İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (50) YORUM YAZ

tarafından 21 Nisan 2006, Cuma 17:25 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

LifeView'den FlyTV Express X1 MST-STA2 ; gelecekteki TV kartınız hazır
Günlük Haber Mesut Çevik
50 8670

1920 li yıllardan bu yana hayatımızda olan televizyonlar, gelişen teknolojiye ayak uydurarak zaman içinde hızlı bir değişim geçirdiler. Görüntü ve yayın teknolojilerindeki gelişmeler televizyonları hala vaz geçimez elektronik ev aletleri arasında kılmaktalar. Televizyonun gelişiminde, görüntüleme teknolojileri büyük önem taşısalar da yayın teknolojilerindeki gelişme yetersiz kalsaydı, görüntüleme teknolojilerindeki gelişmenin pek bir anlamı olmazdı.

Bugün, kablolu tv, dijital karasal yayın (DVB-T) ve dijital uydu yayınları (DVB-S) gibi görüntü kalitesini ve kanal sayısını arttırmaya yönelik yayın teknolojileri sayesinde, yüzlerce kanal, net bir görüntü ve ses kalitesiyle kullanıcılara iletilebilmekte. Fakat aynı anda bir den fazla yayın teknolojisinin bulunması kullanıcıları ürün seçerken zorlamakta. Özellikle alınacak ürün TV kartıysa çoğu zaman kullanıcının hangi yayın teknolojisinden daha fazla yarar sağlayacağını belirleyip ona göre seçim yapması gerekmekte. Zira anakartların üzerinde olan PCI slotları sınırlı ve bir den fazla TV kartını aynı sistemde kullanmak pek sağlıklı değil.

LifeView 'ün FlyTV Express X1MST-STA2 isimli ürünü, kullanıcıların TV kartı seçerken yaşadıkları sorunları tamamen ortadan kaldırabilecek güçte bir ürün. Aynı anda analog, DVB-T (karasal dijital yayın), DVB-S (dijital uydu yayınları) ve harci bir görüntü kaynağını işleyebilme yeteneği bulunan TV kartı, PCIe 1x yuvasına takılarak PCI slotunda yer işgal etmemekte.

LifeView'ün Multiple Streaming Technology (MST) ismini verdiği teknoloji ile aynı anda 4 farklı görüntü kaynağını ekrana yansıtabilen ürün (DVB-T,DVB-S, analog ve harci video kaynağı), gelişmiş PIP (Picture in Picture (Resim içinde resim)) özelliği sayesinde de kullanıcılara dijital yayın akışı sırasında analog kanal görüntüleyebilme ve bu görüntülenen kanalalr arasında hızlı geçiş imkanı sunmakta. Yani dijital uyfudan bir kanal seyrederken, kablolu TV üzerinden yayın yapan bir kanalda ne olduğuna bakıp hızlı bir şekilde bu kanala geçmeniz mümkün.

FlyTV Express X1MST-STA2, bilgisayarınızı tam bir görüntüleme merkezine çevirmekte. MPEG 1/2/4 kayıt yapabilen TV kartıyla bir kanalı kayıt ederken bir başka video kaynağındaki kanalı izlemek mümkün. Ayrıca HDTV desteği sayesinde gelecekteki yayınlarada şimdiden hazır bir ürün. LifeView'ün yine 1x PCIe arabirimini kullanan ve Windows XP Media Center edition ile uyumlu olan modelleride bulunmakta.

Henüz fiyatı ve piyasaya çıkış tarihi belli olmayan ürünün, yine 1x PCIe portunu kullanan ve 2 analog / dijital (sadece DVB-T) tunere sahip olan versiyonu FlyTV Express X1MST-T2A2 265$ fiyat etiketi taşımakta. Ürünün FlyTV Express X1MST-T2A2'ye göre çok daha üstün olduğu düşünülürse çıkış fiyatının 300$'ın üzerinde olması beklenebilir.

Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 8670 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
voodoocult 1.11.2006 09:16:43
http://www.teknosa.com.tr/Cultures/tr-TR/Products/urundetay.htm?CS_ProductID=125310022&CS_Category=_SBA_673_1662_602_1958&CS_Catalog=_BILGISAYAR&T_Category=_TV_KARTI673

sizce bun kart nasıl arkadaşar?hiç yorum olmamış bende bir tv kartı almak istiyorum da.skystar alacaktım son anda caydım.kullanımı çok zormuş.benim için aslında tv kayıtını iyi yapsın gerisi önemli değil. daha iyi bir kayıt için farklı bir kart tavsiye ediyor musunuz arkadaşlar?
0
kumanda 25.8.2006 13:26:33
Evet fiyatı yüksek ama daha ileride düşer.
0
maviates 25.8.2006 12:02:30
çok güzelde biraz tuzlu
0
denizcan78 25.8.2006 11:33:05
Radyosu var
0
coldwave 24.8.2006 17:58:17
quote:
Orjinalden alıntı: miyagi007

Arkadaşlar bu kartın benzeri FLYVİEW DVB TRIO CARDBUS TEKNOSALARDA 195 YTL YE SATILIYOR. Müthiş biR karta benziyoR.

bu soylediğin aletin radyosu varmı? teknosada kimse bilmiyor
0
miyagi007 8.8.2006 13:13:14
Arkadaşlar bu kartın benzeri FLYVİEW DVB TRIO CARDBUS TEKNOSALARDA 195 YTL YE SATILIYOR. Müthiş biR karta benziyoR.
0
ozanunal 22.6.2006 02:01:19
Fly'ın tv kartı geçmişine bakarsak iyi olacağını zannetmiyorum. Soft bir kart ve modül girişi yok. Bu devirde analog yayını kim ne yapacak bence hiç gerek yok analog girişlere.
0
Nm1 21.6.2006 00:03:07
fly ın flydvb trio modeli PCIe x1 değil PCI slotuna takılıyor.
0
nodar 7.6.2006 21:14:49
Kartın o kadar özelliğine bakınca hard model gibi anlaşılıyor.Sonuçta soft bir kart..
Yani modül soketi bile olmayan geçmişte olumsuz bir imaj oluşturmuş bir karta
300 usd değer biçenler,hayal görüyorlar.
0
abatigun 7.6.2006 13:13:18
bence geç bile kalındı bu kart için.
0
byxizmir 6.6.2006 04:10:27
kart mükemmel fiyatıda iyi
0
delidumrull 2.6.2006 10:18:04
Yav kayıt yaparken başka kanal izleme olayı PROGDVB de oluyormu şu an. Oluyorsa nasıl oluyor...
0
visualize 23.5.2006 11:43:05
ürün detayı süper ama fly korkutuyor birde fiat güzel uçmuşlar...
0
UnReAL_BoY 19.5.2006 22:53:25
quote:
Orjinalden alıntı: sgerrard

Acele etmmeye gerk yok burada satıcısı var o firmanın eminim ki yakında gelecektir Türkiye'ye.

Analog, kablo veya kasal yayın için bir kart ise buna tamam derim ama DVB-S kartınız varsa Analog, Kablo veya karasal yayınların toplamının en az yüz katı daha çok kanal izlemeniz mümkün, ülkemizdeki kablo TV yayınları da üstelik dijital değil. Yani uydu anten sistemi olan hiç kimse diğerlerine ihtiyaç duymayacaktır.

Bir de kartın üzerinde silikon tunerler kullanlmış ki, Aver ve kardeşi pegasus gibi kartların Türksat gibi uydularda ve yayınların zayıf geldiği Super Beam transponderlarda ne kadar zorlandığını biliyoruz, yer kıtlığı nedeniyle de silikon harici bir tuner kullanılma imkanı görünmüyor.

Bu kart avrupada, amerikada iş yapar çünkü oradaki kablo yayınlar dijital ve karasal yayınlar çok fazla ama TÜrkiye'de bu kartı alanların eline pek birşey geçmeyeceği gibi uydu yayınlarının alımı konusunda da sorunlar yaşıyacaklardır.





+ 1
0
48393022 13.5.2006 13:34:14
hakedior o parayi.
0
cumhurfatih 12.5.2006 14:19:31
300 dolara gıdın dreambox alın yaw:)
0
YANKILAR 7.5.2006 20:42:16
300$ dolarmı pahalı geldi bana.
0
rabesantrata 7.5.2006 16:37:09
quote:
Henüz fiyatı ve piyasaya çıkış tarihi belli olmayan ürünün, yine 1x PCIe portunu kullanan ve 2 analog / dijital (sadece DVB-T) tunere sahip olan versiyonu FlyTV Express X1MST-T2A2 265$ fiyat etiketi taşımakta. Ürünün FlyTV Express X1MST-T2A2'ye göre çok daha üstün olduğu düşünülürse çıkış fiyatının 300$'ın üzerinde olması beklenebilir.


bu fiyata benide aşar doğrusu. Bir tv kartına max verebileceğim miktar 100dolar
0
odea 7.5.2006 05:44:45
piyasada bulunan diğer kartlara göre bir tek fazlası dvb-t nin olması ama dvb-t Türkiyede henüz olmadığına göre şuanda bu özelliğin hiç bi önemi yok.kombine bir kart ama o para çok falza..herşeyeçözüm bulduk demişler bir modül yuvası koymamışlar
ürünü anlatırken kullanılan özellikler geleceğin değil zaten şimdinin teknolojisi.(hdtv,irden fazla kanal görüntüleme,kayıt yaparken başka kanal izleme)
0
DeliProfesor 6.5.2006 10:28:25
Bu kartı kullanması kolaydır ama fiyatı kullanmasından ağır basar heralde.Ama yinede güzel bi kart
0
sgerrard 29.4.2006 00:20:03
Acele etmmeye gerk yok burada satıcısı var o firmanın eminim ki yakında gelecektir Türkiye'ye.

Analog, kablo veya kasal yayın için bir kart ise buna tamam derim ama DVB-S kartınız varsa Analog, Kablo veya karasal yayınların toplamının en az yüz katı daha çok kanal izlemeniz mümkün, ülkemizdeki kablo TV yayınları da üstelik dijital değil. Yani uydu anten sistemi olan hiç kimse diğerlerine ihtiyaç duymayacaktır.

Bir de kartın üzerinde silikon tunerler kullanlmış ki, Aver ve kardeşi pegasus gibi kartların Türksat gibi uydularda ve yayınların zayıf geldiği Super Beam transponderlarda ne kadar zorlandığını biliyoruz, yer kıtlığı nedeniyle de silikon harici bir tuner kullanılma imkanı görünmüyor.

Bu kart avrupada, amerikada iş yapar çünkü oradaki kablo yayınlar dijital ve karasal yayınlar çok fazla ama TÜrkiye'de bu kartı alanların eline pek birşey geçmeyeceği gibi uydu yayınlarının alımı konusunda da sorunlar yaşıyacaklardır.
0
Elektrotek 28.4.2006 18:41:14
Kartın MCE uyumlu olmaması bir sorun yaratır mı?
0
ermanpac 25.4.2006 20:04:55
Evet biz de diyoruz ya kötü ününü bu kartla kaybedecek diye
0
KeanuReeves 25.4.2006 18:37:34
fly çok iyi bir kart üreticisi değildi fakat bu ürünü görünce şaşırdım.
0
seasoul 25.4.2006 17:05:22
o fiyatı kesinlikle etmez... ayrıca fly ın göze hitap edebilecek ve ergonomik bir arabirimi kartına eklemiş olabileceğine pek ihtimal veremiyorum...
0
uzmane 25.4.2006 12:54:38
arkadaşlar aynı fly ın flydvb trio modeli 109 euro + gönderim ücretine almanyada satılıyor. az önce temasa geçtim daha ucuz yolu olursa o şekilde bilgilendircekler. kartta dvb-s, dvb-t, analog yayın birde fm radyo var. dahili kart ayrıntılı bilgi için
http://www.lifeview.com.tw/html/products/internal_tv/flydvb_trio.htm
birde almanyaya gidecek ark varsa benim için bu kartı getirebilirmi :) daha kolay olur benim için ;)
0
ugur67 25.4.2006 11:31:46
guzel parca
0
ermanpac 25.4.2006 10:30:35
Şifre çözmeyen tv kartı mı olur yaw


Tabi ki çözüyor, o konuda ek bir özellik yoktur sanırım. Aynı yazılımlarla aynı kanallar izleniyordur
0
4TCL 24.4.2006 18:40:19
peki SKYSTAR gibi şifreli kanalları çözebiliyormu?
0
Hunter_one 24.4.2006 12:55:44
quote:
Orjinalden alıntı: muratti

Kart çok şık duruyor ama bence baya pahalı , ucuzlamasını beklemek gerek ...



Bencede pahalı nede olsa dahili bir tv kartı sonuçta... 150 olsa normal derdim...
0
white06 24.4.2006 11:02:49
bakarsın ss2 den bu karta geçerim (fiyat performans ön planda benim için)
0
BLUE MAnN 24.4.2006 10:24:46
kartın kombine bi kart olması çoğu kullanıcının yarına olacağı için talep göreceğine eminim...
0
Elektrotek 22.4.2006 10:55:51
Buda vista'yla uyumsuz olmasında...

Bir ay önce sorduğumda, kartın 6-8 hafta içinde geleceğini söylemişlerdi.
0
ermanpac 22.4.2006 00:37:42
quote:
Orjinalden alıntı: kadraj

dimi ama



yani
0
kadraj 22.4.2006 00:28:26
dimi ama
0
ermanpac 22.4.2006 00:27:29
Harbi yaw kart usb de değil bildiğin plaket işte nesi şık ki
0
kadraj 22.4.2006 00:23:48
quote:
Orjinalden alıntı: muratti

Kart çok şık duruyor ama bence baya pahalı , ucuzlamasını beklemek gerek ...

kart çok mu şık duruyo ı pod yada telefon değil ki bu
0
someone74 22.4.2006 00:14:26
quote:
Orjinalden alıntı: mermonasse.

arkadaşlar kızmayın ama bu fly bana cennetten arsa verse bile uzak dururum..çok çektim ben bu fly dan



Haklısın umarım kötü şöhretini bu ürünle giderir ...
0
mermonasse. 21.4.2006 22:52:20
arkadaşlar kızmayın ama bu fly bana cennetten arsa verse bile uzak dururum..çok çektim ben bu fly dan
0
h.cagil 21.4.2006 22:21:11
hakkaten çok güzel bi ürünmüş.ama baya pahalı gözüküyo.
0
muratti 21.4.2006 22:14:29
Kart çok şık duruyor ama bence baya pahalı , ucuzlamasını beklemek gerek ...
0
boldshark 21.4.2006 22:08:55
quote:
Orjinalden alıntı: pajero

Piyasadaki Fly Tv kartlarının iğrenç arabirimini hatırladıkça bu kart bana hiçde çekici gelmedi doğrusu


İlk başta aynı şeyi ben de düşündüm ama özellikleriyle göz kamaştıran bir ürün bu.
Umarım pratikte de gerçekten o denli kaliteli bir karttır...
0
pajero 21.4.2006 22:06:45
Piyasadaki Fly Tv kartlarının iğrenç arabirimini hatırladıkça bu kart bana hiçde çekici gelmedi doğrusu
0
serenissimo 21.4.2006 20:37:42
hakikaten iyi özelliklere sahip bir tv kartı bakalım averin cevabı ne olacak ? sanırım 300$ lık fiyat kısa zamanda ucuzlayacaktır. ama adamlar yapmışlar tebrik
0
scientist8 21.4.2006 20:24:07
hepsini bi arada bulundurması çok iyi
0
ermanpac 21.4.2006 17:50:37
quote:
Orjinalden alıntı: boldshark

Harika bir kart. O fiyatı ödemeye değer bence...


bir gün o tv kartına o parayı verebilcek kadar zengin olursam hiç kaçırmam
0
boldshark 21.4.2006 17:49:27
Harika bir kart. O fiyatı ödemeye değer bence...
0
ermanpac 21.4.2006 17:45:05
quote:
Orjinalden alıntı: feto123

çok iyi bir kart gibi fakat pahalı sanırım.



Böyle bi DVB-S karta normaldir
0
feto123 21.4.2006 17:42:28
çok iyi bir kart gibi fakat pahalı sanırım.
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj