İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (63) YORUM YAZ

tarafından 18 Nisan 2017, Salı 17:05 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

LG G6 kutu açma ve ilk analiz
Cep Telefonları Erdi Özüağ 63 13018 00:13:13
YouTube Kanalımıza Abone Olun
LG'nin yeni nesil akıllı telefon modeli G6, sahip olduğu ekran / kasa oranı ve çift kamerasıyla oldukça iddialı. Telefonu kutusundan çıkarıyor, aksesuarlarına bakıyor ve özelliklerini yorumluyoruz.
 
LG'nin merakla beklenen yeni nesil akıllı telefon modeli G6'yı kutusundan çıkarıyor, aksesuarlarına yakından bakıyor ve hem tasarım hem de özelliklerini detaylı bir şekilde yorumluyoruz. 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 13018 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
froster2006 Dün (22:29)
quote:
Orijinalden alıntı: cahitkoksal

Şans eseri G6nın çıktığı hafta Koredeydim. Zaten G5 kullanıcısıydım, 3250TL karşılığı G6 64GB modelini aldım, 150TL kayıt parası verdim. Pil çok kullanmama rağmen 24 saate yakın gidiyor. G5teki ghost ekran sorunu yok, dokunmatik sorunu falan zaten yok. Kameraları muhteşem, ekran büyüklüğü ekstra. Telefonun şekli şemali G5e 3 basar. Masaya koyduğunuzda kesinlikle dikkat çekiyor.
Neden bu kadar eleştiriliyor gerçekten anlamıyorum. Korede S8 ve S8+ plus da inceledim, onlar da çok güzel telefonlar ama ben ilk G3 ile başladım LG serüvenine ve artık Samsungla işim olmayacağını düşünüyorum.
Saygılar...

Masaya koymak.....

Gule gule kullanin.
0
cahitkoksal Dün (13:14)
Şans eseri G6nın çıktığı hafta Koredeydim. Zaten G5 kullanıcısıydım, 3250TL karşılığı G6 64GB modelini aldım, 150TL kayıt parası verdim. Pil çok kullanmama rağmen 24 saate yakın gidiyor. G5teki ghost ekran sorunu yok, dokunmatik sorunu falan zaten yok. Kameraları muhteşem, ekran büyüklüğü ekstra. Telefonun şekli şemali G5e 3 basar. Masaya koyduğunuzda kesinlikle dikkat çekiyor.
Neden bu kadar eleştiriliyor gerçekten anlamıyorum. Korede S8 ve S8+ plus da inceledim, onlar da çok güzel telefonlar ama ben ilk G3 ile başladım LG serüvenine ve artık Samsungla işim olmayacağını düşünüyorum.
Saygılar...
0
kozmonot271 Cumartesi, 16:26
Bugün (22.04.2017) vatanbilgisayar ve teknosaya gittim ve LG Türkiye desteğini çekti dediler, artık ürünleri gelmeyecekmiş. Yani ithalatçı garantisi ile alınabilir dediler. Bu konuda bilginiz var mı?
0
kenya64 Cuma, 20:27
Ekranı uzatıp kasaya denkleştireceğine kasayı kısaltıp ekrana denkleştirseler keşke. Daha ele avuca gelen bir cihaz olurdu. 18-9 gibi saçma bir orana da gerek kalmazdı.
0
K@sToR Cuma, 14:41
lg yazısını kaldır, 200 dolarlık çinli telefonlar ayarında bir görüntüsü var.
+1
mnyksvsc 20.4.2017 21:28:26
LG Gx; "el ci" diye okunuyor ama ikinci "G" ci değil de "ge" diye okunuyor :)
0
Night Rain 20.4.2017 12:46:06
Konu LG'nin ekranlarına gelmişken söylemek gerek. Google'da Pixel 2 cihazlar için LG Display'e sipariş verdi acaba benzer problemler o cihazlarda olacak mı göreceğiz.
0
kesbi 20.4.2017 12:43:43
quote:
Orijinalden alıntı: DH Misafiri

lg g4 durupdururken kapandı daha da açılmadi. anakart gumlemis..lg hikaye..ekran üretsin dahada elini sürmesin

Ekran da üretmesin. Ürettiği ekranlar sararıyor, ghost screen oluyor vs. Şuan monitörünü kullanıyorum ilk zaman bu kadar sarı değildi.
0
edirneli86 20.4.2017 11:35:39
Dediklerini ben hiç yaşamadım. Eşime G flex aldım onda
Ghostscreen var kasa çatlama var soyulma var.

En sorunsuz Lg cihazı e986
0
ArArMiSiN 20.4.2017 11:34:34
Bir de alternatif arayanlara küçük boyutlu üretseler (GD880 gibi) ne güzel olacak...
0
Hasegawa 19.4.2017 23:27:24
Ben de radyo tutkunuyum ama LG G2'deki donanimsal FM radyoyu herhalde 1 yildir acmadim. Internetten dinlemek daha rahat oluyor. RDK da yuzlerce kanal var. Bir defa alistiktan sonra FM radyoyu aramiyorsun artik.
Edit : Imla
0
DH Misafiri 19.4.2017 20:57:28
lg g4 durupdururken kapandı daha da açılmadi. anakart gumlemis..lg hikaye..ekran üretsin dahada elini sürmesin
0
rcelik21 19.4.2017 20:49:24
3699 dan giriş yapacakmış.
0
MDV 19.4.2017 19:55:07
G2 den sonra efsane telefon g7 olacak
0
kesbi 19.4.2017 18:19:14
quote:
Orijinalden alıntı: edirneli86



G pro 2013 te aldım kendim dusurdum ekranı kırıldı yaptırdım hala sağlam ne ghost screen ne bootlop

Zaten G2 ve sonrası başladı, hepsi sorunlu. Şuan LG, V20 ve G5'te de bootloop sorunu olduğunu kabul etti. G2, G3, G4, G5, V10, V20 hepsinde sorun var. Kasa çatlaması, ekran sararması, ghost screen, bootloop vs. Eskiden telefonlar daha sağlamdı orası da ayrı konu zaten.
0
edirneli86 19.4.2017 15:10:05
quote:
Orijinalden alıntı: kesbi

LG önce bozulmayan telefon yapsın.

G pro 2013 te aldım kendim dusurdum ekranı kırıldı yaptırdım hala sağlam ne ghost screen ne bootlop
0
3arbar 19.4.2017 15:04:44
artık ve uzun zamandır belkide ilk zamanlardan itibaren değişmeyen şey telefonu gönderme yada hediye etme karşılığı reklam videolarının ortaya çıkması.şirketler ve editörler genelde anlaşırlar.al gülüm ver gülüm hesabı.yoksa teknoloji siteleri nasıl değirmenini döndürecek.

haliyle telefonlar incelenmiyor artık.parasını cebinden verdiğin telefon hakkında ancak rahat yorum yapabilirsin.

bence ileriki dönemlerde kişisel incelemeler daha fazla ilgi ve dikkat çekecekler.yani cebinden para verip telefonu inceleyen kullanıcı daha dikkate alınacak.

kurumsallaşan herşey reklama dönüşüyor.
+4
Alpha Centauri 19.4.2017 14:57:45
pahalı
0
edirneli86 19.4.2017 14:45:08
E986 da var dı kumanda için. G2 de de var.
0
kucukyenici 19.4.2017 11:05:54
Kutu kapatma videosu. Piyasada çok ihtiyaç. :-)
+2
kesbi 19.4.2017 11:03:07
LG önce bozulmayan telefon yapsın.
0
Night Rain 19.4.2017 08:29:12
Kronik sorunlarından arındırılıp fiyatı biraz kırılırsa gerçekten güzel bir cihaz. Ön kamera ve ön cam soru işareti bıraksa dahi bence alınabilir bir akıllı telefon.
0
damn2u 19.4.2017 08:21:38
LG için iyi bir adım gibi gözüksede bence G2'den sonra ki cihaz için böyle bir atılım olmalıydı, LG gerçekten beklentileri boşa çıkartmakta çok başarılı bir firma.
+1
montevo 19.4.2017 08:10:33
bu kutu açma videolarının bi üstü ne olacak acaba?satın alma videosu mu?
0
NorthShield 19.4.2017 08:06:16
Kutu içeriğinden çıkan kulaklık dışında bence çok güzel telefon. Birde fiyat 3000 3250 gibi olsaydı harika olurdu.
0
kadirirdem 19.4.2017 01:26:20
Her şey iyi güzelde S821 li bir cihaza göre fiyatı çok 5 ay sonra 2300 tl bekleyin hem kronik sorunları baş gösterir onları yaparlar...
0
kozmonot271 19.4.2017 00:58:05
ölü pixeli gören bir tek ben miyim acaba
0
maxmania 19.4.2017 00:09:40
telefon iyi hoşta beyaz renkte o içte ince siyah çerçeve bir benim gözüme battı sanırım. dahili hafıza 32 gb (kullanılabilir 22 gb) üst seviyedeki cihazlardan kalksın artık bi zahmet. sd kart ile sim kartı da tek tepside koymasınlar. arkadaş sd kartı acilen çıkartmamız gerektiğinde neden bağlantıdan kopmak zorunda kalıyoruz. donanım falan bişey diyemiyeceğim gerisi fiyat ayarlamasına bakar.
+5
Mr. Kvnç 18.4.2017 23:06:52
sağlam kaynak hocam. Sonyxperiaailesinden
0
ynsemre1 18.4.2017 23:02:08
quote:
Orijinalden alıntı: ___Lawyer___





LG Sony gibi tam olarak yazılımsal kullanmıyor ancak Samsung, HTC, Apple gibi çift yönlü OIS hiçbir zaman kullanmadı. Bunu anlamak için birçok video stabilize testi izleyebilirsiniz.

Doğrudur lg g2 için ois neredeyse etkisiz eleman çok çok küçük sarsıntılıları önlüyor yani gördüğüm yazılımsal stabilizasyonlar lg g2 nin ois inden daha etkileyici iş çıkarıyor ki üst seviye telefonlarda düşük ışık için sağlam bir ois şart 3bin 4bin liralık telefon alıyorsun loş ışıkta foto çekiyorsun elin titrerse 3bin 4bin liraya ben ne aldım dersin telefonu geçtim markadan soğursun.
0
___Lawyer___ 18.4.2017 22:56:56
quote:
Orijinalden alıntı: silver0021



Iphonena olaki bir zarar gelse telefon ağır bir zarar görse icindeki dahili hafızadaki resimlerini videolarını bilgilerini kaybedebilirsin. 128gb evo plus sd kart kullanımında telefon arıza çıkarsada icindeki bilgilerini olduğu gibi kurtarmak en rahat olanı. Sonuçta hafiza doldurulmak icin değil kurtarılabilir olmasınada bakılması gereken bir detay. Samsung evo hafıza kartlarına 10 yıl garantide veriyor zaten daha ne olsun.

Konu o mu Allah aşkına okuma ve anlama özelliğinizi geliştirin Sd kartın gereksiz olduğunu mu söyledim ben 128 GB telefondan 32GB + sd kart paketi yerine 64GB + Sd kart paketine geçmek isterim ama bunu Android üreticileri getirmiyor diyorum. Mesela bir renk istiyorum ama onu getirmiyorlar diyorum. Apple'da ise her türlü model ve rengine ilk günden ulaşabiliyorsun diyorum. Bu Android üreticilerinin ülkemize az önem vermesinden kaynaklanıyor diyorum. [:'(]
+3
stalker(1979) 18.4.2017 22:52:43
quote:
Orijinalden alıntı: PeYLeR.




Alay edilecek bir durum yok, artık amiral ürünlerde fm radyo görmek imkansız gibi.
Benim gibi radyo tutkunları için kesinlikle güzel bir özellik.
S8 ile g6 arasında kalsam sırf fm radyo için g6 tercih ederim.

Yorumumdan alay ettiğimi mi zannettin? Aksine sevinmiştim halbuki
+2
PeYLeR. 18.4.2017 22:42:37
quote:
Orijinalden alıntı: stalker(1979)

Radyo bile varmış :) Kızıl ötesi var mı acaba? :)

Alay edilecek bir durum yok, artık amiral ürünlerde fm radyo görmek imkansız gibi.
Benim gibi radyo tutkunları için kesinlikle güzel bir özellik.
S8 ile g6 arasında kalsam sırf fm radyo için g6 tercih ederim.
+3
Sirchade 18.4.2017 22:27:21
quote:
Orijinalden alıntı: mu5tafa

S821li 3600 tl lik telefon. Vay arkadaş. 2 tane xiaomi mi5 parası..

3 tane mi5 eder hocam
+2
silver0021 18.4.2017 22:04:11
quote:
Orijinalden alıntı: ___Lawyer___

Android üreticileri Türkiye'ye ilk 32 GB getirme sevdasından ne zaman vazgeçecek. Apple bir günde tüm kapasitelerini ülkemize getirebiliyor. Şimdi ben 128 GB 7 Plus kullanıyorum. Android telefona geçicem diyelim ne alıcam 32 GB telefon mu? Sd kart hiçbir zaman normal hafıza hızının yerini tutmaz ona güvenip telefonda alınmaz. Renkleri eksik gelir. Hafıza kapasiteleri eksik gelir. Kiminin işlemcileri farklı olur. Ondan sonra da Apple neden fazla satıyor meselesine yok trend yok hava gibi irasyonel kelimeler kullanırlar.

Iphonena olaki bir zarar gelse telefon ağır bir zarar görse icindeki dahili hafızadaki resimlerini videolarını bilgilerini kaybedebilirsin. 128gb evo plus sd kart kullanımında telefon arıza çıkarsada icindeki bilgilerini olduğu gibi kurtarmak en rahat olanı. Sonuçta hafiza doldurulmak icin değil kurtarılabilir olmasınada bakılması gereken bir detay. Samsung evo hafıza kartlarına 10 yıl garantide veriyor zaten daha ne olsun.
+2
silversmith 18.4.2017 21:52:20
Mate 9 almamak için bir sebep???
+5
silversmith 18.4.2017 21:48:10
Videoyu izlerken ekranım çizildi zannettim ya la! Meğerse videoda görünen masa çizilmiş. Allah iyiliğinizi versin. :)
0
Kerim5100 18.4.2017 21:27:48
quote:
Orijinalden alıntı: Mr. Kvnç

ALINMAZ!! Xz premium resmi fiyatı 3599 iken..

Nasıl ya belli oldu mu?
0
Skyfall44 18.4.2017 21:21:54
Ekranı güzel.Kavisli olmadığı için herçeşit ekran koruyucuydu filan bulunması kolay.Kulaklıklar da biraz basit kaçmış ama.. Projektörü standart olarak verseler ozaman s8 yerine alınabilir :) Beğenmedim yönleriyse; Arka kısım düşük gorillaglass sınıfı , iç devre kompomentler bana çokta kaliteli gelmedi,ana kart borduydu vs filan.Tamir yapılırken daha hassas bir iç yapısı var.Mesela s8 de işlemci soğutmasında termal bant kullanılırken ,lg g6 da termal sıvı macun kullanılmış.Gerçi ne farkeder :)
+1
Mr. Kvnç 18.4.2017 21:17:36
ALINMAZ!! Xz premium resmi fiyatı 3599 iken..
+2
___Lawyer___ 18.4.2017 21:13:59
quote:
Orijinalden alıntı: ynsemre1





Lg g2 de ois donanımsal olarak var hocam telefonu hafif sallayınca tıkırtısı duyulur.

LG Sony gibi tam olarak yazılımsal kullanmıyor ancak Samsung, HTC, Apple gibi çift yönlü OIS hiçbir zaman kullanmadı. Bunu anlamak için birçok video stabilize testi izleyebilirsiniz.
+1
ynsemre1 18.4.2017 20:43:38
quote:
Orijinalden alıntı: ___Lawyer___

3600 civarı bir telefonda OIS yok. Bilinenin aksine LG G2'den bu yana yazılımsal OIS kullanıyor. Yıl 2017 hala donanımsal OIS yok. Bu yüzden video performansı Apple ve Samsung'un gerisinde kalıyor.

Lg g2 de ois donanımsal olarak var hocam telefonu hafif sallayınca tıkırtısı duyulur.
+3
TormentedSoul 18.4.2017 20:39:54
daşş gibin mi5 ve mi6 var

lg g6 almam için 1.500 olması lazım açıkcası

aynı işlemci ram vs vs mi5 çinde 220usd

bide pasaport kaydı oh mis
0
o0SonTR0o 18.4.2017 20:20:15
Kasa çatlak mı ne?
0
___Lawyer___ 18.4.2017 19:41:58
Android üreticileri Türkiye'ye ilk 32 GB getirme sevdasından ne zaman vazgeçecek. Apple bir günde tüm kapasitelerini ülkemize getirebiliyor. Şimdi ben 128 GB 7 Plus kullanıyorum. Android telefona geçicem diyelim ne alıcam 32 GB telefon mu? Sd kart hiçbir zaman normal hafıza hızının yerini tutmaz ona güvenip telefonda alınmaz. Renkleri eksik gelir. Hafıza kapasiteleri eksik gelir. Kiminin işlemcileri farklı olur. Ondan sonra da Apple neden fazla satıyor meselesine yok trend yok hava gibi irasyonel kelimeler kullanırlar.
+12
___Lawyer___ 18.4.2017 19:37:18
3600 civarı bir telefonda OIS yok. Bilinenin aksine LG G2'den bu yana yazılımsal OIS kullanıyor. Yıl 2017 hala donanımsal OIS yok. Bu yüzden video performansı Apple ve Samsung'un gerisinde kalıyor.
+1
cngzmls 18.4.2017 19:33:06
Arkada çift kameraya rağmen bokeh olmaması saçmalık.
+5
xattorneyx 18.4.2017 19:26:44
Ben beğendim güzel olmuş bu sefer
0
N3DV3D11 18.4.2017 19:23:49
LG bazında iyi bir telefon olmuş ince zarif önden yanlardan kaba gibi ama hoş duruyor.
0
Hasegawa 18.4.2017 19:21:51
Dokunmatik sorunlu galiba. Erdi her yere bir kac defa basmak zorunda kaldi. SDN de video yayinlamis onlarda gorunmuyor bu sorun. Her LG de mutlaka kronik bir seyler cikar ya bunda da dokunmatik herhalde. Bir kac ay bekleyip gormek lazim. Zaten o zamana kadar da fiyati epey duser, LG sonucta. :D
+6
olağan_şüpheli 18.4.2017 19:14:48
yeni telfon alacak olsan bunu alabilirdim. ama telefonlar ateş pahası. elimdeki telefonu en az 2 yıl kullanmalıyım. ondan sonrada anneme verip yenisini alırım belki
0
brhndrn 18.4.2017 19:09:53
Selamlar.

Bu cihaz Türkiye'ye 32-bit Hi-Fi Quad DDAC ile mi geliyor?
0
corpixx 18.4.2017 19:02:56
banada hiç istetik gelmedi çok beğendiğimi söyleyemem özellikle yandan çok kaba duruyor.
+1
ercnyvs 18.4.2017 18:56:05
Şahsi görüşüm ekran kasa oranı iyi bir düzeyde fakat telefon genel görünüm itibariyle hiç estektik durmuyor.
+2
likeablex 18.4.2017 18:44:47
Daha önceden söylenen para LG ye değmez. Hep kronik sorunlu cihazları.
0
DH Misafiri 18.4.2017 18:43:58
arka taraf cam olması şart mı? ve niye aluminyum çelik değil?
+2
Piddy 18.4.2017 18:37:51
Fena değil bir ay sonra 2300 tl ye alınabilir.
+17
mu5tafa 18.4.2017 18:37:39
S821li 3600 tl lik telefon. Vay arkadaş. 2 tane xiaomi mi5 parası..
+11
Eeltorm 18.4.2017 18:28:25
Güzel olmuş telefon bence.
0
redoracle 18.4.2017 17:48:21
Kronikçiler gelir birazdan
+16
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
2si1: DJI Spark, Far Cry 5 ve AMD Ryzen'dan haberler ve dahası...