İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (56) YORUM YAZ

tarafından 9 Ocak 2017, Pazartesi 05:58 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung Galaxy A5 2017'yi kullandık: İşte tüm detaylar
Cep Telefonları Erdi Özüağ 56 69483 00:07:58
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Samsung Galaxy A serisi yenilendi. 2017 model yeni telefonlardan Galaxy A5'i kullandık, detaylarını test ettik ve izlenimlerimizi bu videoda anlattık. Bakalım Galaxy A5 2017 bizlere neler sunuyor.
 
Samsung, Galaxy A serisini yeniledi. 2017 model Galaxy A5 hem tasarımı hem de sahip olduğu kimi özelliklerle dikkat çekici. Biz de kullanma şansı yakaladığımız Galaxy A5 2017 ile ilgili izlenimlerimizi bu videoda anlattık. 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 4 misafir ve 3 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 69483 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
uykr Dün (14:46)
quote:
Orijinalden alıntı: DH Misafiri

bende a5 2017 aldım ve kutusundan ölü piksel arızalı çıktı hemen teknik servise verdim. değişim onaylandı fakat ellerinde a5 kalmadığı için 300 lira farkla a7 önerdiler. bende kabul etmedim 30 gün sonra para iadesi yaptı samsung gittim bidaha aldım bende a5 2017 hemde daha ucuza :). öz çekim kamerasının özelliğini çok beğendim sadece sana odaklanıyor geri planı biraz flu yapıyor. şarz olayı süper 2 gün sarzı gidiyor. harika bi telefon

Olu pikseli ciplak gozle mi gordunuz test mi yaptiniz?
0
DH Misafiri 5 saat önce
bende a5 2017 aldım ve kutusundan ölü piksel arızalı çıktı hemen teknik servise verdim. değişim onaylandı fakat ellerinde a5 kalmadığı için 300 lira farkla a7 önerdiler. bende kabul etmedim 30 gün sonra para iadesi yaptı samsung gittim bidaha aldım bende a5 2017 hemde daha ucuza :). öz çekim kamerasının özelliğini çok beğendim sadece sana odaklanıyor geri planı biraz flu yapıyor. şarz olayı süper 2 gün sarzı gidiyor. harika bi telefon
0
premium3 21.7.2017
Yok malesef.
0
eren356 4.7.2017 10:31:51
arkadaşlar bu telefonda always on display modu dışında , bildirim geldiği zaman ekran uyandırma var mı çok aradım ama bulamadım.
0
DH Misafiri 19.6.2017
0
DH Misafiri 19.6.2017
Çift hat olması mi iyi yoksa tek hat olması mi, bazıları çift hat iyi değil diyo kararsız kaldım. Sizce? Bişey fark ediyor mu
0
odeon99 Çarşamba, 16:33
çöp
0
vitekop Çarşamba, 09:16
bu telefonun ön kamerası berbat yarım metreden sonra netleme yok fotoğraflar flu çıkıyor.. çoklu öz çekim yapmak imkansız aynı sorun a7 modelinde de var.. ön kameranın 16 mp olmasına kanmayın..[:\-]
0
vforfreedom 29.5.2017
Mesela ne oluyo nesini beğenmediniz merak ediyorum hocam. kameralar çok güzel gözüküyo ama siz baya gömmüşsünüz ?
0
DH Misafiri 29.5.2017
Telefon tasarımı görüntüsü kullanımı güzel. Telefonu esasen kamerasından dolayı aldım. Ön arka 16 MP kameradan hayal ettiğim görüntüler çıkmadı. Ön kameradan selfi çubuğunu uzatıp fotoğraf çekmek imkansız. Yine ön kameradan çekilen fotoğraflarda yarım metre arkadaki kişiyi net görmek imkansız. Kalabalık selfilerde ekrana yakın olanlar hariç net görüntü yok.Sonuç olarak ön ve arka kameradan vesikalık tarzı yakın çekimlerde sonuç iyi geniş alan çekimleri pekde iyi değil. Aldığıma pişmanım
0
kayamtky Cuma, 14:16
quote:
Orijinalden alıntı: mq1n





Odaklanmada biraz sorun var biraz uzun sürebiliyor odaklandıktan sonra net çekim yapıyor

Cevap için teşekkür,

Üst segmenti bilmiyorum ancak orta segmentte ki telefonlar da yıllarca makro çekimler de odaklanma gecikmesi problemini düzeltemediler. Ama yine de odaklanma da gecikse de makro çekim de net çekmesi güzel bir şey.
0
mq1n Cuma, 14:10
quote:
Orijinalden alıntı: kayamtky

Arkadaşlar kamera özelliğiyle ilgili,
Yakın mesafe den döküman, kartvizit gibi şeylere odaklanıp net fotoğrafını çekebiliyor mu ??

Odaklanmada biraz sorun var biraz uzun sürebiliyor odaklandıktan sonra net çekim yapıyor
0
kayamtky Cuma, 13:55
Arkadaşlar kamera özelliğiyle ilgili,
Yakın mesafe den döküman, kartvizit gibi şeylere odaklanıp net fotoğrafını çekebiliyor mu ??
0
Ayyuka 27.3.2017
quote:
Orijinalden alıntı: levny

ekranda kırılmaz cam var mı , yeniden almak gerekir mi ? tavsiye kılıf var mı

Var fakat dikkatli olmak gerek. Aldığımdan beri sadece bir kez düşürdüm o da ekranın tam üstüneydi. Çizik dahi olmadı ama aklım çıktı.
0
levny 25.3.2017
ekranda kırılmaz cam var mı , yeniden almak gerekir mi ? tavsiye kılıf var mı
0
DH Misafiri Dün (22:31)
samsung galaxy A5 telefon aldım ancak wifi yi evden ttn oldugu halde kullanamıyorum sıradan telefonun wifi sini kullanıyorum. telefonu arızaya verdim yapıldı diye geri geldi ancak yine aynı sorunu yaşıyorum telefonu alalı bir ay oldu tekrar yine servise verecem hayırlısı .bu konuda beni aydınlatırsanız memlun olurum saygılarımla...mahmut ç. samsun
0
DH Misafiri 7.3.2017 14:40:51
Beğenmeyen almasın gitsin 3.000 tlye beş para etmez iphone 6 alsın bana göre 10 numara 5 yıldız..
+1
BuZ-MaViSi Cumartesi, 03:49
2000 liraya a5 mi? Bu işin sonu nereye gidecek merak ediyorum.
0
Kibris34 27.1.2017
Yahu arkadaş ön siparişe çıktılar 1.999 tl den. 2 gün sonra 2.299 oldu 2 gün sonra 2.199 oldu şimdi bu fiyata sabitlediler sağolsunlar. ne fiyat politikasıymış yav baş döndürüyor. Vatanda bugün indirim yapmış 2.023 tl kampanya %8 indirim yani yersen.
+2
sdc55 27.1.2017
bu telefonun 2015 modelleri çok sağlam çıktı yenilendikçe çok fazla değişiklikler olmamış
+1
Jackson 23.1.2017
2 ay önce a5 2016 aldım, iyi ki almışım.
A serisi tasarım ile öne çıkıyordu tasarım geriye gitmiş. Teknik özellikler desen doğru dürüst değişme yok üstüne bir de 6.0 ile çıktı. Bu paralara bu telefonlar alınmaz. Xiomi hem yüksek SAR değerine sahip hem de yeni telefonlar da üstün dolar kurumuzdan etkilenip 2000 tl üstüne çıkacaktır. Yine de bunlardan iyidir.
0
Ayva Perşembe, 11:13
http://www.hepsiburada.com/samsung-galaxy-a5-2017-samsung-turkiye-garantili-p-HBV000002XUA5

0
system electronıc Perşembe, 09:01
Bu telefonun neresi baştan aşşağıya yenilenmiş anlamadım ama samsung da tüm modellerin tasarımları birbirinin aynısı. Arka kısım çok kötü duruyor, özellikle kamera tarafı, ön taraf da hiç hoş değil. Açıkcası bu telefon 1250, 1350 tl ye satılırsa ne ala... Değilse kaldır at.
+1
snomask Çarşamba, 13:18
dolar bu şekilde yükselmeye devam ettikçe değil bizim için amiral gemisi telefonlar bunlar olacak herhalde.
+2
ARNT Çarşamba, 12:56
Ben cihazn tasarımını çok beğendim. Siyah renk çok karizma ve premium duruyor. Yeni işletim sistemide yakışmış. İzlediğim videolarda gördüğüm kadarıyla kamera performansıda iyi. Ama işlemci gerçekten olmamış. Antutuda 53 bin ile 59 bin arası puan alıyor. Keşke biraz daha iyi bir işlemci koysalarmış. Oyun oynayan biri değilimdir ama şu an kullandığım g5 145 bin antutu puanı alıyor. Attan inip eşşeğe binmek gibi olur gibi geliyor. Hayatımda hiç orta segment telefon almamış biriyim a5 e baya niyetlenmiştim ama vazgeçicem sanırım. Nihai kararı demo cihaz gelirse bir gün inceleyip vericem. Hakkaten bu demo ne zaman gelir? Telefon tanıtıp telefonu ortalıkta olmamasıda ayrı bir durum.
+1
redpover 10.1.2017 14:33:56
A5 de fiyat % 99 ihtimalle 1899 tl olacaktır :)
+2
23;59 10.1.2017 14:27:57
Youtube dan baktım Antutu 59.900 zayıf kalmış 70-80 bin en azından S6 performansı beklerdim.Cihaz 7.2 mm selefine göre 7.9 mm ile kalınlaşmış.Bildirim ledi yok allways on ekran var.3d arka yüzey tutuş bakımından iyi olmuş.batarya performansı sitesindeki verilere göre başarılı olmuş.IP68 iyi düşünülmüş.Kamera ön arka başarılı.Cihaz ağırlaşmış 160gr.

En büyük handikapı işlemci yönünde olmuş Mİ 6 201 bin antutu alırken artık yeni ve pahalı cihazlarda puanlar yükselmesi lazım.zenfone 3 1.800 lira puan 60bin mi5 1.075 lira antutu 130bin.
+1
Sempatık27 10.1.2017 11:22:00
http://www.utopya.online/kaydol.php?davet=6d6e8675a8

Ne dolar ne euro umrumda değil oyna sende kazan yatirimsiz kazandiran oyun inek al süt sat gerçek para kazan. Mail den aktif etmeyi unutma http://www.utopya.online/kaydol.php?davet=6d6e8675a8
0
cinemaker 10.1.2017 09:42:17
fiyat performans dediğiniz a7 serisine alternatif o kadar harika telefonlar var ki sırf kasa kalitesi için ben tercih etmem a serisini
+1
Pi 10.1.2017 00:46:44
Erdi bey selamlar. Inceleme guzel ancak hizli olmus. Izlerken yoruldum

Telefona gelirsek bes para etmez. Arkadaslarin da dedigi gibi samsung nokia yolunda ilerliyor. Birbirinin ayni cihazlar. Ne nedir diye ayirt edebilen var mi cok merak ediyorum dogrusu.
0
mavizaman 9.1.2017 23:08:32
bayağı inceleme olmuş bu.
0
Cassation 9.1.2017 22:00:13
Patlar sen alma
0
MacGyver. 9.1.2017 20:20:23
neden microsoft uygulamaları kurulu geliyor diye eleştirdi? nesi kötü bu uygulamaların? ve daha iyi alternatifi ne?
0
konsoldede 9.1.2017 19:49:46
cöp
+2
assasin34 9.1.2017 19:02:09
sene 2017 Android 7.0 duyuralı 6 ay olmuş ve hala şu cihaz Android 6.0 ile çıkıyor. vallahi yazık.
+9
foreveriphone 9.1.2017 18:29:41
Hakkı 1200tl fahiş fiyat çekiyorlar bu tür takozlara
0
java 9.1.2017 18:10:51
İnceleme güzel de telefon çöp... Samsung Nokia gibi aynı cihazları değiştirip değiştirip koymaya devam ediyor... Üstelik ilerleme de yok; o hoparlör yeri de nedir arkadaş...
+5
mahey42 9.1.2017 17:51:24
Erdi farkı
+2
alperen_69 9.1.2017 15:53:38
Eline sağlık işini azimle yapan bir insan işte
+1
asabi 9.1.2017 15:26:44
Tasarım hoşuma gitmedi 2016 A serisi daha şık bence.
+7
DSG5 9.1.2017 14:08:50
Sadece bana mı öyle geliyor yoksa cihaz düşük fps mi çalışıyor menülerde, fotoğraf bölümü ve cpu-z uygulamasına girdiğinde rahatsız etti beni yoksa videodan mı kaynaklı.
+2
Ac1DBuRN 9.1.2017 13:36:46
2016 A5'den 200 lira pahalı olur o da 1750~TL civari yapar. Daha fazlası A7yi sıkıştırır.
0
ercnyvs 9.1.2017 11:34:53
quote:
Orijinalden alıntı: NorthShield

Fiyatı belli olduğunda direkt olarak Zenfone 3 ile kıyaslanacak bu telefon.

Zenfone 3le kıyaslanamayacak kadar karizmatik bu telefon.
+3
Barni Moloztaş 9.1.2017 10:49:23
Arayüzü güzel.
+2
dr20mouse 9.1.2017 10:35:05
quote:
Orijinalden alıntı: pcgamebeer

patlarmı?

C4 Edition alırsan patlar
0
javaprof 9.1.2017 10:13:03
antutu kaç acaba?
+1
NorthShield 9.1.2017 09:17:33
Fiyatı belli olduğunda direkt olarak Zenfone 3 ile kıyaslanacak bu telefon.
+2
berden 9.1.2017 09:04:51
Led bildirim ışığı var mı acaba?
0
Denizuga 9.1.2017 09:02:57
Test Ettiğiniz Yarış Oyununun Adı Nedir acaba (Golf Olan)
0
pcgamebeer 9.1.2017 08:50:34
patlarmı?
+2
huseyincarnege 9.1.2017 08:47:39
fena değil ama abzuruk bir fiatla gelirse satmaz
+1
lawbreaker 9.1.2017 08:30:06
tasarımı begenmedim açıkçası
+1
buraxus 9.1.2017 07:35:24
Bir önceki model çoook daha yakışıklıydı, düşüş var...
+3
pro-üye 9.1.2017 07:18:31
Adam fuarda bile profesyonel inceleme yapıyor. Anlamadım gitti :-\
+17
sayi77 9.1.2017 07:09:02
5 serisine göre iyi bir telefon olmuş. Tabi 2000 üzerinde bir fiyata kesinlikle alınmaz, tahminimce 1700-2000 bandında bir fiyatla gelecektir.
0
Hemrety 9.1.2017 06:17:31
Zenfone 3 1800tl olduğuna göre a serisinin 2500tl'ye kadar yolu olur herhalde.
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Xbox'a Türkçe oyunlar gelecek mi? | Microsoft'a sorduk
17.10.2017, 23:55 - Mesut Çevik
Microsoft Türkiye Xbox Ürün Müdürü Mehmet Tür ile Microsoft'un Türkiye oyun pazarına bakışı,xbox One X, yaşanan sıkıntılar ve Türkçe oyunlar hakkında konuştuk.