İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (30) YORUM YAZ

tarafından 10 Ocak 2017, Salı 18:00 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

LG G6 modelinde kullanılacak ekran ortaya çıktı
Günlük Haber Ekrem71
30 9767
Mobil tarafta LCD ekranlara önemli yatırımlar yapan ve amiral gemilerinde bu teknolojiyi tercih eden LG, sürekli yeni özellikler ile ekranlarını geliştiriyor. 5.7 inçlik yeni LCD ekran buna son örnek.

LG’nin geçen yılın aksine bu yıl ki amiral gemisinde modüler yapıdan tamamen vazgeçeceği ve maliyetleri düşüreceği iddiaları gündemdeki yerini korurken ilginç bir tanıtım geldi. LG G6 modelinde kullanılacak ekran bu olabilir.

 

Önceki Nesilden Daha Verimli 

LG Display iştirakinin bugün tanıttığı yeni LCD ekran 5.7 inç büyüklüğünde ve QHD+ olarak tanımlanan bir çözünürlüğe sahip. Yani 1440x2880 piksel. Bu çözünürlükte QHD ekranlara göre ekran aşağıya doğru bir miktar daha uzuyor.

 

1mm kalınlığa sahip olan LCD ekran, 18:9 görüntü oranına sahip. Mobil dünyada bu oran ilk kez kullanılıyor. En önemli avantajları ise daha yoğun bir görüntü tecrübesi ve gerçeklik sunması. Yeni ekran enerji kullanımında da yüzde 20 civarında bir tasarruf sağlıyor.

 

Ekran sağ-sol kenarları yüzde 20, alt-üst kenarları ise yüzde 10 oranında inceltilmiş. Bu bakımdan 5.5 inç boyutunda telefon kasalarına rahatlıkla sığabiliyor. Dokunmatik sensörleri ekrana entegre eden In-Touch teknolojisi sayesinde daha akıcı bir dokunma tecrübesi sunuluyor.

 

Ayrıca Bkz.Razer’ın önemli prototipleri fuarda çalındı

Yeni ekranın bu yıl piyasaya çıkacak LG G6 ve LG V40 amiral gemi modellerinde kullanılacağına şüphe yok. Firma genelde amiral gemi modellerinde kullanacağı ekranları daha önceden resmiyete kavuşturuyor. Elbette üçüncü taraf üreticilere de lisanslama yapılacaktır.

 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 9767 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
Espa 10.1.2017 18:15:22
2k ekran ve LG, uzak durun.

Not:G4 kullanıcısı..
+30
ottorehagel 10.1.2017 18:49:09
Dalga mı geçiyorsunuz ya siz. Forum yıkılıyor g5 G4 hayalet ekran sorunundan dolayı. Yazık ya böyle firmaya. İki senedir her cihazında hayalet ekran var. Bir de panel üretiyor bu adamlar. Garant
...
Yorumun devamı ▼
+15
kesbi 10.1.2017 19:14:06
Sony de aynısını yıllardır kamerada yapmıyor mu? Bence kasıtlı yapıyorlar.
...
Yorumun devamı ▼
+14
damn2u 10.1.2017 18:59:25
Başka firmalara sorunsuz panel üretirken kendi telefonları için çöp panel üretmek.. LG firmasını anlamak çok güç. +8
Fatal21tr 10.1.2017 18:27:22
Samsung cep telefonunda oled kullanıyor, tvlerinde quantum dot. Lg ise cep telefonunda lcd , tvlerinde ise oled kullanıyor. ;) Niye böyle anlayamıyorum +7
bedo20 10.1.2017 19:33:18
G3 kullanıcısı olarak katılıyorum. 3000 mah batarya o ekrana yetmiyor. Zaten her telefonunda ayrı bir kronik sorun var. Uzak durulması gereken bir marka mobil kısmında.
...
Yorumun devamı ▼
+6
tarlabasi 10.1.2017 23:32:53
LG konusunda sıkı tecrübeli biri olarak;çıktığı ilk günden beri g2 kullanıcısıyım.Cihaza bir takla attırmadğımız kaldı.Kısa bir süre önce emekliye ayırıp babama verdim.Aynı zamanda g3,g4 ve g5 duygula
...
Yorumun devamı ▼
+5
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
V4LKyR Salı, 09:09
Sony Xperia™ Z2 kullanıcısıyım. Benim telefonum için de yazılmayan çizilmeyen kalmadı, fakat telefonumdan SON DERECE memnunum. Herşeyi ile çok güzel bir cihaz.

Dolayısıyla LG hakkında böyle konuşan insanlara pek de bakmamak lazım. Şu ekrana bakın mükemmel bir ekran olacak.
0
DH Misafiri 16.1.2017 12:32:44
LG sayfası benim için kapanmıştır artık sadece arayüzü gönlümde kalacaktır g3 kronik sorunlar kasa çatlama, açılır kapanır ekran ve ürünün arkasında durmayan firma resmen bitti.
0
usta83 12.1.2017 21:12:35
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
0
aycibin 12.1.2017 12:07:41
biz 4.7" bekliyoruz adamlar 5.7" yapmış.çöp
0
Umutcan 11.1.2017 18:32:04
Dolar yarın ya da sonraki gün 4tl'yi geçecek, fiyatını alınabilir tutmayı nasıl başaracaklar bakalım...
0
tarlabasi 11.1.2017 18:15:28
Hocam birde G3'ün ekranını denemenizi tavsiye ederim. Ekrana kafa atman falan gerekiyor çalışması için :) g5 inde ghost screen çıkan kardeşime idare etsin diye g3'ümü verdim. Çocuk hayata küstü.
0
jubeii 11.1.2017 16:55:21
g5 kullanıyorum. Ekranda hoşuma gitmeyen iki şey var. Birincisi dokunmatik g2 kadar iyi değil.
ikincisi hd çözünürlük yerine yuksek çözünürlük var. ozellikle 7.0 updatten sonra daha çabuk batarya tüketip daha yavaş şarz etmeye başladı.
0
Kerim5100 11.1.2017 11:23:10
LG'nin adının nerden geldiğini buldum
Lucky Ghostscreen :D
0
mladenbmv 11.1.2017 08:35:33
lg g4 ekran paneli heç çok renkli hemde çok canlı çok güzel ama sağlamlık yok.lg5 yerine lg 4 işlemci ekra ve pil performansını iyileştirip üzerine parmak izi sensörü v.s koysalardı 2016 telefonu olurdu ama onun yerine gittiler g5 yaptılar gerçi oda güzel ama g4 kadar elde tutma kolaylığı ve ekran küçük.umarım en yakın zamanda bu paneli düzeltirler de ghost hayalet ekranı iyileştirirler çünkü amoled ekran dan daha canlı gösteriyor ekran.
0
drjacob 11.1.2017 07:26:18
tasarımı komple değiştirsin bence böyle gitmez bu
0
Colouse 11.1.2017 07:19:32
quote:
Orijinalden alıntı: AVCI_31

şu telefonlarda 1080p neylerine yetmiyor arkadaş ? ne gerek var o çözürünürlğüe ? telefonu yormaktan başka bir işe yaramıyor..

Size tamamen katılıyorum fakat firmalar şu VR sevdalarından dolayı çözünürlüğü yükseltmeye çalışıyorlar. Bir de pazarlama taktiği. Telefondan anlamayan adam 'Bu telefonda 2K ekran varmış, kesin 1080p'den iyidir' kafasında oluyor fakat bilmiyor ki fark yok.
+1
TeNNiSeR 11.1.2017 01:13:08
Bende G4 kullanan ve ghostscreen yaşayan birisi olarak sevdiğim telefonumdan soğudum resmen..
İdare edebileceğim bir cihaz bulursam garantisi bitmeden en azından servise vereceğim..
1buçuk yıldır kullanıyorum ama 1bucuk aydır ghostscreen olduk, yakındada telefon komple çakılırsa şaşırmam ,forumda okuyoruz hergün kullanıcıların başına gelenleride.. Püf..
0
kadirirdem 11.1.2017 00:59:49
Uzak durulacak bir firma son zamanlarda. Forumlar ekran yanma şikayetlerinden geçilmiyor , çevremde de aynı şikayette insanlar dolu neredeyse her telefonunda var ekran yanma veya ana kart sorunu.Önce bunları bir düzelt sonra yeni model çıkart LG. Kim bilir bu telefonda ne kronik sorunu çıkacak.
0
tarlabasi 10.1.2017 23:32:53
LG konusunda sıkı tecrübeli biri olarak;
çıktığı ilk günden beri g2 kullanıcısıyım.Cihaza bir takla attırmadğımız kaldı.Kısa bir süre önce emekliye ayırıp babama verdim.Aynı zamanda g3,g4 ve g5 duygularıda tattım.Şahsi hattım g3,valide de g3,eşime g4 aldım.Birader'e ve yakın dostuma g5 aldık.Ve çevremdekilere de aldırdıklarım cabası.
Bu adamların ar-ge ekibi adam gibi çalışmıyor.Niye diye soracak olursanız.
-Kendimin ki dahil çevremdeki tüm g2'ler sarı ekran problemi baş gösterdi.Değişti.Yine sarardı.Servis kronik problem olduğunu kabul ediyor.
-G3'de kronik kasa çatlakları mevcut.Sarı ekran problemi g3'de de var.Bir tanesinin kamerası 4 kere değişti.Sonunda yapılamayacağı anlaşılınca anakart değişimi dendi.Aynı zamanda bootloop olayı g3'de de var.
G4'de bootloop problemi var.Teknik servis bootloop'a düşen g4'lerden geçiilmiyor.3 kere değişen bir cihaz 4.defa değişime gitti.G4 konusunda daha detaylı görebilirsiniz.Servis kronik problem olarak kabul ediyor.
g5'de bir süre sonra ghost screen baş gösteriyor.G flex'de ki gibi.Problemin farkındalar.Ekran değişimi yapıyorlar.
Tek ikna olduğum noktaları vintek'in muhteşem desteği.Her cihazda sağolsunlar yardımcı oldular.Gerek para iadesi gerek cihaz değişimleri.
Dolayısıyla maalesef bu saatten sonra tercihlerim ve tavsiyelerim arasında olmayacak.Fanboy olmak yerine paramın enayisi olmamayı tercih ediyorum.
+5
ProsesMuhendisi 10.1.2017 22:33:02
Hala taş gibi G2'im duruyor. Full HD gayet ideal çözünürlük.
0
Paetzold 10.1.2017 22:15:13
Çoğu kullanici uzak duruyor artik LG'den. G2 sonrasi kendilerini uçurdular
+3
Guaire 10.1.2017 22:05:42
LG G Flex ve G Flex 2'de kullanıldı. Xiaomi Mi Note 2'de de LG üretimi OLED ekran var.
+1
bilek 10.1.2017 20:51:34
birdaha lg alırmıyım töbeeeeeeeeee
+1
Das Boot 10.1.2017 20:39:07
Hadi Samsung VR ayağına 2K ekran koyuyor anlıyorum da, Vr uyumlu olmayan cihazda 2K ekranın hiç bir mantığı yok.
+2
AVCI_31 10.1.2017 20:36:09
şu telefonlarda 1080p neylerine yetmiyor arkadaş ? ne gerek var o çözürünürlğüe ? telefonu yormaktan başka bir işe yaramıyor..
+2
Milky Way 10.1.2017 20:00:34
quote:
Yeni ekranın bu yıl piyasaya çıkacak LG G6 ve LG V40 amiral gemi modellerinde kullanılacağına şüphe yok.


V30 çıktı mı?
+3
tolgabes64 10.1.2017 20:00:19
quote:
Orijinalden alıntı: bedo20





G3 kullanıcısı olarak katılıyorum. 3000 mah batarya o ekrana yetmiyor. Zaten her telefonunda ayrı bir kronik sorun var. Uzak durulması gereken bir marka mobil kısmında.

şuan LG G3 VE G4 kullanan biri olarak, G4'ün ekranı gayet iyi ama batarya konusunda kesinlikle katılıyorum. Günde 2 den fazla kez telefonun bataryasını doldurmam gerekiyor günü çıkarabilmek adına. Ama her modelde çıtanın bir ileriye taşınması gerekirken ekranı kasıtlı olarak 720 ya da 1080p ye düşürmezler. Amoled ekranlarda piksel kapatma olayı vardı. Misal 4 lü piksel grupları olsa ve 3 ünü kapatsalar, toplam çözünürlük 1440p den 720p ye düşebilir. yazılım üzerinden pikselleri kapayarak enerji tasarrufu için çözünürlüğü fiziksel olarak düşürseler ve arka aydınlatma teknolojisi ile gelişimler sağlasalar, mevcut batarya bile günü belki biraz toparlayabilir. Ekran kalitesinden ödün vermeden tasarruflu kullanılmak istendiğinde olanak da sağlanmış olabilir
+1
bedo20 10.1.2017 19:33:18
quote:
Orijinalden alıntı: Espa

2k ekran ve LG, uzak durun.

Not:G4 kullanıcısı..

G3 kullanıcısı olarak katılıyorum. 3000 mah batarya o ekrana yetmiyor. Zaten her telefonunda ayrı bir kronik sorun var. Uzak durulması gereken bir marka mobil kısmında.
+6
stalker(1979) 10.1.2017 19:16:21
Apple bile oled ekrana geçmeyi düşünüyor. LG oled ekran üreticisi olarak neden telefonlarında oled kullanmamakta ısrar ediyor? (Lg g serisinde oled demek istedim. Başka telefonlarında amoled veya oled kullanmış olabilir. Tam emin değilim?)
+2
kesbi 10.1.2017 19:14:06
quote:
Orijinalden alıntı: damn2u

Başka firmalara sorunsuz panel üretirken kendi telefonları için çöp panel üretmek.. LG firmasını anlamak çok güç.

Sony de aynısını yıllardır kamerada yapmıyor mu? Bence kasıtlı yapıyorlar.
+14
damn2u 10.1.2017 18:59:25
Başka firmalara sorunsuz panel üretirken kendi telefonları için çöp panel üretmek.. LG firmasını anlamak çok güç.
+8
ottorehagel 10.1.2017 18:49:09
Dalga mı geçiyorsunuz ya siz. Forum yıkılıyor g5 G4 hayalet ekran sorunundan dolayı. Yazık ya böyle firmaya. İki senedir her cihazında hayalet ekran var. Bir de panel üretiyor bu adamlar. Garantiye gönderiyorsun utanmadan diyorlar ki geçiyorsa sonradan sorun yok. Alma aldırma. Lg den uzak dur. İstediği kadar panel üretsin. Enerji verimliliği de bilmem ne de. Arkadaş video izlerken ekranımda saçma sapan bildirim izleri görüyorum. İstediğin kadar enerji verimliliği sağla. İki dk WhatsApp kullan izleri kalıyor ekranda. Yok qhd + bilmem ne. Sen önce bir kullandığın ekranı adam et. 2 senedir aynı hata devam ediyor.
+15
Fatal21tr 10.1.2017 18:27:22
Samsung cep telefonunda oled kullanıyor, tvlerinde quantum dot. Lg ise cep telefonunda lcd , tvlerinde ise oled kullanıyor. ;) Niye böyle anlayamıyorum
+7
Espa 10.1.2017 18:15:22
2k ekran ve LG, uzak durun.

Not:G4 kullanıcısı..
+30
TheNewAtilla 10.1.2017 18:05:06
fotoyu görünce htc sandım.
+3
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj