İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (237) YORUM YAZ

tarafından 21 Nisan 2012, Cumartesi 23:51 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

HTC One X Performans ve Pil video inceleme "Rom: 1.28.401.9"
Cep Telefonları Mesut Çevik 237 71620 00:23:00
YouTube Kanalımıza Abone Olun
HTC One X'in ilk Rom sürümünde yaşanan takılma ve pil sorununun güncelleme ile aşılacağı vaad edilmişti. Beklenen güncelleme versiyon 1.28.401.9 geldi! Bakalım değişim var mı?
 
 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 2 misafir ve 1 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 71620 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 16.11.2012 18:19:38
http://www.ctrlpda.com/showthread.php?88224-%E2%98%86-%E2%98%85-%E2%98%86-barikatdiss-One-x-fast-and-powerful-v-3-0-Jelly-Bean-15-Kas%C4%B1m-%E2%98%86-%E2%98%85-%E2%98%86
one x en iyi custom rom
0
Swein 29.9.2012 12:20:30
Sonunda ya
0
bozoo1903 29.9.2012 10:34:12
Bilemeyeceğim hocam vallahi. Aşırı da kurcalamıyorum ama elimden de düşmüyor. Bir gün sadece oyuna abandım gece 1 de şarjı %15 in altına düştü diye uyarı aldım. budur bende ki hesap.
0
Pris0nb 29.9.2012 01:22:21
quote:
Orijinalden alıntı: bozoo1903

Ekran parlaklığı otomatik, ekran döndürme kapalı, 3g sürekli açık gün içerisinde en az 1 saat görüşme, arada mesaj, 3g ile whatsapp, tarayıcıyla sörf, 1 saate yakın oyun, müzik kullanmıyorum, arada gps ile navigasyon olarak kullanıyorum. Sabah şarjdan çekiyorum akşam 23 gibi takıyorum şarja kalan seviye en az %45

Son sürüm, root, rom vs. yapılmadı tamamen orijinal.

Sorusu olan arkadaşa yardımcı olmaya çalışırım.

Şimdi nasıl oluyor bu demek istiyorum ama hiç birşey yapmadım, tamamen orjinal diyorsun.

Bende root vs. yapmadım bende neden okadar değil ?
0
bozoo1903 28.9.2012 23:30:05
Ekran parlaklığı otomatik, ekran döndürme kapalı, 3g sürekli açık gün içerisinde en az 1 saat görüşme, arada mesaj, 3g ile whatsapp, tarayıcıyla sörf, 1 saate yakın oyun, müzik kullanmıyorum, arada gps ile navigasyon olarak kullanıyorum. Sabah şarjdan çekiyorum akşam 23 gibi takıyorum şarja kalan seviye en az %45

Son sürüm, root, rom vs. yapılmadı tamamen orijinal.

Sorusu olan arkadaşa yardımcı olmaya çalışırım.
0
kaskas123 28.9.2012 22:23:19
quote:
Orijinalden alıntı: Speed-Step

[html]<div>HTC One X'in ilk Rom sürümünde yaşanan takılma ve pil sorununun güncelleme ile aşılacağı vaad edilmişti. Beklenen güncelleme versiyon 1.28.401.9 geldi! Bakalım değişim var mı?


Speed-Step;

Bende de htc one x var ve ben buna bir şey yaptım belki sen anlarsın şarjı inanılmaz uzun gidiyor. wi-fi açık, ekran parlaklığı sonuna kadar iken ve görüşme mesajlaşma dahil 2 gün gidiyor. notebook'suz olduğum zaman telefondan giriyorum ve burada da yoğun kullanımda 1-1.5 gün(kullanım miktarına göre) gidiyor. Ben buna koruyucu film takarken yanlışlıkla 4-10 defa açılıp kapandı belki ses tuşuna da basmış olabilirim bu mu yaptı acaba?
0
avb 28.9.2012 21:29:43
arka planda facebook vs uygulamalar kapaliyken sadece konusarak vede mesajlasarak telefonun sarji kac saat gidiyor?Sony Xperia S ile karsilastiricak olursak hangisinin batarya fonksiyonlari daha iyi ?
0
djtato 28.9.2012 13:58:06
Selam arkadaşlar Onex telefonuma ilk defa Rom yükledim. ViperX çok güzel bir rom. Pil ömrüm normalde 1 gündü su an 1.5 gün gidiyor hatta suan ogleni geçti pil ömrüm %22 kaldı... telefonla oyun oynuyorum maillerime bakıyorum face giriyorum.. yani demek istediğm çok daha iyi oldu Kesinlikle tavsiye ederim...
0
DH Misafiri 26.9.2012 23:44:33
yaa bir şey sormak istiyorum bu ekrandakı pil uygulamasının adı nedir acaba bilen biri varmı ?
0
egzersayz 13.8.2012 22:01:05
quote:
Orijinalden alıntı: cagataykoroglu




anahtarla aynı cebe koyarsan elbette çizilir.

Yapcak bişi yok hocam çizilsin nabalım iyi bir ders oldu bana.
0
cagataykoroglu 13.8.2012 13:52:23
quote:
Orijinalden alıntı: egzersayz

Arkadaşlar telefon çiziliyor.Ben anahtarlarla aynı cebime koyuyordum ve ekranda kılcak çizikler oluştu ekranı kapatınca belli oluyor sadece.Kameraya gelince o da çok güzel çiziliyor ALLAH'tan resim çekiminde sıkıntı vermiyor çizik.

anahtarla aynı cebe koyarsan elbette çizilir.
0
egzersayz 13.8.2012 13:34:27
Arkadaşlar telefon çiziliyor.Ben anahtarlarla aynı cebime koyuyordum ve ekranda kılcak çizikler oluştu ekranı kapatınca belli oluyor sadece.Kameraya gelince o da çok güzel çiziliyor ALLAH'tan resim çekiminde sıkıntı vermiyor çizik.
0
ahmetsahin05 13.8.2012 08:17:40
Merhaba arkadaslar bu HTC one x model akilli telefonun bataryasi normal telefonlarinki gibi degistirilebilir degil sorum su eger pil degistirmek gerekirse ne yapmak gerekli? avantajlari ve dezavantajlari nelerdir yardimci olabilecek arkadas(lar) varsa memnun olurum.
0
DH Misafiri 3.8.2012 11:20:59
MRB SAYIN EDİTÖRLER ,, BENİM Bİ SORUM VARDİ,, HTC ONE X'in GÜNCEL EN SON ROM'U HANGİSİDİR?? AYRICA , PİL VE VİDEO TAKILMALARINA ÇÖZÜM OLDU MU??? ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...
0
iGroN 22.6.2012 17:53:32
quote:
Orijinalden alıntı: DH Misafiri

iyi günler bu roomu nereden indirebilcez acaba

İnternete bağlıyken ayarlar bölümünde güncellik kontrol ettiğinizde sürüm numaranızın üzerinde bir versiyon mevcut ise size yükletir.

Ayrıca birinci sayfadaki tanıtım videosunda arabalı oyundan çıkarken şarj % 50. Yani 20 dakkalık videonun 3te 2sinde %17 tüketim.
0
DH Misafiri 15.6.2012 01:05:34
iyi günler bu roomu nereden indirebilcez acaba
0
soghan 13.6.2012 09:59:50
quote:
Orijinalden alıntı: FlexTR

Arkadaşlar ben fazla anlamıyorum özelliklerden bir sorum olucak.

Ekranı XE gibi çizilmez ekran mı? yoksa çizilir mi?

Birde arkadaki kamera biraz çıkıntılı yere düştümü çok darbe yiyecek gibi duruyor.



http://www.youtube.com/watch?v=m2NYtgWYefQ
İzle sen karar ver çizilirmi çizilmezmi:))
0
legolas4121 12.6.2012 21:20:29
quote:
Orijinalden alıntı: MaSSive





Çizilmez diye birşey yok.Bunlar çizilmeye dayanıklı camlar.
One X de kullanılan corning Gorilla Glass.

Xe in One X in ekranlarına kum tuz vb zerrecikler temas edip sürttüğu an çizilir.

Kamerası evet dışa doğru çıkıntılı.Değil kamerasının üstüne düşûrmek,hangi şekilde olursa olsun düşürmek istemeyeceğin bir kasaya sahip.

Bu yüzden kılıfsız kullanmak büyük risk.Samsung u IPhone u HTC si Sony si hepsinin modelleri düştůğü an darbe almaya elverişli.

İş arkadaşim Xperia S aldı,3.gün ayaktayken bel seviyesinde elinden düşürdü.Transparant tuşların altındaki anten kısmı catladı.O parça oynuyor şuan.
38 yaşındaki adam neredeyse ağlıyacaktı.

yok kardes one x in ekrani cok saglam hangi sekilde düserse düssün hic bir sey olmaznormal kullaimda da cizilmez youtube deki videosunu izlerseniz adamin biri tahtaya one x in ekraniyla civi cakiyor ekranin tam ortasina 50 defa pat pat vuruyor telefonda cizilmede yok kirilmada yok cidden cok saglam video yu izleyince anlarsiniz
0
legolas4121 12.6.2012 21:12:22
cok oyun tanittiniz insan bi arada kamerasini degerlendirir bataryayi daha detayli degerlendirir telefondan oyun oynayan arkadaslar gidin leptop ps3 alin
0
MESUT52_34 12.6.2012 13:41:03
quote:
Orijinalden alıntı: _baron_




yurt dışından mı aldı acaba bu fiyata türkiyede zorda ...

evet yurtdışı
türkiyeye gelincede avea bayisinden imei kayıdı yaptırcam sorun kalmıycak
zaten global warranty var yani tr deki telefonlardan tek farkı değişim hakkı olmaması
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Xbox'a Türkçe oyunlar gelecek mi? | Microsoft'a sorduk
17.10.2017, 23:55 - Mesut Çevik
Microsoft Türkiye Xbox Ürün Müdürü Mehmet Tür ile Microsoft'un Türkiye oyun pazarına bakışı,xbox One X, yaşanan sıkıntılar ve Türkçe oyunlar hakkında konuştuk.