İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (28) YORUM YAZ

tarafından 18 Nisan 2017, Salı 21:00 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

iPhone 8 paslanmaz çelik çerçeve ve dikey iSight Duo kamera ile geliyor
Günlük Haber Onur Seven
28 6668
Apple'ın radikal yeniliklerle gelmesi beklenen 10. yıla özel iPhone modeli, Samsung Galaxy S8 ile rekabet edebilmek için paslanmaz çelik çerçeve ve dikey iSight Duo kamerayla donatılacak.
Uçtan uca Sonsuz Ekran (Infinity Display) ve diğer yeni özellikleriyle Samsung Galaxy S8'in oldukça çekici göründüğü bir gerçek. Buna karşın Apple'ın da iPhone 8 olarak adlandırılan yeni nesil akıllı telefon modelinde önemli değişiklikler yapacağı yönünde söylentiler dolaşıyor.
 
Japon blog Mac Otakara'ya göre, Apple'ın 2017 model iPhone'u parlak paslanmaz çelik "cam sandviç" tasarım ile gelecek. Bu yılın ilerleyen zamanlarında iPhone 7s ve iPhone 7s Plus ile birlikte çıkması beklenen iPhone Edition, Apple Watch'te bulunan paslanmaz çelik malzemenin geliştirilmiş bir versiyonuna sahip olacak.
 
"Cam sandviç" tasarım, iPhone Edition veya daha yaygın olarak iPhone 8 olarak anılan akıllı telefonun, ön ve arkasındaki iki cam plaka arasına yerleştirilmiş ince paslanmaz çelik bir çerçeve olacağı anlamına geliyor. Camın mevcut iPhone 7 modelleri gibi 2.5D tasarımıyla kenarlardan hafif kavisli olması muhtemel olsa da 2017 model iPhone'daki OLED ekran tamamen düz olacak. Blog, daha önceki söylentilerle çelişkili bir şekilde, iPhone 8'in kavisli bir ekrana sahip ilk model olabileceğini söylüyor.
 
Ayrıca Bkz.Hamamböcekleri neden PS4'ü seviyor?
Samsung Galaxy S8 ile rekabet edebilmek için, iPhone 8'in arka tarafında dikey olarak konumlanmış iSight Duo kamera olacağı ifade ediliyor. Bu da cihazı Sanal Gerçeklik (VR) başlıkları için oldukça uygun hale getirecek. Mac Otakara raporunda, yenilenen iPhone 7s ve iPhone 7s Plus modellerinin gelişmiş iç bileşenleri barındırabilmek için mevcut iPhone 7 modellerinden biraz daha kalın bir form faktörüne sahip olabileceklerini söylüyor.
 
Raporda temel olarak, Cupertino merkezli teknoloji devinin 2017'de üç farklı iPhone modeli çıkarabileceği yönündeki söylentileri tekrar dile getirilmiş. 1000 doların üzerinde bir fiyat etiketine sahip olması beklenen premium model, 5.2 inç boyutunda hafif kavisli bir OLED ekrana sahip olabilir. Geri kalan iki modelin ise, sırasıyla 4.7 inç ve 5.5 inç boyutlarında geleneksel likit kristal ekranla gelmesi bekleniyor.
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 6668 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
___Lawyer___ 18.4.2017 21:18:06
İlgilenmiyorsan bu konu altına yorum yapacak kadar niye önem veriyorsun
...
Yorumun devamı ▼
+45
Catology 18.4.2017 22:58:02
...
Yorumun devamı ▼
+15
kmlfgkc 18.4.2017 22:02:48
diğer telefonlar alüminyum olduğundan zaten paslanmaz. ama çelik paslanabilen bir alaşım olabileceğindan pazlanmaz sıfatı konulmuş.
...
Yorumun devamı ▼
+13
marsli61 18.4.2017 21:09:00
Iphone ile ilgilenmiyorum S8 aliyorum s9 cikarsa ve halen yaşiyorsam s9 alacağım +10
ardaq 18.4.2017 21:45:03
diğer telefonlar paslanıyor mu yaa :d +4
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
respire91 20.4.2017 17:54:36
Ağır olur.
0
sakulta8585 20.4.2017 15:24:08
Ironi yapmis arkadas!
+2
Road.Runner 20.4.2017 14:28:12
quote:
Orijinalden alıntı: Erturrk

Benim iphone 7'm de paslanmıştı zaten iyi ki paslanmaz bir model çıkartıyorlar (!)

İphone 7 çelikmi arkadaşım?
0
Erturrk 20.4.2017 12:56:49
Benim iphone 7'm de paslanmıştı zaten iyi ki paslanmaz bir model çıkartıyorlar (!)
0
KissOfH3ll 20.4.2017 08:43:53
iphone 6 kullanıyorum apple ın bişey değiştireceğini sanmıyorum
0
~Lion King~ 20.4.2017 08:05:36
quote:
Orijinalden alıntı: wozniak

paslanma kimyasal bir olay değil mi


Ava giderken avlanmış
+1
TearsForFears 20.4.2017 04:00:38
Şöyle haberlere pek takılmayın telefonun çıkmasına daha çok var elbette bir şeyler değişecek ama çelik çerçeveyi pek mantıklı bulmadım. Daha aylar var zaten çıkınca görürüz
0
V4LKyR 19.4.2017 11:25:42
AY PON
0
X-Slim 19.4.2017 09:52:31
Hocam haykırdım sabah sabah
0
wozniak 19.4.2017 09:51:23
paslanma kimyasal bir olay değil mi
+1
Chuckly 19.4.2017 01:25:05
Bir kaç gündür yine bu şekilde bir tasarım dolanıyor ortalıkta dikey kameralı. Bu tarz bir şey çıkacak belli ki
+1
kadirirdem 19.4.2017 01:20:34
Gelsin bakalım artık 6 bin tl den başlar fiyatlar.
0
HuoYuanJi 19.4.2017 01:04:11
Aga böyle çıkmasın ya onu bekliyorum umarım yalandır bu haber
0
Extreme Victory 18.4.2017 23:16:02
quote:
Orijinalden alıntı: ardaq

diğer telefonlar paslanıyor mu yaa :d

Fizik ortaokul terk seviyesinde.
+1
anekos 18.4.2017 22:59:56
bu seferde samsung, apple dan çalmış dersiniz. pardon appldan samsung.
iphone6 kullanıcısı.
0
Catology 18.4.2017 22:58:02
quote:
Orijinalden alıntı: marsli61

Iphone ile ilgilenmiyorum S8 aliyorum s9 cikarsa ve halen yaşiyorsam s9 alacağım

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
+15
Cosster 18.4.2017 22:08:12
Koy yanına iPhone 5S'i uzaydan gelmiş gibi durur...
+3
kmlfgkc 18.4.2017 22:02:48
quote:
Orijinalden alıntı: ardaq

diğer telefonlar paslanıyor mu yaa :d

diğer telefonlar alüminyum olduğundan zaten paslanmaz. ama çelik paslanabilen bir alaşım olabileceğindan pazlanmaz sıfatı konulmuş.
+13
dere.beyi 18.4.2017 21:59:45
bence çok iyi ama kamera bölümü iğrenç olmuş ya eskisi gibi bıraksalar ölürmüydüler sanki çok saçma iphone 7 den yukarı bi süre çıkmamak lazım salaklar biraz akıllansın...
+3
ardaq 18.4.2017 21:45:03
diğer telefonlar paslanıyor mu yaa :d
+4
unflattering 18.4.2017 21:37:01
Değişik
0
aspirin_00 18.4.2017 21:36:53
aynı tasarımla gelir merak etmeyin siz....
0
marsli61 18.4.2017 21:33:57
Puhaha ne yazıyor okumadımki
+1
mehmedaltair 18.4.2017 21:31:50
Artık şu kamera çıkıntısını yok etsen Apple krdş?
0
ozmenakif 18.4.2017 21:28:45
Iphone 4/4s bana göre Apple'ın en hoş görünen modelleriydi. Bu tasarım doğruysa yine o tarz bir dış yapıya dönüleceğini anlıyoruz, ki bence güzel olur.
+1
___Lawyer___ 18.4.2017 21:18:06
quote:
Orijinalden alıntı: marsli61

Iphone ile ilgilenmiyorum S8 aliyorum s9 cikarsa ve halen yaşiyorsam s9 alacağım

İlgilenmiyorsan bu konu altına yorum yapacak kadar niye önem veriyorsun
+45
aslannn 18.4.2017 21:11:36
iphone 8 i sonsuzluk logosuyla(( ∞ ))tanıtmaz inşallah . hiç ama hiç yaratıcı ve yenilikçi bir lansman olmaz.
+1
marsli61 18.4.2017 21:09:00