İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz. Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (117) YORUM YAZ

tarafından 13 Nisan 2017, Perşembe 22:36 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

30.000TL'lik bilgisayar topladık: Karşınızda çılgın sistem
Ekran Kartı Erdi Özüağ 117 22483 00:36:31
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Yıllar önce başlattığımız "Görev:Mars" serisi yüksek performans, çılgın masaüstü bilgisayar toplama videolarına yeniden başlıyoruz. Bu videoda 30.000TL'lik oyun bilgisayarı topladık.
 
 
Donanım Haber olarak yıllar önce başlattığımız "Görev:Mars" kod adlı ultra-süper hızlı bilgisayar toplama videolarımıza, uzun bir aradan sonra yeniden dönüyoruz. Bu videoda 10 çekirdekli işlemcisi, 2TB kapasiteli SSD'si ve üst seviye çift ekran kartı gibi donanımlarıyla heyecan veren özel bir sistem topluyoruz.
 
Kullandığımız bileşenler;
 
- Intel Core i7-6950X
- Asus Rampage V Edition 10
- G.Skill Trident Z 32GB 3200MHz CL14 RAM
- Samsung 960 Pro 2TB SSD
- Nvidia GeForce GTX 1080 SLI ve HB SLI köprü
- Cooler Master MasterCase 5 Pro Nvidia Edition kasa
- Cooler Master Seidon 240V sıvı soğutma kiti
- Cooler Master V1000 güç kaynağı
 
 
 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 22483 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
TorukMactoo Perşembe, 21:56
quote:
Orijinalden alıntı: burakesan



2TB SSD'miz yok ama bizim de beyaz kasamız var :P


"En pahalı Türk youtuber kasası" seninkini tanıyoruz zaten Burak
+1
TorukMactoo Perşembe, 21:54
Üstadlar bu video başından sonuna methettiğiniz 4k HDR TV nin tam model ismi nedir? Çok merak ettim. Yorumlara baktım kimse de sormamış. Sony nin hangi modeli acaba?
0
Sertan-57 Perşembe, 19:51
Erdi bey bize cok guzel haber yapti AMD Extreme serisi icin 16 cekirdekli 32 izlekli canavari geliyor. bende icimden diyorum AMD neden FX diye adlandirma yapmadi diyorum bu yuzden yapmamis. Ryzen FX geliyor bence ismi bu olucak ben ne tahmin cikiyor zaten :) boyle birsey olacagini anlamistim i7 6950X gibi islemciler hikaye olucak. intel istedigi mimari guncellesin hic birsey degismeyecek cunku intel cakili kaldi intel tikandi Nm dusurerek %15 artik olacagi yerde %5 artis oluyor belki ondan bile daha az.
0
burakk, Perşembe, 18:47
Oyun konusu için fazlası var zaten alabileceğin en güçlü ekran kartı en fazla ikili kurulum destekliyor. Ama onun dışında sırf daha fazla hat gerektiği için işlemci değişimi yapmak gibi bir durum da var.
0
massacrer Salı, 21:12
Şu ülkede bulunduğu konuma göre insanların sözünün geçerli görülmesi ne kadar kötü.

30.000TL ile nasıl fiyat performans oranı sağlanmaz videosu olmuş. Komponentler arasından SSD dışında SLI köprüsü dışında alınır kullanılır bir tane komponent yok kusura bakmasın kimse.

Dual Xeon, uzay tipi kasa, özel su soğutma vs olmadan 30.000TL harcamak parayı alıp çöpe atmaktır.
0
sessions Salı, 16:53
Kalitede level atlamışsınız mükemmel bir pc toplamışsınız hayalimdeki bilgisayar diyebilirim böyle manyak bir pc'ye bir tv kartı olmazsa olmaz eğer birgün bana da nasip olursa böyle bir pc toplamak mutlaka bir tv kartı da eklerim valla ondan sonra ver elini Dünya :D
0
DH Misafiri Salı, 15:36
Bilgisayardan biraz anlayan insan bile 15-16 bin tl bütçeye gtx 1080ti sl yapması gerektiğini bilir.
0
DH Misafiri Salı, 15:36
Aynı sistemi burada topladım fiyat olarak (newegg.ca) 8.000 kanada doları tuttu (vergi dahil). yani 22,000 türk lirası... 8.000 lira fark var... (kahrolsun vergi sistemi)
0
venomstr Salı, 12:11
Ne farkedecek ki 3 sene sonra oyunlar kasacak.
0
JARED LET0 Salı, 12:09
0
ysngrkn 17.4.2017 22:37:04
Şu sistemi (yüksek lisans yapan öğrencisiyim) bana verinde render gerektiren Yüz tanıma ve plaka tanıma işi yapıyorum. Nvidia Cuda GPU çekirdeği ile uğraşıyorum. Herta Luxand gibi Api ve sdk ile uğraşıyorum. Gideceksiniz oyun oynamak için isteyen birine vereceksiniz.
0
Hoca 17.4.2017 21:45:30
Ne yapsak, hemen gidip alayım bu sistemi. Aaaaaa a o da ne ? Dolar 3.680 mi?
Sanırım bir 3 yıl daha beklemem lazım. (Çoluk çocuk hanım sahibi olunca kaç yıl beklerim bilemiyorum) :(
0
CyClopSx 17.4.2017 15:55:01
GTA Vice City açar mı?
+1
LambayaFunfDe 17.4.2017 15:54:12
quote:
Orijinalden alıntı: Bluflame





30bin TL kaç tane 50kuruş yapar ?

60.000 de nalaka
0
Bluflame 17.4.2017 15:37:56
quote:
Orijinalden alıntı: LambayaFunfDe

30.000 TL'yi hiç etmişsiniz bence.

30bin TL kaç tane 50kuruş yapar ?
0
Psycho53 17.4.2017 05:16:04
Demiyim demiyim diyorum.

Bayağıda bekledim. Olmamış.



Güzel bir custom water cooling dizeceğiz ona şöyle temiz bir loop İşte o zaman olur. Üşenip custom a girmiyosunuz , hazır soğutucu. Ayıp ayıp , Sıvı soğutma işçiliği / emeği benden hadi...

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın


(özledim gülüm,özledim seni
el ele olsak eskisi gibi )
0
burakesan 17.4.2017 00:27:46


2TB SSD'miz yok ama bizim de beyaz kasamız var :P
0
Nevfel 16.4.2017 16:58:01
Forumun geneli için hayali sistemler bunlar. Tamam fantezi olarak güzel emeğinize sağlık ama birazda forumun geneline hitap edebilecek bir sistem hazırlayıp- misal 1080p full detay makinası vs.- gibi bir video fena olmazdı bence.
0
rockymarlboro 16.4.2017 15:50:30
30 bin liraya amd işlemcili internet cafe açarım ben
0
tutankenshta 16.4.2017 15:47:29
dedi intel botu tapındığın putu yüceltmek için saçmalanız sıkıyor ama...
0
EMRE_RUSLAN 16.4.2017 15:32:40
Ya 30 bin liram olsa bende araba alacağıma herhalde bilgisayar düzerdim. Ama 30 bin liranında hakkını vermek gerek.
0
trakyAli-1986 16.4.2017 15:27:02
amd ryzen iyi deyip intel işlamci koymak nasıl bir mantık.
0
AslanAvda 16.4.2017 13:46:15
cs go açar mı
0
WarSaw 15.4.2017 17:24:42
30bin tlik bilgisayar ziyandırya. yazık günah o paralara.
0
SupermanPrime 15.4.2017 13:59:37
Pekte çılgın değil hani
0
ElPoderoso 15.4.2017 07:39:59
Asus Z10PE-D16 WS anakart
Intel Xeon 2699 v4 CPU x 2
Crucial 256 GB 8x32 GB
Nvidia GeForce GTX Titan XP SLI
Samsung 960 Pro 2TB SSD
Corsair Obsidian 900D kasa
Superflower Leadex Platinum 2000W PSU
Corsair H115i su soğutma x 2
0
qaso 15.4.2017 01:01:18
30000 Tl"lik bilgisayarda işlemci yerine jet motoru mu taktınız?
0
Sertan-57 15.4.2017 00:14:55
R7 1800X GTX 1080 SLI'yi besler birde X370 ve Z270 ayni seviyede chipsetler oyun oynamak icin sistem toplaniyorsa i7 6950X gereksiz dedigim gibi Forum Donanim Haber'in amaci su sistem toplerken Extreme serisi ve her parcalardan en iyisini kullanmislar bu videonun basligini gorur gormez biliyorum ne amacla topladiklarini R7 1800X i7 6950X'in biraz gerisinde kalirken 5 GHZ'e ciktiginda geciyor 2 canavara SLI yapsak gene hic bir sekilde zorlanmiyorlar.
0
burakk, 15.4.2017 00:06:00
quote:
Orijinalden alıntı: Sertan-57

R7 1800X varken asla i7 6950X toplanmamalı fakat su var biri Extreme serisi digeride normal sinif islemci adamlar Extreme serisi diye bunu tercih etmeleri gayet dogal sayet 30.000 TL cop olmus ama Forum Donanim Haber gibi basarili saygin profosyonel sirket sonucta onlar icin 30.000 TL cerez parasi neyse sunu unutmamak gerekiyor o sistemin degeri 30.000 TL degil cunku dolar'in yuksek olmasindan dolayi bu kadar gereksiz fiyat tutmasi gayet normal Türkiye gibi ulkede bilgisayar toplanmaz toplanmasi icin dolar dusuk olmasi gerekiyor o paraya cok yazik olmus oyle bir sisteme asla verilmez sundan eminim ki Ryzen'nin Extreme serisi islemcisi cikmis olsaydi Forum Donanim Haber topluyor olurdu.

Sen bi bak bakalım R7 1800X kaç tane PCI-Express hattı destekliyor.
0
prowl12 14.4.2017 23:19:52
Bari Xeon işlemci koysaydınız 30000lik sisteme 1080 eğreti durmuş
0
kadir5051 14.4.2017 23:02:59
GTA 5 açıyor mu?
0
ydagli42 14.4.2017 21:16:13
Bizim 1k,2k,3k'lık sistemlere ihtiyacımız var.30k TL kimde var?
+4
DarkHellKnightX 14.4.2017 21:11:30
Video oynatıcı video yüklense bile belirli aralıklarla donuyor. Aşağıda donduğu anlardan bir örnek var.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
0
davidoff26 14.4.2017 20:53:27
quote:
Orijinalden alıntı: Sertan-57

R7 1800X varken asla i7 6950X toplanmamalı fakat su var biri Extreme serisi digeride normal sinif islemci adamlar Extreme serisi diye bunu tercih etmeleri gayet dogal sayet 30.000 TL cop olmus ama Forum Donanim Haber gibi basarili saygin profosyonel sirketin 30.000 TL onlar icin cerez parasi neyse sunu unutmamak gerekiyor aslinda o sistemin degeri 30.000 TL degil cunku dolar'in yuksek olmasinda bu kadar para odenmesi gayet normal Türkiye gibi ulkede bilgisayar toplanmaz toplanmasi icin dolar dusuk olmasi gerekiyor o paraya cok yazik olmus oyle bir sisteme asla verilmez sundan eminim ki Ryzen'nin Extreme serisi islemcisi cikmis olsaydi onu topluyor olurlardi.

Umarım ciddi değilsindir.
0
Sertan-57 14.4.2017 20:00:43
R7 1800X varken asla i7 6950X toplanmamalı fakat su var biri Extreme serisi digeride normal sinif islemci adamlar Extreme serisi diye bunu tercih etmeleri gayet dogal sayet 30.000 TL cop olmus ama Forum Donanim Haber gibi basarili saygin profosyonel sirket sonucta onlar icin 30.000 TL cerez parasi neyse sunu unutmamak gerekiyor o sistemin degeri 30.000 TL degil cunku dolar'in yuksek olmasindan dolayi bu kadar gereksiz fiyat tutmasi gayet normal Türkiye gibi ulkede bilgisayar toplanmaz toplanmasi icin dolar dusuk olmasi gerekiyor o paraya cok yazik olmus oyle bir sisteme asla verilmez sundan eminim ki Ryzen'nin Extreme serisi islemcisi cikmis olsaydi Forum Donanim Haber topluyor olurdu.
0
s. paul jobs 14.4.2017 20:00:29
Erdi abi introdaki müziğin adi nedir acaba?
Söylersen makbule geçer
+1
Kefelon 14.4.2017 18:24:01
quote:
Orijinalden alıntı: fx57





Merhaba,

Her videoda farklı konseptler deniyoruz.

Çok yakın bir gelecekte AMD Ryzen bir sistem toplama da gelecek.

Ardından belki de 16 çekirdekli Ryzen veya Xeon'lu bir Intel de yaparız yine.

Not aldığımız çok konfigürasyon var, sırayla gideceğiz.

Ancak özellike istediğiniz bir sistem toplama varsa lütfen paylaşın elimizden geldiğince yapmaya çalışırız.

Teşekkürler.

Bence bu tarz performans sistemlerini izlemek hiç keyifli değil. Yani bir sisteme 2 tane GTX 1080 takılınca neler olabileceğini veya 16 çekirdekli bilmem ne işlemci kullanınca performasın nasıl olacağını hepimiz biliyoruz zaten.

Temalı Build'ler yapmanız bence seyir zevkini çok daha artırır. Mesela sıfır fan, tamamen sessiz bir sistem veya komple beyaz build gibi temalı sistem toplama videoları çok daha zevkli olur. Diğer türlü bu ekran kartlarının, işlemcilerin performansını zaten inceleme videolarından biliyoruz...
+2
irontakerr 14.4.2017 17:56:16
R5 1600 işlemci aldım Anakart olarak ne önerirsiniz erdi veya mesut abi
0
fx57 14.4.2017 17:40:21
quote:
Orijinalden alıntı: 5EVEN

Sayın Erdi Özüağ,
Lütfen playlistinizi paylaşınız.

Merhaba,

En çok takip ettiğim Instagram hesabı bu, oyun sistemleri üzerine;
https://www.instagram.com/pcgaming/

Tşk.
0
5EVEN 14.4.2017 17:19:10
Sayın Erdi Özüağ,
Lütfen playlistinizi paylaşınız.
0
Gatetrans 14.4.2017 16:47:48
Hocam o 3-5 bin dolarlık makina aslında. Ülkemizde dolar yüksek olduğundan bişi sanıyor millet
0
VR_27 14.4.2017 16:08:44
Harbi harbi hiç etmişsiniz. O paraya ben 88 Çekirdek Xeon İşlemcili 64 GB Ram + GTX 1080 Sistem ile 6800K + 32 GB Ram + 1080 Sisteme sahip 2 pc toplar, hem oyunun tadını çıkarabilir hem de Profesyonel işlerimi sorunsuz hallederdim.
+1
techniquest35 14.4.2017 15:46:46
Yine de uğraş ve video için teşekkürler.

Reklâm olmasın konu altında diye firma ismini sildim. 2x 1080 Ti (SLI). 64Gb Ram. 2 Tb 960 Pro Nvme şeklinde bir sistem oluşturdum.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın



Bu örnek sadece. Bir de bu sistemi Amazon 'dan falan toplasanız 24.000-25.000 TL. arası bir şey yapar en fazla herhâlde.

Aslında 30.000 TL.na Çift Xeon sistem toplanır. Bir iki ürünü bir tık alt kademelerini alarak 2 ve ya 4K monitör de eklenir.
+1
stivjabs 14.4.2017 15:43:35
Keşke kullandığınız donanımların fiyatlarını yazsaydınız şu özelliklerle bana hiç 30bin tl gibi durmadı

Edit: ssd nin bilgisayarım kadar fiyatı olduğunu gördüm x(
0
Rindaman 14.4.2017 15:37:26
şu performansı gösteren program, rakamlar felan nasıl yapıyoruz?
0
zarci 14.4.2017 15:36:22
Çok hızlı gelişen ve güncellenen sektörlerde biraz beklemek daha akıllıca olur.
0
Sean john 14.4.2017 15:34:39
çok param olsa dahi toplamayacağım bir fiyat, israflan .
0
ctnkyahsn 14.4.2017 15:13:43
Abi siz ne ettiniz ya? ?? 30.000 TL'ye daha iyi görünümlü daha stabil ve güçlü bir sistem toplanabilirdi, neyse artık alınmış ne söylersek boş bundan sonraki görev:marsı toplarken belirttiğim detaylara dikkat edersiniz umarım...
0
Siyah Nur 14.4.2017 14:56:15
Abi 30binlik sistem kuran koca site bir oynatıcı işini çözemedi yazıklar olsun ya!!!
Ya adam gibi bir oynatıcı yapın; yapamıyorsanız da Youtube'a geçin ayıptır ya.
+6
tutankenshta 14.4.2017 14:30:47
para çöpe nasıl atılır videosunu izleyemedik player yada dosya bozuk... çöp oğlu çöp medya eklentisi yerine youtube kullansanız...
+9
TorukMactoo 14.4.2017 14:30:03
Costum Sıvı soğutma yok napıym ben 30.000 ? yi. Biraz da emek lazım dimi
0
AdamsınDrogba 14.4.2017 14:26:55
Ps4 pro mu bu mu?
0
black_flood 14.4.2017 14:18:39
Hem İNTEL cort diyen forum yönetimi hem de illa ısıtıp ısıtıp tencit pilavı gibi yine mezardaki ölüyü alın diye yönlendirende DONANIM HABER.
Artık denecek laf yok 360 yani topluk ruhuna işlemiş toplumun.
+4
HIGHER 14.4.2017 13:46:46
Hocam ben 144 hz monitör almayı düşünüyorum, o yüzden 1080P'de de test eder misiniz?
0
soul_hunter 14.4.2017 13:44:54
Peki Xbox scorpio yada ps4 pro ile kıyaslandığında durum ne olur?
0
N3DV3D11 14.4.2017 13:43:28
+1
kymelria 14.4.2017 13:13:06
ekran kartı fiyatına pc toplamışsınız


bkz. imza
0
jedi39 14.4.2017 12:56:52
Reklamın iyisi kötüsü olmaz demişler.
0
aytek66 14.4.2017 12:39:10
quote:
Orijinalden alıntı: EMRE_RUSLAN

30bin liraya Rezil bir sistem olmus

Orta halli bir araba alırım da ayağımı yerden keser en azından şaka bi yana bu paraya uzay mekiği gibi birşey bekliyor insan sadece içindeki parçaların maliyet yüksekliğinden bu kadar çok fiyat yükselmiş
0
Charmea 14.4.2017 12:37:37
30000 TL bütçe ama olmamış bu daha iyisi yapılabilirdi. Yorumlarda daha güzel örnekleri mevcut.
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Aliexpress'den iPhone'a lens aldık "Aukey 3'lü lens kiti"
24.4.2017, 18:52 - Mesut Çevik
Cep telefonlarına lens takarak kamera yeteneklerini geliştirmeyi her kullanıcı ister. Bu videomuzda AUKEY'in 3'lü lens kitini iPhone 7 Plus üzerinde deniyoruz.