İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık BETA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Beta Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (7) YORUM YAZ

tarafından 1 Ekim 2018, Pazartesi 13:13 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

OnePlus 6'ya Android 9 geldi | Kurduk, inceledik
Cep Telefonları Erdi Özüağ 7 5609 00:16:46
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Android dünyasının iddialı modellerinden OnePlus 6, Android 9 güncellemesini aldı. Pek çok rakibinden önce bu güncellemeyi alan telefon, bakalım yeni yazılımıyla bizlere neler sunuyor.
 
Android dünyasının bu yıla damga vuran akıllı telefon modellerinden OnePlus 6, Android 9 güncellemesini aldı. Bakalım Android 9 yani Android Pie, OnePlus 6'ya neler getiriyor. Tüm detaylar ve dahası videomuzda. 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 1 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 5609 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 2.10.2018 10:28:03
One plus ??
0
Yaxis 1.10.2018 22:51:14
Oneplus 5T yakin zamanda gelse de biz de tatsak stabil Pie surumunu.
+2
S.Soylu 1.10.2018 20:10:19
Anneme A2 Lite almıştım Android One programında olmasına rağmen henüz ona Pie güncellemesi gelmedi. Bu One Plus'ın başarısı mı yoksa Google'nin beceriksizliği mi bilemedim :)
0
~Lion King~ 1.10.2018 19:11:45
Androidlerin şahıdır OnePlus.
+5
WoXeD 1.10.2018 17:56:08
one modelinden bu yana kullanıyorum. 3 ü 2 yıl kadar betada kullandım. 6 yı 3. sürüm betadayken stabil sürümü dağıttılar çok şaşırdım.gerçekten hızlı bir çalışma oldu.
Forumda güncellemeyi verdiklerini duyurdukları mesajda not olarak "vpn ile almaya çalışmayın, seçili imeilere gönderdik" demeleride çok hoşuma gitti :D çünkü önce canadaya veriyorlar güncellemeleri millet vpn ile alıyor. ama betada öyle bi durum yok.forumda konusu açıldığı an şaaak diye bildirimi geliyor.
+1
ytcNN 1.10.2018 15:39:21
Youtube ile neden eş zamanlı yayınlanmıyor videolar?
+2
gacvokem 1.10.2018 13:36:00
One Plus candır, kullanması heyecan :)
+1
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Mate 20 Pro kamera testi | Düşük ışıkta fotoğraf ve video
17.10.2018, 03:59 - Mesut Çevik
Huawei Mate 20 Pro'nun kamerasının video ve fotoğraf performansını Londra gecelerinde denedik :) Hem sohbet ediyor hem de birlikte kameraları deniyoruz.