İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (58) YORUM YAZ

tarafından 11 Şubat 2017, Cumartesi 23:39 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Xiaomi Mi 5s'yi kullandık: Detaylar ve izlenimlerimiz
Cep Telefonları Erdi Özüağ 58 23418 00:07:00
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Xiaomi Mi 5s, Snapdragon 821 işlemcisini kullanan ve 3200mAh kapasiteli pille gelen iddialı bir telefon. Google Pixel ailesi ile aynı kamera sensörüne sahip telefonun detayları ve izlenimlerimiz.
 
Xiaomi'nin ülkemizde de popüler olan iddialı akıllı telefon modeli Mi 5'in güncellenmiş devam modeli olarak çıkan Mi 5s'yi kullandık. İşte telefonun detayları ve ilk izlenimlerimiz. 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 23418 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
usa2006 Pazartesi, 16:24
Merhaba arkadaşlar, xiaomi mi5 ile mi5s arasında kalmış bulunmaktayım. ikisini bir arada deneme şansım olmadığı için bu soruyu sormak zorunda kaldım.kağıt üstünde mi5s üst model olduğu için üstün gözükmekte ama mi5 te optik sabitleyici fotolarda avantaj sağlıyor sanırım. sadece bu iki modeli kıyaslarsak ekran kalitesi ve kamera performansı (gece ve loş ışık) için arada nasıl bir fark var?150 tl farka için mi5s mi yoksa mi5 mi?
0
ender 21.4.2017 12:55:03
28 nisan da çıkıyor
0
samsunggalaxygrandduos 21.4.2017 10:07:47
ben 1,5 aydır mi5s kullanıyorum,global stabil romda neredeyse hiç hata olmuyor,ben çok memnunum telefondan
0
hasan-1907 21.4.2017 10:04:47
quote:
Orijinalden alıntı: DH Misafiri

merhaba br sey sormak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim mi5s 2. el alınırmı 1000 lira civarı ayrıca alırken nelere dikkat etmem lazım yardımcı olurmusunuz ?

Alınmaz bence yazılım olarak stabil olmamış sanırım ve mi 6 vs çıkıyor mi max düşünüyorum ben
0
DH Misafiri 20.4.2017 22:00:16
merhaba br sey sormak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim mi5s 2. el alınırmı 1000 lira civarı ayrıca alırken nelere dikkat etmem lazım yardımcı olurmusunuz ?
0
boombip 20.2.2017 15:06:23
mi6 ne zaman gelecek. marta kalacaksa martı beklerim.
0
snomask 17.2.2017 15:48:01
bir de Türkiye'ye resmi distribütör tarafından gelse..
+1
MDV 15.2.2017 08:39:01
quote:
Orijinalden alıntı: ALBAY





He telefonu elime almadım aferim güzel düşünmüşsün.
https://mobile.donanimhaber.com/xiaomi-mi-5s-3gb-64gb-gumus-5-gunluk-cihaz-hediyeli-satilmistir--122937735

Satarken cihazi bilen biliyor yazmissin
0
ALBAY 15.2.2017 08:00:37
quote:
Orijinalden alıntı: MDV





Telefonu nasil kotulesem diye gelip yorum yazmissin. Eminim ki, daha telefonu eline bile almamissindir

He telefonu elime almadım aferim güzel düşünmüşsün.
https://mobile.donanimhaber.com/xiaomi-mi-5s-3gb-64gb-gumus-5-gunluk-cihaz-hediyeli-satilmistir--122937735
+1
MDV 15.2.2017 04:27:01
quote:
Orijinalden alıntı: ALBAY

Bu cihaz 10 gün felan kullandım. Tecrübelerime dayanarak tavsiye edebileceğim bir cihaz olmadığını söyleyebilirim.
Hafıza kartı yok

Ois yok

Kızılötesi yok

Bataryası çok dayanmıyor

Kamerada en son sensör olmasına rağmen yazılım tarafı berbat olduğu için kamera bekleneni veremiyor.

Antutudan 130 140k almasına rağmen sd652 işlemcili mi maxdan performans olarak bir farkı yok.

Parmak izi okuyucu berbat ötesi berbat. Yüzde 50 verimle çalışıyor.

Telefonu nasil kotulesem diye gelip yorum yazmissin. Eminim ki, daha telefonu eline bile almamissindir
0
system electronıc 14.2.2017 09:26:52
quote:
Orijinalden alıntı: fx57





Merhaba,

Öncelikle yorumunuz için teşekkürler.

Açıklamalar şu şekilde;

Birincisi bu bir inceleme değil, izlenim videosu.

İkincisi yabancıların bir lafı vardır "better late than never" yani geç olması hiç olmamasından iyidir, veya geç olsun güç olmasın.

Türkiye'de bu telefonla ilgili her taraf içerik-video kaynıyor ya da bütün yayın kuruluşları inceledi de bizim mi haberimiz yok ?

Mi5'den sonra insanlar merak ettiği için (bugün hala Mi5'le ilgili çok sayıda soru alıyorum) denk gelmişken içeriğimizi ürettik. Yoksa ben de bilirim, vaktimi bu telefonla harcamamayı.

İçerik konusunda sizi aydınlatmıyor zaten o cihazı kullanıyorsanız sorun yok, ama yorumlarda da görebileceğiniz üzere çok sayıda kişi de bu telefonu kullanmak istiyor ve/veya merak ediyor.

Bir de unutmamak gerekiyor ki, Xiaomi'nin cihazları genellikle test için gelen cihazlar değil. Bir şekilde kendiniz bulmanız gerekiyor ki hal böyle olunca hazır karşıma çıkmışken oturdum uğraştım ve bir kişi bile fayda görecekse ne mutlu banadan hareketle içerik ürettim.

Yorum yaparken bunları bunları göz ardı etmemeliyiz.

Teşekkürler.



Erdi bey, sen var ya adamın dibisin. Saygılı, kültürlü, sabırlı ve kaliteli bir insansın. Başka moderatör abimize denk gelseydi arkadaş, çoktan ban yemişti :).
Seviliyorsun erdi. Saygılar.
+6
help21 13.2.2017 18:51:49
5 prime ile 5s arasında kaldım sizin görüşünüz ne beyler ?

http://www.epey.com/akilli-telefonlar/karsilastir/47558-61506/xiaomi-mi-5-64gb_xiaomi-mi-5s/
0
ender 13.2.2017 17:26:35
Kızılötesini nerden kullanıyorsunuz.. neden gerekli hangi telefonda kızılotesi var ki ?
bataryasından ben cok memnunum 2 gun rahat goturuyoe beni
parmak izi problemi ilk aldıgımda uzerınde fake bır rom vardı kotuydu.. sonra EU romuna geçtim daha hiç bir sıkıntı cıkartmadı.. ama ben aynı parmagı farklı acılardan okutmuştum. belkı bunun faydası vardır.
fotograf ıle bir ilgim yok yani cektıklerıde bana yeterlı sevıyede. iphone7 kullanırkende öyleydi aman aman bir kalitesi olacagını sanmıyorum
antutu olayı neden önemli cok anlamyorum ama gecen bende yaptım 155k civarıydı sanırım..
rehber kısmındakı sağ taraftakı harf kaydırma kısmında bende hiç sorun yok. şimdi gene denedim sıkıntısız.
ekran parlık olayı evet stabıl değil.... ilerkı surumlerde duzelır sanırım.
ama 3800tl lık bir iphone7 den benim gozumde hiç farkı yok.. kullandıgım yazılımlar vs..vs göre ve fiyatıda 1400tl sevıyelerınde bir telefon...
+2
mbs02 13.2.2017 12:09:54
Android telefonlarda Kızılötesi olması gereken bir şey şimdilik. Gerçekten işe yarıyor ve fark oluşturuyor
0
online01 12.2.2017 23:28:21
Xiaomi Mi6 Özellikleri ve Fiyatı hakkında da söylentiler gelmeye başladı. http://teknocard.com/xiaomi-mi6-ozellikleri-ve-fiyati/
0
DODANLI 12.2.2017 22:24:21
Demek ki donanımı kasmakla olmuyor. Yazılım adam gibi olmazsa donanım da bir yere kadar...
+2
ALBAY 12.2.2017 22:22:21
Bu cihaz 10 gün felan kullandım. Tecrübelerime dayanarak tavsiye edebileceğim bir cihaz olmadığını söyleyebilirim.
Hafıza kartı yok

Ois yok

Kızılötesi yok

Bataryası çok dayanmıyor

Kamerada en son sensör olmasına rağmen yazılım tarafı berbat olduğu için kamera bekleneni veremiyor.

Antutudan 130 140k almasına rağmen sd652 işlemcili mi maxdan performans olarak bir farkı yok.

Parmak izi okuyucu berbat ötesi berbat. Yüzde 50 verimle çalışıyor.
0
astralll 12.2.2017 21:24:27
Sar degeri kaç? Benim için önemli olan o.
0
madmax50 12.2.2017 20:26:13
Mi5s fiyatına göre harika bir telefon ama yazılımsal ve donanımsal birçok problem mevcut. Bu problemler fiyatı düşünüldüğünde gözardı edilebilir. Bende almadan önce bu tip yüzeysel incelemelerin çoğunu izledim ve siyah model 64'lük aldım. En son global rom 8 yüklüydü.

Telefonun malzeme kalitesi güzel, elde tutması rahat ve hoş. Eliniz küçükse ince uzun yapı nedeniyle üst kısımlara tek elle ulaşamıyorsunuz. Pil süresi çok iyi 6-7 saat ekran süresi alabiliyorsunuz. Hız olarak s7 edge ile birebir karşılaştırınca hiçbir fark yok. Tam bir oyun telefonu. Isınma sorunu yok, yükte bile ısınmıyor. S7 edge daha fazla ısınıyor.

Gelelim telefonun önemli eksilerine. Kamera sensörü çok kaliteli bildiğiniz gibi ama yazılımsa ciddi problemler var. İyi ışıkta yüksek enstantenede sorun yok çok iyi çekiyor. Işık azalınca işler karışıyor. İç mekanda oda aydınlatması altında veya akşam üzeri düşük ışıkta isoya anormal şekilde yükleniyor. Düşük ışıktan kastım akşam değil. Gsmarena karşılaştırma bölümünde sonradan farkettim bu sorun açıkca görülüyor. s6,g4,g2 gibi daha kötü sensör kullanan telefonlarla aynı şartlarda yapılan çekimlerde rakibi iso400'e karar verirken mi5s 1000 iso gibi çok yükseklere çıkıyor ve inanılmaz derecede noise ortaya çıkıyor. Bu çok iyi ışık dışında sürekli böyle. Elimdeki g2 bile iç mekanda daha iyi. Yazılımsal olarak sürekli yüksek iso belirliyor. Manuel moda alıp isoyu manuel ayarlayınca sorun kalmıyor. Yazılımsal olarak ciddi güncelleme yapılmalı. Ayrıca netlemede iyi değil.

Telefonun ahizesi güzel ama tiz ses mevcut. Yüksek ses veriyor. Gürültülü ortamda fazlasıyla iyi ses veriyor. Hoparlör sesi yüksekliği normal ama ses kalitesiz ve tiz ses veriyor. Tok bir ses yok. Ayrıca çağrılarda hoparlöre alınca sürekli bir cızırtı var.

Telefonun kilit ekranında gelen bildirimleri kaldıramıyorsunuz, rehberde sağdaki harf kaydırma bölümü çalışmıyor. Elinizi kaydırıyorsunuz akıcı bir geçiş yok. Bildirim çubuğu açıldığında spotfiy kontrolü bile bembeyaz çıkıyor ciddi görüntüleme sorunları var.

Miui 8 arayüzünde birçok amatörce bug mevcut. Kesinlikle oturmuş bir arayüz yok.

Parmak izi okuyucu tam bir fiyasko. Kafasına göre takılıyor bazen okuyor bazen ne yaparsanız yapın okumuyor. Birkaç defa tam ihtiyaç halinde açmadı sinir etti. Kesinlikle parmaklarınız ve okuyucu üzeri temiz olmalı. Nemli el, yağlı elde kesinlikle çalışmıyor.

Ekran otomatik parlaklık kontrolü stabil değil. Karanlıkta ışık yüksek düzeyde kalıyor sürekli manuel müdahale ediyorsunuz.
Kulaklık ses kalitesi de giriş seviyesi telefonlarla benzer. Kaliteli sesi tüm ayarlara rağmen alamadım.

Özetle telefonun hızı amiral gemi denilen telefonlarla aynı. İstediğiniz oyunu en yüksek kalitede oynatabilir. Malzeme kalitesi çok güzel. Bahsettiğim eksiler sizin için sorun değilse gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.
+4
serselner_ 12.2.2017 19:08:42
2-3 hafta 3/64 gb siyah olan modelini kullandım. miui 8 global rom yüklüydü, parmak izi güzel ama çok fazla okumamazlık yapıyordu beni sinir etti. birde kendi e posta uygulamasına kurduğum hotmail adresime gelen maillerde resimleri göstermiyordu ve sesi az çıkıyor bunlardan dolayı satıp galaxy s7 ye geri döndüm.cihaz güzel; metal gövde, kaliteli arka kamera, hızlı ara yüz ve en önemlisi düşük fiyat. ama benim kafama takılan sorunlardan dolayı kullanamadım
0
mstfckmk 12.2.2017 17:42:37
Teşekkürler bilgi için. Mi6 yı da bi görelim bakalım. :)
+1
axesis 12.2.2017 16:38:45
Hiç bunlarla uğraşmıyacam 5000 mha dünyanın en ince bataryalı pili 12 x ZOOM 2.3 OPTİK gece başarımı harika 32 saniyeye kadar pozlama süreleri sunan harika kamerası çift hat ve 4 gb ram 128 fb hafıza 2tb ye kadar genişleme kapasiteli ASUS ZENFONE 3 ZOOM alıp geçicem
+1
el-harezmi_0 12.2.2017 16:05:04
Emeğinize sağlık ancak xiaomi 5s daha önce amatör olarak olarak incelenip birçok video çekildi.Youtube da bakabilirsiniz.Bunlar genellikle bireysel kullanıcılar.Adam parasıyla almış inceleyip video çekmiş.Eğer diğer markaların test cihazları size geliyorsa xiaomi mi5 yada mi 5s için yada benzeri test cihazı olmayan ancak herkesin ilgilendiği cihazlar için maddi fedakarlık yapıp piyasadan alıp inceleyebilirsiniz.Zaten bu durumda yine biz buraya gelicez incelemenizi izliycez.Profesyonel anlamda ilk inceleme her zaman daha iyi olur.
+5
beyazsoy 12.2.2017 15:57:16
Mi5/s sıradan telefon olsa on ay sonrada inceleme yapın bu yılın fiyat performans kralının babası bir telefon daha çıkmadan herkes bu telefonu konuşurken mi6'nin tüm özellikleri ortaya çıkmışken sizin inceleme yapmanız büyük basariysa başarımızın devamını Dilerin
+2
Mihrali Bey 12.2.2017 15:44:29
Erdi abinin şu mhz takıntısına hayranım. Bu cihaz nasıl da 150 mhz daha yavaş olur!!!!

0
fx57 12.2.2017 15:13:19
quote:
Orijinalden alıntı: Batuist

Hazır Mi standındayken şu an popüler olan bir diğer xiaomi telefonu redmi note 4 modelini de bir deneyimleyip düşüncelerini paylaşsaydın keşke.. zira telefon sahip olduğu teknik özellikleri ile fiyat performans olarak çok iyi duruyor bir fx57 görüşü çok kişinin kafasındaki soru işaretlerine cevap olurdu..

Merhaba,

Sınırlı zaman diliminde ancak Mi Mix, Mi Note 2 ve Mi 5s'yi çekebilmdim.

Elinde olup inceleme için sağlamak isteyen olursa, seve seve incelerim.

Teşekkürler.
+3
Batuist 12.2.2017 14:32:44
Hazır Mi standındayken şu an popüler olan bir diğer xiaomi telefonu redmi note 4 modelini de bir deneyimleyip düşüncelerini paylaşsaydın keşke.. zira telefon sahip olduğu teknik özellikleri ile fiyat performans olarak çok iyi duruyor bir fx57 görüşü çok kişinin kafasındaki soru işaretlerine cevap olurdu..
+2
interwap 12.2.2017 13:36:22
Mi6 çıkmak üzere.
+1
Guest-10BD681A5 12.2.2017 13:35:32
quote:
Orijinalden alıntı: fx57





Merhaba,

Videoda da belirttiğim gibi bu konuda anteni gizlemeyi başaran firma Asus.

ZenFone 3 Deluxe metal gövdeye sahip ve herhangi bir anten çizgisi yok.

İlgili videom:
https://www.youtube.com/watch?v=Sjwfxh9sisI

Teşekkürler.

Xiaomi'nin Türkiye'de distribütörü yok şu an, ilerleyen zamanlarda böyle bir şey olabilir mi, bilginiz var mı?
+1
fuujitsu 12.2.2017 13:31:39
Telefon çok güzel olmuş ama o siyah şerit harbiden çok göze çarpıyor.

Bu arada sitede sorun mu var? 2. sayfaya geçiyorum 1. sayfadaki yorumlar çıkıyor karşıma birbirine karışıyor sayfalar.
+1
ecrasniann 12.2.2017 13:15:46
quote:
Orijinalden alıntı: DH Misafiri

bulunamıyor ki, nasıl alacağız ?

ben sahibindende buldum, sıfırları 1700tl ile 2000tl arası fiyata satılıyor.
https://www.sahibinden.com/arama?query_text=xiaomi+5s#/
0
DH Misafiri 12.2.2017 12:33:38
bulunamıyor ki, nasıl alacağız ?
0
DH Misafiri 12.2.2017 12:33:28
Neredeyse bir aydir kullaniyorum 1400 liraya hepsiburadadan aldim cihaz mukemmel kasa kalitesi olsun ekran olsun batarya olsun herseyiyle suana kadar cok memnunum ancak hepsiburada sitesinden almamanizi oneririm cihazin arkasinda durmuyorlar n11 turuncumagazayi tercih edin
0
ecrasniann 12.2.2017 11:58:26
internetten satın almak istiyorum, nerden bulabiliriz bu telefonu, link falan var mı bildiğiniz
0
TormentedSoul 12.2.2017 10:50:01
adamlar ne yapsa yaranamadı

izlenimini aktarmış

almak isteyene fikir vermiş

daha ne yapsın
+2
fx57 12.2.2017 10:12:35
quote:
Orijinalden alıntı: MrT4ngo

Şu telefonlara samsung, iphone logosou bassınlar abartmıyorum 2500 TL den peynir ekmek gibi gider. İnsanlara telefonumu 1000 TL ye aldım diyorum bana inanmıyorlar. Bu telefonu uzaktan gören birisi size fiyatını sorsa 1000 TL deseniz ha öyle mi der iplemez açıp kullanınca şok oluyor millet genelde. Çevremde baya aldırdım.

Xiaomi bu fiyat oranı ile giderse piyasayı daha çok sallayacak. Umarım bozmazlar bu fiyat politikalarını. Gerçi hoş git gide zam yiyor telefon. Uyanık kurnaz firmalarında çakallığı sayesinde

Şu an bana göre s modelinin tek sıkıntısı kırpılmış işlemci ile gelmesi, arka kapaktaki çirkin çizgiler,

Ekran çerçeve oranı dahada can sıkıcı fakat siyah renk bulunurda oda problem olmuyor. Gel gelelim siyah mi5 bulmak çölde kutup ayısı bulmaktan daha zor



Mi 5 modeli tasarımsal olarak daha güzel. 5s kırpılmış işlemciye sahip olduğu için açıkcası 5s almak yerine 5 alın paranız cebinizde kalsın. Ileride mi6 ya geçersiniz.

Birde donanımhaber ekibine burdan bir şey söylemek istiyorum. Keşke bu incelemeyi yapmasaydınız. Twitter'dan gördüm geldim şaka filan sandım. Telefon çıkalı aylar olmuş. Bu gidişle buralarda kimse bulunmaz size söyleyeyim.

Merhaba,

Öncelikle yorumunuz için teşekkürler.

Açıklamalar şu şekilde;

Birincisi bu bir inceleme değil, izlenim videosu.

İkincisi yabancıların bir lafı vardır "better late than never" yani geç olması hiç olmamasından iyidir, veya geç olsun güç olmasın.

Türkiye'de bu telefonla ilgili her taraf içerik-video kaynıyor ya da bütün yayın kuruluşları inceledi de bizim mi haberimiz yok ?

Mi5'den sonra insanlar merak ettiği için (bugün hala Mi5'le ilgili çok sayıda soru alıyorum) denk gelmişken içeriğimizi ürettik. Yoksa ben de bilirim, vaktimi bu telefonla harcamamayı.

İçerik konusunda sizi aydınlatmıyor zaten o cihazı kullanıyorsanız sorun yok, ama yorumlarda da görebileceğiniz üzere çok sayıda kişi de bu telefonu kullanmak istiyor ve/veya merak ediyor.

Bir de unutmamak gerekiyor ki, Xiaomi'nin cihazları genellikle test için gelen cihazlar değil. Bir şekilde kendiniz bulmanız gerekiyor ki hal böyle olunca hazır karşıma çıkmışken oturdum uğraştım ve bir kişi bile fayda görecekse ne mutlu banadan hareketle içerik ürettim.

Yorum yaparken bunları bunları göz ardı etmemeliyiz.

Teşekkürler.
+18
swat882 12.2.2017 10:06:28
Kızılötesi ve optik sabitlemenin gitmesi hiç iyi olmamış umarız mi6 da tekrar getirirler.
+3
fx57 12.2.2017 10:05:37
quote:
Orijinalden alıntı: beyazsoy

Bu ne hız DonanımHaber, mi 6 çıktı çıkacak )))

Merhaba,

Türkiye'de Mi5s ile ilgili herkes içerik üretti de bizim mi haberimiz yok.

Bu tür telefonlar Türkiye'de inceleme için yollanmıyor genellikle.

Biz de hazır bulmuşken izlenimlerimizi aktardık, kötü mü ettik yani ?

Mi5'le ilgili bile bugün hala o kadar soru alırken, bu telefon daha çok konuşulur, Mi6 çıktıktan sonra da [:'(]

Teşekkürker.
+6
stalker-190e 12.2.2017 10:01:48
Ben kullaniyorum bu telefondan. Hoparlor sesi az ve bass lari cok veremiyor yani az ve tiz bir sese sahip. Bundan once gm 5plus ve htc m8 kullaniyodum. Cok kotu geliyor simdi bu :)
+1
etkinus 12.2.2017 09:49:07
Asusun iddiasında Ufak bir sorun var. Metal gövde, ama tamamıyla metal değil
https://m.youtube.com/watch?v=wKd_mGlQCrg
+3
rosedaled3 12.2.2017 09:47:29
43 gündür cihazı kullanıyorum şimdi düşününce ilk defa tepe bir modeli DH den önce inceleme fırsatı bulmuşum

Ayrıca videoda belirtilmeyen 32 GB dahili hafıza ve 4 GB rami olan versiyonuda mevcut.
+2
tachyon 12.2.2017 08:10:02
Video da "Asus'un dışında anten şeridi kullanmayan metal kasalı telefon üreticisi yok" ibaresi doğru değil. Şu anda Meizu Metal kullanıyorum ve onda da anten şeridi yok.
+5
Tensi 12.2.2017 06:17:08
Hep ilginc gelmistir, telefonu kullanirken sadece ekrana bakariz. Arkadaki anten cizgisini muhtemelen kullandigim surece hic gormeyeegim, cunku telefonun arkasini seyretmek gibi ilginc hobilerim yok. Neden bu kadar abartirlar hic bilmem.
+2
MrT4ngo 12.2.2017 05:21:43
Şu telefonlara samsung, iphone logosou bassınlar abartmıyorum 2500 TL den peynir ekmek gibi gider. İnsanlara telefonumu 1000 TL ye aldım diyorum bana inanmıyorlar. Bu telefonu uzaktan gören birisi size fiyatını sorsa 1000 TL deseniz ha öyle mi der iplemez açıp kullanınca şok oluyor millet genelde. Çevremde baya aldırdım.

Xiaomi bu fiyat oranı ile giderse piyasayı daha çok sallayacak. Umarım bozmazlar bu fiyat politikalarını. Gerçi hoş git gide zam yiyor telefon. Uyanık kurnaz firmalarında çakallığı sayesinde

Şu an bana göre s modelinin tek sıkıntısı kırpılmış işlemci ile gelmesi, arka kapaktaki çirkin çizgiler,

Ekran çerçeve oranı dahada can sıkıcı fakat siyah renk bulunurda oda problem olmuyor. Gel gelelim siyah mi5 bulmak çölde kutup ayısı bulmaktan daha zor



Mi 5 modeli tasarımsal olarak daha güzel. 5s kırpılmış işlemciye sahip olduğu için açıkcası 5s almak yerine 5 alın paranız cebinizde kalsın. Ileride mi6 ya geçersiniz.

Birde donanımhaber ekibine burdan bir şey söylemek istiyorum. Keşke bu incelemeyi yapmasaydınız. Twitter'dan gördüm geldim şaka filan sandım. Telefon çıkalı aylar olmuş. Bu gidişle buralarda kimse bulunmaz size söyleyeyim.
+3
beyazsoy 12.2.2017 05:01:12
Bu ne hız DonanımHaber, mi 6 çıktı çıkacak )))
+2
erha-n 12.2.2017 03:25:30
mi6 ne zaman çıkıyor ?
0
dr20mouse 12.2.2017 01:32:44
Xiaomi candır beyler üst seviye gibi üretiyor adamlar ucuza Samsung kullandığım halde diyorum. Eğer bu çizgileri bozulmazsa bir sonraki Android telefonum Xiaomi olacak.
+5
elifednah 12.2.2017 01:24:56
4G yerine 3G kullanırsanız herhangi bir problem olmuyor. Ben mi 5 kullaniyorum Vodafone 3G ye aldım herhangi bir sorun yok
0
alperen_69 12.2.2017 01:05:55
Mi5s için hoparlör sesi düşük diyorlar kullananlar,birde fizksel değilde bu şekilde olan home tuşunu çok beğeniyorum ,özellikle iphone 7 de basma hissi verilmiş dokunmatik tuş mükemmel olmuş
0
benkimim50 12.2.2017 00:34:50
quote:
Orijinalden alıntı: fx57





Merhaba,

Videoda da belirttiğim gibi bu konuda anteni gizlemeyi başaran firma Asus.

ZenFone 3 Deluxe metal gövdeye sahip ve herhangi bir anten çizgisi yok.

İlgili videom:
https://www.youtube.com/watch?v=Sjwfxh9sisI

Teşekkürler.

Ben sadece bir örnek daha eklemek istedim :) yoksa Zenfone 3 e lafım yok bu arada o videonuzu izledim saolasınız ürettiğiniz içerikler için ;)
+1
fx57 12.2.2017 00:25:51
quote:
Orijinalden alıntı: benkimim50

oppo da da anten çizgileri yada plastik parça yok bunuda üstüne basarak vurguluyorlar onlarda değişik bir yöntem bulmuş mesela kendilerinin patentli teknolojisi olduğunu söylüyorlar metale çizikler atarak bu çekim sorununu giderdiklerini belirtiyorlar. @fx57

http://www.oppo.com/sg/smartphone-r9s

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın


Merhaba,

Videoda da belirttiğim gibi bu konuda anteni gizlemeyi başaran firma Asus.

ZenFone 3 Deluxe metal gövdeye sahip ve herhangi bir anten çizgisi yok.

İlgili videom:
https://www.youtube.com/watch?v=Sjwfxh9sisI

Teşekkürler.
+5
mstfckmk 12.2.2017 00:21:56
Almaya karar verdiğim ancak vodafone çekim sıkıntısı yüzünden vazgeçtiğim marka kendileri. :)
+1
toress86 12.2.2017 00:12:06
mi5 in tasarimi güzel
0
benkimim50 12.2.2017 00:11:38
oppo da da anten çizgileri yada plastik parça yok bunuda üstüne basarak vurguluyorlar onlarda değişik bir yöntem bulmuş mesela kendilerinin patentli teknolojisi olduğunu söylüyorlar metale çizikler atarak bu çekim sorununu giderdiklerini belirtiyorlar. @fx57

http://www.oppo.com/sg/smartphone-r9s

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
+2
pusat1249 12.2.2017 00:07:07
5s plus da incelmenizi de bekliyoruz. Umarım getirirler artık ülkemizse 5s ya da 5s plus
0
Cleric Preston 12.2.2017 00:04:35
Herşey güzel de telefon ortada yok
0
General. 11.2.2017 23:56:15
Çerçeve bandı çok göze çarpıyor ve anten çizgileri çok kötü. Fiyatına göre bunlar görmezden gelinebilir.
+1
alperen_69 11.2.2017 23:48:50
Beklediğim incelrmelerden biriydi
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
ASUS ZenBook Flip S ön inceleme
29.5.2017, 19:07 - Mesut Çevik
ASUS'un sınıfının en ince 2si1 arada dizüstüsü olarak lanse ettiği ZenBook Flip S'i sizler için inceledik.