İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (218) YORUM YAZ

tarafından 21 Nisan 2015, Salı 20:46 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

iPhone 6+ mı Note 4 mü? Karşılaştırma videosu
Cep Telefonları Berkan Sezer "berkans" 218 188764 00:40:00
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Bu videomuzda iPhone 6+ ve Note 4'ü karşılaştırmamız yanında Android ve iOS platformlarını da artıları ve eksileriyle ele alıyoruz.
 
 
 
 
 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 2 misafir ve 1 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 188764 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
49gggg91 22.6.2015 23:35:29
Yıllarca android kullandım samsungdan çok çektim bütçemiz hep kısıtlıydı çok üst birşey kullanmadım belki o yüzdendir ama ne zaman iphone a geçtim o zaman rahat ettim. Alma amacı hava atmak değil daha stabilite olması satıcağımı zannetmiyorum ama ikinci el fiyatları da gayet yüksek ama samsung o kadar çok model çıkarıyor ki 3-5 ay yüksek sonra düşüyor 2 sene sonra hele düşünmek bile istemiyorum. Konu samsung ve iphone bence. Android değil. Bana göre de ios daha stabil, kavraması çok iyi. Fotoğraf ve müzik atamama demişsiniz ama çok da güzel fotoğraf atıyorum müzik de atıyorum. Samsung kullandığım zamanda iki saatte beklerdim müzik atmayı iphone da öyle birşey olmuyor 1-2 dakika bekliyorum sadece. Herşey amaçsal sonuçta ikisi de işini görüyor ben beklemeyi sevmiyorum nedendir bilinmez ama samsunglar bana pek tatmin edici gelmiyor androidi eleştirmiyorum çünkü üst telefonları kullanmadım. İstekleriniz doğrultusunda herşey. Diyorsunuz ya hava atmak işin apple alıyorsunuz diye s6 ve s6edge alanlarda o kadar parayı veriyorlar 😊 bunu da düşünmek lazımdır tabi. Ya da bir note 4 ucuz değil sonuçta 😊😊tabi herşey burda kişisel iki markayı da seven vardır sonuçta..
0
DH Misafiri 22.6.2015 19:59:57
İnsanlara sorulan sorular doğru ama verilen cevaplar kesinlikle saçma. Hangi telefoncuya sorsalar iphone 6 plus diyor. Ama burda önemli olan şeyi ne röportajı yapan nede telefoncu sormuyor. Soru: Samsung not 4 mü İphone 6 plus mı ? Cevap : İphone 6 plus.. ama neye göre kime göre. yazılıma göre mi performance a göremi tasarıma göremi yoksa ikinci el fiyatına göre mi.. burda iphone 6 plus diyen kişilerin olması gerçekten normal ama bilinçsiz. İphone 6 ya dünya para veripte standart olanların dışında samsung da yapabildiğin neyi yapabiliyorsun. Birinde müzik beğensen alamazsın resim alamazsın bu en basit örnek. kullancılar bunu iphone kendi başına bir cumhuriyet yok biz özeliz felan yorumu yapıyor. biraz gerçekçi olunda aldığınız telefonla hiç bir halt yapamayıp sadece karı kıza hava atmak için aldığınızı itiraf edin. 3 bin tl para vericem resim alamayacam müzik alamayacam. enayilik değilde ne. samsung ekran ikiye bölme. akıllı bekleme.. 3 gb rom + işlemci vs teknolojik özellikleri ile kusura bakmayın da iphone 6 ile aynı masaya bile koyulmaz. bu telefoncuların da hiç bişey bildiği yok. olayı sadece kar marjı olarak görüp de iphone demeyle olmuyor. işi bilmedikleride verdikleri cevaptan belli zaten. iphone evet 1 gb rom hatta 512 rom ve cift çekirdekle çok hızlı ve performance ı uzun zamanda düşmeyen virüs girmesi neredeyse imkansız bir telefon. ama bu kadar mı yani.. adam 3 gb rom yapmış 8 çekirdek işlemci yapmış. android her yerde kullanıldığı için biraz daha yavaş ama bu google nin sorunu. samsung un değil. samsung iphone a göre özgürlüğü vaadeden bir telefon. teknoloji konusunda ise samsung un yanına kimse yaklaşamaz. hiç bir bilginiz yoksa biraz araştırma yapın. insanlar arkasındaki elma şeklinden dolayı ve hava atmak için çebinde beş kuruş olmayıp da hava atan insanlar. işi bilen insan ve olaya teknoloji birazda donanım olarak bakan kişi aptal olsa samsung der. bence sizde bundan sonraki röportajlarınızı ilk gördüğünüz dükyanda değil. gerçekten bu işten anlayan kişilerle yapın. çünkü burdan bakınca iphone yandaşı gibi görünüyor.
0
Save The Day 17.5.2015 10:35:53
quote:
Orijinalden alıntı: DH Misafiri

iphone 5 kadar tüm serilerini kullandım sonra note 3 aldım bir furyaya kapılarak telefon 6 ay sonra sapıtmaya başladı kasım 2014 telefonu sattım ve 2200 tl ödediğim telefonu 1100 liraya sattım sahibinden de
note 4 alayım dedim gittim geldim belki bu sefer olmuştur güzel yapmışlardır vs diye ocak ayına kadar bekledim idareten başka telefonlar kullandım .Note 4 şebeke sorunları vs kasa acıklığı birton touchwiz takılmalar vs yazan arkadaşları çok gördüm bundan dolayı iphone 6 plus aldım
neden apple derseniz
1)Türkiyede apple verdiği teknik hizmeti hic bir mobil cihaz satıcı vermiyor ipadim yeri bozuldu ve bana 2 günde sıfır cihaz verdiler samsungta olsa bu durum nasıl olucaktı samsung sarj yerini değiştirip bana vericekti bana göre bu bir artı puan
2)ikincisi stabilite dicem ama anti parantez icinde belirtmek istiyorum ki htc ve sony android dünyasının en stabil iki markası bana göre samsung bir allahın kulu stabil demesin bana 5-6 ay sonra kamera fotograf cekerken bile takılmalar vs yaşıyor galeriye geç girer vs vs bla bla klasik samsung sorunları
3)ben aldığım bir telefonu en az 2 sene - sene kullanmak isterim buda apple mümkün
4)şimdi bu note sahipleri note 5 cıkınca telefonlarını satmaya kalktıkları zaman max 1200 satabilcekler ben ise yeni bir iphone serisi cıktığı zaman satmaya kalksam iki tane ikinci el note 4 alırım :)
5)arkadaş demis iphone kullanan insanlar cahil diye kusurabakmasın cahillik değil asil cahil sensin tamam eyv samsung donanımı telefonuna koyuyor ama o donanımı güzel bir şekilde çalıştıra bilse stabil olsa kimse bugün gidip iphone almaz o özelliklerle apple tarihe gömerdi ama yapamadı herşey donanım olsaydı bugün pc seviyesine cıkan telefonlar ucar giderdi performans olarak samsung donanımı koyuyor ve bir kaç özellik koyuyor arada sırada kullanacağınız insanlaın aklı bu şekilde celiyor 6+ satış rakamları aç bak bi note 4 ün 2 katı
note 4 kullanlara acıyorum valla 64 bit destekli işlemcileri var fakat kullanamıyor yazık valla

Efenim öyle demeyin note 4 güzeldir yahu. Note 3 kötü ama
0
DH Misafiri 10.5.2015 21:12:01
iphone 5 kadar tüm serilerini kullandım sonra note 3 aldım bir furyaya kapılarak telefon 6 ay sonra sapıtmaya başladı kasım 2014 telefonu sattım ve 2200 tl ödediğim telefonu 1100 liraya sattım sahibinden de
note 4 alayım dedim gittim geldim belki bu sefer olmuştur güzel yapmışlardır vs diye ocak ayına kadar bekledim idareten başka telefonlar kullandım .Note 4 şebeke sorunları vs kasa acıklığı birton touchwiz takılmalar vs yazan arkadaşları çok gördüm bundan dolayı iphone 6 plus aldım
neden apple derseniz
1)Türkiyede apple verdiği teknik hizmeti hic bir mobil cihaz satıcı vermiyor ipadim yeri bozuldu ve bana 2 günde sıfır cihaz verdiler samsungta olsa bu durum nasıl olucaktı samsung sarj yerini değiştirip bana vericekti bana göre bu bir artı puan
2)ikincisi stabilite dicem ama anti parantez icinde belirtmek istiyorum ki htc ve sony android dünyasının en stabil iki markası bana göre samsung bir allahın kulu stabil demesin bana 5-6 ay sonra kamera fotograf cekerken bile takılmalar vs yaşıyor galeriye geç girer vs vs bla bla klasik samsung sorunları
3)ben aldığım bir telefonu en az 2 sene - sene kullanmak isterim buda apple mümkün
4)şimdi bu note sahipleri note 5 cıkınca telefonlarını satmaya kalktıkları zaman max 1200 satabilcekler ben ise yeni bir iphone serisi cıktığı zaman satmaya kalksam iki tane ikinci el note 4 alırım :)
5)arkadaş demis iphone kullanan insanlar cahil diye kusurabakmasın cahillik değil asil cahil sensin tamam eyv samsung donanımı telefonuna koyuyor ama o donanımı güzel bir şekilde çalıştıra bilse stabil olsa kimse bugün gidip iphone almaz o özelliklerle apple tarihe gömerdi ama yapamadı herşey donanım olsaydı bugün pc seviyesine cıkan telefonlar ucar giderdi performans olarak samsung donanımı koyuyor ve bir kaç özellik koyuyor arada sırada kullanacağınız insanlaın aklı bu şekilde celiyor 6+ satış rakamları aç bak bi note 4 ün 2 katı
note 4 kullanlara acıyorum valla 64 bit destekli işlemcileri var fakat kullanamıyor yazık valla
0
ciroer 7.5.2015 15:28:01
Senin Bu adama cevap vermen bile hata,
Ben ve benim gibi cok kişi senin paylaşımlarını seviyor donanaım haber in apple tarafı oldun neredeyse daha fazla apple ürünü incelemen tavsiyem
0
Daima İleri 30.4.2015 16:02:46
quote:
Orijinalden alıntı: borukuzen

Tebrik ederim çok güzel Video olmuş fakat çok ama çok önemli bir konuyu bilerek ya da bilmeyerek atlıyorsunuz:Android işletim sisteminde Video indirebiliyorken ios de herhangi bir siteden Video indirmek bildiğim kadarıyla mümkün değil.
Şu an note 4 kullanıyorum. Eğer ios işletim sisteminde de Video indirme özelliği olsaydı i Phone 6+ı kesinlikle tercih ederdim.

iBolt Video uygulamasını kullanıyorum. Youtube'den falan gayet güzel video indiriyor.
0
borukuzen 30.4.2015 11:12:39
Tebrik ederim çok güzel Video olmuş fakat çok ama çok önemli bir konuyu bilerek ya da bilmeyerek atlıyorsunuz:Android işletim sisteminde Video indirebiliyorken ios de herhangi bir siteden Video indirmek bildiğim kadarıyla mümkün değil.
Şu an note 4 kullanıyorum. Eğer ios işletim sisteminde de Video indirme özelliği olsaydı i Phone 6+ı kesinlikle tercih ederdim.
0
volkan_kolay 27.4.2015 23:36:22
İphone 6 plus 2.650tl sıfırı ve 2.200tl alıp 2.400tl gibi satıyoruz diyorlar. Birisi bana söylermi hangi enayi 200 250tl için ikinci el telefon alır.

Bırakın masal okumayı ya 2.650tl sıfırı olan bir telefona kimse ikinci eline 2.400tl vermez. Benim kardeşimde var getirsin bakim 2.400tl verene vereyim.

Telefoncularda işkembeden sallıyor anasını satim. Tamam ikinci el değeri var doğrudur ama 200 250tl veririm sıfır alırım faturalı olur kutusunuda ben açarım.

İkinci el haberi tamamen kolpa..
0
londonali 27.4.2015 19:53:10
gayet güzel video olmuş tebrikler özellikle ikinci el kısmı birçok kişiye faydalı olacaktır.
0
BARKU 27.4.2015 17:14:16
Videoyu 20 saniye izledim,dayanamayıp kapattım.
+1
RushBerry 27.4.2015 15:42:01
quote:
Orijinalden alıntı: gholen

Hadi 1 sene boyunca telefonları hunharca kullanalım hiç format falan atmayalım hatta önbellek falan temizlemeyelim hatta abartalım. Yeniden başlat ta yapmayalım. Kapanmasın telefonlar. Sonra aynı karşılaştırma videosunu çekelim. Bakalım neolacak. Buradan galaxy s6 ve edgesi de gelsin. Note 4 ler gelsin. Dur dur . Note 5 çıkınca 1 yıl içersinde zaten onlar da katılır. Hem üstelik note 5 en şanslısı o daha kısa süre kullanılacak. Denesek mi.

Aynen hocam 😄👍🏼
0
gholen 27.4.2015 00:22:19
Hadi 1 sene boyunca telefonları hunharca kullanalım hiç format falan atmayalım hatta önbellek falan temizlemeyelim hatta abartalım. Yeniden başlat ta yapmayalım. Kapanmasın telefonlar. Sonra aynı karşılaştırma videosunu çekelim. Bakalım neolacak. Buradan galaxy s6 ve edgesi de gelsin. Note 4 ler gelsin. Dur dur . Note 5 çıkınca 1 yıl içersinde zaten onlar da katılır. Hem üstelik note 5 en şanslısı o daha kısa süre kullanılacak. Denesek mi.
0
NeroWin 27.4.2015 00:10:20
quote:
Orijinalden alıntı: Auroth
Konu Android vs iOS atışmasına dönmüş .. Apple kusura bakmasın ama Note segmentinde Samsungun eline su dökemez kesinlikle. Note 4 ile yapıp 6+ ile yapılamayacak yüzlerce şey sayılabilir. Spen bile başlı başına bir harika.

Aynen hocam, ikisinin karşılaştırılması bile tam anlamıyla bir saçmalık.
0
Black Jack Randall 26.4.2015 21:48:57
Android ve iOS farklı kesimlere hitap eden iki ekosistem bence.Kimisi özgürlüğü sever root işleriyle uğraşır uygulama arar beğenir siler onu yapar bunu yapar bu insan için android işletim sistemi daha iyi bir tercih olacaktır.Diğer yandan mesela ben, telefonu çok kurcalamam benim için önemli olan güvenlik kamera stabillik vs bu nedenle ben iOS'u daha çok seviyorum.Şunu da eklemek istiyorum iPhone 6'nın kamerası şu ana kadar gördüğüm en iyi kameraya sahip , deneyimlediğim cihazlar Z3 G2 Note 3 ve piyasadaki popüler diğer telefonlar.
0
Knock Code 26.4.2015 21:48:50
Hayırlı uğurlu olsun berkans hocam :)
0
AhMeTsT 26.4.2015 21:13:52
Ayfon
0
engurlu 26.4.2015 14:02:57
quote:
Orijinalden alıntı: Fakirdepocu



Spen bence o kadarda kullanisli degil ya. 2-3 ay note 2 kullanmistim spenle bir sey yaptigimi hatirlamiyorum.(diyeceksin note 2 nin speni kotu o zmn bir diyemem). Reklamlarinda biri cikiyor telefonla konusurken speni cikarip yazip yolluyor.ben daha bu ozelligini kullanamadim yada kullabmak istemedim nedenide su cihazi elinde tutupta yazi yazmak gayet zor. Anlayacagin s pen i kullanan sayisi cok azdir

Senin kullanmaman demek spenin kullanissiz oldugu anlamina gelmez .

Alternatifi yok su anda..Aynen dedigin gibi konusurken cogu zaman speni cikarip adres ,telefon not aliyorum..Yazi yazmak ta dunyanin en kolay isi..

Hatta Spen sayesinde yuzlerce kroki uzerinde fotograf uzerinde notlar alip is cevreme gonderiyorum..

Ha su da var tabi ki.. Kayinvalidem de note 2 kullaniyor ama telefonda konusurken not almasi gerekince fellik fellik kalem kagit ariyor butun cekmeceler alt ust oluyor
0
Fakirdepocu 26.4.2015 08:34:58
quote:
Orijinalden alıntı: Auroth

Konu Android vs iOS atışmasına dönmüş ..

Apple kusura bakmasın ama "Note" segmentinde Samsung'un eline su dökemez kesinlikle. Note 4 ile yapıp 6+ ile yapılamayacak yüzlerce şey sayılabilir. Spen bile başlı başına bir harika.

Spen bence o kadarda kullanisli degil ya. 2-3 ay note 2 kullanmistim spenle bir sey yaptigimi hatirlamiyorum.(diyeceksin note 2 nin speni kotu o zmn bir diyemem). Reklamlarinda biri cikiyor telefonla konusurken speni cikarip yazip yolluyor.ben daha bu ozelligini kullanamadim yada kullabmak istemedim nedenide su cihazi elinde tutupta yazi yazmak gayet zor. Anlayacagin s pen i kullanan sayisi cok azdir
0
Sirkadyen 26.4.2015 01:57:20
Konu Android vs iOS atışmasına dönmüş ..

Apple kusura bakmasın ama "Note" segmentinde Samsung'un eline su dökemez kesinlikle. Note 4 ile yapıp 6+ ile yapılamayacak yüzlerce şey sayılabilir. Spen bile başlı başına bir harika.
+1
draguh 26.4.2015 01:38:33
quote:
Orijinalden alıntı: kaanatak

fakirin parası olmayınca çamur atarmış :D İphone serisii her zaman iyidir.... iyi en kral cihazdır..

Kral çünkü hiçbirşeye izin vermiyor.5 ay 5s kullandım sonra tekrar z1 e geri döndüm.O kadar iyiyse niye geri döndüm.
-1
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Xiaomi Mi Note 3 mercek altında: Mi6 ile kıyasladık
16.10.2017, 20:50 - Erdi Özüağ
Xiaomi'nin yeni nesil akıllı telefon modellerinden Mi Note 3 mercek altında. Bu videoda kutu içeriğine göz atıyor, telefonun detaylarını yorumluyor ve hem Mi Mix 2 hem de Mi6 ile yanyana getirip özelliklerini kıyaslıyoruz.