İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (68) YORUM YAZ

tarafından 14 Mayıs 2018, Pazartesi 15:00 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

İşte karşınızda OnePlus 6
Günlük Haber Onur Seven
68 10823
Çinli akıllı telefon üreticisi OnePlus, merakla beklenen yeni amiral gemisini 16 Mayıs'ta tanıtacak. Lansmana iki gün kala OnePlus 6'nın yeni görselleri ve fiyat etiketi sızdırıldı.
Birkaç gün içinde OnePlus 6'nın resmi olarak duyurulması bekleniyor ancak görünen o ki cihaz tanıtılana kadar sızıntılar durmayacak. WinFuture.de adlı internet sitesi, yaklaşan akıllı telefonun tasarımını gözler önüne seren yeni görsellerini ve potansiyel fiyat etiketini paylaştı.
 
Ayrıca Bkz.OnePlus 6'nın kamerası iPhone X, Galaxy S9 ve Pixel 2'den iyi mi olacak?
Yayınlanan görsellere bakılırsa akıllı telefon cam ya da en azından yansıtıcı malzemeden yapılmış bir arka panele sahip olacak. Belki de sadece render'lar böyle görünüyordur, kesin olarak bir kanıya varmak zor. Bunun dışında OnePlus 6'nın daha önce de doğrulandığı gibi çentikli tasarımla geleceğini görüyoruz.
 

OnePlus 6'nın fiyatı ne kadar olacak?

Fiyat konusuna gelecek olursak; WinFuture.de telefonun 519 euro başlangıç fiyatına sahip olabileceğini iddia ediyor. Yani yaklaşık 620 dolar civarında bir paradan bahsediyoruz. Her halükarda bu bilgilerin spekülasyonlardan ibaret olduğunu unutmamak gerek.
 
Neyse ki telefonun 16 Mayıs tarihli lansmanına iki gün kalmış durumda ve tüm detayları resmi ağızdan öğrenebilmemiz için çok fazla beklemek zorunda kalmayacağız.
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 1 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 10823 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
Gravaze 14.5.2018 15:52:38
Bu firmalar kendi alamet-i farikalarının ucuz fiyat olduğunu bilmiyormuş gibi neden Samsung veya Apple gibi fiyat koymaya başladılar? Oneplus fanatiği dahi olsa S9 varken şu fiyatı bu telefona vermez.
...
Yorumun devamı ▼
+51
ozmenakif 14.5.2018 15:08:55
Arka plan resmini ekranın alt tarafındaki çerçeve tam belli olmasın diye ayarlamışlar. +32
tstctstc 14.5.2018 15:22:55
Ekranın altını karartmislar nerde bittiği görünmüyor +18
Redunay 14.5.2018 19:13:23
Resmen satın alınacak telefon yok piyasada +15
hazarRS 14.5.2018 15:20:45
hay çentiğinize... +13
martin palermo 14.5.2018 15:14:13
çentik kusuyoruz artık yeter ya +12
lapatid 14.5.2018 18:30:30
kardeşim şu tasarım işini yapamıyorsanız kapatın gidin dükkanılg nokia huawei asus oneplus xiaomi hepsi aynı haltı yedibak iphone x a bir tek tepede çentik var çentiğin içinde face id sensörleri var ç
...
Yorumun devamı ▼
+8
Fx_57,5 14.5.2018 15:21:53
o paraya asus 5z var daha mantıklı hem garantili hem bu fiarma gibi güvenlik handikapları yok +8
spirituals 15.5.2018 08:08:08
5t kullanıyorum. Tr den aldım. 2 yıl ithalatçı garantisi ve sıfır cihaz. 2700 lira verdim. 128 GB hemde. Buna karşılık s8 yada başka cihazlar a bakınca fiyatların 5000 ve üzeri olduğunu gördüm. Hemen
...
Yorumun devamı ▼
+5
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
exqwerex Salı, 16:42
Bu telefonun 8 GB Ram 128 hafızalısı Almanya resmi sitesinde 569 Euro, ABD fiyatı 579 Dolar iken çin sitelerinde (aliexpress, vs) niye 790 / 800 dolar olarak daha pahalı satılıyor
0
DeepestSea 18.5.2018 21:07:23
Parmagini, yuzunu tanitma ? Fake gmail hesabi kur ? Gec bunlari kardesim bunlar bahane degil..
0
anıll. 18.5.2018 10:25:25
one plus 6 avrupada 22sinde satışa çıkıcak bildiğim kadarıyla türkiyeye gelmesi distiribütör garantililerin nekadar sürer yine 1, 1.5 ay bekletirmi?
0
qkhn83 18.5.2018 02:14:26
Adamlar dünya piyasasına göre iyi fiyatla çıktılar. Bizi ülkemizde ki döviz fiyatları onları bağlamaz ki. Dünya ya 530 dolara sattığı ürünü senin ekonomin berbat diye 400 dolara mı verecek
0
Paetzold 18.5.2018 01:49:59
Bu fiyatları gorunce şaşırmiyorum artik
0
qkhn83 18.5.2018 01:10:11
Kim onlar bilmek isterdim
0
dubbed 17.5.2018 22:25:27
Oneplus güzel telefon üretiyor ama bu markayı alan fiyat/performans olduğu için alıyor. Oneplus gidip de ıphone, samsung bandında fiyatlandırma yaparsa kimse almaz. Ki daha garantisi yok memlekette, ithalatçı garantili.
0
yudevil 17.5.2018 19:44:16
Oneplus 5t bu paralar. 3300 olacaksa alınmaz 2750 bandı iyidir satılabilir
0
WoXeD 17.5.2018 19:42:21
Pahalı =) 8 256 olan 2850tl
0
yudevil 17.5.2018 19:31:18
galaxy s9+ 128gb dual sim 4100tl ye aldım haber vereyim dedim.
0
~Lion King~ 17.5.2018 15:01:22
Peki ya iphonelar? Androidlerin en azından arayüzleri farklı.
0
~Lion King~ 17.5.2018 14:51:08
Google senin bilgilerini daha telefonunu ilk kullanmaya başladığın an kabul ettiğin anda kaydetmeye başlıyor. Apple, parmak izi toparladı şimdi de insanların yüzünü kaydediyor.

Bir tek oneplus mı yapıyor bunu?
0
DeepestSea 17.5.2018 11:16:24
Isterse bedavadan verilsin yine de almam.Herkes cihazi ovmus ama server’ina kullanici verilerini kaydeden, hakkinda milyon tane dava acilan, sonra evet biz yaptik ama soz bi daha yapmicaz diyen one plus degilmiydi ? Yoksa ben mi yanlis hatirliyorum ?

Nedense kimse bu konudan bahsetmemis.Kimse satin aldigi mali kotulemek istemez tabi..
0
WoXeD 17.5.2018 04:06:11
64 fiyatı belki ama 256 olanı 3.5 a satmaz tr simsarları. En az 4k isterler. Tanıdık varsa kendiniz alın. Paranızı kaptırmayın bu fırsatçılara.
0
WoXeD 17.5.2018 04:04:37
Aynen hocam. OnePlus yerelleştirme yapıyor. Euro dolar kurunu çarpmak doğru değil ama editörler anlayamadı. Neyse kulaklık alırız bide 😂
0
WoXeD 17.5.2018 04:02:51
Tabiki de var. Haftada 1 çine gidip gelen temsilciler var biri getirir elbet =) en son tr den aldığım cihaz note2. Tr piyasasından telefon almam. Alanada mani olmam =) (bi mi6 çöpü aldım gerçi ama onu geri aldığım paraya sattım)
0
mttzn 17.5.2018 02:06:47
Gene çentik!! Şu üst kısmı düz yapsanız tam alınacak telefon olurmuş
0
~Lion King~ 16.5.2018 22:24:03
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

6+64 gb 2999 TL

8+128gb 3199 TL

8+256gb 3499 TL
Fiyatlar bu şekilde olacaktır. Maalesef öyle kötü bir ekonomimiz var ki fiyatları 5,20 TL ile çarparken başımızdaki adamlardan utandım ve tiksindim.
Hakedildiğimiz gibi yönetiliyoruz.
+3
Ginga Bishounen 16.5.2018 22:15:18
Uzun zamandır telefon alacağım fakat sürekli erteliyorum. Huawei P20, S9 derken; OnePlus 6’ya karar kıldım. Türkiye fiyatı uygun olursa tabii.
0
Bloodin 16.5.2018 22:01:06
Ne demiştim 2 gün önce? 6GB ram versiyonu olursa 500-550 dolar arası olacak demişim, tam da 529 dolardan çıktı :)
0
Johan Elmander 16.5.2018 20:20:18
Aylardır 750 dolar Kanada doları diye bağırıyordum ancak her haberde 750 dolar fiyat etiketiyle gelecek diyordunuz. Ve 256lık model 629 dolardan satılacak.
+1
qkhn83 16.5.2018 19:53:33
Türkiye ye nasıl gelecek. Tanıdık mı var?
0
WoXeD 16.5.2018 19:50:29
oneplus6 6/64 529$, 8/128 579$, 8/256 629$
en fazla 550 dolardan başlar DEMİŞTİM. mirror black 256gb siparişi veriyorum siteye koyduklarında.

2850TL + 170TL kayıt parası. s9 plus 256gb nin nerdeyse yarı parası. mis.
0
WaylandIZMIR 16.5.2018 12:03:15
Arka tarafı oval telefon mu kaldı artık ya! Uyduruk Çin telefonlarına benzemiş arka taraf. 1000 Lira olsa kullanmam bu telefonu şekil itibari ile. Ayrıca feci pahalı
0
JosSeven 15.5.2018 20:37:54
Amazon Almanyada 8+128 lik versiyonu 570 6+64 versiyonu 520 dolar olarak sızdırılmış. Telefon piyasasına göre makul görünüyor
0
naexist 15.5.2018 17:41:10
Amerika'da kendi sitesinden alırsan vergi alınmıyor. Zaten başka yerlerden almak da çok mantıklı değil resmi anlaşması olmadığı için. Onun dışında 5T $499 olarak girdi. Bunda fiyatı bir anda $620 yaparlarsa zaten ellerindeki marketi bile kaybederler diye düşünüyorum. O yüzden bu aralıkta gelebilir bence de.
0
intel7mix 15.5.2018 15:06:24
O işleri yapan 1500 TL'lik cihazda yapabiliyor ama "apple" demek için alan kişiler var

Aynı kişileri yakın çevremde de var

4 - 5 bin verince tozda kondurmuyorlar

Cihazına "TL" atacak parası olmayan bile var
+1
spirituals 15.5.2018 14:28:12
Tabi ki öyle. Normal şartlarda bu cihazların 300 400 dolar bandında olması gerekiyor. Maddi durumun iyidir alırsın başka. Velhasıl 5 6 bin lira bir telefona vermek hiç de mantıklı gelmiyor bana ki firma sahibiyiz. Çalışanların ellerinde iPhone x leri görüp garipsiyorum. Bu adamlar atomu parçalamıyor. Sadece Facebook Instagram vs. Yararlı tek iş görmedim daha.
0
WB 15.5.2018 14:09:32
Tum android telefonlar gozume ayni gorunuyorlar
0
intel7mix 15.5.2018 13:10:55
Bana göre 600 dolarda etmez telefonlar (tek yaşıyor olsan belki ederdi)

2-3 sene sonra çöpe gidecekler

Tek geçinenler alır kullanır ama birden fazla alınca göze batıyor

Yatırım değil tüketim makinelerine bu kadar para vermek
0
garmen 15.5.2018 09:30:59
Cancer edition.
+1
spirituals 15.5.2018 08:08:08
5t kullanıyorum. Tr den aldım. 2 yıl ithalatçı garantisi ve sıfır cihaz. 2700 lira verdim. 128 GB hemde. Buna karşılık s8 yada başka cihazlar a bakınca fiyatların 5000 ve üzeri olduğunu gördüm. Hemen hemen 2 katı. Keza onlardan daha iyi bir cihaz.

S9 vs şu an 900 dolar. Bu telefon ise 600 dolar olacak. Arada 300 dolar fark var. Ki özellikler de hemen hemen aynı. S9 a o para verilir deyip bu cihaza 600 etmez demek bana aptallık gibi geliyor.
+5
WoXeD 15.5.2018 06:46:24
Fiyatını yanlış yazmışlar. Giriş en fazla 550 dolar olur. S9 800 dolardan başlıyor.
0
WoXeD 15.5.2018 06:44:17
Olay tamamen para çokomel eğrisi. Bu kadar yasılım desteğini, bu kaliteyi başka marka sunsun ona geçerim. Elimden geçen cihazların bi çoğumun adını bilmezsin saçma sapan konuşma. Hadi selametle engelleyim kafam rahat etsin.
0
lvlono 15.5.2018 02:12:45
Tamamen iPhone X taklidi değil ama bak, arka kameralar ortada :)
Üstte çentik yerine çok kalın olmayan bir çerçeve yap ki bir duruşun olsun. Bi bitmediniz bee. Fiyatı ise fark yaratacak kadar ucuz değil.
Kısaca; Samsung parsayı gene toplar.
0
Golden Gate 15.5.2018 00:22:11
iphone 8 plus kullaniyorum.

Satip oneplus ta alabilirim, s9 da alabilirim.

Senden daha fazla cihaz geçmişim olduğuna da eminim sayın fanboy.
0
WoXeD 14.5.2018 23:52:08
Aytıca ne ithalatçı garantisi? Ben direkt OnePlus ın sitesinden aldım 3 cihazımıda. 256gb cihaz için 750 dolar +150tl kayıt 3.5bin tl gayet makul mevcut şartlarda. Aynı kapasitedeki cihazı apple ve samsungun kaça verdiği ortada. Boş yapmayın para benim tercih benim. Apple a 1200 dolar samsunga 1100 dolar vereceğime OnePlus a 750 dolar veririm net. Hemde cihazının her koşulda yurtdışında olsalarda arkasında duran, yazılımsal sorunlarıla ilgilenen bi firma. Senede 2 kere değil her ay güncelleme veren, 2 sene dolunca güncellemeyi keameyen bir firma. Tercih edersin etmezsin ne s9 ne op6 alacak para yok anca boş laf. Edit:dolar kurundaki değişim beni bağlamıyor ben zaten dolar maaş alıyorum. Tl dönüşümleri umrumda değil ;)
0
WoXeD 14.5.2018 23:43:51
Benim bahsettiğim 256gb olwn model. Aynısı s9 plus ile arada 2bin tl den fazla fark var.
0
lefransuva 14.5.2018 23:07:06
mix 2s çıktığında olacak.
0
Golden Gate 14.5.2018 23:04:51
750 dolarsan bahsediyorsun.

Şu an ki kurla, 3300 tl ye yakın fiyat ediyor. Kâr marjı da koyunca 3500-3600 tl yi bulacaktır.

İthalatci garantili bir telefon 3600 tl iken, orjinal garantili s9 plus 4200 tl olarak piyasada bulunabiliyor.

Yazdiklarinizin hicbir anlami yok. Başını gorunce gerisini okumadim zaten
0
WoXeD 14.5.2018 20:02:34
8 ay sonra oneplus 6t çıktığında anca gelir asus :)
0
WoXeD 14.5.2018 20:01:52
dh gibi çeviri sitelerinden değil kaynaklardan haber okuyun. gelişmiş bilgi toplama oneplus beta sürümüne geçen cihazlarda KULLANICININ BİLGİSİ VE İZNİ dahilinde açılır. stabil kutudan çıkan yazılımda bu YOKTUR.
0
WoXeD 14.5.2018 19:58:27
donanımhaber editörleri her sene aynı hatayı yapıyor. oneplus dolar euro ayırt etmez. 519 euro ise avrupada dolar geçerli olan yerde 519 DOLAR olur. 3 3t 5 5t hepsinde aynı haberi düz kafa kur çevirisi yaptınız bi öğrenin be kardeşim.

en pahalı versiyonu 750 dolar 256/8gb olan versiyonu alacağım aynı özelliklerde s9+ bin doların üzerinde. giriş seviyesi olan en fazla 550 dolardan satışa çıkar.
kısaca boş yere bunu alacağıma s9 alırım tatavası yapmayın.varsa paranız gidin alın. oneplus ı eline bile almamış kişiler gelip burda bunlar ucuz olması gereken cihazlar diyor. neye göre kardeşim? senin paran çöp olmuş önce onu sorgula. ilk modelinden beri oneplus kullanıyorum one,x,3. bütün cihazlarınıda deneyimledim.hepsinde artan kalite var.
önemli olan fiyatsa gider xiaomi alırsın.bi kutudan jdi çıkar diğerinden lg birinde ghosting olur diğerinde ışık sızması acaba hangisi daha az zararı olur die seri no bakar gezersin.

Not: oneplus ın güncelleme konusunda önde olduğuda gerçek. oneplus 3 2. yılını bitirmiş cihaz android 8 verileli 6 ay oluyor. note 5 s6 ne alemde? 3-4 bin verilen cihazları 2 senede çöp olarak gören apple samsung gibi büyük üreticiler bu huylarını devam ettirdiği sürece alınmaz.alanda ağlamasın güncelleme gelmeyince sağdo solda.
+1
alemburda34 14.5.2018 19:53:48
Zenfone 5z OnePlus 6 yi bu fiyat politikasiyla tokatlar.
+1
Redunay 14.5.2018 19:13:23
Resmen satın alınacak telefon yok piyasada
+15
interwap 14.5.2018 18:31:18
Çaynalar uçtu. Hele OnePlus epey uçtu. Tabi fiyat anlamında.
0
lapatid 14.5.2018 18:30:30
kardeşim şu tasarım işini yapamıyorsanız kapatın gidin dükkanı
lg nokia huawei asus oneplus xiaomi hepsi aynı haltı yedi
bak iphone x a bir tek tepede çentik var çentiğin içinde face id sensörleri var çentik haricinde ekranın altında üstünde yanında hiçbir çerçeve yok
bunlar gidiyor sensör olmadığı halde çentik koyuyor üstüne alta bir daha çerçeve koyuyor.
bunca yıldır piyasada olan adamlarsınız şu kadar mühendisliği tasarımı çözemediyseniz kapatın dükkanı apple ın tasarımcısı olsam oturduğum yerimle gülmem bu avanaklara
helal olsun şu çerçevesiz ekran işinde android cephesinde bir tek samsungun özgün bir duruşu var
+8
Bloodin 14.5.2018 18:08:56
Eğer ekran ve ses kalitesi önemli ise kesinlikle Zenfone 5z'yi düşünün/bekleyin derim, Zenfone 5'in Snapdragon 845, 6/8 GB Ram'li, 64/128/256 gb hafızalı hali olacak, bugün Zenfone 5'i yakından inceledim, LCD olmasına rağmen renk doygunluğunda bazı amoledlerle yarışacak kadar üstün, söz konusu parlaklıksa amoledlerden daha üstün, ses konusunda ise hem yüksek, hem de çok kaliteli ses veren stereo hoparlörlere + Dolby DTS destekli kulaklık çıkışına sahip, telefon ciddi derecede iyi olmuş.
0
Bloodin 14.5.2018 18:04:43
Bugün elime bir tane Zenfone 5 geçti ve yakından inceledim, inceleme sonucunda çentiğin aslında fotoğraflarda göründüğünden çok daha şık olduğuna karar verdim, en azından Zenfone 5 için durum böyle, bence önce yakından inceleyin...
0
Golden Gate 14.5.2018 18:02:17
8 plus kullanıyorum.

Android tarafina gececegim.

Mi7, one plus 6 gibi telefonlar 2700 bandında olursa onlardan birini alirim.

Aksi halde s9 plus almayi dusunuyorum

Benim için cihazın ses kalitesi ve ekran kalitesi önemli.
+3
Bloodin 14.5.2018 17:48:40
Bence bunun farkındalar ve sızan fiyatlar gereçek değil, hatırlayın, S9 için de 950 dolardan 1200 dolara kadar fiyatlar sızmıştı, nihayetinde 720 dolardan çıkmıştı. Bunlar şirketlerin kendi politikaları bile olabilir, yüksek fiyat beklentisi oluşturup düşük fiyattan piyasaya sokarak insanları telefonu almaya ikna ediyorlar diye düşünüyorum. Bence Oneplus 6'nın fiyat seviyesi 500-550 dolar civarında kalacak, daha da altta çıkmasını isterdim fakat bu özelliklerle çok zor. Tabi en alt seviyesi bile 8 GB ram ile çıkarsa, 6 GB Ram versiyonu olmazsa başlangıç fiyatı 600 doları dahi zorlayabilir.
0
Golden Gate 14.5.2018 17:42:16
3000-3200 tl ye garantisiz oneplus 6 mı, 4000-4200 tl ye samsung garantili s9 plus mı.

2.700-2.800 den yukarı gelirse, marka algısı sebebiyle şansı düşük

Piyasada işlemcisiyle fark yaratan 2 firma var.

Biri Apple,

Diğeri Samsung.

Öteki firmalar sokaktan toplar gibi sp845 i iteleyip duruyor.
+3
scorpionnn 14.5.2018 17:19:37
xiaomi ustune telefon tanima cin telefonu olarak
0
Johan Elmander 14.5.2018 16:10:43
Almanya fiyatlarında vergiler dahildir ancak gördüğümüz Amerika fiyatlarında vergiler dahil değildir. Yani cihaz 620 dolar değil. 519-539 dolar bandından gelecek giriş modeli.
0
XFalconX 14.5.2018 16:04:50
yine de bu firma iyi
0
gurkanse 14.5.2018 16:04:18
620$x4.31= 2672 TL yani artık ucuz değil.ki buraya gelene kadar dolar 5 olur ve arada getirenlerin komisyonları dahil ohooooo
+3
Gravaze 14.5.2018 15:52:38
Bu firmalar kendi alamet-i farikalarının ucuz fiyat olduğunu bilmiyormuş gibi neden Samsung veya Apple gibi fiyat koymaya başladılar? Oneplus fanatiği dahi olsa S9 varken şu fiyatı bu telefona vermez. Bir de şu çentik işinin bu denli abartılmasana anlam veremiyorum. iPhone X’da çentik sensörler olduğu için var bu telefonlarda bu tip sensör dahi yok incecik bir üst boşluk yapsalar daha iyi bir de alt boşluk koymuşlar ki o da hiç olmamış.
+51
bilgem 14.5.2018 15:40:06
Fiyat çok uygun bi koşu alayım.asgari ücrette neymiş ülkem telefon pazarına döndü.Avrupalılar bu kadar sık telefon değiştirmiyorlar 6 ayda bir işlemci gelişiyor bu nedir arkadaş
0