İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (10) YORUM YAZ

tarafından 10 Temmuz 2018, Salı 09:00 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Xiaomi Mi Mix 3'ün yeni görüntüsü açılır-kapanır ön kameraya işaret ediyor
Günlük Haber Onur Seven
10 11885
Xiaomi Mi Mix 3 ile ilgili sızıntılar gelmeye devam ediyor. Cihazı çalışırken gösteren yeni bir fotoğraf akıllı telefonun açılır-kapanır selfie kamerasına sahip olabileceğini ortaya koydu.
Xiaomi Mi Mix 3 ile ilgili söylentiler hız kazanmış durumda. Neredeyse her gün cihazla ilgili en az bir sızıntı geliyor. Mi Mix 3'ün tasarım detaylarını ortaya koyan çok sayıda yeni görüntü ortaya çıkmıştı. Şimdi ise buna bir yenisi eklendi.
 
Ayrıca Bkz.Samsung bugün Hindistan'da dünyanın en büyük akıllı telefon fabrikasını açtı
Yılın ilk yarısında tanıtılan Mi Mix 2s neredeyse benzer bir tasarımla gelmişti. Qualcomm Snapdragon 845 yonga seti ile güçlendirilen cihazda çift arka kameraya yer verildiğini gördük. En son söylentilere göre, şirket şimdi Mi Mix 3'ü duyurmaya hazırlanıyor.
 

Xiaomi, Vivo'nun yolundan ilerleyebilir

Mi Mix 3'ü çalışırken gösteren yeni fotoğraf cihazın tasarımını ortaya koymuş durumda. Sızan görüntü, Mi Mix 3'ün üst ve alt çerçevelerinin oldukça ince olduğunu gösteriyor. Bu arada ‘xiaomiui’ isimli telegram grubu tarafından paylaşılan görselin henüz doğrulanmadığını belirtmek gerekir.
 
Şimdiye kadar Xiaomi ön kamera ve diğer sensörler için alt çerçeveyi kullanıyordu ama şimdi Vivo'nun açılır-kapanır kamera sistemine geçiş yapacak gibi görünüyor.  Xiaomi'nin üç yıldır açılır kamera patenti var ve muhtemelen Mi Mix 3 yeni kamera sistemine sahip ilk Xiaomi marka telefon olacak.
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 5 misafir ve 6 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 11885 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
yolyordam35 10.7.2018 09:32:11
mi mix 2s kvk garantili 3.499tlye satiliyor. xiaomi bile ulasilmaz hale geldi. allah sonumuzu hayir etsin. +33
Slaved by makarna 10.7.2018 09:35:15
Şahsen amoled tercih ederim. Siyahı tam anlamıyla siyah vermesi ve enerji verimliliği konusunda daha avantajlı. Daha canlı renkleri unutmamak gerek :) Mi5, Redmi Pro'nun ekranı sırasıyla lcd ve
...
Yorumun devamı ▼
+17
bkadem 10.7.2018 09:28:53
Amoled'in ortalama bir sene sonra sararmaya başladığını düşünürsek uzun kullanımda IPS daha mantıklı. Ben Mi8 almayıp IPS olabilir diye Mi Mix3'ü almayı hedefliyorum. +8
Xtrud 10.7.2018 13:40:48
Çerçeve fetişistliği yüzünden motorlu kamera falan saçma sapan şeylerle uğraşıyorlar ön kamera sensörünü küçültiyorlar leş gibi çekiyor... Suya dayanıklılık gidiyor, çift hooarlör koyamıyor çoğu... +6
Slaved by makarna 10.7.2018 09:02:10
İlk önce gitsin Amoled ekran koysun. Mi8 SE'ye amoled ekran koyup Mix serisine koymamak nasıl bir mantıktır? +4
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
WarSaw Çarşamba, 22:22
ben olsam o telefonu komple ekran, arama geldiğinde tepeden yukarı doğru açılan ahize kısmı ve ahizeyle beraber yanında kamera ve kameranın merceği dikey eksende 180c terse ve öne dönebilecek şekilde ön yüzü komple ekran tasarımlı arkası sade ve kamera lensinin oluşturduğu bombelik olmadan düz arka tasarım, kamera lensinide tek 1 tane ve gerçekten çok kalitelisini kullanarak gerektiğinde selfie gerektiğinde arka kamera olabilecek şekilde tek taşla multi combo kuş şeklinde alayını tokatlayan telefon tasarlardım. bunu buraya tarihe kayıt olsun diye yazıyorum bakalım kaç sene sonra bu dediğime gelecekler görmüş oluruz.
+1
WoXeD 10.7.2018 20:30:24
ekranda sararma istemiyorsanız, statik görüntülerde yüksek parlaklıktan kaçın. bir arkadaşımın note5 i nin alt kısmı komple klavye olarak kalmıştı sarı sarı :D samsungun beyaz klavyesi pişmanlıktır.
+2
dostum kertenkele 10.7.2018 19:50:50
Kamerayı ekranın altına koysalar ya kamera açıldığı zaman ekrandaki o kısım şeffaf olur. Ama henüz teknoloji o kadar ilerlemedi değilmi. Oda olur
+2
Xtrud 10.7.2018 13:40:48
Çerçeve fetişistliği yüzünden motorlu kamera falan saçma sapan şeylerle uğraşıyorlar ön kamera sensörünü küçültiyorlar leş gibi çekiyor... Suya dayanıklılık gidiyor, çift hooarlör koyamıyor çoğu...
+6
fakasupi 10.7.2018 12:34:12
Güzel telefon Allah sahibine bağışlasın
0
K_Spartakus 10.7.2018 11:59:08
KVK neyi ucuza sattı ki [:'(]
Hadi turkcell ha KVK, ikisi de kazık fiyat uzmanı.
+2
Slaved by makarna 10.7.2018 09:35:15
quote:
Orijinalden alıntı: bkadem

Amoled'in ortalama bir sene sonra sararmaya başladığını düşünürsek uzun kullanımda IPS daha mantıklı. Ben Mi8 almayıp IPS olabilir diye Mi Mix3'ü almayı hedefliyorum.

Şahsen amoled tercih ederim. Siyahı tam anlamıyla siyah vermesi ve enerji verimliliği konusunda daha avantajlı. Daha canlı renkleri unutmamak gerek :) Mi5, Redmi Pro'nun ekranı sırasıyla lcd ve led(LG üretimi? ) olmasına rağmen sararma ve burn in oluyordu. Bence ekranı lg'den almasınlar yeter
+17
yolyordam35 10.7.2018 09:32:11
mi mix 2s kvk garantili 3.499tlye satiliyor. xiaomi bile ulasilmaz hale geldi. allah sonumuzu hayir etsin.
+33
bkadem 10.7.2018 09:28:53
Amoled'in ortalama bir sene sonra sararmaya başladığını düşünürsek uzun kullanımda IPS daha mantıklı. Ben Mi8 almayıp IPS olabilir diye Mi Mix3'ü almayı hedefliyorum.
+8
Slaved by makarna 10.7.2018 09:02:10
İlk önce gitsin Amoled ekran koysun. Mi8 SE'ye amoled ekran koyup Mix serisine koymamak nasıl bir mantıktır?
+4
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj