; Huawei ile konuştuk l P20 Lite'ın fiyatını eleştirdik

İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (43) YORUM YAZ

tarafından 2 Mayıs 2018, Çarşamba 08:39 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Huawei ile konuştuk l P20 Lite'ın fiyatını eleştirdik
Cep Telefonları Erdi Özüağ 43 18565 00:03:54
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Huawei'in Türkiye'deki ülke müdürü Seth Wang ile P20 Pro lansmanında bir araya geldik. Mate RS'in gelip gelmeyeceğini sorduk, P20 Lite'ın da fiyatını eleştirdik.
 
 
Huawei'in akıllı telefonları da içeren Tüketici Grubu Türkiye Ülke Müdürü Seth Wang ile konuştuk. Röportajımız esnasında bize göre fiyatı yanlış olan P20 Lite için eleştrilerimizi de dile getirdik. 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 2 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 18565 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri Çarşamba, 10:39
2 yıldır Huaweı kullanıcısıyım.Tüm eleştilerin aksine oldukça memnunum.Toplum olarak yeniliklere pek açık değiliz.Sanırsam sorun biraz burada:)
0
huseyincarnege 7.5.2018 16:21:23
aynen öle lite yapcaz diye iyice bölüyolar cihazı.
0
eteksen 7.5.2018 15:50:08
Aynı işlemciyi al hepsine koy. Farklı fiyatlar. Uçuk. Arada bu kadar uçurum olmamalı.

P smart, mate 10 lite, p20 lite.

Biz size dışını janjanlayıp kakalıyoruz der gibi...
0
Red_devil33 7.5.2018 14:59:30
60 fps kayıt yapamayan cihazın fiyatına bak s7 den daha pahallı. Benim için telefonda ki 1. kriter budur ois ve 60fps kayıt. Bu ikisi olmassa olmazımdır.
0
Zyxel1147 5.5.2018 22:17:53
Bunların da sonu Lg'ye benziyor.

LG G serisini cikartmisti.

G2 ile efsane oldu.

G3 çıktı sonra ufak tefek sorunlar vardı ama olsun dendi.

G4 ile piyasasını bitirdi.Kronik sorunlu modeller,üstüne artan fiyatlar.
Bence hani kurumsal firmalar diyoruz ya, kurumsal firmaların da kendi içinde daha kurumsallari var.

Cep Telefonları açısından bunlar Apple,Samsung ve Sony'dir.Bunlara altın dersek geri kalanlar borsa gibi bir parlar söner...
0
saygi 5.5.2018 17:32:28
Bence sayım müdür fiyatı yanlış biliyor ve kesinlikle yanlış fiyat söyledi.
0
huseyincarnege 4.5.2018 13:07:14
p20 lite 4k video çekebilmesi gerekirdi hadi geçtim 1080p 60fps kayıt yapaydı :S
+1
huseyincarnege 4.5.2018 13:03:03
sinirlenip mikrafonu kafasına vurcak sandım :)
+2
volkan_kolay 4.5.2018 10:05:54
Huawei P20 lite tamamen gazoz bir telefon ve parasını haketmeyen bir telefon, Samsung Galaxy A8 Plus ile kıyaslama yaparsak iP68 sertifikası yok, kamera vasat, A8 Plus Bluetooth 5.0 ve Cat11 kullanırken P20 Lite Bluetooth 4.2 ve Cat6 kullanıyor, ki bu telefonların fiyatları birbirine yakın. Aklı olan A8 Plus alır zaten, sırf iP68 için bile alır.
Bir Xiaomi ile kıyaslarsak P20 Lite maksimum 1000TL edecek bir telefondur kimse kusura bakmasın..
+1
mahoni_38 4.5.2018 09:34:05
Fiyatı pahalı yaparak "apple" gibi olduklarını sanıp bak ne kadar başarılıyız demeleri. Huawei de aslında işlerin iyi gitmediğini düşündürüyor. "o kadar parayı vereceksem iphone alırım" bu fikri çürütecek ne var ki ellerinde.
+3
nevrans 3.5.2018 16:29:20
Pro bu fiyata alınmaz bence mate 20 işlemcisiyle ekran ve video çekimiyle muhteşem bir telefon olabilir tüm iyi özellikleri mate 20 sakladılar bence.
0
RaptorFX 3.5.2018 13:09:57
Erdi Bey'i tebrik ederim. Gayet güzel demiş.
Hatta bir ara mikrofonu kafaya çakacak sandım.
+3
alemburda34 3.5.2018 08:32:59
Bunlar rakipleri ve fiyatlarinin farkindalar mi su adamin yaninda bi akakce.com acip al bak urun bu fiyatta bunlar demek lazim.
+3
sahmat_78 2.5.2018 22:40:57
Lite 3000tl
Pro 4000tl daha makul olurdu.
Ama yüksek fiyat politikasının haklı sebepleri de var. İnsanlar fazla ödeyecek ki bisey aldığını sanacak. (bknz. Apple)
+1
buraoca2 2.5.2018 22:25:27
Resmi Fiyatin 2500 lira beklentisi olduğundan kim bahsetti? Senden iyi biliyoruz Piyasayı merak etme...
0
LittleMonster 2.5.2018 21:59:30
Resmi olarak gelirse 2500tlyi rüyanda görürsün
0
Kartal Göz 2.5.2018 21:58:07
Huawei dedik bağrımıza bastık da arkadaş bu fiyatlar nedir! Fiyat konusunda Samsung'u, Apple iPhone'ları aratmıyorsunuz maşallah! Kesinlikle balon fiyat.
+10
ONURTO 2.5.2018 21:24:17
Son saniyelerde Erdi Bey'in iyi niyetini suistimal etmiş. Evinde gibi gevşek gevşek kameraya konuşmak nedir lan? Mesaj verebilirsin dediyse Röpün yapana da saksı muamelesi yap demedi. Cahil Çin'li. Kore'liler bunların yanında adamdır.
+1
bytradm 2.5.2018 21:16:44
Erdi;halkın editörü. halk benimsedikten sonra...
op5 kullanıcısı olarak yeni çıkan hiçbi tel op6 dahil
ilgimi çekemiyor. note serisi hariç .
+2
buraoca2 2.5.2018 19:46:53
Benimde beklentim o yönde hocam. 2500 liradan gelirse Mi7 ve beklendiği gibi Ekrandan Parmak izi okuma, Daha iyi Kamera deneyimi ve Face Unlock İçin sensör özellikleri ile gelirse, P20 Lite in falan esamesi okunmaz. Heleki birde Xiaomi de Resmi olarak ülkemize gelirse, diyecek söz kalmıyor.
+1
3arbar 2.5.2018 19:16:03
huawei düşüş dönemine girer yakında.fiyatları acayip yükselttiler.

p20 pro 900 euro dan giriş yaptı

asus zenfone 5z ise 480 euro dan giriş yapıyor.sd845 li.
+4
Mr.Data 2.5.2018 18:18:20
DH yi sonraki lansmana çağırmazlar artık
+17
tobepeople 2.5.2018 18:09:49
Mi 7 için 2500 TL olur diyorum ben Mi Mix 3 için de 3000 TL olur diyorum böyle gelirlerse ben de ikisinden birini alabilirim. Özetle Mi7, Mi6 civarında olacak özetle ama dolar arttığından bu fiyatları verdim.
+1
frt-_-ctn 2.5.2018 17:34:41
Gerçi ine pahalı baktım da
0
frt-_-ctn 2.5.2018 17:33:42
Dayı yuanla tl yi karıştırmış bence.
Edit: Baktım da yine de pahalı oluyor lite modele 5000tl ne demek ya?
+1
terliktengiiriyorum 2.5.2018 16:33:43
Mağazada en yoğun ilgiyi bu telefon alıyordu tasarımından dolayı. Ordaki satıcı da bu aralar en dazla satılan telefon P20 lite demişti...
0
asdasdqwertyveyaalxyvance 2.5.2018 15:57:19
yıllardır bizde şu aptal playeri eleştiriyoz ama hala değişen bi şey yok
0
hanox 2.5.2018 15:46:07
Bu yüksek fiyatlar Ucuz ve kalitesiz Cin malı damgasından kurtulmak için yaptıkları bir stratejiden ibaret. o kadar parayı hak edecek bir ürün değil.
Tıpkı diğerleri gibi.
+2
Adem Simit 2.5.2018 14:28:25
Huawei p20 pro sağlamlık testini de geçememiş. Leş gibi telefona 4999 TL istiyorlar. Çinliler kendilerini çok akıllı sanıyor...
+2
LittleMonster 2.5.2018 13:01:42
Arka kameraya verdikleri önemin birazını ön kamera verseler daha çok tercih edilir. Çoğu insanin en azından çevremin ve sosyal medyadaki takipçilerimin iphone seçme sebebi ön kamera. Sadece ön kamerada değil uygulama ile optimizasyonu da önemli. Çoğu Android cihazının attığı instagram veya snapchat storyleri piksel piksel. Mesela google uygulamayı optimize etti ve daha kalite fotoğraflar ortaya çıkarıyor sosyal medyada.
0
mtayfur83 2.5.2018 12:52:14
Makul fiyatı satış adedinde görürler yakında, cari açık bu gidişle kapanmaz beyler, adama bak fiyatlar makulmüş...
+6
face1tr 2.5.2018 12:16:45
Senin Yaptığın Atar, Hayatıma Renk Katar!
+2
CoreXXX 2.5.2018 11:59:27
bu şekilde düşmezler fiyat. 2 tokat ataydın bu nasıl fiyat diye. bak nasıl yüzde 20 indirim alırdık:)
+13
Elsa 2.5.2018 11:54:09
80 milyonluk Türkiye'de 1000 tane satınca görür uygun fiyatı.
+13
buraoca2 2.5.2018 11:39:02
En İyi Kamera Deneyiminden bahsediyor... Kamera dediğiniz şey, Sadece Arka Kameralar ile Fotoğraf çekmekten ibaret değil. İşin İçine Video Çekim Performansı ve Ön Kamera'da giriyor Kamera Deneyimi dendiğinde. Video Çekim performansı S9 serisinin oldukça gerisinde, Ön Kamera'ya değinmeye bile gerek yok...

Önceliğiniz Fotoğraf Çekim ise; Twrp - Root işlerinden Anlıyorsanız, Mi6 ile Hem Ön Hem Arka Kamera'da Google Camera yazılımı ile Çok İyi bir Fotoğraf deneyimi elde edebiliyorsunuz zaten, Düşük Işık; İç Mekan Çekimleri ve Ön - Arka Kamera Portre Modları ile. Hemde 1500'lü Fiyatlara satılan SD 835'li Chipsetli bir cihazla.

Mi7; P20 Lite ile yakın fiyatlardan gelirse ülkemize, siz o zaman görün cümbüşü

Teşekkürler Erdi Bey Bu güzel Videonuz için.
+5
3qzotix 2.5.2018 11:25:03
Müdür Alamanya kıyaslamalarını ciddiye almış sanırım. Bu ürün bu fiyatla bırak %1 i binde 1 pazar payına bile zor ulaşır.
+3
intel7mix 2.5.2018 10:42:11
Bilmeyeni öpüyorlar desenize
+2
mcebi001 2.5.2018 10:35:20
Daha önce bir huawei konusunda yazdım yine yazıyorum huawei donanımdan ziyade reklama yatırım yapıyor,daha bilinir bir marka olacak ama fiyat performans cihazları olmayacak..
+8
gurkanse 2.5.2018 10:20:21
"bence fiyatımız makul" dedikten sonrasını izlemeye gerek yok
+23
Bloodin 2.5.2018 10:09:10
P20 Lite'da kamera da berbat, telefoncular insanları kandırıyor "abi en iyi kamera P20'de" diye, P20 Lite satıyorlar, herkes bilgili değil malesef, P20 Lite'da f/2.2 gibi günümüz standartlarına göre çok karanlık kalan bir diyafram var, daha da kötüsü optik görüntü sabitleyici yok, daha ucuz olan Mi Note 3'ün bile kamerası fersah fersah önde, hatta aynı fiyata ön siparişe açılan Zenfone 5'in kamerası, Pixel 2'de kullanılan o muhteşem kameranın yani Sony IMX362'nin güncellenmiş hali olan Sony IMX 363, kesinlikle ucuz kamera telefonu Zenfone 5...
Bu arada @sahintez P20 Lite'da işlemci berbat fakat P20 ve P20 Pro'da kullanılan Kirin 970 geçen yıl çıktığında performans lideriydi, halen daha SD835'in hemen kuyruğunda olan bir işlemci ve yeterli ama sorunuzun cevabı olan ve büyük ihtimalle Mate 20 serisi ile sonbahara doğru göreceğimiz Kirin 980 işlemcisinin test sonuçlarına göre eğer doğruysa Antutu'dan 370.000 puan alarak en yakın rakibine (SD845) 100.000 puana yakın fark takan bir işlemci olacak.
+7
intel7mix 2.5.2018 09:24:32
Fiyatlar normalmiş yersen tabi
+4
intel7mix 2.5.2018 09:22:24
Cevabı belli değil mi

Dersine çalışmamışlar

Tasarım ve kameraya çalışmaktan
+3
sahintez 2.5.2018 09:04:23
Keşke işlemci ile ilgili sorularınızı da sorabilseydiniz. Bu yıl neden SD845 veya Exynos 9 9810 rakibi bir işlemci geliştirememişler? gibi...
+2
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Samsung Galaxy Note 9 vs. Note 8: Detaylı karşılaştırma
14.8.2018, 20:23 - Erdi Özüağ
Samsung'un yeni nesil amiral gemi akıllı telefon modeli Galaxy Note 9'u, selefi olan Galaxy Note 8 ile kıyaslıyor ve videonun sonunda bir soruya yanıt veriyoruz: Note 8'den Note 9'a geçmeye değer mi ?