İLANDIR

HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (48) YORUM YAZ

tarafından 21 Mart 2009, Cumartesi 22:44 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

GIGABYTE GTS250 1GB video inceleme
Ekran Kartı Mesut Çevik "Speed-Step" 48 31874 00:08:22
YouTube Kanalımıza Abone Olun
NVIDIA'nın yeni(!) silahı GTS250, ATI HD4850 karşısında başarılı olabilecek mi?

NVIDIA, ekran kartlarında isim değişikliği yapmaya devam ediyor. Firma, GTS250 olarak yeniden adlandırılan 9800GTX+ ile ATI'ın HD 4850'sini hedef alıyor.

Bu videomuzda GIGABYTE'ın Zalman üretimi özel soğutucusu ile dikkatleri üzerine çeken 1GB bellekli GTS250 ekran kartı modelini inceliyoruz.

URL
Embed
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 31874 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DhanTE 23.4.2012 13:00:31
quote:
Orijinalden alıntı: i5ceko

herkese merhaba ben volar nvidia geforce gts250 ddr3 1gb 256 bit ekran kartını suan kullanıyorum ve hıc bır sıkıntım yok hemen her oyunu full hd kalıtede acıyor(crısıs 2 yı denemedım) burada kartı kotu ve olumsuz olarak goren arkadaslar ne amacla kullanıyor merak edıyorum ama oyun ıcın ıdeal ve fıyat olarak ıyı 185 dolar tavsıye ederım saygılar..

Foruma hoşgeldin.
Eski 1 konuya ~(son mesaj temmuz 2009'da atılmış) yazmışsın, önemli değil bu acemiliğine verilir ve günümüzde gts 250 için 185$ fiyatı iyi ve tavsiye ederim dediğin'de yanlış yapmış olursun, çünkü yine nvidia olarak o kartın yerine gelen GTS 450, günümüzde 85$ gibi 1 fiyata satılırken en ucuz (volar marka gts 250) 90$ dan satılır, bu 2 kartın genel performans durumları aşağıdaki resimde.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın


Link : GTS 450 inceleme incelemede gts 250 de mevcut.

Link : Teknofiyat kartların isimlerini burada yazarak hangi fiyata nerede bulunur öğrenebilirsin.

İyi forumlar... [:'(]
0
yakamoz32 23.4.2012 12:38:48
HORTTTT
0
i5ceko 23.4.2012 12:04:47
herkese merhaba ben volar nvidia geforce gts250 ddr3 1gb 256 bit ekran kartını suan kullanıyorum ve hıc bır sıkıntım yok hemen her oyunu full hd kalıtede acıyor(crısıs 2 yı denemedım) burada kartı kotu ve olumsuz olarak goren arkadaslar ne amacla kullanıyor merak edıyorum ama oyun ıcın ıdeal ve fıyat olarak ıyı 185 dolar tavsıye ederım saygılar..
0
Emre Akman 7.9.2009 14:25:01
Bu ekran kartı ortalama kaç TL şuanda ?
0
Timeguard 2.7.2009 15:30:45
buna bı cevap verebılıcek olan ????

ettings: Demo(Ranch Small)
, 1680x1050 (60Hz),
D3D10
, Fixed Time Step(No),
Disable Artificial Intelligence(No),
Full Screen, Anti-Aliasing(4x),
VSync(No),
Overall Quality(Ultra High),
Vegetation(Very High),
Shading(Ultra High),
Terrain(Ultra High),
Geometry(Ultra High),
Post FX(High),
Texture(Ultra High),
Shadow(Ultra High),
Ambient(High), Hdr(Yes)
, Bloom(Yes), Fire(Very High)
, Physics(Very High),
RealTrees(Very High)





Loop 3

* Total Frames: 2136, Total Time: 51.02s
* Average Framerate: 41.86
* Max. Framerate: 63.03 (Frame:324, 6.14s)
* Min. Framerate: 22.11 (Frame:2059, 48.71s)

Average Results

* Average Framerate: 40.15
* Max. Framerate: 62.79
* Min. Framerate: 23.51


????
0
Timeguard 2.7.2009 09:07:08
Settings: Demo(Ranch Small), 1680x1050 (60Hz), D3D10,

FAR CRY 2

ULTRA 1680 X 1050 4X AA ILE avarage 40 ALIYORUM ORTALAMA 3 KERE TEST ETTIM 8800GTS 512 OC 775-1900-2400 MHZ HIZLARINDA ?
0
Timeguard 30.6.2009 13:09:35
MUKEMMEL KARTMIS
0
cemozi 15.5.2009 11:20:21
eline sağlık gerçekten iyi ve aydınlatıcı bir açıklama olmuş
0
mamad 2.4.2009 00:03:14
Hortlatmış gibi olmayayım da, Nvidia kartlardaki bellek sıkıntısını gösteren bir video olmuş. Birebir aynı kart olan 9800gtx, 512mb bellekle resmen eziliyor. Nvidia bu bellek sorununa yazılımsal veya donanımsal bir çözüm bulmalı. Yoksa sıkıntı pratiğe de yansımaya başlayacak, benim gibiler yüzünden.
0
Master_Evil 25.3.2009 22:05:32
hdmi ile vga çıkışı iyi düşünülmüş
0
enemyfd 25.3.2009 22:01:37
ie7 de videolar açılmıyorr....
0
redbloodedman 25.3.2009 13:44:07
lenovonun reklamından sonra video izleme başlamıyor. Tüm videolarda bu şekilde. Firefox 3 kullanıyorum. Yöneticilere duyrulur...
0
BARKU 24.3.2009 16:30:26
9800gtx+=gts250 dersek yanlış olmaz herhalde. Peki o zaman neden 9800 de kocaman pcb ve 2 güç girişi kullanıldı? Aynı gücü tüketen ve aynı performansı veren gts250 de hem pcb kısa hemde tek güç girişi var. Kimse kusura bakmasın ama nvidia resmen tüketiciyle dalga geçiyor. elinde kalan gpu yu allayıp pullayıp kakalamaktan başka bişey değil bu yapılan.
0
scutaro 24.3.2009 14:49:29
quote:
Orjinalden alıntı: 575m

Gigabytın bu kartına karşılık gelen hd 4850 yine Gigabytın 1gb bellekli GV-R485OC-1GH kodlu ekran kartıdır.Keşke bu kartı da ocli biçimde gts250nin karşısına konumlandırsalarmış gpu 811e kadar çıkoyordu guru3d de;
http://www.guru3d.com/article/gigabyte-radeon-hd-4850-1gb-gvr485oc1gi-review/

Oda gigabyte'ın çıkarmış olduğu ultra durable serilerinden ve bence 4850'lerin içinde en iyisi
0
575m 24.3.2009 14:03:37
Gigabytın bu kartına karşılık gelen hd 4850 yine Gigabytın 1gb bellekli GV-R485OC-1GH kodlu ekran kartıdır.Keşke bu kartı da ocli biçimde gts250nin karşısına konumlandırsalarmış gpu 811e kadar çıkoyordu guru3d de; http://www.guru3d.com/article/gigabyte-radeon-hd-4850-1gb-gvr485oc1gi-review/
0
dante38 23.3.2009 19:05:41
Firefoxta reklam engeleyiciyi nasıl kapatıcaz.
0
khanja 23.3.2009 18:28:46
FF de video acılmıyor :S
0
husNUKE 23.3.2009 00:31:17
nvidia 3-5 fsb geriye bile düşse, cuda desteği gerçekten çok buyuk bir ustunluk, badaboom video sıkıştırma programını yukledim, cuda destekli bir program, sanki mp3 dinliyormuş gibi video işlemleri yapıyorum, işlemci hiç etkilenmiyor. Kart alacak arkadaşlar nvidia'nın bu artıları unutmamalı
0
CaReTTa_99 22.3.2009 21:31:05
Videoyu şimdi izledim gayet güzel bi kart olmuş tebrikler...
0
Speed-Step 22.3.2009 18:26:29
@nedimtarakci

Eğer kullandığınız webtarayıcıda reklam engelleyici bir yazılım var ise kapatıp tekrar deneyin...
0
nedimtarakci 22.3.2009 15:57:28
bende sadece bu sitedeki veideolar açılmıyor neden acaba anlamadm
0
ecay 22.3.2009 15:17:01
quote:
Orjinalden alıntı: hey






herhangi bir mod uygulandığında,yazılımsal ya da donanimsal, bu belirtilir yoksa yanıltıcı olur zaten. standart hali ile 250GTS nin çıkabildiği hızlara gelirsek 9800GTX+ tan çok da farkı yok, bellekleri yaklaşık 100mhz daha iyi overclock oldu. Unutmadan, hız aşırtılmış olarak alınan değerlerde herhangi bir artifact vs. alınmamaktadır hiçbir zaman

2600mhz'de 0.8ns olan ddr3 bellekler bile özellikle 3dMARk 06'nın ilk testinde yüksek bellek hızları yüzünden bazı pikselleri doğru renkte yansıtamıyorlar(artifact demek doğru olmaz bana göre size göre olur mu bilmem) Yani GPU ve shader sorunsuz çalışıyor bellekler sorunlu ama benchmark almaya izin verebiliyor ben bu durumu kastediyorum.Sizin kartta olmamış belki Giga bellekler biraz voltaj eklemiş olabilir eklemeden de gerçekten 2600mhz yapan bellekler mevcut.Nedense onlardan biri bir türlü bana den gelemedi.
0
After_Dark 22.3.2009 13:23:18
Güzel inceleme olmuş elinize sağlık Ah bid 1 GB Ati kartları olsaydı gerçekten güzel olurdu ama hemen alıcaklar için ideal bir kart diye bilirim.Ama benim gibi 40 Nm bekliyenler için daha zaman var var.
0
Promity 22.3.2009 12:31:01
Ozaman fiyat çok uygun testlerinize göre GTS250 eski c192 260gtx den iyi bir kart gibi gözüküyor,eski kartın fiyatı şuan 420tl bu kart 360tl. Muhtemelen özel tasarım 1gb 4850 ler ile aynı performansı yakalamış bazı yerde geçiyor bile. Yanlız unutmamak gerekirki 1gb 4870 lerde 512lerden 8-10fps fazla alıyor bazı oyunlarda +oc ile gtx260 216 yı geçtiği oyunlar var ama fiyat üstünlüğü Nvidia şuan için.
0
RevidaL 22.3.2009 12:23:14
Güzel inceleme olmuş teşekkürler. Kutunun üzerindeki hata manyak ama
0
hey 22.3.2009 12:01:34
quote:
Orjinalden alıntı: Timeguard

2600mhz bellek

ve 837mhz gpu

bunda uvd var buna sof vmod veriliyor olması lazım bunu neden belirtmemisler

saygılar

kart cok iyi 1gb la bu kart simdi adam oldu ucuz olursa gercekten alınır


herhangi bir mod uygulandığında,yazılımsal ya da donanimsal, bu belirtilir yoksa yanıltıcı olur zaten. standart hali ile 250GTS nin çıkabildiği hızlara gelirsek 9800GTX+ tan çok da farkı yok, bellekleri yaklaşık 100mhz daha iyi overclock oldu. Unutmadan, hız aşırtılmış olarak alınan değerlerde herhangi bir artifact vs. alınmamaktadır hiçbir zaman
0
Speed-Step 22.3.2009 11:29:18
@hsmUSTA

Merhaba,

Elimizde 1GB bellekli ATI kart yok. Testlerde elimizde hangi kartlar varsa onları kullanıyoruz.
0
hsnUSTA 22.3.2009 11:24:27
Öncelikle incelemeniz için teşekkürler. ATI kartlar neden 512mb seçilmiş ?? Bunun özel bir nedeni varmıdır DH ?
0
Nevi şahsına münhasır 22.3.2009 11:21:14
Grid ve Far Cry dışında ciddi bir artış neredeyse hiç yok. Hızaşımı sadece bu seriye özgü değil. Ben bir fark göremedim. Yazılım ile de bu fark kapanabilirdi ama daha karlı olmazdı..
0
Source 22.3.2009 10:39:27
eğer ucuz olursa alınacak bir kart
0
drkayzer 22.3.2009 10:26:56
1GB 4850 toxic tek geçerim :) bu arada GTS250nin 2 artısı var biri küçük olması ikincisi hdmi olması başka bi özelliği yok bence
0
scutaro 22.3.2009 09:49:40
Saat hızların önemi büyük çünkü saat hızı daha yüksek işlem gücü ve daha yüksek pixel, texture doldurma hızı demektir yapılan testde 2000mhz shader hızındaki gts250 default 575mhz'de çalışan 192sp'li gtx260 ile aynı işlem gücüne sahip oluyor burada işlem gücüne önemli katkısı olan g92'lerin shader hızı esnekliği var aynısı neden gtx serisinde yok insan düşünmeden edemiyor gigabyte'ın ultra durable serisi kartlarının kaliteli ve oc'a uygun tasarımınında buna katkısını unutmamak gerekir gts250 kastıralarak 4870'e yakın sonuçlar almış ama o hızlarda stabil olsa bile gtx260 varken alınacak kart değil testler aynı zamanda 216sp'li değil saat hızları 750mhz olan 192sp'li bir gtx260'ın bile 4870'den daha iyi sonuçlar alabileceğini gösteriyor
0
Timeguard 22.3.2009 09:01:08
2600mhz bellek

ve 837mhz gpu

bunda uvd var buna sof vmod veriliyor olması lazım bunu neden belirtmemisler

saygılar

kart cok iyi 1gb la bu kart simdi adam oldu ucuz olursa gercekten alınır
0
Chris Brown 22.3.2009 07:51:45
Kart ın sogutucusu ve dönüştürücü kullanmadan çıkış alabilmemiz mükemmel bir artı ( en azından benim için ).
Gigabyte yine işini yapmış , fiyat 4850 den daha ucuz yada aynı olur ise kesinlikle alınabilirligi çok yüksek bir kart olur.
İnceleme için teşekkürler.
0
Anektot 22.3.2009 07:36:14
merak ediyom HİS HD 4850 teste yazan kart normal 625 mhz çekirdek hızı olan kartmi yoksa ICEQ4 serisi o/c yapilmiş kartmi
0
theboy32 22.3.2009 02:03:16
fiyatının ucuz olması büyük artı

Nvidia bişiler yapmaya başladı sonunda
0
max975 22.3.2009 01:30:10
alın size ucuz kart
0
Speed-Step 22.3.2009 00:47:39
Arkadaşlar Merhaba,

Eski test sonuçlarında eski sürücüler olduğunu unutmamak gerekli :) ayrıca şimdiki test sistemindeki işlemci ile eski test sistemindeki işlemci dahi farklı. Test sonuçları için çok uzağa gitmeye gerek yok http://www.donanimhaber.com/VgaChart.aspx bu adresten tüm test sonuçlarına ulaşabilirsiniz.

Ayrıca test tablolarında yer alan her kartı hız aşırtıp listeye eklemeye kalkarsak listedeki hiç bir değer okunmaz, tablolar anlaşılırlıktan uzak olur. Biz sadece incelediğimiz kartın hız aşırtma potansiyelini de ortaya koymak adına testlere ekliyoruz.
0
Lacano 22.3.2009 00:43:27
4850 ve 4870 lerinde 1 gb modellerinin test tablosuna dahil edilmeliydi diye düşünüyorum tamam eski ismiyle 9800gtx+ 512 li olabilir ama yeni modelinde GTS250 1 gb bir model.......
0
ali277 22.3.2009 00:29:06
soğutucu güzelmiş ... karta yorum yapmaya gerek yok... 9800gtx+ ile birazcık oynanmış...


inceleme için teşekkürler...
0
ParaBende 22.3.2009 00:20:02
Üstündeki sogutucu işe yaramış çok iyi o/c olmuş kart heleki bellekler
0
CrypticNS 22.3.2009 00:12:46
cidden ya, neden bi kartı overclock yaparken diğerini yapmıyorsunuz.donanimhaber sana hiç yakışmıyor bu hareket.
0
(((TeAcHeR))) 22.3.2009 00:12:33
gtx260 ın belleklerini ddr5 yazmışlar
0
CrypticNS 22.3.2009 00:10:58
cidden ya, neden bi kartı overclock yaparken diğerini yapmıyorsunuz.donanimhaber sana hiç yakışmıyor bu hareket.
0
Promity 22.3.2009 00:05:37
Valla ilginç sonuçlar çıkmış eski c192 li gtx260 ı bile geçmiş gts250 aynı şekilde 9800gtx te görmeyeli hızlanmış birkaç alıntı yaptım önceki videolardan şaşırdım heleki 4830 un video sunu izleyin koparsınız ordaki 9800gtx+ la burdaki arasında uuuuh




0
ecay 21.3.2009 23:15:11
Elinizes ağlık güzel video olmuş.Ama şu kartların rakiplerinin de hızaştırılmış test sonuçlarını testlere bir dahil edemediniz gitti.

GTS 250'ye gelecek olursak Nvidia bu kartı 9800gtx+'yı 140$'a satamayacağı için çıkardı bence.Sonuçta 8800gtx,9800gtx üst seviye modellerdi.GTS250 ise çıkış anı itibariyle sadece bir orta sınıf ekran kartı orta üst bile değil.Gigabyte o tip bir hatayı nasıl yaptı anlamıyorum oysa zaten bir çok kullanıcı için Ultra Durable olması kartı alması için yeteli.Ne gerek var ki OC damgası vurmaya?

Size bir sorum var Mesut Bey 2600mhz bellek hızında artifactli mi test sonucu alıyorsunuz?Yoksa 0.8ns bellekleri olan ekran kartım GTX260 Sonic'te bile 2600'de artifact alıyorum çoğu oyunda ve 3d MARK'ta.2500'de sorun olmuyor ama.
0
_Berk__ 21.3.2009 23:13:15
hocam eline sağlık inceleme için sağlasın...
0
MR Danger 21.3.2009 22:59:41
teşekkürler inceleme için
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Hyundai IONIQ ön inceleme: Türkiye'ye de geliyor!
29.3.2017, 13:49 - Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
Çok yakında ülkemize de gelecek olan Hyundai IONIQ'in yeni nesil teknolojilerle dolu otonom ve elektrikli versiyonunu görme ve yakından inceleme şansı yakaladım. Tabi ki geliştirme çalışmaları sürüyor, otonom özelliği şu anda son kullanıcıya verilmiyor ama biz yine de her detayını anlattık, iyi seyirler.