İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (144) YORUM YAZ

tarafından 14 Eylül 2018, Cuma 09:11 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Huawei telefonlar performans hilesi yapıyor: Test ettik
Cep Telefonları Erdi Özüağ 144 12936 00:05:33
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Huawei ve alt markası Honor'un üst seviye telefonlarında performans hilesi yaptığını daha önceki haberlerimizde ekranlarınıza taşımıştık. Bu defa testi biz yapıyoruz, dünyadaki ilk video oldu.
 
Huawei ve alt markası Honor'un üst seviye telefonlarında yani Kirin 970 işlemcisini kullanan telefon modellerinde performans hilesi yaptığı ortaya çıkmış, biz de haber-analizlerimizle bunu ekranlarınıza getirmiştik. Ancak bu defa testi biz yapıyor ve dünyada ilk defa performans hilesinin tespitini video olarak paylaşıyoruz.
 
Bu videoyu hazırlayabilmek için yazılım geliştiricileriyle iletişime geçmem ve cevap alana kadar epey uğraşmam gerekti. Umarım sizler için de faydalı ve aydınlatıcı bir video olur. Bu videoda performans hilesinin ne olduğu, nasıl çalıştığı, hangi yöntemle tespit edilebildiği, canlı test ve ortaya çıkan sonuçların hem performans hem de termal kıyaslamasını bulacaksınız, iyi seyirler.  
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 2 misafir ve 1 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 12936 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
ANIL.K Salı, 06:53
Selamlar Erdi Bey, Honor Play ve Mate 10 serilerinde de deneyebilir misiniz?
0
trakyAli-1986 Pazartesi, 22:16
Eyvallah anlastik.[:'(]
0
mrbaronx Pazartesi, 20:13
Senin cihaz hileye direncli galiba😂😂
+1
ThE LoSt Pazartesi, 18:59
Beyefendi niye şaşırıyorsunuz aynı işlemci aynı Ram bu hile dalgası çıkmadan benzer skorlar alıyorduk 6700 6800 çoklu çekirdek 1900-1930 civarı da tek çekirdek puanı elde ediyorduk fakat şimdi p20 hile ile 7k seviyesini geçiyor fakat bizim cihazlar hala aynı bu hile zımbırtısı yok diyorum benim cihaz da.
+1
trakyAli-1986 Pazartesi, 13:36
2013/ten beri kullanıyorum. Phablet in öncüsüdür.
En az 1gincellme daha alırdı ama LG sağolsun korktu diğer cihazlar satılmaz diye.
+1
ctrl-alt-delete Pazartesi, 12:44
Evet aynen öyle. Taş gibi cihazdı.
0
trakyAli-1986 Pazartesi, 12:38
Lg nin üvey evladı g pro. 2.sini yaptılar onu da batırdılar.
Ekran sorunu olmayan ana kart sıkıntısı yaşanmayan tek LG cihazı galiba.
0
Winston75 Pazartesi, 12:31
Merhaba

Öncelikle dikkate alıp cevap verdiğiniz için teşekkür ederim.

Video yarım olduğundan testin ne kadar ara verilerek yapıldığı ısıdan dolayı olan performans düşüklüğünün olabileceğini belirtmek istedim.
Elbette tecrübeniz ve donanım imkanlarınız doğrultusunda cevap veriyorsunuz. Lakin kendi yaptığım ardıl testlerde %50 olmasa da ciddi performans kayıplarını gördüm.

Bence düşüşün ne kadar olduğu da önemli. Huawei'nin bunu masumaneymiş gibi açıklaması tabiki kabul edilemez. Fakat burada Snapdragonu alıp birkaç kod düzenleyip adını Kirin yapmak yada Exynos yapmak da yakın şeyler değil midir? Bana göre bunların hiçbiri sütten çıkmış ak kaşık değil.

saygılar
0
ctrl-alt-delete Pazartesi, 11:46
O bu değil de Optimus G Pro’nun verdiği keyfi bana hiçbir android cihaz vermedi.
0
trakyAli-1986 Pazartesi, 10:49
Garip iş. Okuyorum okuyorum tekrar okuyorum.

Mate 10 cihaziniz p20 pro kadar skor almasını mi bekliyorsunuz?
Yoksa mate 10 cihazların geneli için mi düşük diyorsunuz?
Bende diyorum ki farz edelim bin skor aldınız erdi beyin özel edindiği test uygulaması ile cihazınız 600 skor alacak.
0
ThE LoSt Pazartesi, 10:40
Bende ondan bahsediyorum beyfendi p20 pro bunu yapıyor olabilir ama kullandığım mate 10 pro yapmıyor marketten herhangi bir sentetik test sonucum bu kadar yüksek değil bende esprisini yaptım hileli olmadığı için mutsuz mu olmayım mutlu mu şeklinde.
0
RavenoLL Pazartesi, 01:38
Tebrikler erdi bey.Böyle tarafsız incelemeleri bekliyoruz.

Huaweinin reklam ajansı gibi çalışan sdnye de yazıklar olsun.
+1
baltalı-katil Pazartesi, 00:53
bence sıkıntı test uygulaması testi yanlış çalıştırmasındanda olabilir...
0
baltalı-katil Pazartesi, 00:50
atma atacaksan ufak atta civcivlerde yesin... gerçek hayatta dandios bir android etmez... dandios arka planda bir şey çalıştırmayınca daha az ram kullanıyor ve performanslı algısı oluşturuyor... parasını çöpe atacak olan iphone alır... 799$
+1
TARDIS Pazar, 23:04
Performans testlerinde hile yapsa bile mükemmele yakın verdiği servis hizmeti ve kendi geliştirdiği arayüz sebebiyle Huawei kullanmaya devam ederim.

Önemli olan sadece performans değil. Servise gidince beni insan yerine koyan bir yapının olması ve telefonun kullanım rahatlığı benim için daha önemli.
+3
trakyAli-1986 Pazar, 19:55
Efendim erdi bey orijinal test uygulaması ile bir skor alıyor.

Sonra yine orjinal ama telefonun uygulamayı test uygulaması olarak algılamadigi versiyonu ile test ediyor.

İlk testte skorlar yüksek ikinci testte düşük çıkıyor.

Yani sizin marketten indirdiginiz test uygulamarini cihaz anlıyor gaza basıyor.

Anlamamış olsa düşük skor çıkacaktı.
0
rimm Pazar, 17:42
Su ana kadar gordugum en yararli inceleme olmus. Keske tum telefonlar yapilsa.
Emeğinize saglik cok ugrasilmistir.
0
The Ace of Spades Pazar, 16:45
Xiaomi için de aynı hileyi düşünüyorum .
0
ThE LoSt Pazar, 15:39
Tam tersi beyfendi videoyu dikkatli izleyin
0
baltalı-katil Pazar, 02:49
sen dandiphone alıp ona tapın... Mr Sheeple...
0
DarthLuca Pazar, 01:57
aç sitenin ana sayfasını görürsün
0
TARDIS Pazar, 00:33
Huawei'den beklemezdim.
0
baltalı-katil 15.9.2018 22:52:36
günceller tabi eskidikçe performansın azalmasını nasıl sağlayacaklar sanıyorsunuz?
0
redloves 15.9.2018 22:21:13
4 seneye yakın iphone 5s kullandım. yazılım konusunda ios bir tık daha iyi ona hiçbirşey diyemem. ama bazı sınırlamaları kurumsal uygulamaları yükleyemiyor oluşu mecburen android sistemine geçmek zorunda kaldım. huawei 2003 yılından beri ismini duyduğum bir firma. gsm baz istasyonları'nın entegre üreticisidir. oyüzden iphone'dan sonra Huawei markasını seçtim. Şuan mate 10 dual sim telefon sahibiyim. arayüzü iphone çok benzer tarzda. hile konusunda da diğer marka telefonlar içinde bu şekilde test yapılması lazım ki Hangisi dürüst hangisi dolandırıcı ortaya çıksın. Tek firma üzerinden test yapıp eleştirmek bana göre fanboyluktur. Kalın sağlıcakla.
0
adv11 15.9.2018 22:04:07
aynı testi yüreği yiyorsa elmayla zaytunga da yapsınlar bakalım
0
crazy programmer 15.9.2018 22:03:40
huwai p 10 kullanıyorum ve bana göre iphone dan çok daha güzel, hem kullanıcı odaklı hem de açık kaynak kodlu olması, istediğim her uygulamaya rahatlıkla ulaşmamı sağlıyor. ayrıca kullanıcı odaklı olmayan her marka isterse atom çekirdeği gibi sağlam olsa beş para etmez..
+2
DH Misafiri 15.9.2018 22:03:35
Valla onu bunu bilmem. Huaweı mavi kullanıyorum. Watsap görüntülü arayınca veya YouTube de az bir video izleyince aşırı ısınıyor. Memnun DEĞİLİM
0
maxe 15.9.2018 18:54:46
ios yağ gibi akıyor dandroid telefonların iphone dan 2 kat fazla rami olsa bile ios etmiyor
0
trakyAli-1986 15.9.2018 18:44:51
Tarafsız yayıncılık Apple içinde deneme yapar Samsung içinde.
0
trakyAli-1986 15.9.2018 18:43:29
Hadiya acin büyük galiba.
+1
cabriyo 15.9.2018 18:42:57
emin ol dünyada kimsenin aklına gelmeyen türkün aklına gelir.

Almanya da BMW arabalarda sürekli içindeki eşyalar çalınıyormuş son kasalardan. polis bakıyormuş kapıda zorlama yok camlar kırık değil ama arabanın kapılar açık. en sonunda hırsızı yakalıyorlar artık türkiye asılı ama kökünde türkmü bilemem adam hapse girecek bmwden heyet gitmiş adama sormuş sen nasıl açtın bu arabaları diye, adam para istemiş atıyorum 100,000 yuro. hesaba yatmış. adam demişki arabaların önce önüne tekme atıyorum, sonra kaputuna zıplıyorum, ardından ön camına vurup tavanına zıplıyorum sonra kapılar açılıyor demiş. bmw lerde takla attığı zaman araba kapıları açarmış. o yüzden bizimkiler isterlerse her hileyi yapar.
+1
maxe 15.9.2018 17:29:44
Dandroid telefon alınmaz
+2
System Lord 15.9.2018 17:01:59
övebilir tamam bende bu telefonu alaalı 1 ay olacak neredeyse . şu an kadar kullandığım en iyi amiral gemisi -ydi ! telefon iyi tamam ama kamerası beni tam tatmin etmedi . fotoğrafı çekip hemen telefonu oynatınca netleştirme yapmıyor mesela aynı görüntüde tutmak gerekiyor . böyle bir zaman da böyle bir şey kabul edilemez . tek sıkıntı 40 megapikselin tam çalışmaması bunu nasıl aktif ederim bilmiyorum . yoksa kameranın kendi özelliği mi
0
uranon 15.9.2018 16:40:06
Çin işi
0
Celonfix 15.9.2018 15:46:49
Erdi Özüağ farkı. Diğer sözde "teknoloji editörleri,yayıncılar" gibi reklam,magazin haberleri değil yararlı içerikler sunuyor kendisi.
Aynı tür bir hileyide Samsung Antutu Benchmark üzerinde yapıyordu bir zamanlar,ayrıca eminim ki Apple da Geekbench üzerinde yapıyordur bu hileyi.
0
gozgoz35ahmet 15.9.2018 14:41:41
biz neye güvenerek telefon alacağız ki. geleceğin telefon markasında hile varsa yandık. :((
0
memoli_fox 15.9.2018 14:31:04
Huawei kafalı...
0
trakyAli-1986 15.9.2018 14:25:17
Hadi kumda oyna az bilen.
0
trakyAli-1986 15.9.2018 14:24:18
Kullandığı şeyden bir haber vatandaş firmaların özelleşmiş android sürümleri sıkıntı saf android gayet akıcı. Ahh bide ne kullandığınızi bilseniz
0
trakyAli-1986 15.9.2018 13:57:25
Simdi ben mi anlamıyorum siz mi onu çözmek gerek. Skor artışı yakalamak için, market dışından test uygulamasıni yapan firmanın ozel yaptığı uygulamanın elinizde olması gerek.
0
ThE LoSt 15.9.2018 13:52:18
Uygulamalar marketten fakat videodaki gibi bir skor artışı söz konusu değil her Huawei cihazda olmadığını gösterir buda.
0
mehmedaltair 15.9.2018 13:32:53
Garantisi biten telefonların pilini bedava değiştiren firma mı var şaka mısın sen Arkadaşım garantili telefonunu gitti verdi değiştirdiler o olay garantisi bitip de 250 lira pile vermek istemeyenler için ama senin haberin yok tabi
Bir de hangi nfc'den bahsediyoruz hala doğru düzgün kullanım alanı olmayan ama Apple'ın sonradan koyup çatır çatır kullandığı nfc değil mi bu Allah akıl fikir versin fanboyluk kötü şey zaar
Not: 4'ten beri iPhone falan kullanmadım Note 8 kullanıyorum adamlar doğru yaparsa doğru diyoruz
0
BOLDVIPER 15.9.2018 12:59:47
Okuduğunu anlamayacak kadar beyin yoksa benim suçum ne? Orada üretici firmalarada güven kalmadı yazmışım
0
memoli_fox 15.9.2018 12:57:50
Gölge etme. Çok bilmiş
0
trakyAli-1986 15.9.2018 12:21:17
Heheheheh aynen aynen tabi ondan evet aynen
0
Berk Altunkılıç 15.9.2018 12:02:21
Huawei kullanıyorum, yıllarca iphone kullandım. Bebe gibi konuşma. Androide isteyerek geçtim fakat bir gerçek var ios bir tık daha üstte her zaman.
0
trakyAli-1986 15.9.2018 11:59:50
Marketten indirdiğiniz test programlarini tanıyor cihaz hepsinde aynısını yapıyor. Sizde taniyamadigi bir test uygulaması bulmanız gerek.
0
trakyAli-1986 15.9.2018 11:58:01
İPhone lar içinse ayni şeyi bekleriz ozaman deriz ki tarafsız.
0
trakyAli-1986 15.9.2018 11:57:02
Az mesut çevik videolarini izle adam kamerayı öve öve bitiremedi.
Nasıl çektiğini gösteriyor.
0
trakyAli-1986 15.9.2018 11:55:09
Neden iPhone larda bu tur testler yapılmıyor?
Belki oda kendini yuksek gösteriyor.
+3
trakyAli-1986 15.9.2018 11:53:22
Android yaranız büyük galiba.
+1
trakyAli-1986 15.9.2018 11:52:31
İşletim sistemi ile telefon üreticisini bir tutan kafaların yorumlarını okumak aci verici.
+2
trakyAli-1986 15.9.2018 11:49:16
Bunlar çıkmasa anlayacaktın dimi vah vah.
+2
trakyAli-1986 15.9.2018 11:47:31
Samsung a dava actin mi ayni hileyi yapmıştı?
0
trakyAli-1986 15.9.2018 11:45:46
Aynen ömrü biten bataryaların tak diye kapanma yapmasın diye gizliden gizliye işlemci gücü düşüren firma, daha sonra getirin parasıyla değiştiririz bataryayi diyen firma, daha sonra tepki gelince kampanyalar yaparak göz boyayan firma, çekmeyen anten için tutmayı bilmiyorsunuz diyen firma, yıllardır NFC kullananlarin bir yeri ile güldüğü sanki kendileri NFC yı bulmuş gibi lanse eden firma çok super öyle mi?
Allah zeval vermesin fanboyluk kötü.
+4
deepkurt 15.9.2018 10:59:27
Ben bu hikayeyi bir yerden hatırlıyorum. "Hileli yazılımlar" vol. 2

Yoksa VW ve Huawei aynı holding markaları mı???
0
memoli_fox 15.9.2018 08:36:36
Huawei ve honor pişmanlıktır. Almayın aldırmayın. O kirin işlemciler, snapdragon işlemcilerin tırnağı bile olamaz... Sahtekar huawei.
+3
muratoloji64 15.9.2018 07:58:16
Xiaomiden şaşma dayü
+1
tuncay altuntoprak 15.9.2018 01:29:46
Bizimkiler o kadar detaylı hileyi beceremediği için yapmıyorlar. Yoksa alasını yaparlar
+2
baltalı-katil 15.9.2018 00:47:46
hani link yok... kanıtlı koy... iddiayı...
+1
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Xiaomi'nin en iddialı telefonu | Mi 8 Explorer Edition incelemesi
21.9.2018, 15:54 - Erdi Özüağ
Xiaomi'nin en teknolojik telefonu Mi 8 Explorer Edition ekrandan parmak izi okuma ve Face ID türevi teknolojisi dışında şeffaf arka tasarımıyla görsel olarak ta firmanın en etkileyici telefonu. Bu videomuzda Mi 8 Explorer Edition'ı kutusundan çıkartıp, incelemesini yapıyoruz.