İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (53) YORUM YAZ

tarafından 16 Nisan 2018, Pazartesi 16:03 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Sony Xperia XZ2 Premium tanıtıldı! Xperia XZ2 Premium özellikleri:
Günlük Haber Yusuf Akbaş
53 8926
Sony'nin ilk çift arka kameralı akıllı telefonu Xperia XZ2 Premium tanıtıldı. 4K HDR ekrana sahip Xperia XZ2 premium yaz aylarında çıkacak. Xperia XZ2 Premium özellikleri:


Akıllı telefon sektörünün önemli isimlerinden olan ancak son dönemde popülaritesi giderek düşen Japon üretici Sony yeni amiral gemisi Xperia XZ2 Premium’u web sayfasından duyurdu.

 

Xperia XZ2 Premium özellikleri

Sony Xperia XZ2 Premium, firmanın ilk çift arka kameralı telefonu olma özelliği taşıyor. Telefonun 4K HDR ekranı da dikkat çeken diğer özellikleri arasında.

Ayrıca Bkz.Honor 10'un teknik özellikleri belli oldu

Xperia XZ2 Premium 16:9 ekran oranına sahip telefon, bir Sony geleneği olarak “kalın” çerçeveler ile geliyor. Xperia XZ2 Premium 5.8 inç boyutunda 4K HDR bir ekran ile geliyor. Ekranda Triluminos ekran teknolojisi kullanılıyor. Xperia XZ2’de 5.7 inç boyutunda 1080p Triluminos ekran yer alıyordu.

 

Akıllı telefonlar için en büyük sensör üreticilerinden Sony, sonunda çift arka kamera dizilimine geçiş yaptı. Çift arka kameralı Sony Xperia XZ2 Premium’un birinci arka kamerası 19 MP çözünürlüğe ve f/1.8 diyafram açıklığına; ikinci arka kamerası ise 12 MP çözünürlüğe ve f/1.6 diyafram açıklığına sahip. İkinci arka kamera sadece monokrom çekim yapabiliyor.

 

Şuan için portre modu yok 

İkinci arka kamera, şuan için sadece ana kamera ile yapılan çekimlerin kalitesini arttırmaya yarıyor. Monokrom çekim ve bokeh modu, 2018'in sonlarına doğru yayınlanacak güncelleme ile aktif olacak. Ana kamerada 1/2.3” büyüklüğünde Exmor RS sensör kullanılıyor. Kamera, Huawei P20 Pro'daki gibi ISO 51.200 seviyesine çıkabiliyor. Sony, bu telefonun düşük ışıkta başarılı çekimler yaptığını iddia ediyor.

 

Telefon gücünü Snapdragon 845 işlemcisinden alıyor. 6 GB RAM’e sahip Sony Xperia XZ2 Premium, yaz aylarında satışa çıkacak. Gümüş ve siyah renk seçeneği sunulacak telefonun fiyatı henüz bilinmiyor.


Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 2 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 8926 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
Brky 16.4.2018 17:38:30
Telefon özelinde, ben de dahil birçok kişinin içinde bulunduğu sadık, kemik kitleyi kaybettin Sony. +33
tstctstc 16.4.2018 16:28:18
Taş gibi telefon 12 mm kalınlık 236 gram ağırlık yemiş yemiş şişmiş. +30
ironblood19 Salı, 01:11
Alerjisi var başmühendisin... O kadar kalın telefonda 2 defa OIS konulur +11
AlliedSL 16.4.2018 22:08:40
Belki de Sony doğru yoldadır, ha ne dersiniz? Tüm firmalar sonsuz ekran, çentik furyasına kapılmışken kendini bu çizgiden dışarıda tutup "farklı" olanlara hitap etmek istiyosa? Tamam ağırlık
...
Yorumun devamı ▼
+8
kimi_raikonen 16.4.2018 17:59:02
Yıllarca sony kullanmış çevreme de sony aldırmış bi kişi olarak söylüyorum. Telefon tasarımı rezalet. Hiç çıkmasın daha iyi.kamerada kesin yine ois yoktur.keşke şu z3+ z5 tasarımının çerçevelerini kır
...
Yorumun devamı ▼
+7
cngzmls 16.4.2018 17:11:45
Ha ha. Komedi filmi gibi ya. Takoz gibi tel, bir karış çerçeve ve hiçbir işe yaramayan ikinci kamera. Sony fanları bu markayı savunmaya devam edecek mi acaba? +5
wox 16.4.2018 19:15:37
Sony nin sahibi acaba bu tasarımları bilerek mi yaptırıyor.kötü tasarım yapsınlar diye adamlara maaş veren tek şirket sony +4
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 25.4.2018
Ahhhh.!! ne yaptın, sony ;Samsung a çevirdin telefonu lanet olsun satacağım. Xa1 ultra mı.. Yuvarlak köşeli telefon lardan
Nefret ediyorum....
0
DH Misafiri 25.4.2018
Sony en son alınacak telefon. 2 yılda 5 tane telefon degişti hepsi berbat. Sony asla kimse almasın
0
eyildiz Çarşamba, 19:40
Evet tasarım farklı gibi duruyor ben de 25 yıldır telefon kullanıcısı birçok marka ve model kullandık SONY telefon kalitesini tartışmam. Samsung Apple ve diğerleri sonradan geldi. IP8 ebakın ekran kasa oranına 6 7 ile 8 aynı çok mu güzel?

IP x berbat ötesi

Çinli ve koreli telefon üreticileri güzel telefon yapmıyorlar, kullanmadan bilemezsiniz. Duyuma görehareket etmeyin. Şu an alacak telefon yok dizayn aynı hepsinde . Değişiklik yok .. Birbirinin kopyası... Ne olur 4 GB olsa 6GB olsa çok mu değişecek. Ne olur alt kısmı 0.1 mm daha az olsa .. Ne olur 1 mm kalın olsa .. Herkes bir dizayna yönlenmiş gidiyor.

5-10 sene önce ne kadar farklı telefonlar yapılıyordu farklı zevklere şimdi hepsi aynı..

HTC ve sony tasarım dilini değiştirmiş ilk olarak ben de beğpenmedim. ama canlı görmek istiyorum. Kalite hissi özellikle XZ2 prem. da hoşuma gitti . keşke 6.0-6.2 inç olsaydı..

Teknoloji sitelerinin kendini bilmez ve reklam için taraf tutukları yorumları bırakın , yönlendirlimeyin ve beğendiğiniz telefonu alın.

Değişiklik adına iyi olmuş bir sonraki versiyonu daha güzel olacak belkide. Artık ben de sıkılmıştım tahta telefonlardan oval o lmuş elde güzel olabilir. Hemen , görmeden yorum yapmayın.
+2
hanox Çarşamba, 18:01
yine mi bamya :)
0
amicus.humani.generis Çarşamba, 14:06
"5-axis stablization" demiş ancak optik olup olmadığını söylememiş kamera tarafında. O değil beni en çok heyecanlandıran özelliği LDAC olması telefonda. Kulaklık çıkışlı seslerde LG'ye rakip olabilecek mi görmek lazım. Ancak bu haberde bundan bahsedilmemesi de sadece haber yapmak için yapıldığını gösteriyor. Telefon çıkmış, zorunlu olarak haber yapalım. Bir siteye girip Türkçeleştirelim. Daha çok araştırma yapılabilirdi.
+1
DH Misafiri Çarşamba, 12:19
Zorlamayın kendinizi ben beğendim gelsin alırım zaten xz beni daha 6 ay çok rahat idare eder.
0
DH Misafiri Çarşamba, 12:19
Görüyorsunuz, ALMAYA gerek yok, Görüyorsunuz
0
bluerush06 Çarşamba, 08:26
Oysa tek beklentim şuydu.
+2
DARBE Salı, 22:51
Açık net kesin, sony akıllı telefon işinde iyi değil. Nokta
+1
agent1453 Salı, 20:56
Bırakın 4k'yı hdr'yi,FHD 100hz ekran yapın.
0
serserim06 Salı, 20:03
Tasarım olmamış Sony..
0
serserim06 Salı, 20:03
Tasarım olmamış Sony.
0
aybey Salı, 17:35
Kendi reklamında bile BOKE (Arka plan bulanıklaştırma) etkisinden bahsediyor...
0
real_king Salı, 14:35
Yıllardır Sony kullanırdım ama ben bile gittim iPhone aldım artık. Sony Z serisi güzeldi ama sonra bitti zaten kendi kendini bitirdi malesef. Şu takoz gibi telefonu kim beğenir de alır ki?!
+2
zolzauza Salı, 11:53
Aynen hocam :-)
+1
frostburn Salı, 10:33
üzgünüm sony , bu sene mobil departmanın artık iflasını açıklar.
gül gibi kitleni kaybettin..
+1
Ipardon Salı, 08:30
Arka tasarımı lumia'ları andırıyor.
0
Careless71 Salı, 08:21
Sony belki insafa gelir çerçeve inceltir derken arkaya da bombe eklemiş. Mobil bölüm kendi kendini bitirmek için çabalıyor sanırım.
+2
Yalan Söylemeyen Adam Salı, 04:05
Allah belanı versin sony. XZ2 den sonra daha boktan bir model çıkamaz herhalde diyordum ki xz2p haberini gördüm.
+2
technoB Salı, 03:15
Valla ben begendim dostum tasarimi.ben saglamliga bakiyorum.kalinmis , agirmis onemli degil.mm ve gramlardan bahsediyoruz.o 4k ekran olayini hakikatten anlamadim hangi kafayla yaptilar. o pil nsl dayanacak hadi onu gectim , o ekranla cihaz ne kadar performans verecek de rakipleriyle kapisacak.bari 2k yapsaymis ekrani ki bana gore full hd olmasi en iyisi. 3500-4000 bu haliyle bile hayal olur bu cihaza.en az 4500 tl fiyat koyacaklar sonra satilsin diye bekleyecekler.akilli olmassan htc ve lg durumuna duser mobilde zarar eder hale gelirsin olacagi bu.
+1
casper1981 Salı, 02:21
Nasıl bir çirkinlik, gelecekte en çirkin telefonlar listesine girecek efsane model, şişko göbekli, tuğla araba takoz olur bundan iyi, kamera hala ois yok, kamera hep vaat ama en kötü gece cekim hep Sony ekran hala lcd, ekran kasa oranı 1950, kalınlık 3310
+2
acaluka Salı, 02:16
Hayatımda Ericsson ve devamında Sony' den başka marka telefon kullanmadım (T10 - T21 - T610 - K750i - Xperia Arc S - Z1 - Z5 Premium). Telefon alırken dikkat ettiğim en büyük özellik tasarımı oluyor ve Sony tasarımları benim için bir adım öndeydi her zaman. Bu güne kadar hiç üzmedi derken son kullandığım Z5 Premium'da ilk kez sorun yaşamaya başladım. Dikkatli kullanmama rağmen pil kondüsyonu çok çabuk azaldı ve kulaklık girişi tamamen bozuldu. Yine de Sony almaya devam ederim derken bu çirkin tasarım çıktı şimdi de. Yani özellikleri yeterli ancak bu tasarıma para vermem. Şu oval hatlardan nefret ediyorum.
+2
ironblood19 Salı, 01:11
Alerjisi var başmühendisin... O kadar kalın telefonda 2 defa OIS konulur
+11
TearsForFears 16.4.2018 23:36:24
Bu telefonun arkası cam olacak kablosuz şarj desteklesin diye. Mecbur kılıf takacaksın yoksa düştüğü gibi cam örümcek ağı gibi çatlar. Kılıf takarsan 12 mm olur sana 13-14, 236 gram olur 250.

Kamera konumuda göbek deliği gibi olmuş berbat gözüküyor. Sony batsada bu çöp telefonları görmesek. Xperia z2 var bende hala çalışıyor bir buna bakıyorum birde şu ucubeye ve diyorumki sony bıraksın artık telefon üretmeyi.

Xz premium çerçevelerini incelt arka kamerasını çiftle sat alalım.

Xz1 inde yekpare metal kasası çok hoştu parmak izi okuyucu yanda güç butonundaydı. Xz1 in ekran kasa oranını yükselt çerçeveler incelsin, kamerasını iyileştir, kalınlığı 8-9 yap koy 3500-4000 batarya al sana mis gibi telefon. Gidip 12 mm 250 gram bombeli şişko telefon yapacak ne yaşadın Sony? Mate 10 pro, htc u11+ da 4000 batarya var sen gelip 12 mm 250 gram telefon yap 3500 batarya koy. 4k ekrana kesin yeter o batarya.
+2
ertrk6 16.4.2018 23:14:29
o kameranın yeri ne kadar berbat öyle
+3
se_runtome 16.4.2018 22:53:38
Yav daha XZ2 geliş tarihi belli değil. XZ2p ise global satılmayacak bize zaten gelmeyecek. Boşverin gitsin.
+1
aliemrey 16.4.2018 22:50:56
Eski bir sony kullanıcısı olarak o aranan tasarımı bekliyorum. Güzellik değil, estetik ve simetri bekliyorum. Bu çerçeve, bu görünüm nedense hoş gelmiyor. Dönemindeki xperia z etkisi yok.
+2
technoB 16.4.2018 22:45:25
ya dostum bu tarz yorum yapanlara çok şaşıyorum.ben de sonynin mobil bölümünün batmasını çok hak ettiğini düşünen eski bir Sony fanıyım.ancak bu cihazın tasarımını ağırlığını ve kalınlığını eleştirenlere asla katılmıyorum.ne oluyo hafif, ince olunca ? dayanıksız , hemen kırılan , bozulan cihaz mı olsun ? yere düşünce 500-1000 tl mi ödemek istiyosunuz ? arkasına kılıfı takarsınız sonra çıkıp tasarımına laf edersiniz.kamera ortada olunca ne oluyor allah aşkına ? sol üstte olunca ne ne oluyor ? anca ego tatmini yorumlar bunlar başka bir şey değil
0
AlliedSL 16.4.2018 22:08:40
Belki de Sony doğru yoldadır, ha ne dersiniz? Tüm firmalar sonsuz ekran, çentik furyasına kapılmışken kendini bu çizgiden dışarıda tutup "farklı" olanlara hitap etmek istiyosa? Tamam ağırlık ve kalınlık fazla ama ya diğer özellikleri çok kaliteliyse? Yani canlı canlı inceleyip karar vermek gerekir hemen firmayı batırdınız, hiç ettiniz.
Not: xperia p ve xperia z2 kullandım. Sony gerçektende batmayı hakeden bir firma yukarda yazdıklarıma bakmayın
+8
0MG90 16.4.2018 20:51:45
Donanım muhteşem. Özellikle kamera. Ama o tasarımı yeniden düzenlemeleri lazım. Eski metal kasa daha premium duruyordu.

+3
mladenbmv 16.4.2018 20:48:19
sony mühendisleri her halde başka dünyada yaşıyorlar alt çerçeve kamera dizilimi ne öyle ya.ufak bir çocuğa versen daha güzel tasarım yapar.sony deki mühendis ve müdürleri ceo ları işbirliği yapıp sony batıralım diye uraşıyorlar her halde hala çerçeve aynı.kamera desen kendi sattığı sensörü başka firmalarda rekor kırıyor ama kendi tlf larında geri planda kalıyor.
+1
hanox 16.4.2018 20:45:37
Yine mi bamya :)
+2
intel7mix 16.4.2018 20:37:11
Balık etli kızlar bunu sevdi
+2
redbloodedman 16.4.2018 20:22:56
Sony alayım diyordum XZ2 pro güzel olacak ince çerçeveli çift kameralı falan bekleyim alayım falan dedim ama bu nedir arkadaş almayalım diye tasarımın içine tükürmüşler. XZ premium bundan güzel en azından duruşu var kendine özgü. 12 mm 236 gr nedir ya cebimizi mi deliceksiniz vicdansızlar!
Millet uzaya gidiyor bunlar toprağa gömüldüler...
+1
bahner 16.4.2018 19:50:26
Çokta çirkinsin yaw :(
Kimse almaz seni, bu senede evde kaldın.
+1
No Way Out 16.4.2018 19:43:02
Lütfen biri bunun bir şaka olduğunu söylesin.
Sony bey çerçeveler çok az olmuş sana yakışmadı az daha büyültseydin...
+1
Jakler 16.4.2018 19:25:12
Artık hiçbir telefon haberide eskisi gibi merak uyandırmıyo göm kamera işlemci piyasaya koy, ertesi yıl iki makyajla kamera yeni sensör de, qualcoomdan al işlemciyi piyasaya koy. Kısır döngü.
0
wox 16.4.2018 19:15:37
Sony nin sahibi acaba bu tasarımları bilerek mi yaptırıyor.kötü tasarım yapsınlar diye adamlara maaş veren tek şirket sony
+4
gcb1903 16.4.2018 18:11:55
Sony mobil bölümünün diğer bölümlerle hiçbir alakası yok sanırım. Yani bu kadar teknoloji lideri bir markanın mobil bölümü kendi bünyesinde bulunan diğer özellikleri nasıl bu kadar geç ve eksik entegre ediyor anlayamıyorum. En iyi kameraya hiçbir zaman sahip olamıyor. Ama en iyi kameraya sahip telefonlar Sony sensör kullanıyor. Gerçekten çok garip bir şirket içi dağılımları var.
+3
eP_362 16.4.2018 18:05:16
quote:
Monokrom çekim ve bokeh modu, 2018'in sonlarına doğru yayınlanacak güncelleme ile aktif olacak.


Komikmiş!
+1
cngzmls 16.4.2018 18:04:07
Eee. Bunu Samsung galaxy S9 gibi tek kamera ile de yapanlar var.
+1
kimi_raikonen 16.4.2018 17:59:02
Yıllarca sony kullanmış çevreme de sony aldırmış bi kişi olarak söylüyorum. Telefon tasarımı rezalet. Hiç çıkmasın daha iyi.kamerada kesin yine ois yoktur.keşke şu z3+ z5 tasarımının çerçevelerini kırpıp yola devam etseydi.xz serisinden sonra telefonlar resmen çöp.
+7
esmerbuyucu 16.4.2018 17:40:39
Aman ne zarif ne şık... Arka kamera dizilimi rezalet, rastgele serpiştirmişler. Estetik anlayış sıfır, tuğlamsı sabun. Kalınlık ve çerçeve olarak CRT televizyonlarla yarışabilir.
+2
Brky 16.4.2018 17:38:30
Telefon özelinde, ben de dahil birçok kişinin içinde bulunduğu sadık, kemik kitleyi kaybettin Sony.
+33
blackzeros 16.4.2018 17:18:26
nasıl hiçbir işe yaramıyor?

düşük ışık performansı o kamera sayesinde olucak.
+1
zolzauza 16.4.2018 17:14:43
Gene OIS yok :(
+1
Whippoorwill 16.4.2018 17:13:44
Bu yıl gördüğüm en şık cihaz.
+2
TearsForFears 16.4.2018 17:11:59
Xz premiumun çerçevelerini incelt, çift kamera koy sat. Eski tasarım daha güzeldi. Xz2 800 euro idi buda 900-1000 euro olur.
+2
cngzmls 16.4.2018 17:11:45
Ha ha. Komedi filmi gibi ya. Takoz gibi tel, bir karış çerçeve ve hiçbir işe yaramayan ikinci kamera. Sony fanları bu markayı savunmaya devam edecek mi acaba?
+5
brshr 16.4.2018 17:10:46
Tamam kalın çerçeveye belki alıştık ama 12 mm kalınlık nedir Allah aşkına.
+1
al-ozaria 16.4.2018 16:52:20
Tahminimce xiaomi, meizu, huawei, ile kıyaslayınca yine F/P'ı düşük olacak.
Iphone'un kemikleşmiş kullanıcıları var. Elma resimli taş çıksa alırlar. Ancak Samsung, Sony, LG vb. androidli markalar bu strateji ile devam ederlerse, üstte saydığım markalara pazar paylarını kaptıracaklardır.
+2
Johan Elmander 16.4.2018 16:42:23
Diyaframı f/2.0'dan daha açık yapabiliyorlarmış demek.
+3
tstctstc 16.4.2018 16:28:18
Taş gibi telefon 12 mm kalınlık 236 gram ağırlık yemiş yemiş şişmiş.
+30
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj