satış yapsınlar gerçekten alırım(!)
android one olunca beklenti içine giriyor insan. sonuçta bunu yazmadan da saf android ile shipleyebilirler cihazı. GM 5 Plus kullanıcısı olarak GM'ye tövbeliyim. Vay efendim üreticiler driver göndermemiş vay efendim onlara güncellemenin bozuk olduğu hakkında bir şey gelmemiş.. masal okumasınlar. Güncelleme sıkıntılı ayrıca dürüst bir firma olsalardı facebook'tan sahte hesaplarla güncelleme bana geldi süper diye haber yaptırmazlardı. driver meselesi için ise şunu söylemek isterim: exynos işlemci için custom build yapan geliştiriciler hiç bir zaman kaynak kodu istemediler ve genelde samsung'un yaptığından daha iyi romlar ürettiler. Hadi diyelim ki bunlar driver bekledi.. driverlı hali buysa ve en iyi hali buysa biz ney için düzeltme güncellemesi bekliyoruz? kısacası sahtekarlar. daha da ötesi yok.
+1
haktan24 12.9.2018 13:13:14
Herşeyden önce erdi bey in sordugu soruları takdir ettim diger firmalardaki arkadaslar gibi egilip bükülmüyor bu gercekten gurur verici birşey o yönden ayrıca teşekkür ediyorum erdi bey e genel olarak fiyat pahalı hiç kendilerini oraya buraya atmasınlar 2900 3000 bandında sattıgın telefon nasıl 6 7 bin liralık cihazlarla kıyaslıyorsun zaten bastan bitiriyorsun herşeyi ne yazıkkı alıcısı olacaktır ancak öylede böylede o fiyat baya bi düşecektir cihaz evet fena degil genel özellikleri itibari ile ama o fiyat gercekten hiç mi hiç olmamıs daha yeni xiaomi türkiye garantili redmi note 5 cihazı 1950 tl aldım estetik dersen estetik kamera dersen kamera herşeyiyle mükemmel bir telefon 2000 hadi 2300 bandı arasında satsan anlarım ama hakikatten kusura bakmasınlar o fiyat herşeyi alıp götürür he söyle bir durum olur kutu içerigi zengin olur saglam bir kulaklık ek aksesuarlar vs yani gözü boyamak için kutu içerigini gercekten standart degilde futuristik birşeyler yaparlarsa ki sanmıyorum ozaman belki cıkar alıcısı ama hiç sanmıyorum işleri cok cok zor hele hele 3000 bin bandında lg v30 gibi cihaz var abi gözünü seveyim 128 gb snapdragon 835 işlemci var cihazda sagına solunadamı bakmadın ey general mobile....
+1
nirvanha 12.9.2018 13:08:33
Çentiksiz ekran bulmuşsunuz şeyini arıyorsunuz.Allah applein batışını versin sj mezarında takla üstüne takla atıyordur şimdi.Estetikten ve simetriden yoksun cihazlar pıtırak gibi sardı ortalığı.Çentiği kapatsan alttan bi taraf elips üstü düz.Tam ekran yapsan ekran kasa oranı daha da düşüyor.Bide 18:9 mudur nedir orantısız oran var telefon elde şey gibi uzuyor.Kullanmadan yorum yapmayın cihaza.Altı üstü telefon tonlarca yazı yazmaya ne gerek var birde.
Telefonun tek eksiği fiyatı bence.2000 tl olursa alırım.
Telefon ekranı monitörler gibi düz ve en iyi sinema oranı 16:9 olursa gözüme çok hoş gelir.Normal dünyayı gördüğümüz göz gibi.
+1
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Xiaomi'nin en iddialı telefonu | Mi 8 Explorer Edition incelemesi
21.9.2018, 15:54 - Erdi Özüağ
Xiaomi'nin en teknolojik telefonu Mi 8 Explorer Edition ekrandan parmak izi okuma ve Face ID türevi teknolojisi dışında şeffaf arka tasarımıyla görsel olarak ta firmanın en etkileyici telefonu. Bu videomuzda Mi 8 Explorer Edition'ı kutusundan çıkartıp, incelemesini yapıyoruz.