İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (31) YORUM YAZ

tarafından 8 Haziran 2018, Cuma 17:06 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Xiaomi Mi8 almak için Tayvan'da Mi mağazasına gittim l VLOG
Cep Telefonları Erdi Özüağ 31 13096 00:08:45
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Son günlerde sizlerden en fazla talep aldığım konulardan biri de Xiaomi Mi8 incelemesi. Computex 2018 Fuarı için geldiğim Tayvan'da, Xiaomi Mi8 satın almak için düştüm yollara, başladım aramaya.
 
 
Computex 2018 Fuarı için geldiğim Tayvan'da, Xiaomi Mi8 satın almak için yollara düştüm ve resmi mağazasına gittim. Üstelik bununla da yetinmedim ve Taipei şehrinin Doğubank'ı olarak anılan bölgeyi de ziyaret ettim. Gördüklerim ve yaşadıklarımı bu vLOG'da anlattım, umarım izlerken keyif alırsınız.
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 1 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 13096 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Moving On 10.6.2018 12:56:01
Aynen kendi sitesinde yazıyor nerelerde satışı olup olmadığı, mutlaka kontrol etmek gerek.
0
mustafasc 10.6.2018 11:40:10
Kirli sakal yakışmış gerçekten azıcık şöyle bakımlı dolaşın hocam ya at hırsızı gibi geziyonuz :)
+1
sericik 10.6.2018 09:20:36
Erdi Beyin takılmadan akıcı konuşmasını seviyorum
donanımlı bilgili olmasıda tartışılamaz
fakat videoyu sevmedim çok yalapşap olmuş
oradaki böyle bir teknoloji pazarını bu kadar üstünkörü geçmek çok yazık
tek cihaza odaklanmak yerine oradaki mağazaları ürün çeşitlerini fiyat karşılaştırmalarını
birde videoda dükkanları dolduran insanların en çok neyi incelediklerini ve aldıklarını çok merak ettik
0
m.can123 9.6.2018 07:10:36
Hayrina bi gimbal alsaydin :)
+1
DarthLuca 9.6.2018 03:06:00
Keşke bu videoyu çekip yayınlamadan biraz araştırma yapsaydınız http://www.mi.com/tw/index.html sitesinden de anlaşılacağı üzere Taiwan da henüz satışı olmayan olmayan bir ürünü mağazasından almanızın mümkün olmayacağını bilirdiniz. Aynı performansı yeni iphone tanıtılınca istanbuldaki apple store lardan birine gidip telefonu alamayarak tekrarlamanızı bekliyoruz...
+8
buraoca2 9.6.2018 02:29:03
Arkadaş İroni yapmış.
0
buraoca2 9.6.2018 02:28:37
Zanaat ve Ticaret ayrı şeyler ne yazıkki.
İşe zanaat gözüyle bakarsaniz bu denli para kazanamazsiniz ülkemizde, ticaret gözüyle bakarsaniz da bu denli istekli ve verimli çalışamazsiniz.
0
buraoca2 9.6.2018 02:26:17
Erdi Bey siz tabiri caiz ise yerine gidip bulamıyorsunuz Cihazi, Hakkı bey bir şekilde temin etmiş. Acaba bu durum neden kaynaklidir?
Bu arada yine Video serilerinize devam ettiğiniz için teşekkür ederiz, bilgilenmemiz ve yer tanitimlariniz haricinde o kadar doğalsiniz ki.
Gerçekten hem her Videonuz Bilgi deposu, hemde ne çekseniz izlenir yani
+2
ertugrul_121 9.6.2018 01:25:10
erdi bey kuaför olarak soylüyorum tıraş olmuş kısa tıraş yakışmış.. birde telefon ve ekran kartı fiyatları nekadar fiyat vıdeosu cekersenız olur
0
Angel of the Lord 9.6.2018 01:24:19
Webtekno da bulmuş. Videoda 3200'den başlayacak diyor fiyatlar. Geçmiş olsun.
+1
mcrew 8.6.2018 23:26:34
Gittiğiniz yer burası mı?
Mi Taipei

10491, Tayvan, Taipei City, Zhongshan District, Songjiang Road, 273號

+886 2 2192 1023
https://goo.gl/maps/AwBdHgc1iip
0
ttttssss 8.6.2018 23:04:50
Reklam bu işler. zaomi ne zaman Samsung Apple gibi dünya çapında ağ kurar satış yaparsa fiyatları onlarla aynı olur. yaşarsak göreceğiz okadar iddialıyım.
+1
jaroo1 8.6.2018 22:57:36
sen orda bulamıyorsun, shift delete kutu açılımı yapmış..sevimsiz hakkı nerden bulduysa
+3
SkyTech74 8.6.2018 22:06:46
"Bakalım Erdi Mi 8 alabilecek miydi? Yağmur, Erdi'nin Mi 8 almasına engel olabilecek miydi? To be continued.." Gibi olmuş bu
Erdi Bey, gerçekten videolarınızı izlemeyi seviyoruz. Umarız Mi 8 bulursunuz. Fiyat olarak ne kadar olacaktır? Tahmininiz bulunuyor mu?

Teşekkürler.
+1
sars 8.6.2018 21:58:29
telefondan anlamıyorsun bari yorum yapma
0
KalemKolik 8.6.2018 21:54:19
Adı xiaomi dünya devi olacak. Ulan millet parası ile telefon alamıyor. Telefon dünyasında telefonlar birkaç ay içerisinde eskirken xiaomi telefonları tanıtılan fiyatlara yakın alabilmek için 6 ay bekliyorsun.

Bu kafayla anca şukadar saniyede rekor satış yaptık websitemizden dersiniz. Sonra genel telefon satışları açıklanır oda ne samsung ve apple :)

Ulan adam mağazaya gidiyor. Tanıtım amaçlı bile yok. Ne yaptınız sadece kendinizemi ürettiniz xiaomi.
+1
WarSaw 8.6.2018 21:51:29
6:26 da,
erkekler: eteği nekadar dardır kimbilir :)
kızlar: o renkler ne öyle hiç olmamış zebra gibi :)
+1
sendemail 8.6.2018 21:33:12
Erdi ,taze fasulye videosu çekse izlenir ,zira haberdar etmek istediği faydalı birşey mutlaka vardır.Böyle süper adamdır kendileri.
0
Dexter Morgan 8.6.2018 21:05:42
Video clickbait olmuş erdi abi :D
+2
mladenbmv 8.6.2018 20:54:35
telefonu göremesekte sayende bizde gezmiş olduk teşekkür ederiz.
+1
T Square 8.6.2018 20:05:56
quote:
Orijinalden alıntı: Slaved by makarna

yaw bise xiyomi valan gösdermein, bise aplle gösderin. Xiyomi telefom bile deyil

Bu nasıl Türkçe hacı?
+14
Bukalemun 8.6.2018 19:39:22
quote:
Orijinalden alıntı: r4deon

İşini bu kadar severek yapan insanlar keske her sektörde olsa

Parası yok ama
+1
ttttssss 8.6.2018 19:11:58
Bulunamayan telefon ama milletin ağzından düşmüyor.
0
emre1393 8.6.2018 19:08:10
mi8 yerine mi mix 2s alınır
+2
gurkanse 8.6.2018 18:43:13
valla one plus 5t aldıktan sonra mi hiç ilgimi çekmemeye başladı
0
TIME 8.6.2018 18:04:08
Erdi reis telefonu bulcam diye issiz yerlere girme canini yedigim
+5
r4deon 8.6.2018 17:43:48
İşini bu kadar severek yapan insanlar keske her sektörde olsa
+16
mmusty355 8.6.2018 17:41:40
Tayvan mi çin mi?
+1
Slaved by makarna 8.6.2018 17:32:41
yaw bise xiyomi valan gösdermein, bise aplle gösderin. Xiyomi telefom bile deyil
+2
tennozer 8.6.2018 17:15:58
ben sizin video servisinizin TAA ( teknolojiden anlamayan adam)
0
eticin16 8.6.2018 17:15:12
erdi bey bizede al bi mi8
+1
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
2si1: SSD fiyatları düşüyor!
18.6.2018, 21:28 - Mesut Çevik