İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (58) YORUM YAZ

tarafından 20 Mart 2017, Pazartesi 10:45 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

AMD Radeon RX 500 serisi detaylanıyor
Günlük Haber Ekrem71
58 3834
AMD’nin yine alt seviye fiyat segmentinde konumlandırmak istediği yeni Radeon RX 500 ekran kartı serisi detaylanıyor. Firma yeni seri için Polaris mimarisini elden geçirecek.

Vega mimarisi ile önümüzdeki aylarda üst seviyeye ciddi bir hamle yapacak olan AMD’nin alt seviyeyi unutması elbette düşünülemez. Firma bu yıl için Polaris mimarisini yeniden elden geçirmeyi planlıyor.

 

Bu konu ile ilgili dedikodular bir süredir gündemi meşgul ediyor. Firma tüm ağırlığını Vega mimarisine verirken mevcut Polaris mimarisini güçlendirerek daha optimal kaynak kullanmayı hedefliyor. Yeni Polaris mimarisinde 3 farklı birim bizi bekliyor.

 

Saat frekanslarını ve bellek hızlarını biraz optimize eden AMD, kayar nokta performanslarında bir miktar ilerleme sağlamış. Ayrıca 14nm fabrikasyon sürecinin LPP seviyesine geçilmiş. Yani enerji verimliliği de artmış. Aynı fiyat seviyelerinde biraz daha verimli Radeon RX ekran kartları şüphesiz yeni bir kart almak isteyenleri cezbedecektir.

 

Yeni Amiral Gemisi 

Seride amiral gemisi Radeon RX 580 olacak. Polaris 20 XTX birimini temel alan ekran kartında 2304 Stream işlemcisi yer alırken, saat frekansı 1340MHz seviyesinde. İşlem performansında 6.17 TFLOPS değeri yakalanabiliyor. Aslında Polaris mimarisinin en güçlü ekran kartı RX 580 diyebiliriz.

 

Ekran kartındaki 8GB GDDR5 bellek 256-bit veri yolunda ve 8GHz hızında çalışıyor. BUnun sonucunda da 256GB/s bant genişliği elde ediliyor. 144 desen haritalama ve 32 ROP birimi barındıran ekran kartı 199$ civarında olacak.

 

Radeon RX 570 ekran kartı Polaris 20 XL grafik birimini barındırıyor. 2048 Stream çekirdeği ve 1244 MHz turbo hız ile 5.10 TFLOPS değerlerine çıkılıyor. 8GB GDDR5 bellek 7GHz hızında çalışıyor ve 224 GB/s bant genişliğine ulaşıyor. Bu kart için 149$ civarı konuşuluyor.

 

Alve.com'da gör Ekran kartlarında sıcak fırsatlar!

Radeon RX 560 ekran kartı ise Polaris 21 çekirdeğini temel alıyor. Tamamen kilitsiz Polaris 11 olarak tanımlanan çekirdekte 1024 Stream işlemcisi ve 1287 MHz saat hızı yer alıyor. 2.63 TFLOPS işlem performansı yanında 4GB GDDR5 bellek 7 GHz seviyesinde çalışıyor. Kartın fiyatı 100$ civarına yaklaşacak.

 

Radeon RX 580 ve 570 için Full HD oyunlarda fiyatına göre en iyi performansı vereceğini söyleyebiliriz. RX 560 ise yine MOBA türündeki oyunlarda çok daha iyi bir akıcılık sağlamak amacını güdecek. Nisan ayında piyasaya çıkacağı belirtilen RX 500 serisi ekran kartlarının yine segmentinde başarılı işler yapacağını tahmin edebiliriz. 

Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 3834 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
muratkaya 20.3.2017
Rx480, GTX 1060'la kıyaslanıyor, hatta 1070'in fiyatı iki katı ama performans iki katı değil denilerek tavsiye ediliyor. Uygun fiyata 1070'e yakın performans veren kartlar çıkarsa benim gibi Full HD o
...
Yorumun devamı ▼
+19
Mutlak.Sıfır 20.3.2017
Gtx 1060 çok demişsin yav, Gtx 1050'yi zor yakalar, hatta bazı oyunlarda Rx 480 crossfire Gtx 1060'ı zor yakalamış düşün bazı oyunalrda 40-50 fps olduğu da söylentiler arasında. O yüzden Gtx 1
...
Yorumun devamı ▼
+15
LeviGerman 20.3.2017
Marka trolleri cok dolanmaya baslamis, akillara zarar +9
redoracle 20.3.2017
1070 filan diyenler olmuşta,bunlar değil o kartların rakibi. Üst düzey vega kartlar 30 mayısta geliyor. Bunlar 14 nm ile üretilmiş,optimize edilmiş kartlar ve 1080 p için gayet iyi kartlar. Azrail 3
...
Yorumun devamı ▼
+8
Wilson Fisk 20.3.2017
yine vay 200 dediler daha pahali oldu burada muhabbeti olacak bence.yeni cikariyoruz diye fiyatlari sisirmemisler en azindan boyle olacaksa iyi.yeni alanlar 500 alir 400 alanlar devam eder filan esas
...
Yorumun devamı ▼
+6
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Burak Yovyov Pazartesi, 23:14
Gerçekten ciddi olamazsın.Git biraz karşılaştırmalara bak istersen bakmadığın apaçık belli.Biraz araştır öyle yorum yap derim.Dx 12 ve vulkan varken dalga geçer gibi yorum yapmıssın.
0
Ipardon Pazartesi, 23:04
hala mı polaris.
vay amd
0
sonerhac Pazartesi, 22:57
kaca alinir amazondan 570 ve 580?
4xx serisinin fiyatlar duser mi?
0
ahmetfx Pazartesi, 22:55
RX500 serisinden pek birşey beklemeyin. RX400 serisinin yenilenmiş hali deniyor ki kağıt üzerindeki veriler de bunu destekliyor. Ben Vega'dan umutluyum. Ti'den daha hızlı olacak deniyor.
0
DH Misafiri Pazartesi, 15:10
Bu kartın çıkması şahane olur, birçok oyuncu fps değerine bakıyor ama bence kas gücü yani shader sayısı ve kare çizim süresi yani gecikmesi daha önemli diye düşünüyorum. Rx480 çıktığında sürücülerde problem vardı bence kartın satışını en çok o etkiledi o sürücülerle yapılan oyun testlerini izleyenler gtx1060 tercih etti tabi. Ama gtx 1060 1080p kartı rx480 ise 1440p kartı ayrıca cf avantajında var .
0
komoli Cuma, 09:50
Acaba rx570, rx480' den daha performanslı mı olacak? Bende yeni sistem toplama aşamasındayım. Eğer rx480' den daha performanslı bir kart olacak ise ve fiyat olarak yakın olacak ise biraz beklemekte yarar var.
0
V2 22.3.2017
Anlaşılan hazirana kadar ekran kartı alınmaz.Beklemeye devam.
0
LeviGerman 21.3.2017
Anlam veremedigim her iki firmanin yaptigi bir seyi sadece tek bir firma yapiyormus gibi gormek. Nasil bir algiysa artik.

Evet bu bir refresh olacak... Rebrand ile farki goremeyene aciklamayi bos bir zahmet olarak goruyorun.

Ha 1060 ve 1080 refresh"ler de hayirli olsun
Vega ile ilgili yeni habere gore 7 tur olcakmis.

Epey cokmus, bir kaci tuketici icin opmazsa bile yine de epey cok. 2-3 fury sku oldugunu dusunursek.
https://videocardz.com/67524/amd-linux-drivers-lists-seven-vega-10-ids
0
prowl12 21.3.2017
İsmi var cismi yok
0
oup59 21.3.2017
Su an Vega icin isminden baska netlesen pek bir bilgi yok. Videocardz.com sitesinde Vega'ya iliskin birkac haber var. Oradan da takip edebilirsiniz.
Son konudaki bir kullanicinin mesajindan alinti yapiyorum.
Kendisi konu hakkinda oyuncu pazari icin ilk etapta 3 adet Vega tabanli ekran karti cikacagindan bahsetmis.
1. GTX 1070-1080 arasi performansta
2. GTX 1080 FE OC'lanmis performansindan %5 daha iyi seviyede
3. 1080Ti'dan %15 daha performansli
Oyun pazari icin cikacagi soylenen bu kartlarin bir fiyat avantaji olmasi gerekir ki pazardan pay kapsin.
Yil sonuna kadar ise 3 tane Vega tabanli kart cikacagini belirtmis:
Oyun pazari icin 16 GB HBM2, Profesyonel pazar icin 16 GB HBM2 ve yapay zeka, makine ogrenim pazari icin 32 GB HBM2 bellkli modeller.
HBM2 maliyetleri fiyatlara nasil yansiyacak onu onumuzdeki aylarda gorecegiz.
0
kangalsucuk 21.3.2017
Geçen DHde bi 600 dolar okudum inşallah o değildir :)
0
DH Misafiri 21.3.2017
580 kağıt üstünde 1070 e yakın olacak gibi görünüyor eğer yakın bir performans verirse o fiyata güzel satar.
0
mamad 21.3.2017
quote:
Orijinalden alıntı: redoracle

Hala yok değil,hazır şu anda vegalar daha geçen resimleri düştü,lansmanı yapıldı.

30 mayısta satışa sunulacak.

Lansman? Madem lansman yapıldı, o zaman kartın teknik özelliklerini rica edebilir miyim?
+3
redoracle 21.3.2017
Hala yok değil,hazır şu anda vegalar daha geçen resimleri düştü,lansmanı yapıldı.

30 mayısta satışa sunulacak.
0
Riesso 21.3.2017
590 gelecekmi?
0
ardaalisahin 20.3.2017
Hala vega yok,yine yeniden adlandirmali ekran karti cikartiyorlar.Cok alistilar 7xxx serisinden beri.

Fiyati da bir turlu anlamiyorum.Hep boyle ucuz diyorlar.Daha 200dolardan rx480 8gb zar zor yeni goruyoruz.
0
Dr. Emmet Brown 20.3.2017
Yalnız merka ettiğim bir konu var. Amd nin en düşük ekran kartları artık rx 460 rx 560 rx 660 diye mi gidecek ?
0
V4LKyR 20.3.2017
Hahayt :) Ben şüpheliyim.
0
Eeltorm 20.3.2017
Yürü be AMD seviyorum seni.
+1
kangalsucuk 20.3.2017
quote:
Orijinalden alıntı: Mutlak.Sıfır





Aynen aynen 1060 daha iyi bir kart, bütün sitelerin incelemelerine bakıyorum hepsinde 1060 40 fps fark atmış! Çok iyi çok süper dediğim gibi Rx 580 triple crossfire yapsak erişemeyiz ona. Bir siz bir de 7700k'cılar olmasa nasıl aydınlanacağız yav?

Abartmaya gerek yok bence :D



Dx 11 oyunları oynayan ve parası olan adam gider 1060 alır.
Güncel oyunları oynayıp geleceğe dönük iş yapmak isteyen ve maddi imkanı mütevazı olan rx 480 / 580 alır.
Bu şöyle bir algı yaratmasını, işte rx 480 açamıyor dx11de falan. Zaten 2 kart da 60 FPS minimum alıyor.üstelik freesync monitörlerin ucuzluğu da aşikar. İşte bu yüzden rx 480 biraz daha cazip. Sizin de montaj driver ya da sistemle ilgili bir sorun olabilir

@Squirrel-
+1
Mutlak.Sıfır 20.3.2017
quote:
Orijinalden alıntı: Squirrel-





Hocam ben gözümle denedim gördüm hiçbir markanında fan ı değilim ya bana denk geldi ya sistmime uymadı ya driver sorunu yaşadım bilmiyorum ama bu dediğim fps farklarını yaşadım. O yüzden de Rx480 a karşı önyargılıyım şuanda . Yani 1060 ın zaten 480 dan iyi bir kart olduğunu her 10 kişiden 7 si söylüyor niye bu kadar alınıyorsunuz anlamadım ki.

Aynen aynen 1060 daha iyi bir kart, bütün sitelerin incelemelerine bakıyorum hepsinde 1060 40 fps fark atmış! Çok iyi çok süper dediğim gibi Rx 580 triple crossfire yapsak erişemeyiz ona. Bir siz bir de 7700k'cılar olmasa nasıl aydınlanacağız yav?
+3
kangalsucuk 20.3.2017
580e 199 başlangıç fiyatı çektiğine göre Vega da aşırı pahalı olmaz üst segmentin f/psi olur gibi
0
V4LKyR 20.3.2017
Eğer AMD şımarıp da Vega'ya FAHİŞ fiyat çekerse, ben de direk gider RX580 alırım.

Güzel kart RX580.
0
Squirrel- 20.3.2017
quote:
Orijinalden alıntı: Mutlak.Sıfır




Gtx 1060 çok demişsin yav, Gtx 1050'yi zor yakalar, hatta bazı oyunlarda Rx 480 crossfire Gtx 1060'ı zor yakalamış düşün bazı oyunalrda 40-50 fps olduğu da söylentiler arasında. O yüzden Gtx 1060 gibi muhtemeşem ve bir o kadar da amazing bir kartı geçmek için Rx 580 üçlü crossfire yapmak gerekiyor.
O yüzden uğraşmayın Gtx 1060 alın ileride sli yapar bakarsınız keyfinize. Aa bir dakika Gtx 1060 sli desteklemiyordu, neyse bizde artık yeni gelen Dx 12 destekli oyunlarımızı Gtx 1060'la daha performanslı oynarız. Aa bir dakika Rx 480 Dx 12'de daha iyiydi. O zaman bizde alır G-Sync'le kaymak gibi akıcı oynarız. Aa dur bir dakika çok pahalı değil miydi G-Sync? Neyse önemli değil zaten Gtx 1060 Arma 3 ve Gta 5'de 5-6 fps daha iyi o yüzden Gtx 1060 the best. Aa dur bir dakika Rx 480 daha ucuz. Bir aydınlanma geldi.

Hocam ben gözümle denedim gördüm hiçbir markanında fan ı değilim ya bana denk geldi ya sistmime uymadı ya driver sorunu yaşadım bilmiyorum ama bu dediğim fps farklarını yaşadım. O yüzden de Rx480 a karşı önyargılıyım şuanda . Yani 1060 ın zaten 480 dan iyi bir kart olduğunu her 10 kişiden 7 si söylüyor niye bu kadar alınıyorsunuz anlamadım ki.
+1
Mutlak.Sıfır 20.3.2017
quote:
Orijinalden alıntı: Squirrel-
Bugüne kadar rx480 , gtx 1060 , gtx 1070 kullandım doğruyu söylemek gerekirse rx480 dx11 de gtx 1060 ın yanından geçmiyor maalesef denediğim oyunlar arma 3 , gta 5 , dcs world yani 15-20 fps ye kadar farklar mevcut hatta daha da geçtiği oluyordu . O yüzden üzerinden geçilmiş bir rx480 tahminimce en fazla 1060 ı yakalayacaktır.

Gtx 1060 çok demişsin yav, Gtx 1050'yi zor yakalar, hatta bazı oyunlarda Rx 480 crossfire Gtx 1060'ı zor yakalamış düşün bazı oyunalrda 40-50 fps olduğu da söylentiler arasında. O yüzden Gtx 1060 gibi muhtemeşem ve bir o kadar da amazing bir kartı geçmek için Rx 580 üçlü crossfire yapmak gerekiyor.
O yüzden uğraşmayın Gtx 1060 alın ileride sli yapar bakarsınız keyfinize. Aa bir dakika Gtx 1060 sli desteklemiyordu, neyse bizde artık yeni gelen Dx 12 destekli oyunlarımızı Gtx 1060'la daha performanslı oynarız. Aa bir dakika Rx 480 Dx 12'de daha iyiydi. O zaman bizde alır G-Sync'le kaymak gibi akıcı oynarız. Aa dur bir dakika çok pahalı değil miydi G-Sync? Neyse önemli değil zaten Gtx 1060 Arma 3 ve Gta 5'de 5-6 fps daha iyi o yüzden Gtx 1060 the best. Aa dur bir dakika Rx 480 daha ucuz. Bir aydınlanma geldi.
+15
MogoLKhan 20.3.2017
quote:
Orijinalden alıntı: Squirrel-





Aslında haklısın hocam bu kişinin birazda hangi oyunları oynadığına bağlı

Bence kartı tam takamamışsın az yağlamalıydın.
0
kangalsucuk 20.3.2017
quote:
Orijinalden alıntı: Squirrel-





Aslında haklısın hocam bu kişinin birazda hangi oyunları oynadığına bağlı

https://youtu.be/VKNVpLmd07k haklısınız kişiye göre değişir.
0
TheNewAtilla 20.3.2017
Yav kardeşim niye x70 ile x60 arasında bu kadar çekirdek farkı koyuyorsunuz. Ondan sonra araya 1050 ti gibi modeller giriyor onu almak zorunda kalıyorum.
Rx 570 150 usdye çıksa tamam zaten sıkıntı yok da gördük rx 470in fiyatını. En en ucuz hali ile 170 usd gördüm amazonda.
Bu kartlarda ilk çıkarken 50 usd zamli çıkacak. Belki daha sonra nvidia cephesine göre biraz indirime girer.
0
Squirrel- 20.3.2017
quote:
Orijinalden alıntı: sangreal_1905

GTX 480 ve 6Gb 1060 arasındaki farkı . 5 oyundan 1060 gecıyorsa 5 oyunda 480 gecıyor. Oyunların ortlamaası alındıgında 1060 %1 daha ıyı.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın


Aslında haklısın hocam bu kişinin birazda hangi oyunları oynadığına bağlı
0
kangalsucuk 20.3.2017
quote:
Orijinalden alıntı: Squirrel-





Hayır hocam Asus rog strix oc rx 480 ve ayni modelin 6 gb 1060 modelini denedim cw cikmisti ilk aldigim rx480 da verip 1060 almistim vatandan ayni oyunlari oynadim arma 3 de 45 fps alirken 60-65 fps değerlerine cikti . gta 5 keza o şekilde hani 20 fps max değer olarak söyledim zaten ama genel olarak 10-15 fps fark gözlemledim ben . Bu arada dcs world gibi simulasyon tabanli oyunlarda cok daha fazla fps farki oluyor nedense amd ile nvdia arasinda

Hocam dediğim gibi ilk çıktığı zamanlar deneyimlemişsinizdir büyük ihtimalle.
0
sangreal_1905 20.3.2017
GTX 480 ve 6Gb 1060 arasındaki farkı . 5 oyundan 1060 gecıyorsa 5 oyunda 480 gecıyor. Oyunların ortlamaası alındıgında 1060 %1 daha ıyı.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
+3
Squirrel- 20.3.2017
quote:
Orijinalden alıntı: kangalsucuk

Hocam deneyip yaşamışsınız en güzeli de 20+ fark yok araştırıyorum dediğiniz oyunların benchmarklarını her site ve kanaldan yerli yabancı, fark 10'u geçmiyor GTA V te dahi. Üstelik güncel testlerde dx 11 dahil rx 480 400 500 TL fiyat farkına rağmen 1060ın önünde. Sanırım ilk çıktığında deneyimlediniz.

Hayır hocam Asus rog strix oc rx 480 ve ayni modelin 6 gb 1060 modelini denedim cw cikmisti ilk aldigim rx480 da verip 1060 almistim vatandan ayni oyunlari oynadim arma 3 de 45 fps alirken 60-65 fps değerlerine cikti . gta 5 keza o şekilde hani 20 fps max değer olarak söyledim zaten ama genel olarak 10-15 fps fark gözlemledim ben . Bu arada dcs world gibi simulasyon tabanli oyunlarda cok daha fazla fps farki oluyor nedense amd ile nvdia arasinda
0
kangalsucuk 20.3.2017
Hocam deneyip yaşamışsınız en güzeli de 20+ fark yok araştırıyorum dediğiniz oyunların benchmarklarını her site ve kanaldan yerli yabancı, fark 10'u geçmiyor GTA V te dahi. Üstelik güncel testlerde dx 11 dahil rx 480 400 500 TL fiyat farkına rağmen 1060ın önünde. Sanırım ilk çıktığında deneyimlediniz.
+1
kangalsucuk 20.3.2017
Hüsrancılar seri blok.
0
MogoLKhan 20.3.2017
Bu 1070 katili olanin fiyatı nekadar olur ?
Garip bir durum var gtx 1080 ler çok ucuzladı
0
Squirrel- 20.3.2017
Bugüne kadar rx480 , gtx 1060 , gtx 1070 kullandım doğruyu söylemek gerekirse rx480 dx11 de gtx 1060 ın yanından geçmiyor maalesef denediğim oyunlar arma 3 , gta 5 , dcs world yani 15-20 fps ye kadar farklar mevcut hatta daha da geçtiği oluyordu . O yüzden üzerinden geçilmiş bir rx480 tahminimce en fazla 1060 ı yakalayacaktır.
0
Mutlak.Sıfır 20.3.2017
Fiyat değişmemiş, enerji verimliliği artmış, kartlar daha da güçlenmiş, iyice elden geçirilmiş. Buna laf söylenmez eğer fiyat daha pahalı olsaydı o zaman eleştirilirdi.
+3
sangreal_1905 20.3.2017
Hadi 6GB modelin gerisinde kalıyor dese bir nebze anlarımda. 3GB'lık ile kıyaslamak [>:]
0
redoracle 20.3.2017
1070 filan diyenler olmuşta,bunlar değil o kartların rakibi.

Üst düzey vega kartlar 30 mayısta geliyor.

Bunlar 14 nm ile üretilmiş,optimize edilmiş kartlar ve 1080 p için gayet iyi kartlar.
Azrail 30 mayısta 1070 içinde gelecek zaten.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
+8
KuvvetMira27 20.3.2017
rx 400 serisini güncelleyip isimmi değiştirmişler yani bir nevi ucuna ti versiyonu gibi olmuş anlamadım.
Vega bu yaz başında çıakcak diyorlardı polaris ne alaka.
+1
LeviGerman 20.3.2017
Marka trolleri cok dolanmaya baslamis, akillara zarar
+9
sercan1096 20.3.2017
quote:
Orijinalden alıntı: Ac1DBuRN

Rx580 amiral gemisi olacaksa elden geçirilmiş 480'den farkı olmayacaktır. Dx12de ufak farklarlada olsa 1060 3gb'ı geçiyordu. Optimizasyonla birlikte hadi 6gblik versiyonu geçse bu sefer, 1070'in rakibi hala yok. Evet 2K'da genelde yeterli performansı verebiliyor ama üst segmenti bu kadar mı gözden çıkardı artık AMD? Muhtemelen eskiden yaptığı gibi kolaya kaçıp 2x580 yapıp 590 diye kart sunabilir mecbur kalırsa ama 400 serisinde bu kartını oynamadı.

bu bahsedieln haberde vega ile birlikte ya da çıkmadan önce, güncellenmiş polaris kartlarının da piyasaya çıkacağını söylüyor, yani hem uygun fiyatlı elden geçirilmiş polaris kartlar hem de daha üst seviye vega mimarili kartlar piyasaya çıkacak ve vega kartlar 500-600 doların üzerinde olacak.
0
LambayaFunfDe 20.3.2017
Başlıcam polarisinize vega nerde kaldı
+1
cansev07 20.3.2017
Tam da rx 480 almayı düşünüyordum. Beklemeli mi acaba
0
Athlon 840 Kaveri 20.3.2017
460'ı yeni aldim bismillah bi durun daha . agustosda cıkti daha . Neyse cok can yakacak bi fark olmaz bence umarim yani . Birde fiyatlar neden bu kadar ucuz ve neden eskisi gibi çok çesit kart çikmiyor . mesela 6xxx serisine bakiyorum . 6350den tut 6990'a kadar dolu doluydu 7xxxde öyle sayilirdi .
0
King Stannis 20.3.2017
Vega'nın zamanı geldi artık, Rx 560'ın 4 gb versiyonu 100 dolardan gelirse güzel olur.
+1
bykrm 20.3.2017
Yine hüsran her daim :/
0
St Batuhan 20.3.2017
Evet AMD tam anlamıyla 1060 rakibi kart çıkarmış olacak. Bu kartla 1070 e doğru yol aldığını gösteriyor ama asıl kartlar zaten Navi ile gelecek. Onlar 1070-1080-1080ti rakibi olacak. Tabii ardından Nvidia 20x0 serisine geçer ve işler yine kızışır. 1080ti gibi bir kart beklenenden çok daha iyi oldu bu bir gerçek. Sıradaki hamlesi çok daha öteye taşımayla üst kulvarda yine rakipsiz kalmasını sağlayacak. Keşke G-sync olayında da bu kadar diretmese de Freesync desteği de sunsa :(
+1
huseyincarnege 20.3.2017
freesync li monütörlerin daha ucuz oldunu düşünürsek cazip tabi
+2
H34RTL3SS 20.3.2017
rx490 falan deseydiniz bari diğer modellerede rx475 rx465 dense herkez ne oldunu bilirdi kimseyi kandırmaya gerek yok
+2
sangreal_1905 20.3.2017
Şakamısın ufak farklarla 3 gb modeli geçiyormus
+2
Biggest Star 20.3.2017
vega mimarili ekran kartı gelene kadar satışlarda büyük bir patlama olmayacaktır.
0
Ac1DBuRN 20.3.2017
Rx580 amiral gemisi olacaksa elden geçirilmiş 480'den farkı olmayacaktır. Dx12de ufak farklarlada olsa 1060 3gb'ı geçiyordu. Optimizasyonla birlikte hadi 6gblik versiyonu geçse bu sefer, 1070'in rakibi hala yok. Evet 2K'da genelde yeterli performansı verebiliyor ama üst segmenti bu kadar mı gözden çıkardı artık AMD? Muhtemelen eskiden yaptığı gibi kolaya kaçıp 2x580 yapıp 590 diye kart sunabilir mecbur kalırsa ama 400 serisinde bu kartını oynamadı.
+1
Firaristt 20.3.2017
RX 580=GTX 1070 olacak o zaman. 200$ kısmı biraz zor gibi geliyor bana. 300$'dan aşağıya bulabilir miyiz asıl önemlisi o. 200$ diyorlar 200$'a satılan model yok. Aylar sonra 1 tane çıkıyor 200$'a satılan. Öyle olacaksa 200$ kısmı havada kalıyor. Nvidia da AMD de söylenen fiyatların hep üzerinde çıktı.
0
mehmet4428 20.3.2017
İsim değişmesiymiş.
+3
Wilson Fisk 20.3.2017
yine vay 200 dediler daha pahali oldu burada muhabbeti olacak bence.yeni cikariyoruz diye fiyatlari sisirmemisler en azindan boyle olacaksa iyi.yeni alanlar 500 alir 400 alanlar devam eder filan esas vega'dan ses verin.
+6
muratkaya 20.3.2017
Rx480, GTX 1060'la kıyaslanıyor, hatta 1070'in fiyatı iki katı ama performans iki katı değil denilerek tavsiye ediliyor. Uygun fiyata 1070'e yakın performans veren kartlar çıkarsa benim gibi Full HD odaklı kişiler için uzun süre kullanılacak kartlar olur.
+19
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj