İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (14) YORUM YAZ

tarafından 11 Ocak 2017, Çarşamba 15:54 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Spotify'dan Barack Obama’ya sürpriz iş teklifi
Günlük Haber Cihan Pehlivan
14 14918
20 Ocak’ta koltuğunu Donald Trump’a devretmeye hazırlanan Barack Obama, gelecek planları üzerinde yoğunlaşırken Spotify’dan sürpriz bir iş teklifi aldı. İlanda aranan nitelikler ise görülmeye değer.
 
Önümüzdeki hafta 8 yıldır bulunduğu başkanlık görevinden ayrılarak bayrağı Donald Trump’a teslim edecek olan Barack Obama, ülkesi için yaptıklarından sonra yoğun tempodan çıkarak daha sakin bir hayata geçmeye hazırlanıyor. İleride ne yapacağı merak edilen Obama ise şimdiden iş teklifleri almaya başladı.
 
Spotify CEO’su Daniel Ek, Twitter hesabından Obama’ya yönelik paylaştığı "Spotify’da bir işle ilgilendiğini duydum. Bunu gördün mü?" mesajıyla açık bir iş teklifinde bulundu. "Oynatma Listeleri Başkanı" pozisyondaki detaylar incelendiğinde ise ilanın tam anlamıyla Obama’ya hitap etmesi dikkatlerden kaçmıyor. Zira aranan nitelikler arasında "Saygın bir ülkeyi en az 8 yıl yönetmiş olmak", "İyi bir konuşmacı olmak" ve "Nobel Barış Ödülü’ne sahip olmak" gibi sıra dışı özellikler yer alıyor.
 
Spotify’ın hafif mizah yollu bu iş teklifinin arkasında ise Obama’nın yakın zamanda İsveç’in Amerika elçisiyle muhabbet ederken şaka olsun diye Spotify’dan iş teklifi beklediğini söylemesi yer alıyor. Dilerseniz Spotify’ın sürpriz ilanına buradan göz atabilirsiniz. 
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 2 misafir ve 1 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 14918 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
Tugrul_512bit 11.1.2017 16:13:51
Barış ödülü?Afganistan ---> dünya uyuşturucu üretimi burası oldu. Neyden sonra? İstiladan sonra. Niye istila edildi? İkizi kuleler. Kim yıktı? Siyayey. Kim görgü tanıklarını katletti? Efbiyay.Suriy
...
Yorumun devamı ▼
+69
myhotyro 11.1.2017 16:12:37
Dediğin felsefi açıdan doğru olsa bile, sen burada bir trol olmaktan öteye gidemeyeceksin. Adam da saygın olan ya da olmayan ama en büyük olduğu tartışmasız olan bir ülkeye 8 sene başkanlık yaptı.
...
Yorumun devamı ▼
+29
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
xattorneyx 2.4.2017 16:11:52
Habere bak yorumlara bak bizene 😄
0
MDV 2.4.2017 14:57:34
Adamlardaki rahatliğa bak. Burda olsaydı şirket olarak fetocu damgası yemişlerdi
0
Guest-5F047747E 1.4.2017 22:41:37
En büyük olduğu gayet tartışılabilir.
0
Gencbeyiin 1.2.2017 21:45:59
adamın parası yok mu niye iş teklifi ediyorlar.
0
CaRviLLE Cumartesi, 00:59
quote:
Orijinalden alıntı: myhotyro




Dediğin felsefi açıdan doğru olsa bile, sen burada bir trol olmaktan öteye gidemeyeceksin. Adam da saygın olan ya da olmayan ama en büyük olduğu tartışmasız olan bir ülkeye 8 sene başkanlık yaptı.

Bide şu var twitter dan hey obama diye iş teklifi gönderebiliyorlar bizimkinin önünde herkes el pençe divan duruyor twitter da kimseyi takip etmiyor yiyosa desene bizim cumhurbaşkanına hey tayyip sana bi iş teklifim var diye bak bakıyım neler geliyo başına daha önce canlı yayında twitter dan gelen kötü twitleri okumuştu obama bizde yerse kötü bişey yaz anında geliyolar kapına
+1
fthkn 13.1.2017 01:35:18
Her kavram markalaşmış. Barış gibi masum bir ifade bile marka statü etiketi haline getirilmiş. Barış ödülü sahibi olmak nedir? Ne barışı? Nerde barış? Bir yerde birileri ile halay mı çekti bu adam? Tüm bunlar CV'nizde görüldüğünde prim yapan markalardır. Ceketinizin markası gibi. Su altında nefesimi 40 saniye tutabiliyorum kişisel başarısından çok da etkileyici olmayan bir ünvan.
+2
Tugrul_512bit 12.1.2017 01:45:56
Şimdi deseler eyy amariga, bize kağıt parçası değil madenlerden ver. Bakır olur demir olur, taşıması senden. Acaba ne diyebilirler?
0
karayulun 11.1.2017 23:54:09
quote:
Orijinalden alıntı: myhotyro




Dediğin felsefi açıdan doğru olsa bile, sen burada bir trol olmaktan öteye gidemeyeceksin. Adam da saygın olan ya da olmayan ama en büyük olduğu tartışmasız olan bir ülkeye 8 sene başkanlık yaptı.

dolar hükümdarlığı sona erdiğinde, birleşik devletler piyasalarının şişirmeden ibaret olduğu ortaya çıktığında hangi ülkeye büyüklük övgüsünde bulunacaksınız?
birleşik devletler kapitalizminin, toplumları yozlaştırma-köleleştirme amaçlı küresel ortam-yayın yaygarası ile uyuşturulmuş zihinlerine, abd (birleşik devletler) en büyük olarak yerleştirilir. ve siz de bunlardan birisiniz. tanımadığınız insanlara, size olumsuz karşılık vermedikleri sürece kınarcasına cevap vermeye hakkınız yoktur. kimseye, 'trol olmaktan öteye vs 'gidemeyeceksin' diye cevap yazmanız, insanları aşağılayan, küçümseyen, hor gören bir düşüncede olduğunuzu göstermekte.

joven adlı arkadaşı, ya da bir başkasını aşağılıyor olabilirsiniz. ancak, o artık her zaman bulunduğundan öteye gidebilecek umutlara sahip olacak.
ve siz, 'myhotyro' isimli arkadaş: insanları aşağılamaya, küçümsemeye, hor görmeye devam ettikçe, daima kapitalizmin liberalleşmiş bir sınıf ayrımcısı durumunda, bencil liberal burjuvazinin bir parçası olmaktan öteye gidemeyeceksin.
tabi, eğer olumsuzca devam eder iseniz.
bazı şeylerin farkına varabilmemiz adına, birbirimizi uyarmak üzere ortaya çıkacak birileri ile karşılaşmak her zaman mümkün olmaz. umarım olumlu karşılanan, yanlış anlaşılan olmamışızdır.
+1
Kerim5100 11.1.2017 20:25:12
Nobel Barış Ödülü'nü görünce bi gülme geldi :D
+2
myhotyro 11.1.2017 16:45:48
quote:
Orijinalden alıntı: joven

Densiz

Dinime küfreden müslüman olsa.
+3
myhotyro 11.1.2017 16:27:36
quote:
Orijinalden alıntı: joven

Dh üye kalitesi mesaja yansımış senin seviyene inmem

hadi başka kapıya saygısız

Ok :))
0
zwartvis 11.1.2017 16:23:04
Toplum olarak bir şeylere iyi yönden bakmayı, gülümseyip geçmeyi, küçük detayları sevmeyi unutmuşuz resmen. Lanet olsun bizi bu hale getirenlere.
+1
Tugrul_512bit 11.1.2017 16:13:51
Barış ödülü?
Afganistan ---> dünya uyuşturucu üretimi burası oldu. Neyden sonra? İstiladan sonra. Niye istila edildi? İkizi kuleler. Kim yıktı? Siyayey. Kim görgü tanıklarını katletti? Efbiyay.
Suriye ---> Taht oyunları uzay çağı. abd rusya ve bilimum malum ülkeler. Kurunun yanında yaş yandı mı? Evet.
Irak ---> Ha ingilizler yönetmiş ha amerika. Hepsi de aynı b.k. Sözüm halklara değil, onları kukla gibi yönetenlere.
Antarktika ---> giderayak burayı da parsellemiş. Petrol aranamayacak ayağına oraya gizli üs kurmuş olabilirler.
....
kimle barış yapmış?
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Pizzacı?
Obama pizza.
+69
myhotyro 11.1.2017 16:12:37
quote:
Orijinalden alıntı: joven

Saygın bir ülkemi buna kargalar güler yemişim saygınlığını



Dediğin felsefi açıdan doğru olsa bile, sen burada bir trol olmaktan öteye gidemeyeceksin. Adam da saygın olan ya da olmayan ama en büyük olduğu tartışmasız olan bir ülkeye 8 sene başkanlık yaptı.
+29
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj