İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (36) YORUM YAZ

tarafından 16 Nisan 2017, Pazar 23:49 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Mobilite: Yeni iPhone böyle mi görünecek, Xiaomi Mi6'dan haberler ve dahası...
Cep Telefonları Erdi Özüağ 36 11214 00:25:33
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Erdi Özüağ ve Mesut Çevik, Mobilite'nin bu bölümünde yeni iPhone tasarımı hakkındaki detayları ve Xiaomi Mi6 ile ilgili tüm son gelişmeleri enine boyuna değerlendiriyorlar.
 
Mobilite'nin yeni bölümünde Erdi Özüağ ve Mesut Çevik, başta yeni iPhone tasarımı ve Xiaomi Mi6 olmak üzere gündemdeki konuları değerlendiriyorlar.
 
 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 11214 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
GylR? 18.4.2017 19:55:05
JW player alın kullanın çok mu zor @speed-step @fx57
0
GylR? 18.4.2017 19:49:44
CrucialTec firmasının da bu ekran üzerinden parmak izi okuma konusu ile ilgili bir açıklaması olmuş: https://www.habertekno.com/ekran-uzerinden-parmak-izi-okuma-teknolojisi-2017-de-akilli-telefonlarda-olacak-13580
0
Hasegawa 18.4.2017 16:14:01
quote:
Orijinalden alıntı: buraxus





Ya hocam o da iyi güzel de mayın tarlası gibi teklam koyuyorlar oraya da hakkaten soğutacaklar kendilerinden...

Aaaa, Youtube'ta reklam mi var? :D :D
0
DH Misafiri 18.4.2017 15:36:14
Ekran üzerinden parmak okuyucu teknolojisinin olmadığını söylemiştiniz ama Samsung un uretıcısı olan synaptıcs ın basın bildirisini görebilirsiniz. Teknoloji mevcut tahminime göre Note 8 ile hayatımıza girecektir. Link Aşağıda.
http://www.synaptics.com/company/news/fs9100-optical-fingerprint-sensor
0
faysan 18.4.2017 14:54:02
Mesut beyin samsunga bayağı bir küstüğünü gözlemledim.Samsungla ilgili bütün haberleri geçiştirmek istedi.Ancak apple ı savunur gibiydi.Erdi bey her zamanki gibi objektif yorumlarıyla bu videoyu keyifli hale getirdi teşekkürler...
0
mbs02 18.4.2017 13:18:01
quote:
Orijinalden alıntı: veteriner69





Ben girdiğimde youtube alternatifi yoktu.

Az önce çektiğim videoyu da buyurun:

16 gb ram li AMD 8350 işlemcili, SSD'li Desktop PC'imden girdim böyle oldu:

Standart oynatıcı saçmaladı, Alternatif 1'i seçince çalıştı.





reklam engelleyici kullanıyor musunuz? ondanda oluyor bu
0
dostum kertenkele 18.4.2017 11:36:41
Konu mobilite den ziyade video oynatıcı ya giydirme konusuna döndü. Mobil kısmı ikinci planda kaldı. Bende mobilde direkt seyredeyim bakayım bu medya oynatıcı ne menem bir şeymiş dedim, dedim ama olmadı video donuyor bir kaç saniyeyi baştan alıyor neyseki mx player varda alternatif oynatıcı yı kullanarak seyrettim.
0
Eeltorm 17.4.2017 18:30:11
Sizi seviyorum Mesut ve Erdi bu sektörde bulunmaz insanlardansınız bu programınız da çok güzel olmuş yine teşekkürler.
+1
veteriner69 17.4.2017 17:51:49
quote:
Orijinalden alıntı: fx57



Merhaba,
Dün geceden beri Youtube alternatifi aktif ve gömülü olarak haberin içinde duruyor.
Ezbere yazmasaydınız iyiydi.
Teşekkürler.

Ben girdiğimde youtube alternatifi yoktu.
Az önce çektiğim videoyu da buyurun:
16 gb ram li AMD 8350 işlemcili, SSD'li Desktop PC'imden girdim böyle oldu:
Standart oynatıcı saçmaladı, Alternatif 1'i seçince çalıştı.
0
shadowtr 17.4.2017 16:50:37
quote:
Orijinalden alıntı: fx57





Merhaba,

Dün geceden beri Youtube alternatifi aktif ve gömülü olarak haberin içinde duruyor.

Ezbere yazmasaydınız iyiydi.

Teşekkürler.

Mesaj yazmadan önce linki gördüm üstat. Bu uygulamayı standartlaştırırsanız sevinirim. Zira defalarca şikayet bildirdi insanlar bu konuda. Reklam gömmek için göz ardı ediliyor diye düşünüyorum.
0
buraxus 17.4.2017 14:43:50
quote:
Orijinalden alıntı: Hasegawa

Yedi yorumun hepsi de videonun acilmadigini yazmis. Ugrasmaya gerek yok, nasil olsa duzeltemeyip Youtube'a da yuklerler. O zaman seyredilir.

Ya hocam o da iyi güzel de mayın tarlası gibi teklam koyuyorlar oraya da hakkaten soğutacaklar kendilerinden...
0
Night Rain 17.4.2017 13:55:16
quote:
Orijinalden alıntı: Katalikitci





http://sonyxperiaailesi.com/xz-premium-turkiye-satis-fiyati/

Gayet iyi bir fiyatlandırma bana kalırsa. Sony şaşırttı bu kez.
+1
Katalikitci 17.4.2017 13:54:20
quote:
Orijinalden alıntı: Night Rain





Kesin bilgi mi? Programı da izlemedim henüz.

http://sonyxperiaailesi.com/xz-premium-turkiye-satis-fiyati/
+1
Night Rain 17.4.2017 13:52:46
quote:
Orijinalden alıntı: Katalikitci

Sony XZ Premium 3.599 tlden gelecek.

Kesin bilgi mi? Programı da izlemedim henüz.
+1
Katalikitci 17.4.2017 13:50:14
İphonun ekran kasa oranı ön tarafta buton koymaya el vermeyecekse, parmak izi okuyucusunu elma logosuna entegre etmek en mantıklısı.
0
Katalikitci 17.4.2017 13:43:47
Sony XZ Premium 3.599 tlden gelecek.
+1
tugares 17.4.2017 11:52:52
Abi emeğiniz için teşekkürler; lakin sizcede artık adamakıllı bir uygulama geliştirme zamanı gelmedi mı? Biliyorum reklam gelirleri vb. nedenler var ama uygulama sizi ve tabii ki bizi daha fazla ihya edecektir. Saygılar, sevgiler...
0
dancingman 17.4.2017 11:42:44
Bence Aplle parmak izi okuyucusunu arkaya koyacaksa elma logosuna koymalı. Daha afili ve görüntü olarak daha şık görünür.
0
iDenis 17.4.2017 11:15:22
quote:
Orijinalden alıntı: fx57





Merhaba,

Dün geceden beri Youtube alternatifi aktif ve gömülü olarak haberin içinde duruyor.

Ezbere yazmasaydınız iyiydi.

Teşekkürler.

Maalesef video yayınlandığı anda YouTube'da mevcut değildi. Aynı anda yükleyebilirsiniz daha iyi olur.
+2
fx57 17.4.2017 10:01:40
quote:
Orijinalden alıntı: shadowtr

Ya yedek olarak kendi sunucunuza yine yükleyin de bari youtube linkini koyun şuraya. Eziyet çektirmekten keyif mi alıyorsunuz nedir.

Merhaba,

Dün geceden beri Youtube alternatifi aktif ve gömülü olarak haberin içinde duruyor.

Ezbere yazmasaydınız iyiydi.

Teşekkürler.
+1
shadowtr 17.4.2017 09:56:40
Ya yedek olarak kendi sunucunuza yine yükleyin de bari youtube linkini koyun şuraya. Eziyet çektirmekten keyif mi alıyorsunuz nedir.
0
system electronıc 17.4.2017 09:39:58
Sayın editörler, samsung S8 i almanyadan 3000 tl civarına alabilme şansım var, sizce mantıklı mı ?
0
Vollkan1989 17.4.2017 04:25:59
Malesef oynayıcı problemi burda da devam ediyor.
0
Black Jack Randall 17.4.2017 01:35:44
Girişteki müzik ve arka taraftaki sanal oda görüntüsü sanki 80-90lardan gelen bir video havası veriyor bana enteresan bir şey, hoşuma da gidiyor
0
turyunus 17.4.2017 01:14:24
Ben gayet memnunun, sorunsuz izledim ağzınıza sağlık
+1
SEHZADE63 17.4.2017 01:04:59
Pek izlenilecek video yok acikcasi gündemdeki haberleri kendi aralarinda tartişip kendi aralarinda yorum yapip tartişiyolar akil veriyolar bilgi veriyolar pek bişey anlamadi neden böyle bi gerecekte sunuyolar yazik kotaya.:)))
0
fx57 17.4.2017 00:53:03
Arkadaşlar merhaba,

Video oynatıcıda sorun yaşayanlar için Youtube linkini de ekledim.

Teşekkürler.
+6
Hasegawa 17.4.2017 00:40:07
Yedi yorumun hepsi de videonun acilmadigini yazmis. Ugrasmaya gerek yok, nasil olsa duzeltemeyip Youtube'a da yuklerler. O zaman seyredilir.
+3
SERDARbdrm 17.4.2017 00:38:23
bu video oynatıcı işi hakikaten bezdirdi! ticaret sizin, kararlarınıza saygı duyuyorum kendi platformunuzu kullanma konusunda ama lütfen youtube a en azından aynı anda koyun şu videoları. bu ısrarınız gerçekten çok anlamsız. kimsenin izleyemediği videolar çekmenin size tuhaf bir zevk verdiğini düşünmeye başlıyorum.
+5
veteriner69 17.4.2017 00:37:07
Normal oynatıcınız çalışmadı, alternatife geçince de sadece TP-Link reklamı oynadı.
Tebrik ederim.
Youtube'a koymayarak ne kazanıyorsunuz?
+3
B-AsSaSsİn 17.4.2017 00:30:03
Özür dilerim de böyle oynatıcınıza sokayım. Hayır videonun başındaki reklam çok güzel açılıyor, devamı yok. Salak yerine konmuşuz gibi oluyor :)
+14
XRAY 41 17.4.2017 00:29:24
Bakın lütfen artık şu videoları youtube aracılığıyla paylaşın şu sitede.
Hem siz rahat edin hem biz sizi sevenler.
Lütfen.
#KATLANAMIYORUZARTIK
+5
mıknatıs20 17.4.2017 00:27:13
Video açılışındaki tanıtımı gördüm gerisi yok?
+3
haktan24 17.4.2017 00:09:56
tp-link sponsorlugunu görüyoruz ona şükür :D:D
+8
kasamak5656 17.4.2017 00:05:42
her video altına leş bir video oynatıcınız olduğunu yazacağım
+16
ozancn 17.4.2017 00:04:35
dakika 1, gol 1 video açılmıyor. Ciddiyetsizlik bu kadar olur herhalde.
+6
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
2si1: DJI Spark, Far Cry 5 ve AMD Ryzen'dan haberler ve dahası...
27.5.2017, 12:14 - Erdi Özüağ
2si1'in yeni bölümü dopdolu. Erdi ve Gökhan'ın sunduğu programın bu haftaki bölümünde DJI Spark, Fary Cry 5, Dirt 4, Bitcoin gelişmeleri, işlemci ve ekran kartı haberleri ve daha neler var neler... İyi seyirler