İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (1073) YORUM YAZ

tarafından 7 Mart 2016, Pazartesi 16:19 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

TurkNet'ten taahhütsüz, 150GB AKK’li internet
Günlük Haber Ahmet Gözütok
1073 79737
TurkNet ülkemizde daha önce yapılmamış bir değişim ve agresif bir fiyatlandırma ile benzersiz bir internet hizmeti sunmaya hazırlanıyor. İşte heyecan verici detaylar:

Ülkemizin en eski telekomünikasyon şirketlerinden biri olan TurkNet, kurulduğu 1996 yılından beri dönem dönem farklı hizmetler ile öne çıkmış ve adı tanınmış bir şirket. Yeni bir yenilenme hareketi başlatan şirket, “Özgür İletişim” adı altında heyecan verici bir paketi bugün itibariyle kullanıcılara sunmaya başladı.

Bundan böyle tek bir internet paketi satacak olan TurkNet, müşterilerine alt yapının imkan tanıdığı ölçüde maksimum hızı sunacak. Adil Kullanım Kotasını da tüm kullanıcılar için 150GB olarak açıklayan şirket, sunulan paketin için hiçbir kullanıcıdan taahhüt almayacak. İsteyen herkes bir ay kullanıp sonrasında başka bir internet hizmetini kullanabilecek.  

Taahhütsüz Özgür İletişim

TurkNet’in “Taahhütsüz Özgür İletişim” anlayışı ile yola çıktığı ve müşterilerine sunmaya başladığı paket kapsamında bulunulan bölgeye göre maksimum hızda 150GB Adil Kullanım Kotalı internet, 1000dk her yöne konuşma yer alıyor. Kullanıcıların mevcut modemleri ile hemen kullanmaya başlayabileceği iletişim hizmetinin her şey dahil fiyatı ise 59,99TL.

Tüm veriyi kendi veri merkezleri üzerinden dağıtan TurkNet, Türk Telekom’dan sadece bakır kablo ve bazı bölgelerde fiber alt yapısını kullanmak için ödeme yapıyor. Bu nedenle diğer sağlayıcıların kullanıcı başına ödediği yükleme ve indirme rakamlarına tabi değil. Bu da Adil Kullanım Kotasını 150GB gibi rekabetçi bir seviyede konumlandırmalarındaki en büyük etken.

10 Şehre daha Fiber Alt Yapısı 

Hali hazırda fiber alt yapı yatırımlarını da sürdüren TurkNet, önümüzdeki dönemde Denizli, Uşak, Tekirdağ gibi batı bölgelerde eve kadar fiber internet hizmeti sunmaya başlayacak. An itibariyle 200.000 abonesi bulunan şirket, kurumsal müşteriler ile birlikte bu sayıyı 250.000 seviyesine yaklaştırmış durumda. Bu da pazarın yaklaşık %2 gibi bir dilimine hükmetmek anlamına geliyor. Şirketin önümüzdeki birkaç yıl içindeki hedefi ise 500.000 abone sayısını aşmak olarak belirlenmiş.

24 ay boyunca bu fiyatı koruma garantisi veren TurkNet, abonelerine ortalama 12-13Mbps civarında hız sunabiliyor. Bölgeye göre ortalama hız VDSL ile 20Mbps’in üzerinde de sağlanabilmekte.

TurkNet'in bu odakta hazırladığı tanıtım videosunu aşağıdan izleyebilirsiniz: 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 2 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 79737 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
engink 7.3.2016 21:15:07
kaldırın şu AKK'yı. +20
bluENight 7.3.2016 16:51:05
tek avantajı taahhütsüz olması onur haricinde kullandığım tarifeyi tek geçerim


Vodafone SüperNet Telefonsuz Fiber/FiberHız-60
Limitsiz/64 Mbps'ye kadar hız
/ 240 GB AKN 69,90TL
+19
DasheriM 7.3.2016 20:50:17
Az önce başvurmak için aradık ama telefonda direkt kredi kartı bilgilerini istediği için işlemi iptal etmek zorunda kaldık. İnsan ister istemez güvenemiyor bu şekilde olunca. +15
Sucra 21.4.2016 19:00:23
Arkadaşlar bu konuda görmüş olduğunuz mesajların yüzde 20-40 ı civarında olumsuz mesajların ttnet paralı fedaileri tarafından yazıldığını düşünmekteyim. Bir kısmı gerçekten sorun yaşıyor. Bir kısmı al
...
Yorumun devamı ▼
+13
Firaristt 7.3.2016 18:04:54
Olması gereken fiyata olmaması gereken kısıtlamalar, dalga geçercesine hızlar, kotalar... 150GB dediğiniz yaklaşık 4 tane çok iyi kalitede 1080p film yapar. Haftada 1 film ile biten kota mı olması ger
...
Yorumun devamı ▼
+8
eAkman 7.3.2016 16:31:10
AKN? Sonrası malum.
Olması gereken bu değil! Sizde de her şey olması gerektiği gibi değil..
+5
PowerPC 7.3.2016 16:22:10
forumda eski aboneler var yazılanlar hiç iç açıcı değil. +4
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
cEMİL059 11.8.2018 08:46:25
Arkadaşlar uzun zamandır Türkneti kulanıyorum ilk aldığımda da memnun olduğumdan dolayı mesaj atmıştım forumda (ki ilk mesajımdı forumda başka hiçbir konuya mesaj atmamıştım o güne kadar. ) Ancak son 6 aydır artık memnuniyetsizliğimi dile etirmek için birkez daha mesaj atıyorum ki herkesin haberi olsun. Son 6 aydır ortalama 5 mb hız alıyorum. Hattı kontrol ettirdim hattımda hiçbir sorun yok. Arıza kaydı bırakıyorum düzeltme sonrası birkaç gün 20-30 mb lerde hız alıyorum sonra yine aynı. İnternetten online ingilizce kursu izlerken bir anda hızmı 3-4 mb te düşüyor ve ders kapanıyor. Artık çekilmez hale geldi. Sürekli kayıt bırakıyorum ama ciddi ilgilenen yok ve artık ben de başka firma ve başka tarife aramak zorunda kaldım. Kısacası interntte haberlere bakacaksanız sorun yok ama oyun ve video izleyecekseniz türknet biryerden sonra artık bu hizmeleri veremiyor. Rezalet ötesi. Kursu izleyemediğime mi yanayım. Alamadığım hizmet için her ay türknete fatura ödediğimime mi yanayım bilemedim.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
0
eric13 5.2.2018 14:10:21
Vpnlere baglanamiyorum artik. Bende mi sorun var yoksa Turknet engelliyor mu ?
0
TurkNetDestek 5.2.2018 11:11:35
Merhaba, siz bu sorunlarınız için IVR sistemimiz üzerinden ve ya OİM üzerinden bir destek kaydı oluşturdunuz mu? Eğer oluşturmadıysanız bir destek kaydı açın. Arkadaşlarım o destek kaydınızı inceleyecekler ve size iki iş günü içerisinde geri dönüş yapacaklardır. Destek kaydınızın içerisine bu sorunlarınızı detaylıca ekledikten sonra kaydınızın numarasını bana PM olarak iletirseniz buradan takibini yaparım.
0
ercan_elo_bil 2.2.2018 14:21:08
Merhaba, TurknetDestek.

Statik IP almadan, IP port yönlendirmesi kullanmak istiyorum, benim modemin dynamic dns mevcut.
IP statik olmasa bile dns kullanılarak pc e erişebiliyordum.

Bu durumu tekrar yapmak istiyorum fakat olmuyor bu konuda yardımcı olmanızı rica ederiz.
0
Axion2616 Cuma, 09:04
Merhaba Türknet yetkilisi size bir türlü ulaşamıyorum ve sizde bana ulaşamadığımız halde iptal işlemini kabul sayarak iptal ettiniz. Sorunlarım şunlar;
1--Aralik-Ocak faturası geçen hafta 2-3 gün ara ile geldi.Aralik için tarafima ödemeyi taahhüt ettiğiniz diğer internet sağlayıcı dan taahhüt bozma bedelini tam yansıtmadıniz....(59.90 - 20:49.90) olacaktı baba 57 civarı fatura yolladiniz.
2--Ocak faturası 75 civarı geldi niye açma kapama bedeli yansittiniz halbuki hiç kapama ve açma yapılmadı.
3-- Son birde telefon bağlanacaktı ama 5-6 aylık aboneniz olmama rağmen henüz bağlanmadı.
İşte bu sorunlar vardı.Fakat konuşamadım ulaşamadık .Bu nedenle en büyük sıkıntı 7/24 müşteri temsilcisi olmamasi İnternet hızınız ve kesinti hiç sorun olmuyor.Turkiye de bu konuda tek geçerim.Eger bana ulasabilirseniz anlatalım internet imi geri istiyorum.
0
Sr-sandal Perşembe, 17:23
Yok arkadaş yok turknet vs hepsi hikaye benım arkadaslarıma alın dedım adamlar aldı 40 mb hız ben de sonradan altım turknet 13 megabiti geçemedim en önemlisi de sorununuzu online sistemdnyazın döneceğiz size diyorlar hikaye ne dönen var ne arayan soran .. boşuna bir suru ugrastık cep telefonundan net bana yeter abi insan da olsan firma da olsan önce bir çizgin olacak
+3
TurkNetDestek 5.9.2017 09:52:29
Merhaba, hizmetinizi kontrol edip size geri dönüş yapmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
0
qAddAr 2.9.2017 02:27:18
Adama cevap verecek bir yetkili yok mu ? Defalarca sormuş ! Nerede bu türknet yetkilsi ? [:\-]
+1
ysakay 31.8.2017 20:32:12
Arkadaşlar 3 aydır internet bağlantısı alamıyorum. Hatta mı bir sorun var sizce?
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
0
zattirik 31.8.2017 19:38:32
evet aynen hocam.
+1
xattorneyx 31.8.2017 17:29:51
Abone getirince 1 ay ücretsiz oluyor yani
0
zattirik 31.8.2017 17:27:31
referans grubu hocam.
0
ysakay 31.8.2017 16:44:22
Arkadaşlar 3 aydır internet bağlantısı alamıyorum. Hatta mı bir sorun var sizce?
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
0
xattorneyx 31.8.2017 15:07:24
Ne oluyor bunu yapınca
0
ysakay 29.8.2017 21:35:16
Arkadaşlar. Turknet vdsl abonesiyim. Sanit ip var. Modemide kendilerinden aldım.

Neutron marka dvr cihazı aldım ama bir türlü izleyemiyorum. Port açıyorum hatta dmzyi aktif hale getiriyorum ama bağlanamıyorum. Turknetin ip kaynaklı bir sorunu olabilir mi?
0
mgboy1616 29.8.2017 00:32:49
Referans koduyla karşılıklı 1 ay ücretsizkullanmak isteyen yeni abone olcak arkadaşlar PM ile ulaşabilirler 2 tane kod verebilirim
0
Kevin GroBkreutz 28.8.2017 21:44:08
Eve kurulum yapıyorlar mı
0
vinsanityx 28.8.2017 11:24:27
Diger konu kilitlendigi icin buraya yaziyorum.

Malum tekelden biktigimiz ve taahhutsuz oldugu icin turkneti tercih ettim. İnternetin acilmasi icin tam bir sinir harbi yasadik. Telefon hatti geldi internet gunler sonra defalarca gorusmemizden sonra geldi. Tabi bu surede topu her defasinda bize attilar . Yok bina hattinizi kontrol ettirin yok modeminiz arizalidir dediler uyumsuz dediler , yeni modem aldik her defasinda sonuc ayni kapatacakken acildi. 6 ay kadar kullandik nadir zamanlard internet hizi ve pingte sorunlar yasamadik degil ama kesilmeden kullandik.

Evi tasidigimiz icin nakil basvurusunda bulundum. 2 gun icinde telefon hatti geldi fakat herzamanki gibi yine internet hatti yoktu. Standart turknet oyalamasi;

Ariza kaydi acilir 48 saat icinde cozum ve donusten !! bahsedilir. Ne donen olur ne sorun cozulur 40 kere ararsiniz. Her cikan farkli sey soyler hatta bir tanesi genel ariza var bile dedi!! Ariza kaydi acilali 3 gun tasinali 6 gun oldu. Hala cozecekler. en ufak bir geri donuste yok!!!!

Turknet pismanliktir nakil icin 10tl de faturaya yansitacaklar!!!! Taahhutten kurtulalim diye abone oldum ama pismanim!!! @TurkNetDestek
0
TurkNetDestek 4.7.2017 11:10:40
Merhaba, forum tarafında yoğunluğu azalttıktan sonra PM mesajlarına bakıyoruz. Şuan PM kontrol ediyoruz.
+1
solid 4.7.2017 10:52:23
Merhaba hocam size mesaj attım cevap yazmadınız?
0
TurkNetDestek 4.7.2017 10:28:01
Merhaba, aklınıza takılan bir konu varsa size yardımcı olmak isteriz.
+1
TurkNetDestek 4.7.2017 10:27:10
Mmmnuniyetiniz bizi mutlu ediyor . Teşekkür ederiz.[:'(]
0
TurkNetDestek 4.7.2017 10:26:12
Merhaba, öncelikle altyapınızı sorgulamam adına adresinizi il,ilçe,mahalle,sokak veya cadde ,bina,daire numaranızı PM üzerinden iletir misiniz? Port talebiniz için ise geçiş işlemlerinde port sabit tutulmayabilir ve değişkenlik yaşanabilmektedir.
0
kenan_0 4.7.2017 09:32:56
Valla bazıları sallamis TürkNet için ama ben 1haftadir kullaniyorum çok iyi
+1
clio 1.2 16 v 4.7.2017 09:21:58
Bende 0 dan net bağlatacağım.sabit hat var.ttnet çok pahalı.digerleri çok sorunlu gibi tam karar veremedim.beklemedeyim
0
capital.punishment 4.7.2017 09:01:55
quote:
Orijinalden alıntı: bluENight

tek avantajı taahhütsüz olması onur haricinde kullandığım tarifeyi tek geçerim


Vodafone SüperNet Telefonsuz Fiber/FiberHız-60
Limitsiz/64 Mbps'ye kadar hız
/ 240 GB AKN 69,90TL

Bu paket hala var mı acaba?
0
alemburda34 4.7.2017 08:01:21
Taahhutsuz olan hazirnet paketini baglatacagim sonrada turknete gececegim.
Cqyma hakki icn son surem ne kadar?
0
mcrew 4.7.2017 01:28:46
Cayma hakkın var
İnterneti bağlat
Bir hafta sonra beğenmedim hizmeti de cayma hakkını kullan bir kurus para ödemeden çık.
0
fışfış 4.7.2017 01:18:45
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, adresinizdeki santral dolabında 50 girişlik port olduğunu düşünürsek, siz 51. kişisiniz. O yüzden size port yok bilgisi bu sebeple verilmektedir. 50 kişi arasından iptal eden kullanıcı yerine sırada port bekleyen kullanıcılara tanımlanmaktadır. Web sayfamız üzerinden altyapı sorgunuzda ulaştığınız hız değerleri doğrudur.

Peki Şu Anda Hizmet Aldığım Porttan Sizin Tarafınıza Transfer İşlemi Sağlanabiliyormu..Örneğin Benim VDSL 24MPBS'lik Paketim 15 Temmuzda Bitiyor..16 Temmuzda Web Üzerinden Başvuruda Bulunsam Evraklarda da Bu Durumu Belirtsem (Diğer Servis Sağyalayıcısından Aldığım Hizmetin Devam Ettiğini) Tarafınızdan Hattım Kullanmakta Olduğum İssden Sizin Tarafınıza Port İptali OLmadan Transfer Yapmak Mümkünmü..Çünkü Port açılması İçin Verilen Dilekçelere Fiziki Cevap Aylar Sonrasını Buluyor..Neticede Sizlerde Tüktelekom Altyapısını Kullandığınız İçin Kira Bedeli Ödüyorsunuz Burda Mağdur Olan Şu Durumda Biz Kullanıcılar Olmuyormuyuz?
NOT:Web Sayfanızdaki Altyapı Sorgusunda Maksimum 16 Mpbs Alabildiğim Görülüyor..Ancak Kullanmakta Olduğum Hattımın Hız Değerleri Tarafınızın Bize Yansıttığı Hız Değerleriyle Örtüşmüyor..Aşağıdaki Ek'te Hat Değerleri Ve Almış Olduğum Hız Görülmekte..
0
TurkNetDestek 3.7.2017 11:32:48
Merhaba, adresinizdeki santral dolabında 50 girişlik port olduğunu düşünürsek, siz 51. kişisiniz. O yüzden size port yok bilgisi bu sebeple verilmektedir. 50 kişi arasından iptal eden kullanıcı yerine sırada port bekleyen kullanıcılara tanımlanmaktadır. Web sayfamız üzerinden altyapı sorgunuzda ulaştığınız hız değerleri doğrudur.
0
alemburda34 3.7.2017 10:03:54
binada altyapı yok deniliyor bunu nasıl TürkTelekom'a taahütsüz yaptırabilirim?
Planım türktelekoma taahütsüz internet bağlatıp sonra TÜrkNet geçmek.
Edit: Şimdi TürkTelekom aradım kablo çekilecekmiş TürkTelekom müdürlüğüne gidip dilekçe verin dedi. E şimdi bunlar beni yıllık abone yapmadan bırakmazlar
0
Exterminatee 2.7.2017 22:48:28
quote:
Orijinalden alıntı: u have to MakeMyFireOut

Ne zaman şu konuya girsem birileri şikayetçi Şu firma bi düzelsede bizde geçsek

Sakin bizim yaptığımız gibi bir hata yapma. Hic bulaşma.
0
Exterminatee 2.7.2017 22:46:17
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

Merhaba, yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgünüz. Hizmet kontrollerinizi sağlamak ve size yardımcı olmamız için GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?

Hani çözemediniz? Ne zaman cozmeyi dusunuyorsunuz? Bosu bosuna para odeniyor size. Nerden gectik taşıyorum turktelekoma
Bundan sonra heryerde kötüleyeceğim sizi . gerçi kötülemeye gerek yok zaten berbat bir hizmetiniz var.
0
u have to MakeMyFireOut 2.7.2017 02:17:28
Ne zaman şu konuya girsem birileri şikayetçi Şu firma bi düzelsede bizde geçsek
0
fışfış 2.7.2017 00:27:10
Merhabalar..Türktelekom TTNET İle Olan Taahhüt'üm 15 Temmuzda Sona Erecek..Bugün Turknet Müşteri Hizmetlerini Aradım,Sabit Hat Kullanıyormusunuz Sorusunu Yöneltti Telefondaki Bayan Sabit Hat Numarası Üzerinden Sorgulama Yaptığında Bölgemde Boş Port Olmadığını Bundan Dolayı Altyapı Kontrolü Sağlayamayacağını Söyledi.. Peki Bendeniz Şu Anda Türktelekomun Bana Tahsis Ettiği Port Üzerinden Hizmet Alıyorsam, Türknete Başvurumu Şimdi Yapsam, Ayın 15'nde Turknet Telekomun Bana Tahsis Ettiği Port Üzerinden Hattı Devralıp İnternet Hizmetini Aksamadan Bana Verebilme Şansı Yok Mudur? TTNET Müşteri Temsilcisi Boş Port İçin Bölge Müdürlüğüne Dilekçe İle Müracaat Etmem Konusunda Birşeyler Zırvaladı? Bu Durumu Nasıl Çözebiliriz...Bu Arada Hattım 75 Mpbs'ye Kadar Destekliyor Şu An TTNET'İN 24 Mpbs'lik Pkatini Kullanmaktayım Turknet Web Sayfasında Fiber Sorguda Alabileceğim Maksimum Hızı 16 Olarak Gösteriyor..
0
Exterminatee 1.7.2017 20:56:07
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

Merhaba, yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgünüz. Hizmet kontrollerinizi sağlamak ve size yardımcı olmamız için GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?

Pm gonderdim bir an once çözülürse cok seviniriz.
0
TurkNetDestek 30.6.2017 11:17:45
Merhaba, yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgünüz. Hizmet kontrollerinizi sağlamak ve size yardımcı olmamız için GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
0
Exterminatee 29.6.2017 20:47:57
ARKADASLAR BULASMAYIN KESİNLİKLE. 2 AYDIR KULLANİYORUM 15 20 GUNDUR INTERNET YOK. KUTUDA SORUN VAR DEDILER YAPTIRDIK SIMDI YINE INTERNET YOK. E O ZAMANDEDIM NIYE FATURA ÖDEYEYİM BIZDEN KAYNAKLI SORUN OLURSA ODEMEZSINIZ DIYORLAR. SIZDEN KAYNAKLI SORUN OLAMAZ DEDIM HIZMETI TURKTELEKOM VERIYOR. TASIYACAGIM TEK COZUM.
0
qAddAr 22.6.2017 17:44:29
quote:
Orijinalden alıntı: qAddAr

@TurkNetDestek; 24.05.2016 tarihinde açtırmış olduğum (hızla alakalı) arıza kaydıma bugün 18.02 'de cep telefonumdan bir arama aldım..

Telefonda isminin ''YUSUF'' olduğunu söyleyen müşteri temsilcisi, alabileceğim maximum hızın bu olduğunu ve daha fazla hız veremeyeceklerini söyledi..

Ben de kendisine daha önce ttnet ve dsmart nette daha yüksek hızlar aldığımı, hatta geçen sene mayısta türknete geçtikten sonra da aynı hızı aldığımı ama nedense son zamanlarda hızımın düştügünü söyledim..

O da bana altyapı iyileştirme çalışmaları yapıldığını ve portumun değiştiğini söyledi, bende madem iyileştirme var hızımın daha yüksek olması lazım.Ayrıca benden habersiz portumu değiştirmişsiniz sizi şikayet edeceğim dedim..

Ve kendisi gayet lakayt bir şekilde zaten sözleşmede yazan 16 mbite kadar dedi, iyi o zaman 1 mbit hız verin bana dedim..

Ve kendisi yine gayet lakayt bir şekilde ee biz sizin AKN'nizi kaldırdık sınırsız kullanıyorsunuz dedi..
Ben de kendisine şuan beni tahrik ettiğini, benimle uzlaşmak yerine provakatörlük yaptığını ve kendisini şikayet edeceğimi söyleyerek telefonu kapadım..

Ardından müşteri hizmetlerini arayarak gerekli şikayetleri yaptım..


Şimdi @TurkNetDestek...Siz bünyenizde çalışan temsilcilerinize, takım liderlerinize müşterilerinizle böyle lakayt, böyle verdiği hizmeti insanların gözüne sokar şekilde konuşmalarına izin veriyor musunuz ?
Kısacası biz müşterilerin sorunları, arızaları sizi gerçekten mi ilgilendirmiyor ?

Tam 1 ay sonra bugün yapmış olduğum şikayetle ilgili tarafıma çözüm merkezinden telefon geldi..

Ve söyledikleri şey şu; çalışanımız size tarifeleri ve sözleşmenizdeki maddeleri söylemiş :) Artı size karşı yanlış bir şey konuşmamış..

Peki dedim bunu söylemek için neden 1 ay beklediniz ? Cevap kem küm :)

O kaydın bir kopyasını sizden istiyorum dedim, bu mümkün değil veremeyiz dediler..Peki dedim mahkemede göürüşürüz:..
Bu kadar çalışanlarını kayıran ve müşterilerinin şikayetlerine kayıtsız kalan rezil bir firma daha görmedim..Hukuk yoluna başvuracağım..
0
TurkNetDestek 14.6.2017 08:56:20
Merhaba, sorununuz ile alakalı size yardımcı olabilmem için sistemde kayıtlı GSM numaranızı PM olarak rica edebilirmiyim?
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj