İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz. Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (40) YORUM YAZ

tarafından 21 Mart 2008, Cuma 13:14 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

LG P300 13.3" diz üstü video incelemesi
Taşınabilir Bilgisayarlar Mesut Çevik 40 15215 00:00:00
YouTube Kanalımıza Abone Olun

Diz üstü bilgisayarlar artık masa üstü bilgisayarlardan daha fazla ilgi çekiyorlar. Özellikle kablosuz internet erişiminin yaygınlaşması ile birlikte bir çok kullanıcı masa üstü bilgisayarını diz üstü bilgisayar ile değiştirmiş durumda.

Bu videomuzda LG'nin dizüstü bilgisayarını sürekli yanında taşımak zorunda olan fakat yüksek performansa ihtiyaç duyan kullanıcılara yönelik üretmiş olduğu 1.65Kilo ağırlığa sahip 13.3" ekranlı LG P300'ü inceliyoruz.

URL
Embed
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 15215 kez bakıldı.
LG
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
$tinGG 15.1.2009 22:38:24
quote:
Orjinalden alıntı: BRAVEHEART11

Hala 13,3" beklentilerime uyan performans/ağırlık/FİYAT oranı en yüksek notebook'u araştırıyorum. Çok acelem yok.
Bugün LG P300 ilgimi çekti ve biraz araşırdım. Biraz zorlayarak belki Almanya'dan bir yakınım aracılığıyla aldırabilirim. http://www.ebay.de 'de 2 farklı model beğendim:
LP P300-U.ABMAG: (TIKLAYIN) INTEL Core 2 Duo T8300 2,4GHz, 4GB ram, 320GB hard disk, ?256MB? nVidia GeForce 8600M-GS, vs. 1099 Euro
ve
LG P310-U.CBRBG Camini: (TIKLAYIN) INTEl Core 2 Duo P8400 2,2GHz, 3GB ram, 250GB hard disk, ?256MB? nVidia GeForce 9600M-GT, vs. 1209 Euro

Bir tarafta 1099 Euro'ya, 4GB ram ve 320GB hard disk ANCAK T8300 cpu ve 8600M-GS :think: :roll:
Öte tarafta 1209 Euro'ya, P8400 cpu ve 9600M-GT ANCAK 3GB ram ve 250GB hard disk :roll: :think:


alabiliyorsanız 1209 euro olanı alın... ve çok güzel bi makina size istediginiz performansı verecektir....
0
BRAVEHEART11 15.1.2009 14:52:53
Siz ne dersiniz? Hangisi?
0
BRAVEHEART11 3.1.2009 15:44:42
Hala 13,3" beklentilerime uyan performans/ağırlık/FİYAT oranı en yüksek notebook'u araştırıyorum. Çok acelem yok.
Bugün LG P300 ilgimi çekti ve biraz araşırdım. Biraz zorlayarak belki Almanya'dan bir yakınım aracılığıyla aldırabilirim. http://www.ebay.de 'de 2 farklı model beğendim:
LP P300-U.ABMAG: (TIKLAYIN) INTEL Core 2 Duo T8300 2,4GHz, 4GB ram, 320GB hard disk, ?256MB? nVidia GeForce 8600M-GS, vs. 1099 Euro
ve
LG P310-U.CBRBG Camini: (TIKLAYIN) INTEl Core 2 Duo P8400 2,2GHz, 3GB ram, 250GB hard disk, ?256MB? nVidia GeForce 9600M-GT, vs. 1209 Euro

Bir tarafta 1099 Euro'ya, 4GB ram ve 320GB hard disk ANCAK T8300 cpu ve 8600M-GS :think: :roll:
Öte tarafta 1209 Euro'ya, P8400 cpu ve 9600M-GT ANCAK 3GB ram ve 250GB hard disk :roll: :think:
0
icg 19.12.2008 00:14:53
quote:
Orjinalden alıntı: Ten_Don

LG artık çig beyazdan vazgeçip asusun eeepc'sinde ki beyazı kullanmalı ..!

Ben makineyi yakından inceleme fırsatı buldum, aslında rengi çok güzel görünüyor. Bence tuş takımı metalik gri olacağına aluminyum metalinden filan olsa hem ağırlık olarak fazla artış yapmaz, hem daha dayanıklı olur.
0
ten_don 27.8.2008 17:26:02
LG artık çig beyazdan vazgeçip asusun eeepc'sinde ki beyazı kullanmalı ..!
0
mertce 25.8.2008 23:49:32
Burdan LG türkiye'ye sesleniyorum. Bu aleti lütfen alınabilir bir fiyat aralığına çekin ( 1000-1500 ytl aralığı ). Göreceksiniz bu alet peynir ekmek gibi satacak. Bu ürünün henüz muadili yok. Sony de var ama sony zaten farklı bir ligde oynuyor. Bu nedenle bir güzellik yapmanızı bu aleti 1250-1300 ytl civarına indirmenizi bekliyoruz. saygılar...
edit: Fiyatı düşürürseniz yanındaki hatunları valla istemiycez söz veriyoruz....
0
$tinGG 31.7.2008 23:44:53
merhabab arkadaslar

şimdi birgisyarı görmeyen arkadaslar var
pc gerçekten inanılmaz inçe ekran süper led ekran türkiyede sayılı iken led ekran koymus adamlar sonra sonra işlemci 2.5 olan modeller verdigi performaslar inanılma ben hayatımda 13.3 inç 1.65 kilo ve vistanın en düşük verdigi performns deyeri 5.1 olan pc görmemiştim görmüş oldum Lg bu konuda cıgır açmiş pc piyasını bilmeyen arkaslar için söylüyorum permons dizüstü dedigimiz aynı zamanda oyun leptopuda deniyor onlar mesela asus 51sna yada lg r500 2.5 işlemcili serisi aklıma gelen mesea nunlar 15.4 byüklügnde pcler fiyatlarına bakıyorsunuz 2300 civari su ararlar biraz daha fiyatları indi bizim dedigimiz pc 13.3 1.65 kilo üzürinde hersey var en üst model ve fiyatı 2351 ytl lg 13.3 ve 12.1 de
öyle bişi yaptı ki buna kolay kola ykimse karsılık veremez yorumları okudum yigidi öldürün ama hakkını verin bunun üzerine pc yok bu katakoride
0
gamingmaster 28.7.2008 20:31:36
LG P300'ün ekran kartı 256mb geforce 8600 ve ddr3. 3dMark06 puanı 3500'ün üstünde diye biliyorum.
Daha önce Dell xps 1330 kullandım, ekran kartı her oyunu açıyor ama oynarken sürünüyor.
Dolayısıyla P300, 13 inch sınıfında en iyi...

bu arada ledlerin ekran inceliği çok tatlı.
0
memoo 17.6.2008 09:33:05
Arkadaşlar, sonunda ben Vatan bilgisayarda kampanyalı olarak ucuz bulduğum DELL XPS 1330'u aldım. Yurtdışı sitelerinde hep çok iyi yorumlarını okuduğum ve tipini LG P300'den daha çok beğendiğim için tercih ettim. Bir kaç gün oldu şimdilik gayet memnunum.

# İşlemci Intel Core 2 Duo T7500 2.2Ghz 4Mb Cache
# Kablosuz Erişim Intel Wireless 3945 802 110a/ b/g Chipset
# İşletim Sistemi Vista Home Premium tr
# Bellek 2048 MB
# Sabit Disk 250 GB 5400 Rpm
# Optik Sürücü DVD RW (internal)
# Ekran 13.3" White LED XGA 1280*800
# Grafik İşlemci nVidia GeForce Go 8400m 128Mb
# Bluetooth
# Dahili Kamera Var (0.3 MP )
# USB 2.0 2*USB
# Kart Okuyucu Var (8 in 1)
# Pil 6 cell 53 WHR Primary Battery
# Diğer Biometric Finger Print& Dell Travel Remote Control & USB fax modem
# Renk Siyah
# 1.8 kg
0
sonmucize 16.6.2008 23:07:38
foruma yeni üye oldum, herkese merhaba
forumda asus f8sn240dv ile ilgili epey bir şey okuduktan sonra bu laptopı fark ettim ve daha çok ilgimi çekti. bu forumdaki paylaşımların yardımcılıığını görünce aklıma takılan birkaç şeyi sormak istedim, yardımcı olacak birileri olacağını umarak.

quote:
Orjinalden alıntı: Speed-Step

@SekSandDoRT

Biraz araştırma ile bu dizüstüyü yine 2 sene garantili olarak Türkiyeden 1900YTL civarında temin etmek mümkün...


- Speed-Step, nerelerde bulabiliriz o civarda, bilgi vermen mümkün mü?

- bu aleti kullananlar memnunlar mı fikir bildirebilecek olan var mı?

- elimde dvi girişli bir monitor var bir de 5.1 hoparlör sistemi var. hdmi çıkışını kullanarak bunlara ayrı ayrı bu laptopa bağlamam mümkün olur mu, bilgisi olanlar paylaşabilirlerse sevinirim.

teşekkürler
0
serdem 10.6.2008 20:51:54
Bu ürünün yeni gelen versiyonunu İstanbul da satan bir yer biliyormusunuz ( ben bulamadım)
0
DerbenTli 9.6.2008 22:51:56
quote:
Orjinalden alıntı: memoo





Sony SZ ile LG-P300 arasında kalmış bulunuyorum. Fiyat farklarıda çok fazla yok 2500YTL civarında sony SZ'ler bulunuyor.

Doğrusu işlencinin az fazla hız farkı olması benim için pek önemli değil. En çok takıldığım nokta LG'de HDMI çıkışı varken sony'de olmaması. Ben laptop'u sürekli olarak LCD'ye bağlayarak HD film seyretmek için kullanacağım, VGA çıkışından en fazla 1360x720 alabiliyorum, çoğu TV daha fazlasını VGA'dan kabul etmiyor, HDMI gerekiyor. Şu anda FullHD TV'm yok ama 1 seneye kadar alacağım ve açıkta kalmak istemiyorum.

Fakat Sony'ye malzeme kalitesi ve genel güvenilirlik olarak daha çok güveniyorum ve tipini daha güzel buluyorum. + DVD-RW sürücüsüde içinde ve ağırlıklarında önemli bir fark yok. Yani benim bakış açımda özetlersem:

SONY:
+ DVD-RW içinde
+ Ekran biraz daha kaliteli ve antirefle kaplaması var.
+ Malzeme kalitesi daha iyi duruyor
+ Pil ömründe sony daha titiz ve gerekirse onboard ekrankarı ile daha uzun pil sağlıyor.
+ Dış görünümü daha sade ve şık (bence)

LG-P300
+ Daha hafif (LG:1.60kg, Sony SZ carbon fiber olmayanları 1.79kg)
+ HDMI çıkışı var. (LCD'ye Full HD verebilmek için gerekli)
+ Ekran kartı daha iyi (SZ:GF8400 P300:GF8600)
+ Mini USB girişi kullanışlı olabilir

Şu iki modeli baz alırsak fiyatlar ile karşılaştırması:
SONY VAIO VGN-SZ61XN/C - Kredi Kartı Tek Çekim Fiyatı 2.414,55 YTL (KDV Dahil)
LG P300-UAP13T - Maximum kart ile 8 taksik 2.351,65 YTL (KDV Dahil)

Ortak özellikler:
- Core 2 Duo T7500 İşlemci
- Mobile Intel® PM 965 Express
- 2GB RAM
- 160GB HD
SONY SZ: NVIDIA® GeForce® 8400M GS GPU 831 MB Graphic Card (Paylaşımsız 64 MB )
LG-P300: NVIDIA® GeForce® 8600M GS (256MB VRAM, *TurboCache Technology)

Bu durumda ben kararsız kaldım :) Dediğim gibi grafik performansı benim için çokda önemli ğdeil oyun oynamayacağız sadece ileride FullHD film oynatabilmek istiyorum.

Fiyatları şu sitelerden aldım:
SONY VAIO VGN-SZ61XN/C
http://www.istanbulbilisim.com.tr/SONY-VAIO-_VGN-SZ61XN-C--2-GB-NOTEBOOK,3598.html
LG P300-UAP13T
http://www.vatanbilgisayar.com/product_details.aspx?I_ID=32809




Dostum P300'ün bir özelliğini kimse bilmiyordur bari söylim.. DVDrw external olması bir eksi değil nedeni ise yanında verilen ara kablo ile S-link bağlantısını kullanarak P300'ü bağladığın herhangi bir pc'nin DVDRW veya CRrw'ını kullanabiliyorsun. bu benim için çok mantıklı olan bişi ki kaç kere kullandığımı bile hatırlamıyorum dvd'yi :D . onun dışında LG'de Oled ekran mevcut dostum. pil okadar da kötü değil çünkü. HD film oynatacağın zaman ki ekran kartıda sana destek verecek. HDMI olmasıda bir + :) Sony de ise isim ve kasa görüntü güzel ama lg'de harika şahsımca..

NOT: LG T1'imi satıp P300 almayı düşünüyorum yada T1'i pedere verip kendime P300 almayı düşünüyorum :)))
0
tuncaybe 6.5.2008 05:19:44
Arkadaşlar, bu ürünü alıp kullanan yok mu, hiç kullanıcı yorumu görmedim şimdiye kadar
0
laursen 5.5.2008 13:55:36
Selam Arkadaşlar,

3 gün önce Bimeks'ten %30 indirimle E300 AP30T aldım. Yaklaşık 1500 YTL'ye geldi.Özellikleri P300'den biraz düşük ama en azından DVD'si internal :) (P300'ün bence en gıcık tarafı DVD'nin external olması, tabii bu benim şahsi fikrim) (Ayrıca E300'de isterseniz DVD'yi bir vida sökerek çıkarıp bilgisayarla verilen plastik kısmı monte edip bilgisayarı daha da hafif hale getirebiliyorsunuz, tabii gerek var mı derseniz o ayrı mevzu;)

Zaman bulamadığım için aleti tam inceleme fırsatı bulamadım. Yalnız dikkatimi çeken birkaç noktayı belirteyim. Belki 13.3 gibi küçük ekranlı notebook almayı düşünen arkadaşlara fikir verebilir :

1. İlk sorunum wireless oldu. Evde Robotics 9110 modem var, XP yüklü Shuttle'ımla güzel bir şekilde evin heryerinden bağlanıyorum. Ancak E300 ile bağlanamadım. (Daha doğrusu WPA şifreleme ile bağlanamıyor, güvenlik olmadan sorunsuz bağlanıyor). Atheros marka wireless kart olduğu için mi, Vistadan mı yoksa benim Robotics modemden mi tam çözemedim. Bir kaç link okudum ama sanırım bir iki driver güncelleme ile bu sorun çözülür. Zaten XP'ye geçmeyi düşündüğüm için çok da önemsemiyorum.

2. ekran kartı Ati X1250. Bilgisayar almadan araştırma yaptığımda X1250'nin 128 mb olduğunu görmüştüm (ve de öyle). ama bilgisayarda ekran kartı özelliklerine bakınca paylaşımsız 256 mb gösteriyor paylaşımla beraber 800 küsür bir rakam gösteriyor. bu konu hakkında bana da bilgi verecek arkadaş varsa sevinirim. Teknosadaki bir arkadaş chipsetlerle oynanmıştır dedi ama bu bilgisayarla ilgili her sayfada ekran kartı olarak 128 mb gösteriliyor .

3. Aletle henüz çok vakit geçiremediğimiz için başka ne gibi sorunu ya da artı puanları var bilemiyorum. ancak genel olarak küçük ve performanslı bir alete benziyor. Görünüşü bence çok şık. Zevk meselesi gerçi ama bana göre 400 ve 405 serisinden daha hoş. Siyah ,desenli , parlak bir kasası var. klavye bölümü gri (beyaz olmasından gri olması daha iyidir. ) Klavye rahat. Görüntü güzel ama bu yeni ekranların hepsi çok parlıyor. Ses bana az gibi geldi ama işyerindeki antika Asus A2500H daha güçlü ses veriyor. Ses çıkışını denemedim ama satış sitelerinde var diye yazılan S/PDIF yok diye okudum forumlarda.

Bu arada arkadaşlar, ben aleti Bimeks'ten aldım ama açıkçası hiç memnun olmadım. Birincisi personel son derece bilgisiz. Ram slotunu bilmeyen adamı satış elemanı yapmışlar. Ayrıca akşam geç saatlerde gittiğim için aldığım ürün stokta kalmamış, standdaki ürünü aldım. Ama ben satış işlemlerini gerçekleştirirken başka bir eleman bir müşteriye aynı notebook'u indirimli fiyatla satmaya çalışıyordu. Haliyle kıllandım stokta olmayan bir bilgisayarı nasıl satarlar diye. Meğerse ödemeyi o gün yapıp sonradan bilgisayarı sipariş edip getirtiyorlarmış. Ben de o zaman ben niye açıktaki ürünü alayım bana da sipariş edin getirtin dediğimde tamam soralım merkeze deyip cocuk iceri girdi ve döndüğünde merkezde de kalmadığını söyledi. Ayrıca ödeme şekillerinde de farklı alternatifler oldugunu sonradan ögrendim. Ben indirimli olsun diye 6 taksit almak zorunda kaldım.
Kısaca, daha önceden başka arkadaşlarımda benzer sorunlar yaşadığı için söylüyorum, Bimeks son derece kalitesiz hizmet veriyor, sanki adamlardan 3 kilo domates alıyoruz.

E300 'ü olan arkadaşlardan da paylaşımlarını bekliyorum ;)
0
memoo 5.5.2008 12:39:55
quote:
Orjinalden alıntı: deepempty

Merhaba, Türkiye'de Vaio'lar (ve bazı küçük Asus modellerinde olabilir) dışında LED aydınlatmalı ekranlı notebook bulunmuyor..
ve Vaio ya da Asus'un modellerinin fiyatları 2000 YTL'nin çok üzerinde, mesela Dell 13 inç modelinde LED ekran sunmuyor Türkiye de



Sony SZ ile LG-P300 arasında kalmış bulunuyorum. Fiyat farklarıda çok fazla yok 2500YTL civarında sony SZ'ler bulunuyor.

Doğrusu işlencinin az fazla hız farkı olması benim için pek önemli değil. En çok takıldığım nokta LG'de HDMI çıkışı varken sony'de olmaması. Ben laptop'u sürekli olarak LCD'ye bağlayarak HD film seyretmek için kullanacağım, VGA çıkışından en fazla 1360x720 alabiliyorum, çoğu TV daha fazlasını VGA'dan kabul etmiyor, HDMI gerekiyor. Şu anda FullHD TV'm yok ama 1 seneye kadar alacağım ve açıkta kalmak istemiyorum.

Fakat Sony'ye malzeme kalitesi ve genel güvenilirlik olarak daha çok güveniyorum ve tipini daha güzel buluyorum. + DVD-RW sürücüsüde içinde ve ağırlıklarında önemli bir fark yok. Yani benim bakış açımda özetlersem:

SONY:
+ DVD-RW içinde
+ Ekran biraz daha kaliteli ve antirefle kaplaması var.
+ Malzeme kalitesi daha iyi duruyor
+ Pil ömründe sony daha titiz ve gerekirse onboard ekrankarı ile daha uzun pil sağlıyor.
+ Dış görünümü daha sade ve şık (bence)

LG-P300
+ Daha hafif (LG:1.60kg, Sony SZ carbon fiber olmayanları 1.79kg)
+ HDMI çıkışı var. (LCD'ye Full HD verebilmek için gerekli)
+ Ekran kartı daha iyi (SZ:GF8400 P300:GF8600)
+ Mini USB girişi kullanışlı olabilir

Şu iki modeli baz alırsak fiyatlar ile karşılaştırması:
SONY VAIO VGN-SZ61XN/C - Kredi Kartı Tek Çekim Fiyatı 2.414,55 YTL (KDV Dahil)
LG P300-UAP13T - Maximum kart ile 8 taksik 2.351,65 YTL (KDV Dahil)

Ortak özellikler:
- Core 2 Duo T7500 İşlemci
- Mobile Intel® PM 965 Express
- 2GB RAM
- 160GB HD
SONY SZ: NVIDIA® GeForce® 8400M GS GPU 831 MB Graphic Card (Paylaşımsız 64 MB )
LG-P300: NVIDIA® GeForce® 8600M GS (256MB VRAM, *TurboCache Technology)

Bu durumda ben kararsız kaldım :) Dediğim gibi grafik performansı benim için çokda önemli ğdeil oyun oynamayacağız sadece ileride FullHD film oynatabilmek istiyorum.

Fiyatları şu sitelerden aldım:
SONY VAIO VGN-SZ61XN/C
http://www.istanbulbilisim.com.tr/SONY-VAIO-_VGN-SZ61XN-C--2-GB-NOTEBOOK,3598.html
LG P300-UAP13T
http://www.vatanbilgisayar.com/product_details.aspx?I_ID=32809
0
memoo 5.5.2008 11:18:40
quote:
Orjinalden alıntı: weycell89

@Speed-step

Sayın haber editörümüz bugün internette gezinirken

http://www.mobimag.com/haber_detay.asp?haber_id=2794

linkinde ki LG P300 laptop ı gördüm ancak bu kaynaktaki P300 modelinde hem dvd yazıcı hem C2D T8300 işlemci hem de 3 GB bellek yer almakta.Üstelik aynı fiyata...

sormak istediğim teknik özellikleri büyük farklılıklar gösteren bu laptop un isminin kaynaktaki sitede yanlış verilip verilmediğidir.Eğer bu modele ait bir kaynağınız

varsa bizlerle paylaşabilirmisiniz?Açıkcası kendi görüşüm LG önceki versiyonda olan tüm açıkları bu versiyonda kapatmış ve bunu etiketi koruyarak yapmış.

Saygılar...

Edit:imla


Yabancı sitelerdeki incelemeleride araştırıyorum bir süredir. Bu laptop T5600 ile T8300 arası işlemci seçeneği ile çeşitli konfigurasyonlarda bulunuyor. Fakat türkiyede sadece T7500 işlemci ile satıldığını gördüm malesef.
http://www.vatanbilgisayar.com/product_details.aspx?I_ID=32809
0
tuncaybe 27.4.2008 02:00:45
quote:
Orjinalden alıntı: Sena

dvd usb'den bağlanıo adaptörü yok kısa bi usb kablosu dvd sürücünün arkasından çıkıp bağlanıyor.


Teşekkür ederim. Ürünle ilgili yorumlarını da yazar mısın rica etsem?
0
Sena 27.4.2008 01:59:01
dvd usb'den bağlanıo adaptörü yok kısa bi usb kablosu dvd sürücünün arkasından çıkıp bağlanıyor.
0
tuncaybe 25.4.2008 02:42:36
Aleti gören, kullananlara 2 sorum olacak cevaplarsanız sevinirim:

DVD hangi bağlantıyı kullanıyor ve adaptörü var mı?
0
DerbenTli 25.4.2008 02:22:06
falla novak dostum beni bilen biliyor Bende T1 var onu satıp P300 alacam kafaya koydum her şeyi ile harika makina teste soktum kendimce.. benden tam not aldı
0
novak 24.4.2008 02:52:57
Bu notebooku alıp kullanan varmı? Tavsiye veya yorum yapabilecek?
0
coolfire 27.3.2008 13:43:29
Tuş takımında hiç küçük tuş yok galiba. Bu 13.3" bir laptop için artı bir özellik.
0
V.K. 26.3.2008 16:25:08
@Speed-step

Sayın haber editörümüz bugün internette gezinirken

http://www.mobimag.com/haber_detay.asp?haber_id=2794

linkinde ki LG P300 laptop ı gördüm ancak bu kaynaktaki P300 modelinde hem dvd yazıcı hem C2D T8300 işlemci hem de 3 GB bellek yer almakta.Üstelik aynı fiyata...

sormak istediğim teknik özellikleri büyük farklılıklar gösteren bu laptop un isminin kaynaktaki sitede yanlış verilip verilmediğidir.Eğer bu modele ait bir kaynağınız

varsa bizlerle paylaşabilirmisiniz?Açıkcası kendi görüşüm LG önceki versiyonda olan tüm açıkları bu versiyonda kapatmış ve bunu etiketi koruyarak yapmış.

Saygılar...

Edit:imla
0
novak 25.3.2008 02:59:29
quote:
Orjinalden alıntı: disdanger

bu ürün tutmaz

Neye dayanarak tutmaz diyorsunuz
0
berden 24.3.2008 23:51:18
dahili kamera ve mikrofom iyi, hdmi çıkışı süper, portatifliği göz dolduruyor, teknik özelliklerde vasatın oldukça üstünde ama neden dvd sürücü koymamışlar anlamadım. haberde hafiflik için deniliyor ama oto teypler gibi cd yi içine alan bir dizayn yapabilirlerdi pekala.
0
DH.Ready 23.3.2008 00:46:49
bu ürün tutmaz
0
novak 23.3.2008 00:43:04
quote:
Orjinalden alıntı: deepempty

Merhaba, Türkiye'de Vaio'lar (ve bazı küçük Asus modellerinde olabilir) dışında LED aydınlatmalı ekranlı notebook bulunmuyor..
ve Vaio ya da Asus'un modellerinin fiyatları 2000 YTL'nin çok üzerinde, mesela Dell 13 inç modelinde LED ekran sunmuyor Türkiye de

Ürünle ilgili LED ekrandan bahsedilmemesi bana çok garip geldi, LED ekranın üstünlüklerinin hala farkında değiliz sanırım..

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=44433



Led ekran tabiri yanlış olur. Ekran LCD likid kristal yani. Ama floresan yerine led aydınlatma kullanılıyor. Ki verdiğin linkte sağlam faydalı bilgiler var.
0
deepempty 22.3.2008 10:08:21
Merhaba, Türkiye'de Vaio'lar (ve bazı küçük Asus modellerinde olabilir) dışında LED aydınlatmalı ekranlı notebook bulunmuyor..
ve Vaio ya da Asus'un modellerinin fiyatları 2000 YTL'nin çok üzerinde, mesela Dell 13 inç modelinde LED ekran sunmuyor Türkiye de

Ürünle ilgili LED ekrandan bahsedilmemesi bana çok garip geldi, LED ekranın üstünlüklerinin hala farkında değiliz sanırım..

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=44433
0
novak 22.3.2008 04:11:21
quote:
Orjinalden alıntı: Ce5uR

Yansima özelligi kötü başlangic olmuş.

Her parlak ekran yansıtır. Led olayına bakmak için özellikle ekranını detaylı inceledim. Kesinlikle standart parlak bir ekrandan daha fazla yansıtmıyor. Vaiolar hariç diğer tüm parlak ekranlardan daha iyiydi ekranı.
0
novak 22.3.2008 04:07:10
Notebook ince (özellikle ekran kısmı - 12" lik vaiolar gibi) çok şık. Tam bir prestij ürünü olmuş. Ekran kısmının dış kasa kısmındaki dalgalı desen felaket şık durmuş. Ama inceleyen bunun üzerinde pek durmamış :)
Ekranda diğer notebooklarda göremediğimiz LED aydınlatma kullanılmış. Bu da hem daha parlak bir ekran görüntüsü hemde belirli açılara kadar görüntü netliğinden birşey kaybettirmemeyi sağlıyor. Bu da atlanmış..
0
flower 22.3.2008 02:22:05
DVD sürücünün olmayışı kötü
bir özellik
0
PongoLLe 22.3.2008 00:28:40
Ben beğenmedim ekran kartının performansını. 3000'in üzerinde almıyor muydu 8600gs ?
0
Ce5uR 21.3.2008 22:34:48
Yansima özelligi kötü başlangic olmuş.
0
Speed-Step 21.3.2008 20:38:37
@SekSandDoRT

Biraz araştırma ile bu dizüstüyü yine 2 sene garantili olarak Türkiyeden 1900YTL civarında temin etmek mümkün...
0
SeKSandDoRT 21.3.2008 20:34:26
yaklaşık 2500 ytl lik bu notebook ta blueray player olabilirdi...
0
coolfire 21.3.2008 19:04:23
hepsiburada, bir yok demiş, birde opsiyonel demiş ama var dememiş:

http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=98&productid=bd72187

Neyse kısmetse asus yarın elime geçecek. Beğenmezsem belki ibreler Lg'ye döner
0
Speed-Step 21.3.2008 18:49:44
Yanında harici DVD-RW var kutu içeriğinde yer alıyor...
0
coolfire 21.3.2008 18:41:25
Yanında harici dvd-rw olmaması dışında eksiği olmayan (hatta fazlası olan) bir cihaza benziyor. Bu cihazı alacakken son anda asus f9sg'ye döndüm. Umarım pişman olmam
0
max975 21.3.2008 18:14:15
Oyun için güzel fbs değerleri vermiş
0
drahte 1905 21.3.2008 16:11:02
Acaba dedim bu sefer Laptop yanında 2 tanede hatunmu yolladı LG

Ama ne gezer bizim Speed, bizim Dh studyosu
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
EVGA GeForce GTX 1070 FTW2 inceleme videosu "Türünün en yakışıklısı"
27.4.2017, 19:20 - Erdi Özüağ
EVGA'nın yeni nesil GeForce GTX 1070 FTW2 ekran kartı, sahip olduğu 9 sensör ve gelişmiş soğutma sistemi başta olmak üzere kaslı duruşu ve detaylarıyla şimdiye kadar gördüğümüz en yakışıklı GeForce GTX 1070 modeli.