İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (25) YORUM YAZ

tarafından 14 Mayıs 2018, Pazartesi 19:57 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Google Asistan, Türkiye'ye geliyor: Tüm detaylar
Diğer Erdi Özüağ 25 15194 00:08:46
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Google'ın dijital asistanı nihayet ülkemize de geliyor. Türkçe desteği ve yeni nesil yapay zeka tabanlı özellikleriyle insanların hayatını kolaylaştırmayı hedefleyen Google Asistan'dan son gelişmeler.
 
Çılgın özelliklerle donatılan Google Asistan, yıllar süren bekleyişin ardından nihayet Türkiye'ye geliyor. Bizzat Google yöneticilerinin açıkladığı bilgilere göre aralarında Türkiye'nin de bulunduğu pek çok ülkede Google'ın dijital sesli asistan hizmeti olan Asistan resmi olarak kullanıma sunuluyor. Tüm detaylar ve yorumlarımız videoda. 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 1 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 15194 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 19.5.2018 18:00:18
acaba imza kampanyası mı başlatsak şu videoların yüklenme problemini için bir çözüm üretmenize dair...
0
frostburn 16.5.2018 16:25:57
Tvlere gelirse google home alınabilir.
Siri çok yaya kaldı aslında çok öndeydi ama yatırım yapmadılar , apple ayağına sıkıyor.Bence en iyisi alexa şu an.
0
rohan32 16.5.2018 11:27:13
Yetkili servislerde call center,Sekretarya bölümünü 2020 de hayal ettim .
0
AnadoluEfes 16.5.2018 10:20:48
Hey google karıya gideceğizde bize karı bul karı aranıyor..... karı bulundu selamlar yarın müsaitseniz size gelip sevişeceğiz :D yarın müsait değilim hım hım hım hım
+1
janqlee 15.5.2018 19:08:37
Nerden geliyor. Millet cılkını çıkarttı
0
farks 15.5.2018 18:29:27
Umarım öyledir. Aksi çok korkunç olur zaten. Ama yine de bu tür cihazların bizler hakkında bilgi topladığına inanıyorum. Bu sadece google için değil samsung apple içinde geçerli.
0
barlas_dnz 15.5.2018 17:56:13
quote:
Orijinalden alıntı: farks

"Her seferinde Hey Google diyerek onu uyandırmanıza gerek yok" derken google 7/24 bizi dinleyecek demek oluyor.
İnternette attığımız her adım takip ediliyorken, sms ler kayıt altındayken, görüşme logları tutulurken tek eksik google ın bizi dinlemesi kalmıştı o da tamam oldu. Bu tür asistanlar sayesinde zaten tükenmekte olan özel hayatımız da noktalanmış oluyor.
Eksik kalsın ben berberi arayıp hacı naber müsaitsen geleyim derim.

Her yeni soruda "hey google" demek yerine, tek bi kere hey google deyip birden fazla soruyu aynı anda sorabileceksiniz demek istenilmis bence.
+1
farks 15.5.2018 13:56:09
"Her seferinde Hey Google diyerek onu uyandırmanıza gerek yok" derken google 7/24 bizi dinleyecek demek oluyor.
İnternette attığımız her adım takip ediliyorken, sms ler kayıt altındayken, görüşme logları tutulurken tek eksik google ın bizi dinlemesi kalmıştı o da tamam oldu. Bu tür asistanlar sayesinde zaten tükenmekte olan özel hayatımız da noktalanmış oluyor.
Eksik kalsın ben berberi arayıp hacı naber müsaitsen geleyim derim.
0
WoXeD 15.5.2018 13:29:39
bu asistan muhabbetinde 6-7 yıldır hava durumu sormak dışında ne yaptınız? gerçekten merak ediyorum @fx57
+8
intel7mix 15.5.2018 12:35:36
Hocam sizden mi önemli
0
brshr 15.5.2018 12:21:45
Espri olsun diye söylemiştim. Maksat muhabbet olsun.
0
intel7mix 15.5.2018 12:08:48
Fanatiklik o kadarda iyi değil
0
brshr 15.5.2018 11:02:45
Google etkinliğinde Apple macbook ile yer almak. Tam bir meydan okuma
+1
KaleyDeskop 15.5.2018 00:02:59
erdi şu arkandaki kız sanki bilerek kadraja giriyor :D seninle konuşmak ister gibi bir tavrı var :D
+5
SudaEriyenAspirin 15.5.2018 00:01:33
hocam yaptım süper oldu. ışığı sesimle açıp kapatabiliyorum. ailemi arayabiliyorum. gerçekten çok güzelmiş. yalnızca telefonun ekranı kapalıyken algılamıyor veya çok zor algılıyor. o da benim telefondan kaynaklıdır diye düşünüyorum.
0
a_y_k_u_t 15.5.2018 00:01:21
ımğğğğmmmm mm ımmmmmmğğğğmmmmmmmm mmm
0
Centaurus A 14.5.2018 23:41:58
Ev ürünleriyle çalışmayacak demişlerdi.
0
idealistttt 14.5.2018 22:49:31
2020'ye ancak gelir
0
burakesan 14.5.2018 22:39:11
Google uygulaması - ayarlar - Google asistan ayarları - ev kontrolü - aygıt ekle - Yeelight actions.

Farklı aygıtların farklı hizmet kitleri var, Nanoleaf için Nanoleaf Smarter Series gibi.
+2
SudaEriyenAspirin 14.5.2018 22:28:48
Hocam yeelightı Google asistana tanıtmak için hangi uygulamaları kullanıyoruz
0
burakesan 14.5.2018 22:01:11
Ben sırf Google Assistan'ı kullanabilmek için telefonu İngilizce kullanıyorum, aydınlatma sistemimin bir kısmı akıllı.

"Parlaklığı %50'ye ayarla" "Yeelight'ı aç" "Turuncuya çevir" "Tüm ışıkları kapa" bunlar basit komutlar, kabiliyetlerinin diğer dillere göre Türkçede kısıtlı olacağını düşünmüyorum açıkçası.
0
Fx_57,5 14.5.2018 21:19:59
koca donanımhaber yıllardır 50 kere video oynatıcısı değiştirildi ama sorun devam ediyor.
vallahi gına geldi video açılma sorunlarından.her videolu habere tıkladığımda açılacak mı acaba diye aklıma geliyor.
en iyisi youtube den takip etmek sanırım,sizin düzeleceğiniz yok.
+3
SudaEriyenAspirin 14.5.2018 21:18:04
ben kendisine "odamın ışığını aç-kapat" diyince yapabilecek mi onu merak ediyorum.
0
constantin87 14.5.2018 20:10:27
Umarım yakın zaman da gelir
+4
Fuat.Kamis 14.5.2018 20:05:18
Darısı Cortana'ya hiç umut yok ama olsun..
+7
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Meizu M6 Note ilk bakış: 1500TL altı sınıfta yarışıyor
27.5.2018, 19:31 - Erdi Özüağ
Meizu'nun ürün gamındaki fiyat/performans dengesi en yüksek cihazlardan biri olan M6 Note elimize ulaştı. Metal gövdeye, çift arka kameraya ve 4000mAh kapasiteli pile sahip olan telefon, Snapdragon 625 platformundan güç alıyor ve 1500TL altı fiyatla kullanıma sunuluyor. Kutu açılışı, detaylar ve ilk izlenimlerimiz bu videoda.