İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (24) YORUM YAZ

tarafından 7 Mayıs 2018, Pazartesi 22:20 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Xiaomi Black Shark incelemesi: Sıvı soğutmalı telefon
Cep Telefonları Erdi Özüağ 24 7591 00:24:24
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Xiaomi Black Shark oyun telefonunu tüm detaylarıyla inceledik, bununla da yetinmeyerek rakipleriyle termal test kıyaslaması yaptık ve aynı zamanda kamera ve ses karşılaştırması gerçekleştirdik.
 
Xiaomi Black Shark oyun telefonunu tüm detaylarıyla inceledik. Sıvı soğutma sistemine sahip olan telefona aynı zamanda termal test uyguladık ve rakipleriyle karşılaştırdık. Buna ek olarak telefonun ses kalitesi ve kamera performansını da yine rakipleriyle kıyasladık. Xiaomi Black Shark oyun telefonu hakkında merak edilen her şey detaylı inceleme videomuzda. 
URL
Embed
Şu anda 1 üye, 1 misafir ve 2 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 7591 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
gurkanse 13.5.2018 10:32:52
sıvı soğutma var dediler "shadow gun legend" oynadım ultra graphic full parlaklıkta 10 dakika içinde telefonun arka tarafı ateş gibi ısındı.arayüzünü beğenmedim.global rom yoktu.

özellikle satma sebebim böylesine bir oyun telefonunda bile 500TL'lık telefonunda koyduğu IPS LCD ekranı buna da koymuş olmasıydı.sadece merakımdan aldım belki bir farkı vardır diye ama nafile.dışarda full parlaklık yapsanız dahi kullanamazsınız ekran gözükmüyor.mi5 mi max mi mix2 mi 6 kullanmış ve etrafındakilere xiaomi aldırmış biri olarak xiaomi den soğudum.red mi 4 tede IPS lCD mi mix 2s gibi telefonda da IPS LCD.en azından mi mix 2s 4000mah ile amoled ekran olmalıydı.
0
Xiaomiseverim 12.5.2018 23:43:32
GSMarena kameranın diyafram açıklığı megapikseli harici Bi bilgi yok gerçek hayat testlerine bakmak gerekiyor
0
ahirzora 12.5.2018 21:05:47
Neden sattınız acaba?
0
gurkanse 12.5.2018 20:52:17
ne si varki gsmarena yalan bilgimi yazıyor? başka site varsa daha iyi söyleyin oradan takip edelim bizde.neticede black shark aldım kullandım ve 1 gün dayanabildim ve geri sattım bunu da ekleyeyim.
0
technoB 11.5.2018 12:05:17
Uygun fiyatli tel satabilmek icin kamerayi ikinci plana attilar. Mk mi mix 2s ve mi 7 beklentileri karsilar artik
0
Xiaomiseverim 11.5.2018 11:39:22
ne zamandır gsmarena değerlerine bakarak kamera karşılaştırılıyor
0
sahmat_78 10.5.2018 23:26:38
Teknoloji çöplüğüne bir ürün daha
0
10ff 9.5.2018 15:17:30
arkadas su xiaomi kameralari bir halledemedi. sadece kamerasinda sikinti goruyorum. ciddi anlamda leş gibi kameralari var. 3 tane xiaomi kullandim mi mix, mi mix 2, mi max 2, ve simdi de mi6 kullaniyorum.
+1
kraix 9.5.2018 14:09:47
%76 ekran kasa oranlı bir telefonu neden 18:9 saçmalığıyla yaparlar ki...
%80 in üzerine çıkmayan ekran kasa oranlı telefonlar 16:9 la gelsin çok mu zor trend tasarım diye muz gibi telefonlar çıkıyor...
0
armyoflovers 8.5.2018 22:25:32
Kısacası, telefon...
çok gereksiz, sanki ne oynayacaksan....
+1
Bloodin 8.5.2018 21:45:11
Band 20 olmaması benim için almama sebebi, Band 20 olmayan telefon kullanıyorum, yaşadığım Ağrı Merkez'de her operatörde ciddi problemler var malesef... Ah Xiaomi, neden ya neden, yapılan araştırmalar gösteriyor ki onu destekleyemek telefon başı 0.5 dolara mal oluyor yani bildiğiniz 50 cent, bu kadar da zor olmamalı bence
+1
Bloodin 8.5.2018 21:39:00
Ya bu Cepport herkese incelesin diye dağıtıyor cihazı ama satışını yapmıyor, "bak ama elleme" politikası mı güdüyorlar ne...
0
buraoca2 8.5.2018 14:58:23
Bende yarın çıkacak mi demişim hocam? Merakla beklediğim cihazlardan bahsemisim. En yakın tarihte çıkacak cihaz Mi7 zaten.
0
Fatal21tr 8.5.2018 14:56:48
androiddeki oyunlar umurumda dahi değil.Yeni ipad lerin ekranı 120hz yağ gibi akıyor. Bu telefon eğerki 120hz olsaydı alırdım
0
gurkanse 8.5.2018 14:39:06
xiaomi buna çok üzüldü.zaten mobilgaming p2w den ibaret yani 120hzolsa nolur olmasa nolur
+1
gurkanse 8.5.2018 14:37:55
mix 2s ile gsmarena da bi karşılaştır istersen aradaki farkı anlarsın kamerada
0
gurkanse 8.5.2018 14:37:23
mix 2s daha yeni çinde çıktı mix 3 daha çok var.mi 7 deseniz mayıs 23 diye uydurma haber var
0
Xiaomiseverim 8.5.2018 12:18:10
bunun yerine xiaomi mi mix 2s alınabilir bence gaming telefon olayının bi faydasını göremiyorum, aynı os aynı cpu aynı gpu üstelik leş gibi bi ekran kasa oranı var kamerası desen dandik. 1999 tlye filen gelirse düşünülebilir belki
0
lvlono 8.5.2018 10:47:15
4000 Mah batarya ve SD 845. Bence ideal. Bitiremezsin pili. Gezegendeki en iyi kameraya sahip olmayabilir, sıvı soğutması hikaye ve biraz kaba olsa da alınır. Takılan o joysticki almaya da pek gerek yok.
3000 Lira civarı bir fiyatla kesinlikle tercih sebebi olur ve piyasada bulamazsın.
0
buraoca2 8.5.2018 01:14:56
Emeğinize Sağlık Erdi hocam. Mi7 , Mix 3 ve Blackshark 2'yi merak etmeye başladık artık bu video sonrasında :)
0
Infinitum 8.5.2018 01:03:25
Erdi abi eline sağlık, mobilde oyun oynamasam da telefonu beğendim.
Ama ondan öte 3. dakikadaki saatin modelini merak ettim. G-Shock'lara ilgin olduğunu biliyorum o seriden mi acaba?
0
serkan1216 8.5.2018 00:24:40
Fiyat ne kadar olacak. Bu telefonda birde kameralari low light vs cekimlerde nasil ?
0
Dexter Morgan 7.5.2018 23:28:31
Note 8 şaşırttı
+1
Fatal21tr 7.5.2018 22:59:17
ekranı 120hz olsaydı alırdım bu telefonu.
+1
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Meizu M6 Note ilk bakış: 1500TL altı sınıfta yarışıyor
27.5.2018, 19:31 - Erdi Özüağ
Meizu'nun ürün gamındaki fiyat/performans dengesi en yüksek cihazlardan biri olan M6 Note elimize ulaştı. Metal gövdeye, çift arka kameraya ve 4000mAh kapasiteli pile sahip olan telefon, Snapdragon 625 platformundan güç alıyor ve 1500TL altı fiyatla kullanıma sunuluyor. Kutu açılışı, detaylar ve ilk izlenimlerimiz bu videoda.