İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık BETA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Beta Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (15) YORUM YAZ

tarafından 9 Ağustos 2018, Perşembe 01:05 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung Galaxy Note 9 Canlı Yayın | Türkçe Simultane Çeviri
Günlük Haber Mesut Çevik
15 6856
Samsung'un New York'da düzenlediği Samsung Unpacked 2018 etkinliğini ekranlarınıza Türkçe olarak getiriyoruz. Gelin Samsung Galaxy Note 9 lansmanında birlikte olalım, yenilikleri değerlendirelim.
Samsung'un New York'da düzenlediği Samsung Unpacked 2018 etkinliğinde Samsung Galaxy Note 9'u görme ve deneyimleme fırsatı bulacağız.
 
İnceleme videoları öncesinde gelince Canlı Yayını, Burak Şolt'un Simultane Tercümesi ile Türkçe izleyin.
 
Yayın 9 Ağustos 17.30'da Burak Şolt'un değerlendirmeleri ile başlıyor 18.00'da Samsung'un ana yayınının Simultane Tercümesi ile devam ediyor.
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 2 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 6856 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
shinji mikami 9.8.2018 09:19:54
Tanıtımdan sonra Apple yandaşı olan donanım haber yazarlarından bazıları (Örneğin Mesut Çevik ve yandaşı Erdi gibi) Samsung'u kötülemeye başlarlar. Arada yalancıktan da olsa şu özelliği güzel olmuş de
...
Yorumun devamı ▼
+29
Rwenzori 9.8.2018 11:26:34
Telefon kötü, Mesut Çevik' lik bir durum yok. +13
Mr. Jingles 9.8.2018 13:54:34
O kadar para verip arıza durumunda servislerinde paranla rezil oluyorsun. Güncelleme desen 8.1 çıkalı neredeyse yıl olacak daha S8/Note 8 serisine geçen ay Oreo geldi o da 8.0 şaka gibi. Android P yay
...
Yorumun devamı ▼
+12
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
dostum kertenkele Cuma, 00:51
İnsan bir donanımsal özelliklerini yazar. İlla videoyu mu seyretmek lazım yada google da note 9 diye mi aratıp donanım haber harici sitelere bakalım
0
Engin.1974 9.8.2018 20:49:21
Biri bana Samsung exynos işlemci cihazları neden Amerika ya veremediğini mantıklı ve akla yatkın bir şekilde açıklaya bilir mi?
0
technoB 9.8.2018 18:04:55
Bir zamanlarda apple dusmani deniyordu.bence tarafsiz yorum yapiyorlar.ben eski bir iphone kullanicisi olarak apple in politiklarini sevmem bir daha da iphone kullanmayi dusunmuyorum ancak bazi seyleri iyi yapiyorlar.onlar da bu iyi yaptiklari seylerden bahsediyorlar.bence yaniliyorsun
0
intel7mix 9.8.2018 15:39:43
Adam olmayacaklarını yıllar önce anlamıştım hep güncellemede sorun ve hep geç. Tüketici geç güncelleme veriyorsun diyip almazsa bak görün nasıl paşa paşa veriyorlar.
+1
shinji mikami 9.8.2018 13:58:59
Saygı değer arkadaşlar sizi söylediklerinize katılıyorum. Ama donanım haberin tarafsız olduğuna katılmıyorum. Olay bu. Yoksa ne Samsung ne diğerleri babamın oğlu değil.
+2
Mr. Jingles 9.8.2018 13:54:34
O kadar para verip arıza durumunda servislerinde paranla rezil oluyorsun. Güncelleme desen 8.1 çıkalı neredeyse yıl olacak daha S8/Note 8 serisine geçen ay Oreo geldi o da 8.0 şaka gibi. Android P yayınlandı daha bunlar cihazlarına Oreo müjdesi veriyorlar. Kusura bakma Samsung'tan adam olmaz.
+12
Rwenzori 9.8.2018 13:50:42
Ben arkadaşının tepkisi için yazdım ama genel olarak cihaz serileri arasında büyük farklar yok, artı fiyat/performans ‘ a da vurduğunuzda iyi bir cihaz olmuyor.
Salt samsung değil.
0
shinji mikami 9.8.2018 13:47:34
Daha ürünü görmeden karar verdin ya kardeşim tebrikler. Hangisi iyi söyle de gidip alalım?
0
Rwenzori 9.8.2018 11:26:34
Telefon kötü, Mesut Çevik' lik bir durum yok.
+13
Akustik34 9.8.2018 09:24:23
Fiyat olarak ülkemizde 7,999 olabilir.......
0
shinji mikami 9.8.2018 09:19:54
Tanıtımdan sonra Apple yandaşı olan donanım haber yazarlarından bazıları (Örneğin Mesut Çevik ve yandaşı Erdi gibi) Samsung'u kötülemeye başlarlar. Arada yalancıktan da olsa şu özelliği güzel olmuş der, sanki tarafsız davranıyormuş gibi hareket ederler. Lütfen Apple'in paralı elemanları inceleme yapmasın, hem inandırıcı olmuyor hem de insanlar üzerinde yanlış algı oluşturuyorlar. Bilgili olabilirsiniz ama bu yandaş tavrınızdan dolayı sıradansınız.
+29
AMD En Eyisi Moruq 9.8.2018 08:25:11
Buralar değerlenir
Reklam alanı .
0
Nike 9.8.2018 07:32:50
10.000 TL
+3
dr20mouse 9.8.2018 06:56:50
Keşke google i/o etkinliği içinde simultane çevrili canlı yayın yapılsa.
+3
intel7mix 9.8.2018 02:44:35
Mesut Çevik olmazsa tadı çıkmaz
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj