İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık BETA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Beta Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (113) YORUM YAZ

tarafından 8 Ekim 2018, Pazartesi 19:00 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Xiaomi Türkiye, n11'de online satışa başladı
Günlük Haber Yusuf Akbaş
113 36940
İstanbul'daki Mi Store mağazasından fiziksel satışa başlayan Xiaomi şimdide internet üzerinden satışa başladı. Telefonlar ve diğer Xiaomi ürünleri n11'de resmi olarak satılıyor.

Ülkemizdeki ilk fiziksel Mi Store mağazasını Eylül ayında açan Xiaomi, tüm Türkiye’ye satış yapmak hedefiyle online satışlara başladı.
 

Evofone distribütörlüğünde açılan Mi Store mağazasındaki ürünler, şimdi de n11.com’da online olarak satılıyor. Telefon, kulaklık, bilgisayar, router, çanta ve daha pek çok ürünü online olarak satın alabilmek mümkün.

Mi Store N11 mağaza linki: https://www.n11.com/magaza/mistore 
 

MiStore isimli sanal mağazada satılan ürünlerin bazıları fiziksel mağazadan daha ucuz fiyata kullanıcılar ile buluşuyor. Fiziksel Mi Store mağazasında 4999 TL’ye satılan Xiaomi Mi 8, n11’deki online mağazada 4499 TL’ye alıcıları ile buluşuyor.

 

Online satışa başlanması, İstanbul dışında yaşayıp da Mi Store’daki ürünleri satın almak isteyenler için faydalı olacak. Ayrıca kullanıcılar sahip oldukları n11 kuponları ile bu ürünleri daha da ucuza satın alabilecek. Online mağazada satılan ürünler hakkında henüz bir yorum yapılmamış. Umarız kullanıcılara hızlı gönderim sağlanır ve yaşanan sorunlarla ilgilenilir.

 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 2 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 36940 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
dortluk 8.10.2018 19:17:57
Kiev bileti gitgel 350tlMi8 128lik 2700tl +200 tl pasaportBi gece barda kafamı dağıtırım 250tlSabahı Gelişte 3 şişe vodka 3 karton sigara alırım 250tlToplam 3600tl adam mağazada 64 lüğe 4500tl istiy
...
Yorumun devamı ▼
+281
astegon 8.10.2018 19:07:52
Evofone güzelim markanın içine etti. Aşırı yüksek kar marjı koydular. Bir de hala biz distribütörüz diyorlar. mi.com adresinde hala Türkiye yok.Çok değil bundan 6 ay evvel şu cihaz 999 TL idi. Alamadı
...
Yorumun devamı ▼
+83
emrah-e 8.10.2018 19:07:56
Sen çin malısın bu ne fiyat +57
malitoprak91 8.10.2018 19:06:05
Biz açmak istesek 6 aylık faaliyet belgen nerede der n11 :) +35
C.CEMİL 9.10.2018 02:02:55
o kadar söyledik gelirlerse sağlam fiyatlarla gelirler diye ama garanti deyip duranlar vardıhadi bakalım alın size garanti üstelik nasıl bir garanti onu da bilmiyoruz diğerleri zaten 2 ayrı servis ile
...
Yorumun devamı ▼
+19
ultramarine caeruleum 9.10.2018 22:23:55
Bu fiyatların tek sebebi donanım haber kullacilari olarak bizlerin Xiaomi'nin popişini kaldırmamız. Kaldırdığımızı indirmesini de bilmeliyiz +11
dekareme 8.10.2018 19:52:51
Kiev'e bırak çift bileti, tek bilet bile 350 tl ye bulamazsın , dolar yüzünden tüm destinasyonlar en az 2 katı fiyat arttı.. Senin kafa, doların fırlamadan önceki zamanında kalmış olmalı[simage]ht
...
Yorumun devamı ▼
+11
pikalos Çarşamba, 09:26
Bu telefonlar fiyatı uygun diye,bütçesi düşük insanlar tarafından tercih ediliyordu.Sen kenini iphone fiyatlarına çekersen oralarda avucunu yalarsın.O tabaka dönüp yüzüne bile bakmaz.Sen kaybedersin x
...
Yorumun devamı ▼
+10
fatih8134 8.10.2018 22:29:37
xiaomi'nin fiyat politikası 5 sene önce nasılsa şuan da öyle.sorun türk lirasının aşırı değer kaybı.xiaomi bitmedi lira bitti +9
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 2 gün önce (12:19)
"Bir marka nasıl öldürülür" konusuna liste başı oldu Xıaomi Türkiye'de.
Yazık oldu.
Bu firmanın başındaki adam bu fiyatlardan haberdar mı?
En baba markalara kafa tutacak marka şken müşteri yolan marka oldu.
0
banzar Cumartesi, 20:36
Bu kafayla gidilirse çakılırlar. Millet Uygun fiyata telefon yine bulur.
0
ADMİRAL41 Cumartesi, 18:48
indirimli fiyatlar güzel olur..
0
lnescapabLe Cuma, 16:07
Xiaomi keşke Türkiye pazarına girmeseydi.

Uygun fiyata kaliteli cihaz alıyorduk onun da içine ettiler.

Bu fiyat politikasıyla çok yaşamaz.
+4
sericik Perşembe, 08:57
Xioami Türkiye pazarına girmekle olmuyor
sen büyük firmaların tatlı kar paylarına göz dikmeden önce cihazlarına servis ve güncelleme
konularında sahip çık
bize çin halk pazarı mallarını kakalamakla bir kere kandırabilirsin
0
alito Perşembe, 02:53
Türkiye'ye giriş yapan her firmanın kaşları, ürünlerini satın alanların da kulakları dans ediyor. Ben bunu anladım.
+2
1st4n6uL Perşembe, 01:23
Pro ve Pro Hd olarak iki farklı ürün var. Nedir bubların farkları? Açıklamalarda boş, doğru düzgün cevap vermiyorlar.
0
Starforces Perşembe, 00:16
Fiyatları çok yüksek.
0
ebubekirguler Çarşamba, 13:42
mi store gittim telefonuma şarj cihazı alacam elimde yok dediler gelecek mi diye sordum bilmiyorlar.telefonum mi5 hepsiburada ile almıştım zamanında ama fiyatlar uçmuş
0
lerenturk Çarşamba, 11:03
Kanki Oneplus 6t'yi bekle derim
+1
El_domingo Çarşamba, 09:52
Evofone firmasının etik hareket etmediğini düşünenlerdenim..
ilk olarak bu firma distributor firma evet marka haklarının takibi ni yapmak bu firmanın gorevi ve hakkı
ama markanın kendisi gibi hareket etmek milleti enayi yerine koymaktır..
ayrıca kendilerin resmi satıcı diğerleri sanki kaçacıkcı iması ve reklamı hatta bunu kastılı araç olanlar gelişmiş ulkede olsa cddi tazminat oderlerdi..
doğru kelime yetkili satıcı daıgıtıc yada distributor dur...
tabi bu arada turkiyede rekabet kurumunun da ne iş yaptıgını sorgulamk lazım..
Fırsatçı ve stokçuları şikayet edebileceğiniz ALO 175 Tüketici Danışma Hattı na şikayet etsek bir faydası olurmu onuda bilemiyorum...
https://www.trthaber.com/haber/ekonomi/firsatci-ve-stokculari-sikayet-edebileceginiz-adresler-385392.html
ayrıca şikayet varsa fahiş fiyat başlığı altında evofone dan şikayetçi olunabilir..
https://www.sikayetvar.com/fahis-fiyat
+3
pikalos Çarşamba, 09:26
Bu telefonlar fiyatı uygun diye,bütçesi düşük insanlar tarafından tercih ediliyordu.Sen kenini iphone fiyatlarına çekersen oralarda avucunu yalarsın.O tabaka dönüp yüzüne bile bakmaz.Sen kaybedersin xiaomi.
+10
WB Çarşamba, 08:44
N11’de magaza acmak tam xiaomi’ye gore ztn..
+1
cumhurfatih Çarşamba, 07:40
Bu arada xiaomi pocofone f1 6\64gb olan modeli 10000 grivna...yaklasik 2200 tl...siz dusunun farki..
+1
cumhurfatih Çarşamba, 07:36
Fransadaki fiyatlari bilmiyorum.. Ebay.fr den bakilabilir..mi8 yada poco..bence ikisi su an en ust telefonlar fiyatina gore..zaten demek istedigimiz turkiyeden telefon almayin ana baslik..yok boyle bir vergi sistemi..
0
xStyks 9.10.2018 23:54:36
https://forum.donanimhaber.com/xiaomi-ye-mail-atarak-turkiye-deki-fiyat-politikasini-soruyoruz--135335638
+6
ultramarine caeruleum 9.10.2018 22:23:55
Bu fiyatların tek sebebi donanım haber kullacilari olarak bizlerin Xiaomi'nin popişini kaldırmamız. Kaldırdığımızı indirmesini de bilmeliyiz
+11
TARDIS 9.10.2018 22:11:26
Fiyatlar dolar bazında bile çok yüksek.
+2
MertMeteAlp 9.10.2018 22:01:32
Mi de tr de öldü.
+1
WmGMD 9.10.2018 21:46:38
Şu fiyatlara s9 felan yok mu ya yoksa ben mi çok geride kaldım piyasadan.
+2
furkan1zek 9.10.2018 21:22:28
Evet, evet kral . Hemde arayüzünde bile reklam gösteren kral.
0
dekareme 9.10.2018 20:50:32
Aylar sonrasına bilet reserve edince ucuza alınacağını ben de biliyorum... O kadar yazmışsın ama birşeyi gözden kaçırmışsın.. Ben ekim ayından bahsediyorum, çünkü kiev ile ilgili hesap kitap yapan üye, burda satılan telefonun ekim ayı fiyatını yazdı ama aralık ve ocak ayı , yani ölü sezon ve üstelik de %40 indirimli biletlerinn fiyatını yazarak karşılaştırma yaptı..

Ben de kendisini uyardım, ekim ayı bilet fiyatlarına göre hesaplamasını tavsiye ettim..Benim tavsiyemi uyduğunda masraflar en az iki kat artacağı için, yaptığı hesaplama da çöpe gidecek
+1
*EKSeLaNS* 9.10.2018 20:28:21
Fransadan getirtme imkanim var hocam sizce mi8 mi yoksa sizin dediğiniz mi? Ve fransadako fiyatlar. Nasıldıt sizce?
0
nc.nc 9.10.2018 20:21:40
Bu konunun sıcak firsatlarda ne işi var ?

Genel bir konu degilmi?

Forum başı boş. DonanımHaber sadece ve sadece para kazanma peşinde...
+2
cumhurfatih 9.10.2018 20:12:04
Telefonu turkiyeden almayin..aldirmayin...yurtdidisindan akin..imkanim olsa alayiniza pocofone f1 leri getirirdim...
+4
take a minute 9.10.2018 17:34:08
Adamlar xiaomi Türkiye falan değil, sadece authorized reseller. xiaomi satışları düşünce zaten bunlarla alakayı keser. güzelim markadan soğuttular.
+1
Galatas4ray 9.10.2018 15:29:44
Türkiyeye gelen futbolcular gibi ya top oynamaz yada herkes çok para alıyor bende öyle yapayım mantıgı
+2
okan_cehapelioglu 9.10.2018 15:11:47
Yapalim
0
Sagoopa1925 9.10.2018 15:08:10
Ben konuya açıklık getireyim kısaca :)

Bileti geçen hafta aldım . Pegasus %40 kampayasından . İnanmayanlar bakabilir .Pegasus İZMİR- KİEV DİREK hattı normal fiyatı 250 TL dir. Ayrıca Ankaradan aynı fiyat

Gidiş 160 TL Dönüş 150 TL olarak

1 GRAVNİ ŞUANDA 0.22 TL dir. Nerde eski zamanlar 0,09 lar Şubatta bile 0,13 dü :)[:\-]

Son net fiyatlarda söyledir .

Mİ 8 14.000 Mağaza fiyatıdır. Daha ucuza bulmak mümkündür.

Nemirof Preminum vokta 1 LT. 122 Grivna
Winston 35,90 Grivna
Parlament 42 Grivna
Bira çok çeşit var 22 den başlıyor 40 kadar .
Bunlar sadece bizim alabileceğimiz şeyler gibi gözükebilir . GIDA olarak çok ürün var ucuz ve güzel . MONEKO sıvı çikolata var tavsiye ederim :)

Clublara giriş D : Ücretsiz Erkeklerde 22:00 öncesi ücretsiz sonrasında Mekanına göre giriş ücreti 30 ile 120 gravni arası değişmektedir.

Mekanda Giriş parası içki dahil değil . İçki fiyatlarıda genelde çoğu yerde fixtir. Visko Kola - Red Bul Votka 25 gravni , Tekila 90 gravni , SexontheBeach Longailand vs. bu tar içkiler 90-120 gravni arasındadır . Mekanlarda Sigara Parlament var sadece 90-100 arası yazıyorlar . Nargile 400 gravni mekanda normal cafede 200 gravni . Mekandaki şişe fiyatları 500 ile 1200 arası değişmekte.

Hesap ortada :)
[:\-][:\-][:\-]
+2
xStyks 9.10.2018 14:59:11
Mail kampanyası düzenleyip Xiaomi'ye mail atalım dedim, psciler yaptı aynısını bayağı da destek oldu.
Koca forumda şu kampanyayı yürütecek biri yok mu?
+5
kymelria 9.10.2018 14:32:23
Ya bırakın burayı. Hiç bir bilgisi olmayan insanlar. Tripıd selfie çubuğuna baktım bluetooth kumandalı görünüyordu. Sordum gerçekten bluetooth var mı diye hemen resimleri değiştirmişler. O arada kimi kandırdılarsa artık satmışlar.
Zerre kadar ciddiyet yok profesyonellik sıfır

edit:
satmışlar bile. alan kişinin yorumu ve firmanın cevabı
https://urun.n11.com/selfie-cubugu/xiaomi-mi-selfie-cubugu-xiaomi-turkiye-garantili-P287564373
+2
mahmut716 9.10.2018 13:37:58
@theJuDGe_41

konunun ilk mesajını şununla değiştirir misin
0
DallasPage 9.10.2018 13:24:33
Yanlış, 2 yıl önce çıkan telefonlarına bile halen güncelleme sunan bir firmayı diğer zart zurtlarla kıyaslamayalım lütfen. Xiaomi hala kraldır.
Ülkemizin çakal distribütörü adam olmazsa, kurlar düzelmezse yapacak bir şey yok. :(
+3
E.R.W. 9.10.2018 12:51:37
Xiaomi xiaomi xiaomi diye forumlarda bu heriflerin kendisinden çok reklamını yaptınız.Sanki yeni ortaya çıkan bu markanın hiç kronik sorunu yokmuş gibi davrandınız.
Alın işte artık sony yok,htc yok,lg yok çinli markalarınızla iyi eğlenceler hepinize.
Fiyatlarda apple ile yarışıyor artık bakın xiaominiz apple seviyesinde artık.
Şu markanın bana sırf ürün gamından dolayı hiçbirşeyi alınmaz.Yok redmi 4s 2 ay sonra redmi 10 s,Bir ay sonra mi8 bilmem ne.Bir de huawei si var artık onun ürün gamınada yetişilmiyor muhteşemler.
+4
mitmustafa 9.10.2018 12:24:37
hocam Ukrayna'da Apple ürünlerinin fiyatları nasıl
0
Father Torque 9.10.2018 12:19:37
Xiaomi alacaksam HB'den paralel ithalat ürünlere devam, yerin sizin fiyatlarınızı da garantinizi de...
+8
allaturcha 9.10.2018 11:39:32
Ukrayna yolcularına bir güncel bilgi de benden
Mi8 2500 TL civarı
gidiş-dönüş uçak 500 TL civarı (Kasım-Aralık)
3 yıldız otel 1gece+kahvaltı 200TL civarı
1 günlük yeme içme gezme (ucu açık tabiki ama ekonomik davranan için ortalama 150 TL)
Yani toplam, ortalama 3850 TL

Şuanda, hepsiburada fiyatıyla aynıya geliyor.

Birde küçük ipucu: Rezervasyon yaptığınız otele mail atarak. Online sipariş için lobiye teslimatı sorabilirsiniz. Çok büyük ihtimal reddetmeyeceklerdir.
Bu şekilde, telefon arama alma derdindende kurtulup, kiev turu yapabilirsiniz. Hatta, telefonu çinden bir online siteden bile sipariş edebilirsiniz.

Migrostan, global olmayan mi8 almak zorunda kalmasaydım. Şimdi kesin giderdim.
[:'(]
+2
tequilla1984 9.10.2018 11:34:23
hocam selamlar.
bu yaz Kiev ve Odessa'ya gittim. Kiev biletini gidiş geliş 200TL Odessa ise 170TL aldım. Resimlerini koymak için üşendim çok ama illa lafıma güvenmeyenler varsa koyarım resmini de.
Gelecek yaz için de 290TL'ya Kieve gidiş dönüş aldım.
UIA'nın kampanyaları oluyor erken alırsan bileti ve bavul götürmeyeceksen çok ucuza biletler bulunabiliyor.
skyscanner'da çıkmaz bu biletler.
+1
valek 9.10.2018 11:18:30
X
Xiaomi Türkiye Değil Evofon Kazıkçı Esnafı diyeceksiniz.
0
*EKSeLaNS* 9.10.2018 11:12:28
Ben bu Xiaomi'nin telefonlarını çözemedim. Yazabilir misiniz Xiaomi'nin en iyi telefonu şudur ondan sonra bu bu gelir diye kendinize göre sıralamanızı.
0
.Eray. 9.10.2018 10:47:15
note 5 4/64 2.199tl mi çöüşş
0
daniel_wellington 9.10.2018 10:43:16
Xiaomi a2yi almayı düşünüyorum. Şarjı ve kamerası nasıl?
0
vampirelf 9.10.2018 09:59:25
Başlık değişmeli Evofone N11 de online kazığı yağlamaya başladı.
Senin dandik garantin için, 400 dolar fiyatı olan ve 600 dolarlık Samsung s9 a göre daha kalitesiz ve prestijsiz bir cihaza 4500 verene kadar 4000e s9 alır bu millet, burası sıcak fırsatlar kazık fırsatlar değil.
+4
viper17 9.10.2018 09:47:52
Öyle bir "xiaomi" telefon yok.
0
BlackMon 9.10.2018 09:24:36
EVOFONE TEKNİK SERVİS VE TELEKOMÜNİKASYON HİZMETLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
0
CallOfTheWild 9.10.2018 09:12:47
Öküz alırım o paraya.

xiaomi Türkiye garantiliymiş.peh.

samsung, sony, lg bilmem kim Tr garantili ne mal olduklarını gördük.
Hergün bir rezalet başlığı.
Bunuda görürüz.
+2
gsserhat 9.10.2018 09:03:51
Kamerası en iyi xiaomi telefon hangisi? Bütçe 2500-3000 tl. Saygılar.
0
lordofrock84 9.10.2018 08:34:51
Pocophone f1 ile mi 8 karşılaştırması yaparsak? Tavsiye eder misiniz?
0
Aferna* 9.10.2018 08:21:31
3 hafta oldu Mi8 alalı. 3400'e aldım. 4400'e satılıyor. Fiyatlar cidden uçuk.
+1
ThePscho 9.10.2018 08:13:29
İşte DH ruhu.
+1
sky__walker 9.10.2018 07:45:58
Hızlı cihaz, şık. Berbat bir kamerası var.
0
cthax 9.10.2018 07:39:59
Aynı vergileri ithalatçı garantili de ödüyor ama 3K ya satıyor

Reduce Xiaomi profit rate to %5 as promised in Turkey too

https://www.change.org/p/xiaomi-t%C3%BCrkiye-marka-prensibi-olan-k%C3%A2r-marj%C4%B1n%C4%B1-5-e-d%C3%BC%C5%9F%C3%BCrs%C3%BCn-reduce-xiaomi-profit-rate-to-5-as-promised-in-turkey-too
+1
WSniper10 9.10.2018 03:35:25
Note 8 4500 tl sen kimsin la ?
S8 plus bile 3500 tl bu çöpe asla o para verilmez eder max 2000 yani mi6 fiyati.
+2
alemci83 9.10.2018 02:09:01
Mi 8 se garantili 3500 alacagima 2500 bulursam garantisiz kacirmam
0
C.CEMİL 9.10.2018 02:02:55
o kadar söyledik gelirlerse sağlam fiyatlarla gelirler diye ama garanti deyip duranlar vardı
hadi bakalım alın size garanti
üstelik nasıl bir garanti onu da bilmiyoruz

diğerleri zaten 2 ayrı servis ile çalışıyordu ,peki bunların servisi hangisi ?

evet gelmiş ama n11 e gelmiş (sanki orada satan yoktu) :)
+19
bkamber 9.10.2018 01:35:47
kiev mantıklı 😎😂
0
Chantodowill 9.10.2018 00:57:59
Xiaomi mi mix2 nasıl dostlar kullanan var mı
0
neo01470 9.10.2018 00:27:36
Dh olarak toplu Mi8 alma turu düzenleyelim, ben içmem ama tur olarak gidersek gelirim ;)
+2
imax1 9.10.2018 00:06:24
Hocam appleın samsungun yurtdışı dolar fiyaı belli, xiaominin belli. Bariz türkiye ye yüksek girdi xiaomi
+3