İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (346) YORUM YAZ

tarafından 19 Nisan 2017, Çarşamba 16:25 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Xiaomi Mi6 hakkında her şey: Gönüllerin efendisi
Cep Telefonları Erdi Özüağ 346 44406 00:19:49
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Xiaomi efsanesi Mi6 modeliyle devam ediyor. Yeni nesil akıllı telefon Snapdragon 835 işlemci, 6GB RAM, çift arka kamera ve daha pek çok özelliği rakiplerin yarı fiyatına sunuyor.
 
Xiaomi efsanesi Mi6 modeliyle devam ediyor. Snapdragon 835 işlemciye, çift arka kameraya, 6GB RAM ve en az 64GB depolama ile birlikte Quick Charge 4.0 gibi teknolojilere sahip olan bu canavarın satış fiyatı ise Samsung Galaxy S8 ailesinin sadece yarısı kadar. Tüm detaylar ve dahası videomuzda.
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 44406 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri Dün (12:02)
yaklaşık 5 aydır mi5 kullanıyorum ve tüm samimiyetimleinanılmaz memnunum her hafa telefonuma güncelleme geliyor şu ana kadar cihazın bir kere kastığını görmedim parmak izi okuyucunun bir kere okumadığına şahit olmadım mi6 gelsin mi5 eşime verip kendim mi6 ya geçicem inş
0
serdarrrrr 18.5.2017 11:50:13
bencede haziranda satışa sunarlar. o kadar sürmez umarım.
batarya hakkında bilgim yok.
0
Adoring 18.5.2017 11:22:22
quote:
Orijinalden alıntı: serdarrrrr





bana da acil tel lazım galaxy ace kullanıyorum fakat bekliyorum mi6nın trye gelmesini. 100-200 için değmez demişsin ama trye firmalar (n11 hb gg vb) getirince hem fiyat düşecek hem de trye getiren firmalar garantili olarak satacak yani beklemekte fayda var bence.

Temmuz gibi getirirler ithalat bataryasi konusunda bilginiz var mi
0
serdarrrrr 18.5.2017 09:18:40
quote:
Orijinalden alıntı: pacasi_camurlu

Telefon almam lazım ayrıca 100-200 lira için o kadar beklemeye degmez bence. Bu fiyata alınabilecek başka bi telefon var mı şimdilik

bana da acil tel lazım galaxy ace kullanıyorum fakat bekliyorum mi6nın trye gelmesini. 100-200 için değmez demişsin ama trye firmalar (n11 hb gg vb) getirince hem fiyat düşecek hem de trye getiren firmalar garantili olarak satacak yani beklemekte fayda var bence.
0
pacasi_camurlu 18.5.2017 08:38:18
Telefon almam lazım ayrıca 100-200 lira için o kadar beklemeye degmez bence. Bu fiyata alınabilecek başka bi telefon var mı şimdilik
0
pusat1249 18.5.2017 08:35:21
Aceleniz yoksa bekleyin bence 2 aya kadar piyasaya çıksa firmalar getirse rekabet olacak kim daha düşük fiyat verirse çoğu müşteriler oradan alacak. Çıkıncada tahmini olarak 1700-1800 civarında olur diye düşünüyorum zamanla 1500 kadar düşecektir[:'(]
0
pacasi_camurlu 18.5.2017 00:09:55
Mi 6 6/64 2050 lira istiyor elden teslim. Ne dersiniz
0
unflattering 17.5.2017 20:57:45
Kusuru olmayan telefon var mı?
+1
asil1425 17.5.2017 18:49:06
Hocam eğerki maddiyat önemli değilse kesinlikle huawei p10 Plus alın derim çok daha kaliteli ve stabil ben hali hazırda p9 kullanıyorum arayüzü mükemmel 10 aydır kullanıyorum bir kere bile tık demedi ki p10 Plus çok daha üstün bir cihaz
0
cinaski12 17.5.2017 15:46:19
quote:
Orijinalden alıntı: madmax50

Mi5s modelinden bahsediyorum.


Görmek lazım görmeden bence yorum yapmak hatalı değerlendirmeler içerebilir.

Ben de p10 plus ile mi6 arasında bir seçim yapacağım
0
madmax50 17.5.2017 15:19:15
Mi5s modelinden bahsediyorum.
0
cinaski12 17.5.2017 14:49:03
quote:
Orijinalden alıntı: madmax50

Mi serisi kağıt üzerinde harika duruyor ama kullanmaya başlayınca iphone samsung htc amiral gemileri neden 2 Kat daha pahalı anlıyorsunuz.
Mi6 nasıldır bilmem ama tahmin edebiliyorum. Efsane diye nitelendirilen mi5s ile birkaç günlük macera sonrası hemen sattım.
Ahize, hoparlör, kamera, parmak izi okuyucu, gps, pil gibi bir telefonu telefon yapan bileşenlerde ciddi sıkıntılar mevcuttu.
Mi5s fiyatına göre harika bir telefon ama yazılımsal ve donanımsal birçok problem mevcut. Bu problemler fiyatı düşünüldüğünde gözardı edilebilir. Bende almadan önce bu tip yüzeysel incelemelerin çoğunu izledim ve siyah model 64'lük aldım. En son global rom 8 yüklüydü.
Telefonun malzeme kalitesi güzel, elde tutması rahat ve hoş. Eliniz küçükse ince uzun yapı nedeniyle üst kısımlara tek elle ulaşamıyorsunuz. Pil süresi çok iyi 6-7 saat ekran süresi alabiliyorsunuz. Hız olarak s7 edge ile birebir karşılaştırınca hiçbir fark yok. Tam bir oyun telefonu. Isınma sorunu yok, yükte bile ısınmıyor. S7 edge daha fazla ısınıyor.
Gelelim telefonun önemli eksilerine. Kamera sensörü çok kaliteli bildiğiniz gibi ama yazılımsa ciddi problemler var. İyi ışıkta yüksek enstantenede sorun yok çok iyi çekiyor. Işık azalınca işler karışıyor. İç mekanda oda aydınlatması altında veya akşam üzeri düşük ışıkta isoya anormal şekilde yükleniyor. Düşük ışıktan kastım akşam değil. Gsmarena karşılaştırma bölümünde sonradan farkettim bu sorun açıkca görülüyor. s6,g4,g2 gibi daha kötü sensör kullanan telefonlarla aynı şartlarda yapılan çekimlerde rakibi iso400'e karar verirken mi5s 1000 iso gibi çok yükseklere çıkıyor ve inanılmaz derecede noise ortaya çıkıyor. Bu çok iyi ışık dışında sürekli böyle. Elimdeki g2 bile iç mekanda daha iyi. Yazılımsal olarak sürekli yüksek iso belirliyor. Manuel moda alıp isoyu manuel ayarlayınca sorun kalmıyor. Yazılımsal olarak ciddi güncelleme yapılmalı. Ayrıca netlemede iyi değil.
Telefonun ahizesi güzel ama tiz ses mevcut. Yüksek ses veriyor. Gürültülü ortamda fazlasıyla iyi ses veriyor. Hoparlör sesi yüksekliği normal ama ses kalitesiz ve tiz ses veriyor. Tok bir ses yok. Ayrıca çağrılarda hoparlöre alınca sürekli bir cızırtı var.
Telefonun kilit ekranında gelen bildirimleri kaldıramıyorsunuz, rehberde sağdaki harf kaydırma bölümü çalışmıyor. Elinizi kaydırıyorsunuz akıcı bir geçiş yok. Bildirim çubuğu açıldığında spotfiy kontrolü bile bembeyaz çıkıyor ciddi görüntüleme sorunları var.
Miui 8 arayüzünde birçok amatörce bug mevcut. Kesinlikle oturmuş bir arayüz yok.
Parmak izi okuyucu tam bir fiyasko. Kafasına göre takılıyor bazen okuyor bazen ne yaparsanız yapın okumuyor. Birkaç defa tam ihtiyaç halinde açmadı sinir etti. Kesinlikle parmaklarınız ve okuyucu üzeri temiz olmalı. Nemli el, yağlı elde kesinlikle çalışmıyor.
Ekran otomatik parlaklık kontrolü stabil değil. Karanlıkta ışık yüksek düzeyde kalıyor sürekli manuel müdahale ediyorsunuz.

Kulaklık ses kalitesi de giriş seviyesi telefonlarla benzer. Kaliteli sesi tüm ayarlara rağmen alamadım.
Özetle telefonun hızı amiral gemi denilen telefonlarla aynı. İstediğiniz oyunu en yüksek kalitede oynatabilir. Malzeme kalitesi çok güzel. Bahsettiğim eksiler sizin için sorun değilse gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.

Mustafa sen mi6 dan mı bahsediyorsun mi5s den mi anlamadım
0
madmax50 17.5.2017 14:25:57
Mi serisi kağıt üzerinde harika duruyor ama kullanmaya başlayınca iphone samsung htc amiral gemileri neden 2 Kat daha pahalı anlıyorsunuz.
Mi6 nasıldır bilmem ama tahmin edebiliyorum. Efsane diye nitelendirilen mi5s ile birkaç günlük macera sonrası hemen sattım.
Ahize, hoparlör, kamera, parmak izi okuyucu, gps, pil gibi bir telefonu telefon yapan bileşenlerde ciddi sıkıntılar mevcuttu.
Mi5s fiyatına göre harika bir telefon ama yazılımsal ve donanımsal birçok problem mevcut. Bu problemler fiyatı düşünüldüğünde gözardı edilebilir. Bende almadan önce bu tip yüzeysel incelemelerin çoğunu izledim ve siyah model 64'lük aldım. En son global rom 8 yüklüydü.
Telefonun malzeme kalitesi güzel, elde tutması rahat ve hoş. Eliniz küçükse ince uzun yapı nedeniyle üst kısımlara tek elle ulaşamıyorsunuz. Pil süresi çok iyi 6-7 saat ekran süresi alabiliyorsunuz. Hız olarak s7 edge ile birebir karşılaştırınca hiçbir fark yok. Tam bir oyun telefonu. Isınma sorunu yok, yükte bile ısınmıyor. S7 edge daha fazla ısınıyor.
Gelelim telefonun önemli eksilerine. Kamera sensörü çok kaliteli bildiğiniz gibi ama yazılımsa ciddi problemler var. İyi ışıkta yüksek enstantenede sorun yok çok iyi çekiyor. Işık azalınca işler karışıyor. İç mekanda oda aydınlatması altında veya akşam üzeri düşük ışıkta isoya anormal şekilde yükleniyor. Düşük ışıktan kastım akşam değil. Gsmarena karşılaştırma bölümünde sonradan farkettim bu sorun açıkca görülüyor. s6,g4,g2 gibi daha kötü sensör kullanan telefonlarla aynı şartlarda yapılan çekimlerde rakibi iso400'e karar verirken mi5s 1000 iso gibi çok yükseklere çıkıyor ve inanılmaz derecede noise ortaya çıkıyor. Bu çok iyi ışık dışında sürekli böyle. Elimdeki g2 bile iç mekanda daha iyi. Yazılımsal olarak sürekli yüksek iso belirliyor. Manuel moda alıp isoyu manuel ayarlayınca sorun kalmıyor. Yazılımsal olarak ciddi güncelleme yapılmalı. Ayrıca netlemede iyi değil.
Telefonun ahizesi güzel ama tiz ses mevcut. Yüksek ses veriyor. Gürültülü ortamda fazlasıyla iyi ses veriyor. Hoparlör sesi yüksekliği normal ama ses kalitesiz ve tiz ses veriyor. Tok bir ses yok. Ayrıca çağrılarda hoparlöre alınca sürekli bir cızırtı var.
Telefonun kilit ekranında gelen bildirimleri kaldıramıyorsunuz, rehberde sağdaki harf kaydırma bölümü çalışmıyor. Elinizi kaydırıyorsunuz akıcı bir geçiş yok. Bildirim çubuğu açıldığında spotfiy kontrolü bile bembeyaz çıkıyor ciddi görüntüleme sorunları var.
Miui 8 arayüzünde birçok amatörce bug mevcut. Kesinlikle oturmuş bir arayüz yok.
Parmak izi okuyucu tam bir fiyasko. Kafasına göre takılıyor bazen okuyor bazen ne yaparsanız yapın okumuyor. Birkaç defa tam ihtiyaç halinde açmadı sinir etti. Kesinlikle parmaklarınız ve okuyucu üzeri temiz olmalı. Nemli el, yağlı elde kesinlikle çalışmıyor.
Ekran otomatik parlaklık kontrolü stabil değil. Karanlıkta ışık yüksek düzeyde kalıyor sürekli manuel müdahale ediyorsunuz.

Kulaklık ses kalitesi de giriş seviyesi telefonlarla benzer. Kaliteli sesi tüm ayarlara rağmen alamadım.
Özetle telefonun hızı amiral gemi denilen telefonlarla aynı. İstediğiniz oyunu en yüksek kalitede oynatabilir. Malzeme kalitesi çok güzel. Bahsettiğim eksiler sizin için sorun değilse gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.
+1
dortluk 16.5.2017 17:30:55
http://easymac.com.ua/catalog/xiaomi_mi6/xiaomi_mi6_664gb_black

Ukrayna 1900tl +150 pasaport
0
buraoca2 16.5.2017 15:09:34
quote:
Orijinalden alıntı: sükût

Bulunduğum ilde delta garantili mi6 128gb var. 1950 TL fiyat vermiş. Ve sahibindende kurumsal üye bu adam.

Hocam Delta garantili ürünler gelse N11, Gittigidiyor, Hepsiburada gibi sitelerde veya Mi5s'deki gibi Migros gibi mağazalarda görürüz. Şuan için ben internet sitelerinde veya Migros gibi mağazalarda görene kadar inanmam telefonların paralel ithalat garantili geldiklerine, özellikle de Delta Garantiye [:'(]
+1
Skald 16.5.2017 15:07:53
güvenme dolandırıcı
çok var sahibinden.com da böyle
0
Kirchhoff 16.5.2017 13:47:02
Diğer telefonların kameralarına göre berbat zaten, ortamlık bir şey yok. Çamur gibi çıkmış fotoğraflar.
0
sükût 16.5.2017 13:28:37
quote:
Orijinalden alıntı: coolcool



Siz nereye isterseniz ekleyin fotolari. Yarın gündüz çekip atarım birkaç foto
Mi mix'in kamerasından bence kat ve kat daha güzel bir kamerası var. Ben kamerasını beğendim. Dediğim gibi inanılmaz akıcı bir telefon ve sizi yarı yolda bırakacak bir telefon değil. iPhone 7 de kullandım ama bu mi 6 gerçekten etkileyici. Velhasıl kelam sırf merak uğruna aldığım mi 6 cebimde öylesine duruyor çünkü mi mix ekranı insanı kendine bağımlı yapıyor
Vazgecemiyorum su an. Mi 6 silver edition geldiğinde onu alıp onunla devam ederim diye tahmin ediyorum
Başka sorularınız olursa sorun

telefonla neler yapıyorsunuz merak ettim.
0
sükût 16.5.2017 13:14:45
https://alyazeytincilik.sahibinden.com/

zeytin ilanları falanda vardı hepsi silinmiş görünüyor. yeriniz varsa gelip görebilir miyim soruma cevap vermedi.
0
Skald 16.5.2017 12:28:21
sahibinden.com daki kurumsal üyelere güvenme alt üyelik alıyorlar asıl üyeden,oradaki mi6 ların en az 3 tanesi sahte satıcı yani dolandırıcı
0
serdarrrrr 16.5.2017 12:01:57
quote:
Orijinalden alıntı: sükût

Bulunduğum ilde delta garantili mi6 128gb var. 1950 TL fiyat vermiş. Ve sahibindende kurumsal üye bu adam.

pasaport kaydı da dahil mi kardeş yani al kullan gibi mi?
0
sükût 16.5.2017 11:57:57
Bulunduğum ilde delta garantili mi6 128gb var. 1950 TL fiyat vermiş. Ve sahibindende kurumsal üye bu adam.
0
tgezer 16.5.2017 10:06:11
quote:
Orijinalden alıntı: Kirchhoff





Neresi harika hocam yapmayın. Resimler resmen çöp. Amiral gemisi telefonun bu kadar kötü çekmemesi lazım. En basitinden Samsung A serisi telefonlar daha iyi çeker bundan. Ya kamera cidden leş ya da otomatik modda çekildiyse, bu mod leş. Anca bu kadar dandik olabilirdi fotoğraflar.

Yahu tabii ki berbat ama o telefondan değil ortamdan ve ışıktan kaynaklı .
0
beatles33 16.5.2017 08:39:50
quote:
Orijinalden alıntı: tgezer

Resimler harika

Motorola G4 Plus daha güzel fotolar çeker [:'(]
0
Kirchhoff 15.5.2017 18:56:11
quote:
Orijinalden alıntı: tgezer

Resimler harika

Neresi harika hocam yapmayın. Resimler resmen çöp. Amiral gemisi telefonun bu kadar kötü çekmemesi lazım. En basitinden Samsung A serisi telefonlar daha iyi çeker bundan. Ya kamera cidden leş ya da otomatik modda çekildiyse, bu mod leş. Anca bu kadar dandik olabilirdi fotoğraflar.
+1
buraoca2 14.5.2017 14:39:32
Peki hocam çok teşekkür ederim ilginiz ve alakanız için

Telefonun forumdaki ana konusuna atacağım hocam fotoğrafları sizin nickinizi belirterek.

Ana Konu Linki: https://forum.donanimhaber.com/xioami-mi6-ana-konu-ve-kullanici-kulubu--124567163-18

Hocam Tekrar ekran görüntüsü de paylaşmışsınız çok sağolun. Eğer zahmet olmaz ise, Telefonun Tam şarjda kullanmaya başlamışken, telefonun şarjı yaklaşık Yüzde 5-10 yada Yüzde 15 kaldığında; İlk resimde attığınız Pil kullanımı menüsündeki Ekran kısmına girip, orada alınan süreyi paylaşmanız mümkün olur mu? Tam şarj ile sizin kullanımınıza bağlı olarak telefonun ne kadar ekran süresi verdiğini öğrenmiş oluruz.

İlginiz için tekrar teşekkür ederim hocam
0
coolcool 13.5.2017 23:39:41
quote:
Orijinalden alıntı: buraoca2

Hocam telefonunyz hayirli ugurlu olsun. Haklisiniz Mi Mix den sonra ekran kasa orani ve ekran buyuklugu tatmin etmeyecektir sizi. Ana kameranin dusuk isik cekimlerinin iyi olmadigi soyleniyordu fakat sizin eklediginiz fotograflar gayet iyi duruyor. Acikcasi hocam gayet begendim.
Hocam birde rica etsem gunluk kullanimda ne kadar ekran suresi aliyorsunuz soyleyebilir misiniz? Legend. Hocam 2 saat 14 dk. Civarinda ekran suresi almis daha %14 sarj varken fakat bu sure bana az geldi, bir gunu kurtarmaya yetmez gibi geliyor. Bu arada izniniz olur ise cektiginiz bu fotograflari Mi6 nin ana konusuna eklemek isterim sizin nickinizi de belirtip. Hatta hocam siz eklerseniz ve ana konuda da telefonla ilgili tecrubelerinizi paylasirsaniz cok memnun oluruz

Siz nereye isterseniz ekleyin fotolari. Yarın gündüz çekip atarım birkaç foto

Mi mix'in kamerasından bence kat ve kat daha güzel bir kamerası var. Ben kamerasını beğendim. Dediğim gibi inanılmaz akıcı bir telefon ve sizi yarı yolda bırakacak bir telefon değil. iPhone 7 de kullandım ama bu mi 6 gerçekten etkileyici. Velhasıl kelam sırf merak uğruna aldığım mi 6 cebimde öylesine duruyor çünkü mi mix ekranı insanı kendine bağımlı yapıyor

Vazgecemiyorum su an. Mi 6 silver edition geldiğinde onu alıp onunla devam ederim diye tahmin ediyorum

Başka sorularınız olursa sorun

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın


Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın


Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
0
tarun 13.5.2017 20:36:34
düşük ışıkta resimler beklediğimden kötü çıktı

samsung yada asusun orta seviye tlf pek farkı yok
sanki mi5s bundan daha iyidi
+1
buraoca2 13.5.2017 19:41:14
Hocam telefonunyz hayirli ugurlu olsun. Haklisiniz Mi Mix den sonra ekran kasa orani ve ekran buyuklugu tatmin etmeyecektir sizi. Ana kameranin dusuk isik cekimlerinin iyi olmadigi soyleniyordu fakat sizin eklediginiz fotograflar gayet iyi duruyor. Acikcasi hocam gayet begendim.
Hocam birde rica etsem gunluk kullanimda ne kadar ekran suresi aliyorsunuz soyleyebilir misiniz? Legend. Hocam 2 saat 14 dk. Civarinda ekran suresi almis daha %14 sarj varken fakat bu sure bana az geldi, bir gunu kurtarmaya yetmez gibi geliyor. Bu arada izniniz olur ise cektiginiz bu fotograflari Mi6 nin ana konusuna eklemek isterim sizin nickinizi de belirtip. Hatta hocam siz eklerseniz ve ana konuda da telefonla ilgili tecrubelerinizi paylasirsaniz cok memnun oluruz
0
coolcool 13.5.2017 01:03:54
quote:
Orijinalden alıntı: tgezer

Resimler harika

Benim için kamera önemli değil. Ben hızına ve alışkanlığina bakarım. Mi mix bence kocaman ekranı ile bütün telefonlardan birkac adım önde. Büyük ekran istemiyorsanız mi 6 derim. Ben mi mix kullanmaya alıştığım için mi 6 oyuncak gibi kaldı elimde. Su bir gerçek ki; bu markanın bu modelleri rakipsiz
0
tgezer 13.5.2017 00:38:39
Resimler harika
0
coolcool 12.5.2017 23:34:04
quote:
Orijinalden alıntı: alperen_69

Kamera için ne dersin video ve foto lar nasıl

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın


Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın


Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın


Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
0
alperen_69 12.5.2017 23:13:50
Kamera için ne dersin video ve foto lar nasıl
0
coolcool 12.5.2017 23:03:57
Bugün itibarıyla aldım cihazı. Akıcılık hissini fazlasıyla veriyor telefon. Aynı zamanda mı mix kullandigim için ekran bana küçük geldi ama çok şık ve ele müthiş oturan bir telefon
0
ALBAY 9.5.2017 16:08:09
Hangi yüzde 90 memnun? Konularına girin bakın ben ne diyorsam aynı sıkıntılar yaşanıyor. Herkes batarya, kamera ve parmak izi okuyucudan şikayetçi.
0
ezios 9.5.2017 15:40:15
quote:
Orijinalden alıntı: ALBAY

Mi5s kullanmış birisi olarak anlatayım. Mi5 kullanmadım ama kasa kalitesinden dolayı gözümde 5 para etmez. Sırf o yüzden gidip metal kasa mi5s aldım. Ama almaz olaydım. Cihazı 10 gün içinde elimden çıkartmak zorunda kaldım. Batarya ömrü tam leş. 4 saat ekran süresini alırsanız çok şanslısınız demektir. Navigasyon felan açıp uzun yola çıkmak hak getire. Normal kullanımda dahi akşamı zor ediyorsunuz. "Ben 10 saat alıyorum yok 7 saat alıyorum." safsatalarına sakın inanmayın. Oynanmış romlarla dahi maksimum 5-6 saat arası ekran süresi alınıyor. İkinci ve en önemli husus ultrasonik parmak izi okuyucu safsatası. Yüzde 50 verimle çalışan bir okuyucu bu. Adamı kanser etmek için icat edilmiş sanırım. Mimax ve rn3pro kullanmış biri olarak söyleyim. Bu cihazların okuyucuları %99 doğruluk payı ile çalışıyordu. Gelelim kameraya. Kamera tam bir leş üstelik en iyi sensör bulunmasına rağmen. Yazılımı kısmı berbat ötesi berbat tarif dahi edemem. Hele ois olmaması tam kepazelik. Eis bir işe yaramıyor. Benim bu cihazı alma sebebim sadece kamerasıydı. Cihazın hissiyatı ve ele oturması çok iyi ama dediğim gibi bu 3 özelliğin kötü olması insanı cihazdan direkt olarak soğutuyor. Bu arada hatırlatayım. Aynı parmak izi okuyucu mi6da da var.

hocam size sıkıntılı bir cihaz mı denk geldi acaba %90 memnun çünkü
0
serssseri 9.5.2017 14:21:39
sanırım bu ve diğer 2 konuda mi6 için parmak izi okuma sensörü hızı, ekran süresi ve kamerası hakkında videolar yayınlandı hepside gayet başarılıydı mi6 2000 tl ye gelirse bende alanlardan olurum
0
ALBAY 9.5.2017 13:55:12
Mi5s kullanmış birisi olarak anlatayım. Mi5 kullanmadım ama kasa kalitesinden dolayı gözümde 5 para etmez. Sırf o yüzden gidip metal kasa mi5s aldım. Ama almaz olaydım. Cihazı 10 gün içinde elimden çıkartmak zorunda kaldım. Batarya ömrü tam leş. 4 saat ekran süresini alırsanız çok şanslısınız demektir. Navigasyon felan açıp uzun yola çıkmak hak getire. Normal kullanımda dahi akşamı zor ediyorsunuz. "Ben 10 saat alıyorum yok 7 saat alıyorum." safsatalarına sakın inanmayın. Oynanmış romlarla dahi maksimum 5-6 saat arası ekran süresi alınıyor. İkinci ve en önemli husus ultrasonik parmak izi okuyucu safsatası. Yüzde 50 verimle çalışan bir okuyucu bu. Adamı kanser etmek için icat edilmiş sanırım. Mimax ve rn3pro kullanmış biri olarak söyleyim. Bu cihazların okuyucuları %99 doğruluk payı ile çalışıyordu. Gelelim kameraya. Kamera tam bir leş üstelik en iyi sensör bulunmasına rağmen. Yazılımı kısmı berbat ötesi berbat tarif dahi edemem. Hele ois olmaması tam kepazelik. Eis bir işe yaramıyor. Benim bu cihazı alma sebebim sadece kamerasıydı. Cihazın hissiyatı ve ele oturması çok iyi ama dediğim gibi bu 3 özelliğin kötü olması insanı cihazdan direkt olarak soğutuyor. Bu arada hatırlatayım. Aynı parmak izi okuyucu mi6da da var.
+1
pusat1249 9.5.2017 12:34:32
Ne gibi sıkıntılı peynir ekmek gibi kapıyor millet. Siz ne diyorsunuz? Mi 6 2000tl gelsin bizimkiler yine alır
0
s0ft 9.5.2017 12:29:36
Ne açıdan sıkıntılı?
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
2si1: DJI Spark, Far Cry 5 ve AMD Ryzen'dan haberler ve dahası...
27.5.2017, 12:14 - Erdi Özüağ
2si1'in yeni bölümü dopdolu. Erdi ve Gökhan'ın sunduğu programın bu haftaki bölümünde DJI Spark, Fary Cry 5, Dirt 4, Bitcoin gelişmeleri, işlemci ve ekran kartı haberleri ve daha neler var neler... İyi seyirler