İLANDIR

HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (91) YORUM YAZ

tarafından 10 Ocak 2017, Salı 17:00 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Uşak’ta ucuz powerbank patladı: Kullanıcı kalbinden ağır yaralandı
Günlük Haber Cihan Pehlivan
91 19116
Uşak’ta ucuz olduğu için aldığı taşınabilir güç kaynağını şarj etmek isteyen bir vatandaş, cihazın patlamasıyla ağır şekilde yaralandı. Vücuduna çok sayıda parça saplanan kişi derhal ameliyata alındı.
 
Uşak’ın merkeze bağlı Kayaağıl köyünde meydana gelen olayda powerbank olarak bilinen taşınabilir güç kaynağını şarj etmek için prize takan 30 yaşındaki Ethem Akgün, yaklaşık 5 saniye sonra cihazın aniden şiddetli şekilde patlamasıyla neye uğradığını şaşırdı.
 
Kalbine ve kafasına isabet eden irili ufaklı parçalar yüzünden ağır yaralanan Akgün, ambulansla hastaneye kaldırılarak ameliyata alındı. 3 gün boyunca yoğun bakımda kalan vatandaş, yaklaşık iki hafta önce 35 TL’ye Çin malı powerbank aldığını ve cihazı ucuz olmasından dolayı tercih ettiğini dile getirdi.
 
Doktorlar yaptıkları açıklamada maddi anlamda tasarruf sağlamak isterken hayati tehlike atlatan makine operatörünün vücudunda halen çok sayıda parçanın olduğunu dile getirdiler. Birçok kullanıcının tercih ettiği taşınabilir güç kaynakları günlük yaşamda şarj sorununu ortadan kaldırıyor ancak söz konusu pil olunca dikkatli hareket ederek güvenilmeyen ürünleri almamak gerekiyor.
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 19116 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
AdamsınDrogba 10.1.2017 17:13:49
Galaxy Note 7 arkadaşlık isteği gönderdi. +184
Scritous 10.1.2017 17:16:46
Bizi $10'dan ucuz powerbank almak zorunda bırakanlar utansın. Aaa ne gerek vardı almasaydı değil mi? Unutmuşum. +122
Angel of the Lord 10.1.2017 17:16:46
Çin malı? Bu kavram kalkmalı ya da değişmeli artık. Xiaomi de çin sorun var mı ? Neredeyse hayır. Huawei de keza aynı. Ki xiaomi'nin 10 ah'lik powerbanki ne kader yaygın o da belli. +96
mokinto 10.1.2017 17:33:50
quote:
Orijinalden alıntı: hydra1

geçmiş olsun arkadaşa bu olayda insanlara ibret olsun bilinmedik çin malı ürünler kullanılmamalı

iphone almayın diyorsunuz yani.
+31
ozan1212 10.1.2017 17:05:24
Ucuz etin yahnisi yavan olur +31
serafon 10.1.2017 18:04:48
Haydi cep telefonu üretemiyoruz, şarj, powerbank, içindeki pasif komponentleri, bilgisayar kasası, güç kaynağı, Mouse, klavye, havya, mercekli lamba vs vs gibi onbinlerce ürünü de mi üretemiyoruz? Bun
...
Yorumun devamı ▼
+19
damn2u 10.1.2017 17:20:27
35 TL ucuz mu? O fiyata gayette iyi ürün alınabilir fakat ülkenin her yanı saçma sapan bir sürü ürün ile dolduğu için bilinçsiz tüketici de bu tarz sorunlarla karşı karşıya kalabiliyor. Denetim konusu
...
Yorumun devamı ▼
+16
Mertcan-39 10.1.2017 18:48:39
Şarj cihazlarında toprak bağlantısı zaten yok :)
...
Yorumun devamı ▼
+14
exterminant 10.1.2017 18:42:39
"Aldığım ürünün faturası, fişi yok. Ucuz olduğu için tercih etmiştim. Hiçbir parçası kalmadı. Kimden şikayetçi olacağımı bilmiyorum"bilinçli olsak böyle bir şeye para vermeyiz para vermeyi g
...
Yorumun devamı ▼
+7
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
CT Fletcher 16.1.2017 22:31:50
Şu Çin malı klişesi baydı artık, Xiaomi de çin malı ama patladığını duymadım
0
TheDenier 16.1.2017 16:15:41
Halkın cebinde parası yok, kafasında bilinç yok olur tabi böyle şeyler.Ülkeyi bu hale getirenler utansın ne diyelim.
0
mic999 13.1.2017 09:13:21
9 doalra satilan urunun maliyeti zaten 4-5 dolar ee uretici de kar marji koysa ,
yani fiyati cok cok ucuz, bu kar marjina Turkiyede millet t-shirt satiyor , adam teknoloji ypamis satiyor benim isim urun testi, gumruk, inspeksyion
maalesef bu tur mallar ulkeye getirene bakmak lazim, ulkemizde ne standard var ne kural, tuketici hakki diye bisey yok zaten o yuzden olur boyle olayalar , ki dahda cok olmasini beklerdim , cidden duruma gore az bile yasaniyor boyle olaylar
+1
atilasat 12.1.2017 22:00:51
sorun çin malı olmasından kaynaklı değil. kullandığımız herşey Çin'de üretiliyor. sorun bu cihazların ülkemizde gelişi güzel satılmasında. çok geçmiş olsun
0
Rindaman 12.1.2017 18:52:28
A101 Patla Patla bitmez..
0
Kartal Göz 12.1.2017 17:03:12
"Çin malı" ifadesi bir haber editörü için çok talihsiz bir anlatım olmuş.
0
fthkn 12.1.2017 15:16:46
Bir tane adamın hayatı kurtulacak diye koca Çin büyümekten mi vazgeçecek? İt ürür kervan yürür. Türkiye'ye kim sokuyorsa onlarla uğraşın. Çünkü onlarda ticaret yapıp para kazanıyorlar. Kazanma diyebilir misin? Çok da iyi para kazanıyorlar. Çoğu kanserojen ucuz plastikten üretilmiş istemediğiniz kadar çeşit ürün. Dünyayı ABD sömürdü bitirdi artıkları ile büyüyüp geleceğin en son süper gücü Çin olacak. Sonra da insanlık kaynaklar bittiği için silinip gidecek. Mağaralara geri döneceğiz.
0
~Lion King~ 12.1.2017 15:14:41
Beyler takastan vinsic markali bir powerbank almistim. İnternette pek namini duyamadim. Kullanan var mi?
0
fuujitsu 12.1.2017 15:13:13
35 liranın neresi ucuz ya biz mi çok fakiriz DH üyeleri mi çok zengin anlamadım.
+1
mickey444 12.1.2017 15:01:16
evet kardeş bende gördüm sağol,aslında aldığı yeri bilse fatura fişi olsa dava açsa keşke..
+1
u9ur10 12.1.2017 10:57:10
biz mecburuz kardeşim devlet utansın dicemde nerede o ne derisinden belli olmayan yüz. 10 liraya ital edip 100 lira vergi alıp 110 liraya satar kaliteli markayı napsın bu insanlar tabiki çin malı alacak adi mal alacak. hepimiz kullanıyoruz.
0
aycibin 12.1.2017 10:04:36
TL olmuş 0,25 Dolar.fakirleştikçe herşey bize pahalı geliyor ne mi yapıcaz?
istikrar palavralarıyla bizi bu hale getirenlere, bir torba kömür için ruhumuzu,çocuklarımızın geleceğini satmicaz
0
Primarch 12.1.2017 07:43:12
quote:
Orijinalden alıntı: damn2u

35 TL ucuz mu? O fiyata gayette iyi ürün alınabilir fakat ülkenin her yanı saçma sapan bir sürü ürün ile dolduğu için bilinçsiz tüketici de bu tarz sorunlarla karşı karşıya kalabiliyor. Denetim konusuna girelim desek ülkenin neresinde, hangi kolunda denetim varki power bank için olsun.

35 TL -> 9 USD

Senin paran artik para degeri gormuyor kardesim :) Yani evet, 35 TL ucuz.

Basliga gelirsek, teknolojik hicbir cihazi sarj halindeyken yaninizda tutmayin.
Ozellikle uyurken telefonu yanina birakan arkadaslar filan... Mazallah her sey mumkun.
0
lawbreaker 12.1.2017 03:52:22
ucuz diye antin kuntin şeyleri almamak lazım, tabii bu tarz şeyleri ülkeye de sokmamak gerek en başta
0
snomask 12.1.2017 01:11:15
Powerbankları da uçağa almasınlar madem
0
Eminn72 12.1.2017 00:36:16
dışı plastik olanlardan almış heralde metal olsaydı gg
+1
mq1n 11.1.2017 23:35:09
quote:
Orijinalden alıntı: Angel of the Lord

Çin malı? Bu kavram kalkmalı ya da değişmeli artık. Xiaomi de çin sorun var mı ? Neredeyse hayır. Huawei de keza aynı. Ki xiaomi'nin 10 ah'lik powerbanki ne kader yaygın o da belli.

replika demek zorlarına gidiyor
0
mickey444 11.1.2017 23:20:34
quote:
Orijinalden alıntı: ozkul1988





markasını bilmiyorum şu an sormakda ayıp olur. ama faturası filan yokmuş kimi şikayet edeçeğini bilmiyorlar.
https://m.facebook.com/ethem.akgun?fref=search Facebook sayfası kendine sorabilirsiniz

Teşekkürler, arkadaşada acil şifalar..
0
ozkul1988 11.1.2017 20:51:05
bilmiyorum demiş Facebook da kendisi
0
ozkul1988 11.1.2017 20:46:38
quote:
Orijinalden alıntı: mickey444




Markasını biliyormusun kardeş

markasını bilmiyorum şu an sormakda ayıp olur. ama faturası filan yokmuş kimi şikayet edeçeğini bilmiyorlar.
https://m.facebook.com/ethem.akgun?fref=search Facebook sayfası kendine sorabilirsiniz
0
SeaHawk009 11.1.2017 20:30:45
Özellikle bu şekil ürünler ucuz alınmamalı. Alınacak ise 90-95TL gibi fiyatlar ile alınmalı. Tabi arkadaşın durumu da yazık. Ben olsam bunu üretene dava açar takır takır alırdım. İnsan değil bunlar hep para derdindeler. Kimse kalitesinin ve güvenliğinin peşinde değil. Kısacası bunu üretenin başına aynı şey gelsin de anlasın milleti kazıklamak nedir!
0
#1 11.1.2017 18:48:16
bu tip olaylar hemen her markada olabilir, onda bunda şunda olmaz diye bir şey yok, herkes kafasına göre sallıyor sanki kendi imalatiymis gibi yok xiaomi yok samsung yok falan filanda olmaz kaliteliymis cart curt faso fiso bunlar geçiniz... prizde falan sorun olmamasına rağmen orj. xiaomi 10.000lik pb cihazın bataryasini şişirdi belki kabloyu cikarmasam gümletecekti.
0
aquarius man 11.1.2017 18:03:56
Madem bu ülkenin vatandaşlarına değer veriliyor, o zaman kalitesiz mallara denetim gelsin ve belli standartların altındaki mallar ülkeye sokulmasın. Ancak tüm tahtakale dükkanları 10 15 liralık powerbank 5 liralık şarj kablosu ve adaptörleriyle dolu. Her gün yüzlerce insan oradan alışveriş yapıyor daha bugün oradaydım ve insanlar fıkır fıkır sürekli bir şeyler satılıyor. Bu güne kadar kaç powerbank patlaması olayı gördük ki bu kadar korkulacak bir durum olsun, hemen kaliteli powerbank'ler alalım dandikleri yerine? Bu olay tabii ki hoş değil ancak ülke zaten çin malı ürünlerle dolup taşmış haldeyken az bile yaşanıyor. O çin malı oyuncaklar leş gibi plastik kokuyor dokununca insanın eli bile pis kokuyor bebekler bir de onları ağzına sokuyor gözün görmediği bir anda vs. Özetle tehlike daima yanı başımızda ancak yapacak da pek bir şey yok. Parayı basıp kaliteli diye note 7 alanlarla ucuz diye bu powerbank'leri alanlar arasında bir fark yok herkes tehlike altında ne yazık ki.
0
Experimentation 11.1.2017 18:02:25
bana da lazım bi powerbank
0
Marrusia 11.1.2017 17:19:44
Xiaomi cok mu iyi ?

5000 lik vardi bir dususte hemen bozuldu ne sarj aliyor ne gosterge calisiyor 30 cm var yok duzgun bir marka olsaydi hicbirsey olmazdi mobilde yok xiaomi dir yok oneplustur uzak duruyorum artik abartilmasinin nedenide ucuz olmasi kalite yerlerde normal [:'(]
0
tur1st 11.1.2017 17:14:56
Geçen ay Blitzwolf 3350 mah'lik Powerbank almistim. 5-6 kez kullandim sikinti cikmadi. Xiaomi kadar olmasa da taninan bir marka diye biliyorum:)
0
DH Misafiri 11.1.2017 16:53:56
35 TL deniliyor. Şimdi 5 TL ye üretilse, üzerine 5 TL koyup toptan satsa 10TL. Üzerine 25TL koyup dükkan sahibi satsa 35 TL. Yani bu ürün 5-10TL lik bir ürün.
Patlamasa şaşardım. Geömiş olsun.ASlında bu ne kadar denetleme yapılmadığını gösteriyor. Ne yazık ki böyle bir ülkeyiz. Düzelir mi? Hayır düzelmez çünkü bu eğitimle olur ve eğitimi kim düzeltecek? Hala eminim bir tek yetkili çıkıp bir şey dememiştir. Hani o çok sevmediğiniz AB ülkelerinde olsa bu olay (ki olamaz)onu üreten, onu satan onu denetlemeyenin ağzına s...lardı. Yiğidi öldür hakkını yeme.
+1
maxtreme 11.1.2017 16:10:32
Tahminimce Çin'de bir kaç dolara mâl edilen ancak alınan fahiş vergiler ve satıcıların yüksek kar marjı zihniyetinden dolayı 35 TL'ye satılan dandik ve markasız bir üründür.
+1
mickey444 11.1.2017 15:58:15
quote:
Orijinalden alıntı: ozkul1988





arkadaşı tanıyorum bizzat dünde konuyu acmışdım kalbinden 3mm parça çıkarılıyor açık kalp ameliyatı oluyor vücudunda hâlâ onlarca parça var patlayan odada camlar bile dağılmış olay ciddi bunun gibi yüzlerce kalitesiz üründe piyasa kol geziyor

Markasını biliyormusun kardeş
+1
ozkul1988 11.1.2017 15:24:06
quote:
Orijinalden alıntı: dgo_cr7

Ağır yaralanan?

El bombası mı lan bu ne kadar şiddetli patlayıp sarapnelle ağır yaralayabilir? Ben de iç cebine koydu da kalbinin üstünde patladı zannettim.
Hiç bu kadar komik haber okumamistim . Teşekkürler DonanımHaber.

arkadaşı tanıyorum bizzat dünde konuyu acmışdım kalbinden 3mm parça çıkarılıyor açık kalp ameliyatı oluyor vücudunda hâlâ onlarca parça var patlayan odada camlar bile dağılmış olay ciddi bunun gibi yüzlerce kalitesiz üründe piyasa kol geziyor
0
ozkul1988 11.1.2017 15:14:38
la siz ne laf anlamaz adamlarsın Huawei de çin malı kötümü? bu patlayanda merdiven altı üretimi birşey
0
Data Transfer 11.1.2017 14:47:41
markası S-Link galiba her fiyattan modeli var, ben asusun zenpowerını kullanıyorum.
0
FiFAMaster10 11.1.2017 14:33:37
Lan ben A101 den 20TL'ye aldığım 5200lük powerbank kullanıyorum aylardır ya patlarsa
0
choyrn 11.1.2017 14:32:57
Türkiye insanının başına çok gelir böyle olaylar. Orjinal ürün alamaz yan sanayi alır yüzünde patlar sonra
0
Kerim5100 11.1.2017 11:29:12
Çin malı? Xiaomi?
Daha yeni Mi Bank Pro aldım hiç böyle sığ laflar etmenize gerek yok. O zaman iPhone da Çin malı sırtımızda elimizde gezdirdiğimiz laptoplar tabletler de Çin malı ama yoooooh onlar Epıl :/
0
exterminant 11.1.2017 11:23:27
en azından abi farketmiş bir şeyleri geç de olsa bu da iyi bir şey
0
cosica 11.1.2017 11:10:05
quote:
Orijinalden alıntı: exterminant

kastettiğim de bu ve buna benzer sahtelikler
maalesef bunlardan kurtulamıyoruz engel olunamıyor

malesef öyle. iş yerinde 50 yaşın üzerinde bir abi var. yıllarca çin malı adı duyulmadık telefonlar aldı durdu hep uyarmamıza rağmen. alırdı hafta dolmadan bozulurdu telefon. geçenlerde gördüm bu sefer Samsung almış
0
pcwolf28 11.1.2017 11:05:37
Bizim millet artık her şeyin ucuzuna yöneldi, buna bile şükredip duruyor. Niye fiyatına bakmadan ürün alamıyorum diye sormuyor hiç.

İyi kendisine gelmiş ucuz atlatmış, şarja bırakıp evden çıksalardı ev yanardı belki.
0
exterminant 11.1.2017 11:04:33
kastettiğim de bu ve buna benzer sahtelikler
maalesef bunlardan kurtulamıyoruz engel olunamıyor
0
hoper01 11.1.2017 11:03:47
quote:
Orijinalden alıntı: kotukoylu

Haberin ozeti su: Gidin 150 200 lira bayilin teknoloji marketlerine kaziklanin. Onlarin sattigi kore amerikan alman mali! Donanimhaber resmen artik kullanici dostu olmaktan cikti! Suradan size giydireyimde kalici bi ban yiyeyim.Gordugum su anasyafayi araba roket haberleriyle dolduruyorsunuz.Ces videolarini cok gec yukluyorsunuz.Editorleriniz telefondan cok kendi yuzlerini cekiyor incelemelerde. Zaten dinamikliginizi kaybettiniz.Son donemde dikkat ettigim site tasariminda sdn den arak yaptiniz bi kac ozelligi. Tek cazibeniz forumdaki alaninda uzman uyeler, sicak firsatlar! Koskoca donanim haber eridi gitti yazik.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
+5
shadowtr 11.1.2017 10:54:56
Ucuz powerbankların en büyük sorunu, beslemeyi regüle edememesi. Yüksek güçlü şarj aletleri bağlandığında patlayabiliyorlar. Powerbank şarjlarını 1A yada 5W dan yüksek aletlerle yapmayın.
0
mahmut716 11.1.2017 10:42:02
quote:
Orijinalden alıntı: Mertcan-39

Yanlış anlamışım özür dilerim

+1
Mertcan-39 11.1.2017 10:26:27
Yanlış anlamışım özür dilerim
0
Pi 11.1.2017 09:45:07
Pil isleri tehlikeli isler. En cok dikkat edilmesi gereken mevzularin basinda geliyor. Para yok diye ucuzuna yonelmemek lazim. Ev bile yanabilir mazallah.
0
arel.gr 11.1.2017 09:37:18
quote:
Orijinalden alıntı: Pi

Hirbo 35 vermissin 15 daha verip adam gibi alet alsaydin ya? 41 liraya xiaomi aldim ben hatta. Ondan sonra patladı. Patlar tabi

pek öyle değil, 35TL (yalaşık 10euro o günlerde)bu tür ürünler için amper detayını değerlendiremeyen kullanıcılara cevap veren markalı, güvenli çok cihaz var.
0
cosica 11.1.2017 09:34:03
bu şarj aletleri kaldırımlarda seyyar satıcılar tarafından satılıyor. ne oldukları belli değil. hatta içini açsanız içinden 2 adet AA pil bile çıkabilir.
0
cosica 11.1.2017 09:31:26
35 TL'ye Samsung, Sony gibi markaların taşınabilir şarjlarını almak mümkün. kapasitesi düşük olur ama bu yol kenarlarında satılanlardan daha kullanışlı ve kaliteli olacağı kesin. ben TP-LINK TLPB10400 10.400 mAh kullanıyorum. Note-5 yanında hediye olarak gelmişti. çok ihtiyacım olmuyor ama en azından kaliteli. parayla alacak olsam düşük kapasiteli fakat kaliteli bir ürün alırdım.
0
exterminant 11.1.2017 09:14:01
bal gibi de var nasıl yok? samsung fişsiz garantisiz kaçak üretim yapmıyor o başka bir olay.
fişi, faturası, garantisi ve garanti belgesi, ce logosu hatta markası olmayan merdiven altı kaçak ürünlerin distribütörü olmaz
elbette bunları ortadan kaldırmak ve ceza uygulamak devletin görevi ama hiçbir devlet de bu tarz kaçak girişimleri %100 engelleyemez.
ürün alırken fiş-fatura, garanti ve tse-ce gibi sertifikaları sorulamak tüketiciye düşen görevdir.
ucuzluk ya da pahalılıkla da ilgili değil bu konu ürün ve satıcıdan belirli özellik ve belgeleri(fiş fatura garanti ce sertifika gibi) talep etmek mevzu
0
mahmut716 11.1.2017 08:42:39
quote:
Orijinalden alıntı: Mertcan-39

Bilginiz olmadan yazmışsınız bir elektrikçi olarak doğru olanı söyledim siz şarj adaptörlerinde toprak bağlantısı görebiliyormusunuz ben göremiyorum demek oluyor ki boş mesaj değilmiş

senin alıntı yaptığın adama laf attım zaten ben de...
0
Pi 11.1.2017 08:42:17
Hirbo 35 vermissin 15 daha verip adam gibi alet alsaydin ya? 41 liraya xiaomi aldim ben hatta. Ondan sonra patladı. Patlar tabi
0
Mephalay 11.1.2017 02:22:21
quote:
Orijinalden alıntı: exterminant

tüketim bilinci gerek başka yolu yok

Bunun tuketici bilinciyle alakasi yok.
Patlayan ve birinci dereceden saglik riski yaratan bu urunu toplayip, distribitorune ve ureticisine ceza kesen "tuketici korumasina" ihtiyac var.
Ucuz mal almayin, dikkatli mal alin demekle olmaz bu is. Adam gibi denetle, sorunlu olana cezayi kes. Samsung Note 7 yi piyasadan cekmese bizim ulkede hala dolasmaya devam eder, ki ediyor da, adim gibi eminim.
+1
Tugrul_512bit 11.1.2017 01:37:08
Avrupalısı dizayn etti, çinlisi üretti, amerikalısı mahkum bıraktı, bize patladı.
+1
gamesteacher 11.1.2017 01:34:20
turabi yaralanmış sandım neyse geçmiş olsun kardeş
0
oktayakgoz 11.1.2017 01:24:36
Ucuz ürünü nereden alırsan al aynıdır

Bim ve a101 ile ne alakası var
0
BekirTemel 11.1.2017 01:20:15
dandik elektronik ürünlerden uzak durmak lazım özellikle fiş, batarya, powerbank tarzı olaylarda
0
kadirirdem 11.1.2017 01:07:10
geçmiş olsun ve insanlara ders olsun.Çin malı derken dandik sahtelerden bahsediliyor yoksa İphone'dan tut Xiaomi ye kadar hepsi çin malı...
0
9600_G_T 11.1.2017 00:48:40
Tavuk doner sanmis powerbanki
0
Krone 11.1.2017 00:46:51
Adama da kızamıyorum, yani ne yapsın gidipte 100-150 lira veremiyor demek ki. Vergiler nedeniyle insanlar ucuz ve kalitesiz şeylere yöneliyor. Sonra böyle olaylar oluyor.
0
kotukoylu 10.1.2017 23:51:14
Haberin ozeti su: Gidin 150 200 lira bayilin teknoloji marketlerine kaziklanin. Onlarin sattigi kore amerikan alman mali! Donanimhaber resmen artik kullanici dostu olmaktan cikti! Suradan size giydireyimde kalici bi ban yiyeyim.Gordugum su anasyafayi araba roket haberleriyle dolduruyorsunuz.Ces videolarini cok gec yukluyorsunuz.Editorleriniz telefondan cok kendi yuzlerini cekiyor incelemelerde. Zaten dinamikliginizi kaybettiniz.Son donemde dikkat ettigim site tasariminda sdn den arak yaptiniz bi kac ozelligi. Tek cazibeniz forumdaki alaninda uzman uyeler, sicak firsatlar! Koskoca donanim haber eridi gitti yazik.
+61
aksu01 10.1.2017 23:46:41
ben carrefour dan collgate diş macunu kampanyası ile 10 liraya hem powerbank, hem de dişmacunu aldım.
ucuzluktan patlasaydı carrefour dan alınan powerbankların hepsi patlardı.
önemli olan kalite. kalite olmadan samsung un en pahalı telefonu olsa ne olur?
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj