İLANDIR

-
Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (43) YORUM YAZ

tarafından 13 Şubat 2018, Salı 14:00 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Yavaşlayan iPhone'ların iOS 11.3'le daha hızlı çalışacağı kanıtlandı
Günlük Haber Onur Seven
43 3216
Yapılan performans testleri, yavaşlayan iPhone'ların iOS 11.3 güncellemesi ile eski performanslarına kavuşabileceklerini ortaya koydu. Peki performans yönetimini kapatmak ne kadar işe yarıyor?
Apple CEO'su Tim Cook, gelecekte yayınlanacak bir iOS güncellemesi ile kullanıcıların yavaşlayan iPhone'larını eski performansına geri döndürme olanağına sahip olacaklarını söylemişti. Bunun üzerine şirket iOS 11.3'e cihazlardaki pillerin durumunu gösteren ve performans yönetimini kullanıcının tercihine bırakan "Pil Sağlığı" özelliğini ekledi. iHelpBR sitesinden Filipe Esposito'nun yaptığı benchmark testleri, bu özelliğin ne denli işe yaradığını ortaya koymuş durumda.
 
Ayrıca Bkz.Essential Phone satış rakamları ümit vermiyor
Benchmark skoruna göre iOS'un mevcut sürümüyle çalışan telefonun tek çekirdek performansı 1.306, çoklu çekirdek performansı ise 2.247 olarak ölçüldü. iOS 11.3 güncellemesiyle performans yönetimi devre dışı bırakıldıktan sonra ise bu skorların sırasıyla 1.510 ve 2.621'e yükseldiğini görüyoruz. Bununla birlikte iOS 11.3'ün hala beta aşamasında olduğunu ve final sürümünde potansiyel olarak farklı sonuçlar alınabileceğini de unutmamak gerekir.
 

Beklenmedik kapanmaları göze almak gerekecek

Benchmark skorlarında kayda değer bir fark olması yavaşlayan iPhone'larını eski performansına kavuşturmak isteyenler adına ümit verici ancak bunun için bazı dezavantajları göze almak gerekecek. Piliniz ciddi derecede yıpranmışsa performans yönetimini devre dışı bırakmanız telefonunuzun beklenmedik şekilde kapanmasına neden olabilir. Pil Sağlığı özelliği sunan iOS 11.3'ün ne zaman yayınlanacağı konusunda henüz bilgi yok ancak en kısa zamanda genel kullanıma sunulması bekleniyor.
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 3216 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
BekirARSLAN 13.2.2018 14:05:11
Tekrar overclock mu yapmışlar :) bizim devletimizin benzin fiyatlarinda oynaması gibi birşey buda önce kepçeyle al sonra kaşıkla ver... Appleci arkadaşları piste alalım :) +29
lg02561 13.2.2018 14:50:49
peki bu skandal ortaya çıkmasaydı ne olacaktı? tabii ki hiçbir şey olmamış gibi devam edeceklerdi ve insanlar 3-4 asgari ücret parasını yine bir telefona gömmeye devam edeceklerdi. gerçi pardon hala d
...
Yorumun devamı ▼
+14
s_mail 13.2.2018 14:58:03
yahu arkadaş ipad air 2 güncellemeden sonra çöp oldu. güzelim jailbreakli ipadim yeğenlerimin şifreyi sürekli denemeleri üzerine kilitlendi. kurtarmak istediğimde de itunes en güncel sürümü indirdi. a
...
Yorumun devamı ▼
+11
Angel of the Lord 13.2.2018 15:47:50
Beklenmedik kapanma nedir ya? +6
V4LKyR 14.2.2018 08:38:43
Bu rezalete rağmen yine sağda solda apple apple diye konuşacaklar, her ürününü çıktığı an almak için sıraya girecekler vs...

Üzücü.
+5
___Lawyer___ 13.2.2018 14:12:38
Bir iPhone 7 Plus'ı iOS 10.3.3 birde iOS 11 ile aynı işlemleri yapın rakamsal olarak artan performans göreceksiniz bu yeni bir şey değil. Mesele oradaki rakamlarda değil hem pil yüzünden yavaşlatı
...
Yorumun devamı ▼
+5
Kerim5100 13.2.2018 15:24:41
"Pil sağlığını kapadın mı? Ahan da böyle kapanır" dedirtecek yüzdelerde kapanan iPhone haberleri görmemiz yakındır. Ha ama burada göremeyiz di mi doğru :D +4
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Deadevill Dün (15:51)
Arkadaşlar bu kadar ağlamanızın sebebi nedir anlamadım. Bir kıyaslama yapalım hemen iphone 5s vs samsung s4 iphone hala cayır cayır güncelleme alıp akıyorken s4 android 5 te kalakaldı ve şaunda facebookta dakika sayılacak bir durumda. 3 parti yazılımcıların ve telefon üreticililerin kol kola olduğu bu telefon pazarında uzun süreli kullanım için hala appledan başka bir marka alınmaması gerektiğini düşünüyorum. Ürün eskitme politikasını en yavaştan alan firma hala apple dır saygılar
+1
Salvador_Limones 2 gün önce (18:39)
quote:
Orijinalden alıntı: ~Lion King~





sosyal medyayı geçtim hiç bir uygulamanın yüklenmediği telefonda gayet doğal bir sonuç.

twitter youtube spotify instagram netflix yüklü.
alt tarafı yazılı ve görsel mesaj uygulamaları özellikle sistemi yormak için uğraşmasalar o ürünler halen yeterli.
Hafızasını zorla çöplerle doldurup temizlemek için 40 takla attırması gibi. twitter ın uygulama boyutu 40mb dan 100mb a çıktı yapılan şey yine aynı.
Ek olarak yeni ioslarda gelen özelliklerin çoğu kullanıcıların jailbreak ile yaratıp popüler ettikleri şeyler. Yani 2 tane menu kontrol paneli icon vs ekleyince sistem normalde kasmıyor. ama nedense apple ın yeni sürümlerinde aynı özellikler çok komplike olduğundan eski telefonlar kaldırmıyor. yersen...
niyetlerinin ne olduğu eski sürümlere dönmeye izin vermemelerinden belli zaten.
0
konsoldede 2 gün önce (13:54)
iphone SE kullaniyorum memmunum yakinda SE2 de cikacak eger parmak izi ile gelirse 2 ye gecebilirim yok yuz tanima ile gelirse ,SE ye devam
0
lg02561 2 gün önce (13:43)
avrupalı amerikalı adamdan bana ne? onların alım gücü zaten hayvan gibi. adamlar kendilerini kurtarmış çerez parasına en yeni teknolojik ürünleri alıyorlar. ben bizim ülkedeki açlıktan ağzı kokan ama gidip 45468 ay taksitle ''ayfonum olacak '' ''ama ağbi stabil yea'' diye diye iphone alacak adamlara söyledim.
0
aycibin 2 gün önce (13:29)
quote:
Orijinalden alıntı: lg02561

peki bu skandal ortaya çıkmasaydı ne olacaktı? tabii ki hiçbir şey olmamış gibi devam edeceklerdi ve insanlar 3-4 asgari ücret parasını yine bir telefona gömmeye devam edeceklerdi. gerçi pardon hala devam ediyorlar. allah akıl fikir ihsan eylesin.

avrupada bugün garson alıyor 1500-2000 euro.tr dışında hangi asgari maaşı zorlarki? kaldıki iphone alacak adam zaten asgari maaş çalışanı olmayacak.en basit üniversite mezunu alıyor 3000euro.
0
~Lion King~ 2 gün önce (12:32)
quote:
Orijinalden alıntı: Salvador_Limones

pil sağlığı açık olsa da olmasa da ürünün stock ios sürümündeki akıcılığı ve pil performansı olmayacaktır. pil konusunda ne olaylar dönüyor bilmiyorum ama ilk çıktığı gün alınmış 4s ios 8.3 yüklerken kullanılmaz hale gelmişti. 2 sene de kullanılmadan bekledi sözde baseband i arızalı telefon. ios 6.1.3 efsanesinin imzaları açılınca ilk denemede kusursuz kurulum yaptım. o telefon şuan 8 saat kullanım veriyor.
Steve Jobs olmadan apple büyüklerinin kafa yapısı belli. Bundan sonra eski apple ruhu ile yapılan ürünler beklemeyin.

sosyal medyayı geçtim hiç bir uygulamanın yüklenmediği telefonda gayet doğal bir sonuç.
0
cedric... 2 gün önce (11:59)
İmkansız öyle bişey.
0
津波 2 gün önce (08:11)
Şu haber çıktığından beri dikkat ettim telefon daha da yavaşladı. Programı açıyorsun 3-4 saniye beyaz ekrana bakıyorum sonra açılıyor, açıldıktan sonra uygulamanın kendine gelmesini bekliyorum. Daha da yavaşlatıp sonra eski haline getirip hızlandırdık diyecekler sanırım.
0
@BJK@ 2 gün önce (07:57)
Apple bu durumu kabul ettiği için olay oldu.sanki androidde eski telefonlar güncellemede güçlenerek yenileniyor.
+1
ayberkatakan95 2 gün önce (05:52)
Merhaba hocam ben 5 aylik 6s sahibiyim fakat telefona isinamadim iphone benlik degilmis. Apple in bu yavaslatma mevzusunu kanit gostererek telefonu iade edebiliyormuyum acaba bilginiz varmi
0
Halleluja 2 gün önce (00:35)
quote:
Orijinalden alıntı: Salvador_Limones

pil sağlığı açık olsa da olmasa da ürünün stock ios sürümündeki akıcılığı ve pil performansı olmayacaktır. pil konusunda ne olaylar dönüyor bilmiyorum ama ilk çıktığı gün alınmış 4s ios 8.3 yüklerken kullanılmaz hale gelmişti. 2 sene de kullanılmadan bekledi sözde baseband i arızalı telefon. ios 6.1.3 efsanesinin imzaları açılınca ilk denemede kusursuz kurulum yaptım. o telefon şuan 8 saat kullanım veriyor.
Steve Jobs olmadan apple büyüklerinin kafa yapısı belli. Bundan sonra eski apple ruhu ile yapılan ürünler beklemeyin.

Defalarca yazdık, iphone kullanıcısı olarak söylüyorum, bu telefon instagram ve snapchat telefonu haline geldi.
Kağıt üzerinde göze görünüp pratikte fayda sağlamayan şeyler iphone, 3, 3gs, 4, 4s, 5'te yoktu, steve jobs gitti, sonra gördük ne hale geldi ios.
0
uykusuzinsan 2 gün önce (00:32)
Hocam valla helal olsun o takoza 3.5 yıl dayanabilmissiniz. İlk akıllı telefonum olmasi sebebiyle kullanmıştım da bir yil kadar sonra kırmak suretiyle telefondan kurulmuştum.
0
INumber1OneI Pazar, 13:08
böyle birşey gerçekse gerçekten helal olsun
0
_turbo_ 14.2.2018 15:36:45
Pil düsüklügünden yavaslamasa bile sürüm yükseldikce islemci ve Ram düsüklügünden yavaslayacaktir. Apple salakmi yeni cihazlari eskileri yavaslatmadan nasil satacak? Inanmayin Pil skandalina böylece kilif bulmus oldular ve davalarin önüne gecmek icin dikkatleri bu sekilde dagitmak istiyorlar. Diger telefon üreticilerinde neden Pili korumak icin yavaslatma yöntemi olmadigi halde telefonlar aniden kapanmiyor? Apple milleti salak yerine koyuyor.
+1
Pesimist_38 14.2.2018 15:28:35
Bu yavaşlatma olayı sadece 6/6S lerde mi yoksa 7/8 ler içinde geçerli mi?
0
dagnomels 14.2.2018 13:27:57
Fazla iyimsersiniz hocam, inşallah umduğunuz gibi olur.
+1
Salvatuon 14.2.2018 10:30:03
Apple kurnazca bir yol izledi bence. Yeni seriler cikarken gorece eski olanlari yazilim ile yavaslatip kullanicilari yeni serilere yoneltti ve simdi de eskileri tekrar normal hallerine donduruyor. Ama su bir gercek ki Apple cok ciddi prestij kaybina ugradi.
+1
Catology 14.2.2018 08:43:51
Geçen yıl aldığı telefonu güncelleme desteği kesilince “en azından telefon yavaşlamıyooo” diyenlerle tartışmayın bence ahahahahaah
+1
V4LKyR 14.2.2018 08:38:43
Bu rezalete rağmen yine sağda solda apple apple diye konuşacaklar, her ürününü çıktığı an almak için sıraya girecekler vs...

Üzücü.
+5
coke019 14.2.2018 08:26:38
Efsane olacağını düşünmüyorum
+1
Mr. Jingles 14.2.2018 07:29:35
11.3 ile kendilerini affettirecekler. 6/6s/SE serisi için yapılan son kıyaktır bu. 11'in son sürümüne güncelleyin daha da güncellemeyin. Yıllar sonra 11.3.x sürümlü 6s tıpkı efsaneleşen 6.1.3'lü 4s gibi olacak.
+1
*GameOver* 14.2.2018 02:26:30
Beyler yılların ioscusu olarak cok net söylüyorum hic bir ise yaramayacak cihazlar her guncellemede ne yazikki performans kaybetmeye devam edecek her ne kadar islemci hizi ozgur birakilmis olsada, bunu goz onunde bulundurarak cihaz alin
+2
AlicanNalbat 14.2.2018 01:29:06
+1
drjacob 13.2.2018 22:01:42
önce yavaşlat sonra hızlandır , Apple politikası olmaya başladı
+3
lg02561 13.2.2018 21:08:48
https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/131246615
nokia lumia 520 550 tl 3.5 yıl kullandım
lg stylus 2 plus 980 tl ilk yılım doldu gidene kadar da kullanırım.
0
Whippoorwill 13.2.2018 20:16:12
Ya benchmarkları algılayıp hız arttırıp sonra yine kısıyorsa?
+3
SEHZADE63 13.2.2018 20:13:01
Kullandigin hangi marka cihaz..
0
Berkanosfer 13.2.2018 19:27:14
Her daha da hızlanacak dediğimiz güncellemeyle bir tık daha kötü oluyor. Güvenemiyorum artık
+2
dr20mouse 13.2.2018 18:26:07
Böyle uğraşmak yerine daha kaliteli pil kullansınlar.

Millet dava etmeseydi bunu da yapmazlardı ya o da ayrı.
+2
Intouchable 13.2.2018 15:47:52
İlerleyen zamanlarda gösterilen pil sağlığı durumunda oynama yapılıp bize daha ömrü olan pili değiştirtmediklerini nereden bileceğiz?
+3
Angel of the Lord 13.2.2018 15:47:50
Beklenmedik kapanma nedir ya?
+6
Kerim5100 13.2.2018 15:24:41
"Pil sağlığını kapadın mı? Ahan da böyle kapanır" dedirtecek yüzdelerde kapanan iPhone haberleri görmemiz yakındır. Ha ama burada göremeyiz di mi doğru :D
+4
Germiyanlı 13.2.2018 15:23:32
Apple bizimle eğleniyy
+3
Salvador_Limones 13.2.2018 15:00:47
pil sağlığı açık olsa da olmasa da ürünün stock ios sürümündeki akıcılığı ve pil performansı olmayacaktır. pil konusunda ne olaylar dönüyor bilmiyorum ama ilk çıktığı gün alınmış 4s ios 8.3 yüklerken kullanılmaz hale gelmişti. 2 sene de kullanılmadan bekledi sözde baseband i arızalı telefon. ios 6.1.3 efsanesinin imzaları açılınca ilk denemede kusursuz kurulum yaptım. o telefon şuan 8 saat kullanım veriyor.
Steve Jobs olmadan apple büyüklerinin kafa yapısı belli. Bundan sonra eski apple ruhu ile yapılan ürünler beklemeyin.
+3
s_mail 13.2.2018 14:58:03
yahu arkadaş ipad air 2 güncellemeden sonra çöp oldu. güzelim jailbreakli ipadim yeğenlerimin şifreyi sürekli denemeleri üzerine kilitlendi. kurtarmak istediğimde de itunes en güncel sürümü indirdi. artık pdfleri kare kare yüklüyor. kesinlikle pille alakalı bir durum değil.
+11
lg02561 13.2.2018 14:50:49
peki bu skandal ortaya çıkmasaydı ne olacaktı? tabii ki hiçbir şey olmamış gibi devam edeceklerdi ve insanlar 3-4 asgari ücret parasını yine bir telefona gömmeye devam edeceklerdi. gerçi pardon hala devam ediyorlar. allah akıl fikir ihsan eylesin.
+14
alperen_69 13.2.2018 14:33:08
aynen öyle olacak , devre dışı bırakınca belli bir süre sonra yazılımsal kapanmayacağını nasıl anlayacağız
+1
dawras 13.2.2018 14:17:21
Şu an İphone 5S var şarj %26 da kapanıyor, üstüne iyice yavaşladı. Bakalım ilaç mı olacak yoksa delirtmeye devam mı edecek?
+1
tstctstc 13.2.2018 14:16:43
Yaptığı hile yakalandigindan düzeltme yaptıkları için buna sevinmemizi bekliyorlar
+3
___Lawyer___ 13.2.2018 14:12:38
Bir iPhone 7 Plus'ı iOS 10.3.3 birde iOS 11 ile aynı işlemleri yapın rakamsal olarak artan performans göreceksiniz bu yeni bir şey değil. Mesele oradaki rakamlarda değil hem pil yüzünden yavaşlatılan iPhone'lar hemde yaşanan anormal optimizasyon sıkıntıları esas sorunlar bunlar.

Pilin, performansı etkilemesi kullanıcılara bırakılacakmış meselesine gelirsek öyle bir şey yapacaklar ki onu kapattığımızda telefonlarımız yüzde yirmilerde kapanmaya başlayacak ve biz adamların bir bildiği varmış diyeceğiz ondan sonraki güncellemede bakın gördünüz mü biz haklıyız diyerek bu seçimi kaldıracaklar eski düzene dönecekler. Amerikan kafası aynen bu anlattığım şekilde işler hep beraber göreceğiz.

Tüm bu anlattıklarımdan dolayı bu haber daha çok ana akım medyalarda telefonun kilidini açmaktan aciz kullanıcı kitlesine hitap ediyor.
+5
alemburda34 13.2.2018 14:10:53
Nihai surumu ciktiginda sazan gibi atlamak yerine umarim yukleyenlerin sonuclarini gorup oyle yuklerler.
+2
eP_362 13.2.2018 14:10:01
Yok böyle bi' şey ya
+1
BekirARSLAN 13.2.2018 14:05:11
Tekrar overclock mu yapmışlar :) bizim devletimizin benzin fiyatlarinda oynaması gibi birşey buda önce kepçeyle al sonra kaşıkla ver... Appleci arkadaşları piste alalım :)
+29
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj