İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz. Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (35) YORUM YAZ

tarafından 13 Mart 2017, Pazartesi 19:14 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Mobilite: Galaxy S8, Nokia 3310 ve dahası...
Cep Telefonları Erdi Özüağ 35 11932 00:41:47
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Mobilite'nin yeni bölümünde merakla beklenen yeni nesil akıllı telefonlar mercek altına alınıyor. Erdi Özüağ ve Mesut Çevik'in yorumlarıyla süper telefonlar ve Nokia 3310 efsanesinin devamı burada.
 
Mobilite'nin yeni bölümü her zaman olduğu gibi yine dopdolu. Bu hafta Mobil Dünya Kongresi'nde kullandığımız telefonları değerlendiriyoruz. Nokia 3310, Huawei P10 ve Sony Xperia XZ Premium ile birlikte Samsung Galaxy S8 hakkında her şey. 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 11932 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
faysan 14.3.2017 23:32:06
quote:
Orijinalden alıntı: kykc

30.10 da Htc den bahsederken Mesut Çevik müzik dinlediği cihazın V20 olduğunu söylüyor galiba ve ardından kulaklık kalitesinden bahsediyorlar fakat hangi cihazdan bahsettiklerini anlayamadım. Bir HTC modeli mi yoksa LG V20 mi?

Htc u ultradan bahsediyor.Bu arada mobil kongre olalı 1 ay olacak neredeyse fakat p10 incelemesi göremedik hala erdi beyin bu konuda sözü vardı bekliyoruz hala...
0
kykc 14.3.2017 21:19:49
30.10 da Htc den bahsederken Mesut Çevik müzik dinlediği cihazın V20 olduğunu söylüyor galiba ve ardından kulaklık kalitesinden bahsediyorlar fakat hangi cihazdan bahsettiklerini anlayamadım. Bir HTC modeli mi yoksa LG V20 mi?
0
blackzeros 14.3.2017 20:36:53
http://www.phonearena.com/news/The-LG-G6s-screen-has-a-5.7-inch-diagonal-but-that-doesnt-necessarily-make-it-a-large-display_id91991

phonearena ise yarar bir is yapmıs bu lg g6'da kullanılan ve samsungtada kullanılacak 18:9 ekranların 16:9 icerigi goruntulerken 5,2 inch ekran gibi olacagini hesaplamıs.
0
WaylandIZMIR 14.3.2017 17:48:00
1- iphone kamerası gerçekten rezil bir kamera.
2- iphone tasarımı bir an önce değiştirmeli. S8 in yanında tasarım konusunda anaokulu çocuğunu gibi kaldı iphone.
3- iphone 5000 mah'li bataryaları görmeli
4- Erdinin dediği gibi note 7 kasasının içine IOS entegre edeceksin. Offff ki ne offf
5- dediğiniz gibi bu piyasa da apple ve samsung var. Gerisi hava civa. Sony bile %2 pazar payında kalan bir dünyada 2 kral var gerisi yalan.
6- çok güzel programdı. Teşekkürler
7- ben maalesef iğrenç kameralı iphone 6 plus kullanıcısıyım.
0
___Lawyer___ 14.3.2017 17:44:33
Son haftalarda yaptığınız en iyi mobiliteydi. Emeğinize sağlık.
S8 gerçekten tasarım harikası olmuş ama iPhone 8 sızıntılarda olduğu gibi S8 vari gelirse 2017 Ekim itibariyle Android tarafında Samsung dahi tıkanma noktasına gelir. Bu kadar yakın fiyatlarla s8 kadar güzel görünen bir iPhone standart kullanıcı için her zaman daha fazla tercih edilesi olacaktır.
0
zafercalskan 14.3.2017 17:19:05
Note 7'de sorun çıkmasına sevinmedim değil aldığım s7 edge tek amiral gemisi kaldı ve fiyatı düşmediği gibi almayabileceği note 7 özelliklerinin hepsini aldı güncellemeyle.
0
muratkaya 14.3.2017 17:11:39
quote:
Orijinalden alıntı: onsos1100

Video nun özeti:
Galaxy s8 çıkacak diğer telefonlar çöptür.
İphone 8 çıkınca Galaxy s8 de çöptür.
Eylül ayını bekleyin 4000 liraya iphone alın....

Hocam ciddi misin ya, hakikaten duyduklarından bunu mu anladın?
Adamlar alın dememiş, bir yönlendirmede bulunmamış piyasanın durumunu söylemiş, iphone alınacak paraya telefon alanlar büyük oranda iphone alıyor demiş. Onların bir kitlesi var Apple ne çıkarsa kuyruğa girer alır demişler, Yanlış mı söylemişler?

Iphone'u övmüş diyenler var, aksine çok eleştirmişler, ekran/kasa oranı kötü demişler, kamerasına iyi derdik artık en kötülerden oldu demişler.

Sırf eleştirmek için dinlediğiniz için hayali şeyler duyuyorsunuz bence.
+1
Giresunlufuk 14.3.2017 14:51:14
Sonunda YouTube. Artık rahat rahat izleriz.
0
anldrms34 14.3.2017 09:07:03
SlowMotion'ı sürekli kullanıyorum. Xiaomi cihazımda! elma armut kel mahmut*
+5
hakan985 14.3.2017 05:19:51
Donanımhaber ekibinden naçizane izleyici olarak ricamdır
Youtube den vazgeçmeyin aynı anda oraya da yüklensin bmyle çok iyi oldu
0
3arbar 14.3.2017 03:07:22
bu arada samsung un android tarafında ön plana çıkmasının nedenlerini hiç düşündünüz mü?misal nokia dan boşalan koltuğu sony htc vs değilde samsung un doldurması.

güney kore amerikanın en yakın ve ayrılmaz müttefiki konumunda.
+3
TeufeL-07 14.3.2017 02:58:59
Erdi Özüağ Recep ivediğe benzemiyormu ?
+6
dostum kertenkele 14.3.2017 02:11:10
İki cihan bir araya gelse yinede 🍎 para vermem. Yaşasın Android özgürlüğü.
Not neyseki tanıdığım sadece bir cihan var.
0
ZamanSal 14.3.2017 01:12:19
Mesut Apple nin seni Amerika ya beleş götürdüğünü bu kadar amatörce belli etme.
+10
HAŞMETLİi 14.3.2017 00:56:34
Kyk internetiyle yanlızca youtubedan izleyebiliyorum artık orayada el atmanız iyi oldu
0
mail_er 13.3.2017 23:05:21
quote:
Orijinalden alıntı: javaprof

çok saçma bir program olmuş nedir bu iphone sevgisi bir telefon çok satıyor diye en iyisi o mu oluyor kamera desen en kötüsü ekran desen çağ dışı çözünürlük hala çok satıyor çünkü amerikalılar kendi malları varken başka ülkenin malını fazla almaz amerika satışlarıda apple a yetiyor zaten orda diğer ülkelere görede ucuz burdaki imsanların ise iphone alması tamamen özenti durumu sokaktaki adama diyosun dxo mark diye bir site var s7 nin kamerası daha iyi iphone a göre yok canım olurmu iphone ile samsungu mu karşılaştırıyosun diyorlar milletin yüzde doksanı böyle dh okuyan kaç kişi var burda bile apple seviciliği olması şaşırttı beni.

İyi de mesut abi iPhone herşeyiyle en iyisi demiyor ki? Bir realite var ortada bundan bahsediyor. Diyor ki Apple ne yapsa peynir ekmek. Onun için insanların başka markaları Applea tercih etmesi kolay olmuyor diyor..
+5
javaprof 13.3.2017 22:10:49
çok saçma bir program olmuş nedir bu iphone sevgisi bir telefon çok satıyor diye en iyisi o mu oluyor kamera desen en kötüsü ekran desen çağ dışı çözünürlük hala çok satıyor çünkü amerikalılar kendi malları varken başka ülkenin malını fazla almaz amerika satışlarıda apple a yetiyor zaten orda diğer ülkelere görede ucuz burdaki imsanların ise iphone alması tamamen özenti durumu sokaktaki adama diyosun dxo mark diye bir site var s7 nin kamerası daha iyi iphone a göre yok canım olurmu iphone ile samsungu mu karşılaştırıyosun diyorlar milletin yüzde doksanı böyle dh okuyan kaç kişi var burda bile apple seviciliği olması şaşırttı beni.
+5
lawyer77 13.3.2017 22:02:52
Youtube sevindirdi abone olup like attım teşekkürler dh.
+1
ncap 13.3.2017 21:48:59
Yıllarca Apple mobil işlemcilerin tek çekirdek performansını övüp Sony yi tek kamerada daha yüksek başarım elde etmiş diye eleştirmek çelişkidir. Bu demek değil ki Sony düzgün ilerliyor, ilk Z serisinden beri bir türlü kullanıcıya istediğini veremeyen, hata üstüne hata yapan bir marka oldular. Sony olarak marka itibarı olmasa çok daha kötü durumda olurlardı.
0
ErtugrulGazi46 13.3.2017 21:44:42
Güzel program olmuş

Bu foto X compact ile çekilmiş. X compact anakonusundan aldım
Bilin istedim.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
+3
Büyük Amiral 13.3.2017 21:43:49
Ne zaman mobilite bitse üzülüyorum
0
onsos1100 13.3.2017 21:21:30
Video nun özeti:
Galaxy s8 çıkacak diğer telefonlar çöptür.
İphone 8 çıkınca Galaxy s8 de çöptür.
Eylül ayını bekleyin 4000 liraya iphone alın....
+12
Aazam 13.3.2017 20:59:01
yutub
+3
zdniz 13.3.2017 20:54:04
Youtube sayesinde rahat izledik diğer oynatıcınız resmen işkence
+6
Barni Moloztaş 13.3.2017 20:36:52
Rahat rahat izledik böyle, teşekkürler.
+6
Xloud 13.3.2017 20:36:47
quote:
Orijinalden alıntı: maximan2008

sadece intro müziğinin kime ait olduğunu merak ediyorum. bilen varsa, yazarsa memnun olurum

Neden bıçaklayacak mısın

Bu arada Mobilite çok iyi olur sadece Erdi yaparsa yada yanında dinleyici arada sorulan soran tarzda başka biride olabilir sektördeki objektif kalabilen bi kaç insandan biri bence.Bi dediği bi dediğni tutmayan insanlar iç bunaltıyor...
+1
maximan2008 13.3.2017 20:31:24
sadece intro müziğinin kime ait olduğunu merak ediyorum. bilen varsa, yazarsa memnun olurum
0
kaazto28 13.3.2017 20:27:26
ekran niye gidip geliyor anlamış değilim, kamera kendi kendine geçiş efekt mi veriyor ne?
0
Xtrud 13.3.2017 20:25:06
Uzun süredir bu kadar vasat bi mobilite izlememiştim. Çelişkilerle dolu...

Xperia XZ Eylül ayında tanıtıldı 7 Ekim'de Türkiye'deydi.

Apple modası geçmiş özellikleri koymuyor demişsinizde suya dayanıklılık çift hoparlör gibi özellikleri "sanki sihirli" diye reklam yapan kim?

iPhone ile Android'i kıyaslamayın diyorsunuz siz neden kıyaslıyorsunuz?

Asus 2X Zoom'a wow deniyor G6'da geniş açılı çekince çamur atılıyor... Sanki Asus gerçek optik zoom yapıyor mercek hareket ettirip.

HDR içerik için sıkıntı muhabbeti yapılıyor konu XZ olunca G6da yok aynı konu... EEe bide G6'da izlediğin içerikler o ekran formatında kenarlar boş kalıyor ne anladın bahsetmeyi unuttunuz sanırım?

P10'un olayı ne bahsetmediniz kamera ok gerisi? En dolu paketmiş ya hani fuardaki?
+17
10ff 13.3.2017 20:14:05
blackberry, nokia gibi simdi sizde duzene ayak uyduracaksiniz. yoksa yok olup gidersiniz...
0
Haggard1963 13.3.2017 20:08:10
Oh be rahatça izledik

S8'in bataryası cidden sıkıntı olacak. İşlemci ne kadar az enerji tuketirse tuketsin 5.8 inç ekrana 3000 mah pil günü zar zor çıkaracaktır. Bu paraların verildiği cihazlarda 4 saat ekran süresi yetmiyor.
0
mert1907 13.3.2017 19:44:54
Nokia'nın bu kadar ses getirmesi aslında piyasanın yeniliğe aç olmasından kaynaklanıyor. Piyasa yeniliklere doydu ve biyere geldi bu yüzden insanlar farklı şeyler görmek istiyorlar. Aslın da Nokia'da ne yenilik getirebilir oda tartışılır. Zaman göstericek yalnız bu ilgili devam ettirecek hamleler yapamazlarsa işleri zor.
0
brhndrn 13.3.2017 19:39:29
Çok şükür YouTube kullanılmaya başlanmış..
+19
Kefelon 13.3.2017 19:36:40
Sonunda YouTube, ağlamak istiyorum
+19
DODANLI 13.3.2017 19:18:38
İzlemeye değer
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
EVGA GeForce GTX 1070 FTW2 inceleme videosu "Türünün en yakışıklısı"
27.4.2017, 19:20 - Erdi Özüağ
EVGA'nın yeni nesil GeForce GTX 1070 FTW2 ekran kartı, sahip olduğu 9 sensör ve gelişmiş soğutma sistemi başta olmak üzere kaslı duruşu ve detaylarıyla şimdiye kadar gördüğümüz en yakışıklı GeForce GTX 1070 modeli.