İLANDIR

-
Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (27) YORUM YAZ

tarafından 12 Şubat 2018, Pazartesi 17:30 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung Galaxy S8 ve S8 Plus için Oreo güncellemesi Türkiye’de yayınlandı
Günlük Haber Yusuf Akbaş
27 2423
Samsung Galaxy S8 için Android Oreo 8.0 güncellemesi Türkiye'de yayınladı. Galaxy S8 ve Galaxy S8 Plus sahipleri doğrudan güncellemeyi indirebilir ve Samsung Experience 9.0'ı kullanmaya başlayabilir.

Geçtiğimiz günlerde belirli ülkeler için yayınlanan Android Oreo 8.0 güncellemesi Türkiye’deki kullanıcılara sunuldu.

 

Galaxy S8 G950F ve Galaxy S8+ G955F modelleri için yayınlanan Android 8.0.0 güncellemesi ile birlikte telefonun arayüzü Samsung Experience 9.0’a yükseltildi ve kullanımı iyileştiren yeni özellikler eklendi.

 

Yaklaşık 1.3 GB büyüklüğündeki güncelleme ile Android Oreo’nun ana özelliklerinden olan uygulama kısayolları özelliği eklendi. iOS cihazlardaki 3D Touch kısayollarına benzer bu özellik sayesinde uygulamayı açmadan bildirimlere ve kısayollara erişebiliyoruz.

 

Samsung Klavye, Cloud, Edge paneli, Samsung Pass, Smart View ve Always On Display özelliklerinde iyileştirmeler yapıldı. Çeşitli minör yenilikler eklendi.

 

Güncellemeyi indirmek için Ayarlar > Yazılım Güncelleştirme > Güncellemeleri manuel indir sayfasından Android Oreo güncellemesini cihazınıza yükleyebilirsiniz. Samsung, yükseltme sırasında verileri güvende tutmanız için dosyalarınızı ve kişisel verilerinizi yedeklemenizi öneriyor.

Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 2 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 2423 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
zero fear 12.2.2018 17:36:12
IOS Güncellemesi olsaydı uzun uzun haber yazılırdı buraya ama neyse. +21
___Lawyer___ 12.2.2018 18:15:51
Android platformunda aynı anda maalesef güncelleme verilmiyor. Aşama aşama veriliyor. Önceki senelere göre yine erken verdi Samsung, kendine göre. S7’ye de güncelleme gelecek diğer aylarda. Beni
...
Yorumun devamı ▼
+7
Whippoorwill 12.2.2018 17:36:33
Keşke biraz daha gecikseydi biraz erken oldu. +7
Marrusia 12.2.2018 18:14:21
Vermeyecegini kim soyledi ?S7 kesin,S6 da kesin gibi Oreo'yu alacak.Apple gitsin yavaslayan cihazlarini duzelsin bir sonraki Ios surumunde bu seferde baska yerden performansi kisarlar onuda 2 yil
...
Yorumun devamı ▼
+6
akemals42 12.2.2018 17:39:04
S7 s6 ya ne oldu öldü mü ?
Apple telefonlarına gğncelleme vermeseydi olay olurdu ?
+6
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 16.2.2018 14:07:42
Bendede s8 var ama herhangi bir gunceleme gelmedi bu is nasil oluyor kimisine geldi kimisine gelmedi
0
DH Misafiri 14.2.2018 11:54:26
O kadar çok reklam yaptınız ki verin artık Samsung S7 Edge
0
dr20mouse 14.2.2018 09:51:44
quote:
Orijinalden alıntı: hasan.sonus



Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın


Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Bende kullanıyorum memnunum da 3 sene degistirmeden kullanacağım ilk telefon olacak.
0
hasan.sonus 14.2.2018 04:32:43
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
0
hasan.sonus 14.2.2018 04:30:54
Galaxy S7 ilk ve son samsung telefonum. Beni geçtim sülalemde kimsede görmedim o çöplüğü.
0
hasan.sonus 14.2.2018 02:09:11
quote:
Orijinalden alıntı: ***Leopard***





Ben vermesin dedim mi veya firma vermiyorum dedi mi?
Hayır.
Sony'ye göre geç geldiği için isyan ediyorsunuz bende soruyorum ; neyi eksik şu anda yazılımında da bu kadar sinirlisiniz?
Tamamen güncelleme fetişi. Eminim ki changeloguna bile bakmazsınız.
Apple alın o halde , Ios 11'i vs hızlı hızlı aldılar sonra Ios 10'a nasıl döneriz diye soruyorlardı. En azından güncellemeyi hızlıca aldığınız için tatmin olursunuz.

Güncelleme fetişim olsa zaten apple alırdım ama hayatım boyunca hiç kullanmadım kullanmayı da düşünmüyorum. Zaten kızdığım nokta daha az kaynağa sahip olmasına rağmen Sony nin yarı donanımlı cihazına hızlıca ve sorunsuzca verip çok daha fazla imkana sahip olan Samsung un vermemesi
0
***Leopard*** 13.2.2018 22:45:13
quote:
Orijinalden alıntı: hasan.sonus

İlla yeni bir şey yapmama veya şu an yapamıyor olmama gerek yok. Amiral gemisi sıfatı altında satılan bir telefona vermek ZORUNDA.

Ben vermesin dedim mi veya firma vermiyorum dedi mi?
Hayır.
Sony'ye göre geç geldiği için isyan ediyorsunuz bende soruyorum ; neyi eksik şu anda yazılımında da bu kadar sinirlisiniz?
Tamamen güncelleme fetişi. Eminim ki changeloguna bile bakmazsınız.
Apple alın o halde , Ios 11'i vs hızlı hızlı aldılar sonra Ios 10'a nasıl döneriz diye soruyorlardı. En azından güncellemeyi hızlıca aldığınız için tatmin olursunuz.
0
beyazkar 13.2.2018 21:57:56
Turkiye den satın aldığım Samsung Türkiye ürünü s8 de güncelleme görünmüyor. Benzer sorunu yaşayan varımdır?
0
dr20mouse 13.2.2018 21:20:57
quote:
Orijinalden alıntı: hasan.sonus

Boş boş özellik koyunca mı işlevsel oluyo? Kullanıcıların yüzde 1 inin belki kullandığı onlarca şeyden mi bahsediyorsun işlevsellik derken? Sürekli takılan geç tepki veren yazılım mı işlevsel oluyo sizce? Whatsapp dan gelen mesaja kilit ekranındayken tıklayınca direk o mesaj açılıyo fakat dokunmatik tamamen kitleniyo. Bu olay bazı güncellemelerle düzeliyo sonra tekrar bozuluyo. Samsung un yazılımı hem bozuk hem de çok çok geriden geliyo. Sony nin tırnağı olamaz yazılımda.

Galaxy ace kullanırsanız tabi memnun olmasınız hocam
+1
hasan.sonus 13.2.2018 20:44:02
Samsung donanım dünyasında nasıl en iyiyse yazılım olarak da en kötü firma kesinlikle. ( Sony, Apple, Huawei gibi köklü firmalar arasında )
0
TraVeLL 13.2.2018 20:39:09
Arkadaşlar bazı simgeler bozuldu nasıl düzelicek ? Google play fln
0
hasan.sonus 13.2.2018 20:37:45
İlla yeni bir şey yapmama veya şu an yapamıyor olmama gerek yok. Amiral gemisi sıfatı altında satılan bir telefona vermek ZORUNDA.
0
dr20mouse 13.2.2018 02:03:45
quote:
Orijinalden alıntı: akemals42

Ne zaman gelir ?

S7 için olan hazir zaten Vietnam'da kuranlar var. Mart başı s7ye gelir mart sonu da s6lara gelir muhtemelen.
0
akemals42 12.2.2018 23:01:52
Ne zaman gelir ?
0
SilentHunterHD 12.2.2018 22:31:55
arkadaşlar ben yurt dışından almıştım S8+ modeli SM-G955U acaba buna ne zaman güncelleme gelir ? bilgisi olan var mı
0
bydvd 12.2.2018 22:25:00
vay anasını inanmamışdım . an itibarıyla güncelleşme iniyor. 1344.96 mb. iniyor. işallah bozulmaz :) :) :)
0
Fx_57,5 12.2.2018 20:57:51
quote:
Orijinalden alıntı: java

3-5 gün sonra telefonum yavaşladı/pert oldu diye ağlayanları görmeye başlarız...


"Klasik geç gelip geldiğine pişman eden Samsung güncellemesi yayınlandı..." Haberi yayınlanmış...

telefonun hızı baya bir arttı
0
dr20mouse 12.2.2018 19:25:30
quote:
Orijinalden alıntı: akemals42

S7 s6 ya ne oldu öldü mü ?
Apple telefonlarına gğncelleme vermeseydi olay olurdu ?

Güncellemeler yolda geliyor

https://www.sammobile.com/news/t-mobile-galaxy-s6-edge-galaxy-note-5-oreo-update-a-go

https://www.sammobile.com/news/video-android-8.0-oreo-galaxy-s7-edge
+3
java 12.2.2018 19:10:12
3-5 gün sonra telefonum yavaşladı/pert oldu diye ağlayanları görmeye başlarız...

"Klasik geç gelip geldiğine pişman eden Samsung güncellemesi yayınlandı..." Haberi yayınlanmış...
+2
Marrusia 12.2.2018 19:02:23
quote:
Orijinalden alıntı: akemals42

Apple cihazları bilerek yavaşlatıp, insanları zorla yeni telefon aldırmaya çalışmaları kötü ki bunu her yerde söylemiştim, daha yeni çıktı kokusu.
Yalnız samsung da kendine ait store veya yazılım ile bu android den kurtulmadığı sürece ne kadar donanımlı telefon çıkartırsa çıkartsın, apple ın seviyesine erişemez.Android storelerin virüsten geçilmediği aşikar.
Xiaomi bile şu an kendine ait yazılım ve güncelleme ile uğraşıyor ki apple a karşı iyi bir adım olarak değerlendiriyorum.
Benim için güvenlik olmadığı sürece ne kadar donanı koyarsan koy kifayetsiz...

Bende diyorum zaten Tizen mutlaka cikmali.S9T olur 100.000 uretilir yine cikar.Tizen telefonlar var fakat sadece hindistanda ve cok dusuk donanim seviyelerinde.Android Linux tabanli isletim sistemlerinde virus hikaye ayrica Samsung'un Knox'u sektorde acik ara lider konumda.

Xiaomi'nin yaptigi yazilimindan hicbirsey cikmaz hocam.
+2
akemals42 12.2.2018 18:42:01
Apple cihazları bilerek yavaşlatıp, insanları zorla yeni telefon aldırmaya çalışmaları kötü ki bunu her yerde söylemiştim, daha yeni çıktı kokusu.
Yalnız samsung da kendine ait store veya yazılım ile bu android den kurtulmadığı sürece ne kadar donanımlı telefon çıkartırsa çıkartsın, apple ın seviyesine erişemez.Android storelerin virüsten geçilmediği aşikar.
Xiaomi bile şu an kendine ait yazılım ve güncelleme ile uğraşıyor ki apple a karşı iyi bir adım olarak değerlendiriyorum.
Benim için güvenlik olmadığı sürece ne kadar donanı koyarsan koy kifayetsiz...
+1
___Lawyer___ 12.2.2018 18:15:51
quote:
Orijinalden alıntı: akemals42

S7 s6 ya ne oldu öldü mü ?
Apple telefonlarına gğncelleme vermeseydi olay olurdu ?

Android platformunda aynı anda maalesef güncelleme verilmiyor. Aşama aşama veriliyor. Önceki senelere göre yine erken verdi Samsung, kendine göre. S7’ye de güncelleme gelecek diğer aylarda. Benim iddiam o dur ki S6 ve Note 5’te alacaktır.
Samsung’dan önce Oreo veren firmalar oldu ancak önceki senelerde de gördük ki Samsung geç veriyor fakat oldukça sorunsuz bir sürüm sunuyor. Beta programları ile stabilite inanılmaz geliştiriliyor. Bence daha önemli tarafı bu. Apple’da dahi iOS 11 ilk verildiğinde hepimiz uzun bir dönem rezillik çektik.
+7
Marrusia 12.2.2018 18:14:21
quote:
Orijinalden alıntı: akemals42

S7 s6 ya ne oldu öldü mü ?
Apple telefonlarına gğncelleme vermeseydi olay olurdu ?

Vermeyecegini kim soyledi ?

S7 kesin,S6 da kesin gibi Oreo'yu alacak.Apple gitsin yavaslayan cihazlarini duzelsin bir sonraki Ios surumunde bu seferde baska yerden performansi kisarlar onuda 2 yil sonra anlarsiniz
+6
senturk041 12.2.2018 17:44:02
bu akşam deneyeyim mi bekleyeyim mi ?
0
akemals42 12.2.2018 17:39:04
S7 s6 ya ne oldu öldü mü ?
Apple telefonlarına gğncelleme vermeseydi olay olurdu ?
+6
Whippoorwill 12.2.2018 17:36:33
Keşke biraz daha gecikseydi biraz erken oldu.
+7
zero fear 12.2.2018 17:36:12
IOS Güncellemesi olsaydı uzun uzun haber yazılırdı buraya ama neyse.
+21
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj