İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz. Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (95) YORUM YAZ

tarafından 24 Haziran 2016, Cuma 19:32 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

AMD Radeon RX480 ilk izlenim videosu
Ekran Kartı Erdi Özüağ 95 25445 00:13:21
YouTube Kanalımıza Abone Olun
AMD Radeon RX 480 yeni fiyat performans şampiyonu olmaya aday oldukça iddialı bir ekran kartı. Çok merak edilen bu ekran kartı ofisimize ulaştı ve ilk izlenimilerimiz bu videoda anlattık.
Son günlerin en çok konuşulan ekran kartı hiç şüphe yok ki AMD Raden RX 480. Vaad ettiği fiyat/performans iddiasıyla dikkatleri üzerine çeken ekran kartı nihayet ofisimize ulaştı ve biz de sıcağı sıcağına bu videoda izlenimlerimizi paylaşıyoruz.
 
 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 25445 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 1.7.2016 10:41:24
e artık bir oyun test videosu çeksenizde yayınlasanız, kaç gündür bekliyoruz. Benchmark pls
0
A.F.Y.D 30.6.2016 18:05:35
güzel olmuş
0
ozzzy222 30.6.2016 17:01:11
bu kart geldiğinde herkes hayal kırıklığına uğrayacak , yalan testlerle dolmuş heryer :) bu kart 980 katili bile olmayacak bence :D amd yine hüsran ,fakir avuntusu yani bizim avuntumuz
0
Celonfix 29.6.2016 20:11:54
Ne zaman gelecek artık ? Yasak kalkalı 4 saat oldu hala video yok.Birde incelememiz dünya ile aynı anda olacak yazmıştınız dünya yayınladı bitirdi .Lütfen videoda gtx 970ide yanına koyun gta 5 , assassins creed , hitman gibi popüler oyunlarda karşılaştırın
0
DH Misafiri 28.6.2016 17:09:06
quote:
Orijinalden alıntı: Berkay C.
Ne kadar çirkin bir referans tasarım arkadaş.

zaten amd refans tasarım satmıyor
0
DH Misafiri 28.6.2016 17:08:46
gtx 1080 iyi diye fotoğraf var ya hahahaha yeminediyorum öldüm gülmekden abi bu nasılbir kafa ahhahaha fakir malıalıp 1080 iyi hayalleri kuranlar çok kaptırmayın hahahaha birde fake fotoğraf atmışn asfadafdfa
0
oguzuguz 26.6.2016 11:42:19
SAPPHIRE R9 380X NİTRO 981 TL
MSI ASSUS R9 380 840- 802 TL
Bu kart çıktığında bence bin liranın altında olacagını sanmıyorum 8GB 1300tl 4GB 1200-1100 arası olacaktır.Burası lanet olasak teknoleji özürlüsü Türkiye.
0
bersgurs 26.6.2016 11:11:19
Crossfire ile 10 Teraflop işleme kapasitesini geçiyor muazzam bir güç.
+2
VYC Majoris 26.6.2016 10:04:45
Kesinlikle yaşamazsınız ama özel tasarımlarda dvi olacaktır. Sadece Dvi girişi olan çok sayıda monitör var sonuçta.
0
Grasyas01 26.6.2016 03:45:44
ilk kez donanımhber ile gurur duydum,dünyadaki en güçlü şirketlerle aynı tarihlerde kartı almayı başarmış helal olsun,1080 de düşülen hataya burada düşülmedi ,süper devam
0
Mc_Leopard 26.6.2016 03:10:17
quote:
Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

Gördüğüm kadarıyla ekran kartı üzerinde dvi çıkışı yok bu benim için eksi bir özellik, belki üretici firmalar kendi modelelrinde koyarlar. MErak ettiğim bu tip bir karta dvi kabloyu, hdmi dvi dönüştücü adaptörle bağlarsak görüntü kalitesinde bir kayıp yaşar mıyız monitörümüzde?

Yaşamaz sin ikisi de dijital veri
0
benign2004 26.6.2016 01:38:35
Fanın üstüne ekran kartı takmışlar :) amd'nin amiral gemisi radyo kartı gibi duruyor. Eskiden high end kartların heybeti vardı. Bakalım boyut mu? İşlev mi?
0
Alkımm 26.6.2016 01:20:33
Yayın yasağı varda söz yasağı yoktur.29 ü bekleyelim mi beklemeyelim mi ? Anladınız siz onu
+1
sahbeewah 25.6.2016 22:44:50
oyun incelemeleri düştü bile internete
0
Neyinkafasi 25.6.2016 21:00:54
quote:
Orijinalden alıntı: fx57





Anlamsiz bir yorum olmus sizinki.

Bu bir inceleme videosu değil. Ofisimize gelen kartla ilgili tasarimina ve genel ozelliklerine ilk bakis videosu.

Incelememiz dunya ile ayni anda 29 Haziran'da yayinda olacak.

Tesekkurler.



Hocam bu laf olsun diye yorum yazanlara bi çözüm getirilmeli bence.Uzaklaştırma,bölüm cezası vs.Emeğe saygısızlık normal görülmemeli,Donanımhaberin forum üyeleri üzerindeki etkisi artmalı diye düşünüyorum.
+1
NKFPK 25.6.2016 19:18:04
bana göre 970 İLE kafa kafaya oynar bu kart
970 takacağı nokta ıkınmaz A.C oynar iken..
0
H34RTL3SS 25.6.2016 18:55:50
ilk izlenimler bir üzerinde fan olan bir dikdörtgen kutu gibi üyük olasılıkla bir ekran kartı ama ekran akrtımı henüz söyleyemiyoruz kutu açılışı tarzda birşey yapıcaz fakat kutusu yok poşetle verdiler...
0
fx57 25.6.2016 16:03:33
quote:
Orijinalden alıntı: reys

Anlamsız bir inceleme. Tebrikler.

Anlamsiz bir yorum olmus sizinki.

Bu bir inceleme videosu değil. Ofisimize gelen kartla ilgili tasarimina ve genel ozelliklerine ilk bakis videosu.

Incelememiz dunya ile ayni anda 29 Haziran'da yayinda olacak.

Tesekkurler.
+18
FİT GYM 25.6.2016 14:48:02
quote:
Orijinalden alıntı: clb12

Aynı ekran kartını gigabyte ya da asus un üretmesinin ne var tamamen merakımdan soruyorum cahilliğimi mazur görün.

Farklı tasarım oluyor,daha serin, pin girişleri fazla oluyor o.c daha yatkın oluyor .
0
HIGHER 25.6.2016 14:32:30
amd iyidir
+1
clb12 25.6.2016 13:53:46
Aynı ekran kartını gigabyte ya da asus un üretmesinin ne var tamamen merakımdan soruyorum cahilliğimi mazur görün.
0
tutankenshta 25.6.2016 12:14:10
neyin kafası bu? referans tasarımı çirkin bulmuşlar... yuh... soğutma iyi olsun gerisi boş... troll nVIDIA botları o tasarımın benzerini kullandığını unuttu heralde...
+6
*GameOver* 25.6.2016 11:52:48
kaset gibi tasarım abi çok kötü yanlış anlamayın neyse zaten ref. almayacağız umarım uzun vadeli uygun bir kart olur merakla bekliyorum
0
FİT GYM 25.6.2016 11:38:17
quote:
Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

Gördüğüm kadarıyla ekran kartı üzerinde dvi çıkışı yok bu benim için eksi bir özellik, belki üretici firmalar kendi modelelrinde koyarlar. MErak ettiğim bu tip bir karta dvi kabloyu, hdmi dvi dönüştücü adaptörle bağlarsak görüntü kalitesinde bir kayıp yaşar mıyız monitörümüzde?

Kalite kaybı Yaşarsın hdmı'ya mini hdmı takarken bile yaşıyorsun
0
reys 25.6.2016 11:37:19
Anlamsız bir inceleme. Tebrikler.
+9
zulfu_kartal 25.6.2016 11:33:50
AMD ZEN İŞLEMCİLER BİRAN ÖNCE ÇIKSADA GÜZEL BİR SİSTEM TOPLASAM.. BU SEFER SİSTEMİN HER BİLEŞENİ AMD OLACAK..
0
zulfu_kartal 25.6.2016 11:25:02
AMD ZEN İŞLEMCİLER ÇIKSADA İYİ BİR SİSTEM KURAM..
+1
Mugetsuga 25.6.2016 11:13:06
Ne kadar mutluyum anlatamam
0
Lord Sparhawk 25.6.2016 10:59:24
Gördüğüm kadarıyla ekran kartı üzerinde dvi çıkışı yok bu benim için eksi bir özellik, belki üretici firmalar kendi modelelrinde koyarlar. MErak ettiğim bu tip bir karta dvi kabloyu, hdmi dvi dönüştücü adaptörle bağlarsak görüntü kalitesinde bir kayıp yaşar mıyız monitörümüzde?
+1
ounomaus 25.6.2016 06:51:26
quote:
Orijinalden alıntı: Overlord7134
Erdi hocam en çok overclock performansini merak ediyoruz alttaki tablodaki gibi bir overclock performansi verirse takariz h2o tadından yenmez

resimde de belli olduğu gibi fake tamam oc olunca baya performans artışı olucaktır ama gtx 1080 geçmesi mantık dışı cf olursa olur ama tek kartta o iş hayal
bende bu kartı bekliyorum hatta r9 390 strixim vardı sattım onu aşırı ısınma sorunuda vardı
ama saçma fiyattan çıkarsa nvidia gtx 1070 450 usd denildi ama piyasada almaya kalkınca 550 usd olarak var
+1
Ustanak 25.6.2016 04:37:55
Sonunda buldum böyle bir konu
Tek tek bakacağım mesajlara bakalım neymiş.. Ona göre ya GTX 10xx serisine ya da RX 4xx serisine şeedeceğim
0
fastmustaine 25.6.2016 03:51:28
mümkünse ağır ağır uzun bir inceleme olsun haftalardır bekliyoruz doyur bizi Erdi Reyiz
+7
AC_Hawker 25.6.2016 03:10:14
nVidia GeForce 8800gt, AMD HD 6850, AMD RX 480.
Efsane F/P kartları arasına girecek gibi görünüyor. Hadi bakalım...
+2
skyw@lker 25.6.2016 02:50:16
Çok faydalı inceleme tebrik ediyoruz...
0
tutankenshta 25.6.2016 02:34:36
quote:
Orijinalden alıntı: Berkay C.
Ne kadar çirkin bir referans tasarım arkadaş.

sen çirkin görmemişsin... yinede estetik olmuş... esas soğutma önemli...
0
MnTotoro 25.6.2016 01:49:50
Anlaşılan o ki dokunmaktan zevk alamayacağımız bir ekran kartı olmuş.
0
fthyrr1976fy 25.6.2016 01:42:02
yasak var haklsın ama milletinde artık sabrı kalmadı

hadi bakalım kolay gelsin umarın sadece tanıtım değilde daha çok ve detaylı şekilde ön planda ve ağırlık olarak

kartın o.c olayına harcadığı güç ve fanın ses şiddeti gibi durumlar ve özellikle iki adet kullanmak isteyen çok olduğu için iki adet takılıp test yapılsa daha iyi olurdu ve diğer kartlarla kıyas yapılmasını isterim en çok övülen merak edilen konuları bunlar

kolay gelsin yasağa kadar beklemedeyiz zorundayız
0
nothingtodeclare 25.6.2016 01:30:55
Kutu açma değil , poşet açma videosu olmuş :)
+1
AC Kiriklar 25.6.2016 01:25:46
Dh'dan beklediğimiz atılımlar bunlar.Amd ile beraber Dh'dan da yükseliş bekliyoruz. Teşekkürler.
+3
REDSTONE 25.6.2016 01:21:41
Sıcağı sıcağına paylaşımınız için teşekkürler.

Umarız F/P olarak iyi bir noktaya konumlandırılmıştır. Kısa bir zaman içerisinde durumu görmüş olacağız.
+1
sendemail 25.6.2016 01:02:20
quote:
Orijinalden alıntı: selmand


Bu poşet açılımı, sonra kutu açılımı sonra testler gelecek.

Selmand : ))) Allah iyiliğini versin :))))))
poşet açılımı hakikaten : ))) ne günlere geldik : ))))
süreç uzun desene , poşet-kutu-test...
0
Erreguay 25.6.2016 00:46:49
Erdi bey kartı bekleyen birisi olarak, incelemeyi dört gözle bekliyorum.
lütfen hız aşırtma konusunda ve o fanın potansiyeli (ısı, ses gibi) konusunda kartı sonuna kadar zorlayın.
özel tarasarım soğutmalı modelleri beklemek veya bu kartı almak konularınada değininiz. Saygılar...
0
Overlord7134 24.6.2016 23:33:16
Bu arada Gigabyte 8gb lik modeli sizdirildi

+9
selçux 24.6.2016 23:24:55
Alıp vitrine koyasım geldi nan
0
selmand 24.6.2016 23:20:43
quote:
Orijinalden alıntı: Overlord7134

Erdi hocam en çok overclock performansini merak ediyoruz alttaki tablodaki gibi bir overclock performansi verirse takariz h20 tadından yenmez




Firestrikeda AMD zaten n iddiadan önce çıkmıyor mu. Tam tersi olsa bile bu resim kesinlikle fake.
+1
selmand 24.6.2016 23:13:25
quote:
Orijinalden alıntı: FaTaL21Tr

Test videosu ne zaman gelecek ?

Bu poşet açılımı, sonra kutu açılımı sonra testler gelecek.
+2
Gscarbon 24.6.2016 23:12:59
Erdi beyi uzun zamandır böyle heyecanlı görmemiştim.Yoksa amd overclock da işi zirveye mi taşıdı.Hadi artık gel kırmızı saçlım,kara gözlüm
+2
The Man in the Suit 24.6.2016 23:12:57
5 gün sonra gelir inceleme doya doya izleriz çok merak ediyorum açıkçası
0
Mutlak.Sıfır 24.6.2016 22:40:59
0
crysef 24.6.2016 22:25:18
Testleri Sabırsızlıkla bekliyorum hadi bakalım
+1
deathness666 24.6.2016 22:17:51
Kusura bakmayın emeğinize sağlık, iki boardun uzunluğunu ölçerken cetvel kullansaydınız, daha profesyonel bir sunum sunmuş olurdunuz.
+2
gs09gs09 24.6.2016 21:47:32
Fiyati bizi uzmezse cok guzel olcak 1 aydir bekliyom kendi adima ;))
+1
Overlord7134 24.6.2016 21:47:12
Erdi hocam en çok overclock performansini merak ediyoruz alttaki tablodaki gibi bir overclock performansi verirse takariz h2o tadından yenmez


+26
-Oxy.gen- 24.6.2016 21:43:54
amd çok akıllı bir hamle yapmış bu kart tutar.
+2
0quz28 24.6.2016 21:40:44
belkide kartları erken vermelerinin sebebi şudur bu 5 gün veya 1 hafta içinde sitelerin kartlar için testlerini yapıp bitirmesi, montajıdır carttur curttur ondan sonra kartın çıkışı ile etrafın incelemeleri yayınlamaktır
0
Bl00dyHell 24.6.2016 21:38:25
Her ne kadar Nvidia kullanıcısı olsam da kesinlikle almayı düşüneceğim bir kart.
+4
MALTHAEL 24.6.2016 21:36:50
İncelemeyi sabah saatlerinde isteriz Erdi hocam .
Ve lütfen kırbacı vurun en son nereye kadar çıkabiliyor görmek istiyoruz .
+7
basturk9027 24.6.2016 21:27:58
Erdi beyi heyecanlandirdiysa bu kadar is vardir kartta :D
Biseyler soylemek istiyor kendini tutuyor resmen
+4
asiruhh1903 24.6.2016 21:27:54
Bu olay şey gibi sezon öncesi formaların basına sızması ... Kart alma arifesinde bir sürü insan var ve bilgiye ihtiyaçları var kartın poşetten çıkışını kimse merak etmiyor aa çok güzel çıktı demiyor.İnsanların istediği ne kadar performanslı ne kadar olucak fiyatı bu bilgiler.Bir de internette kolay bir aramayla ulaşılabilen veriye sürekli gizli saklı yayın yasağı demek saçma o zaman hiç dağıtmasaydı kartı kimseye vermeseydi.
0
aterikasedi 24.6.2016 21:19:58
Bim poşetine sarıp verselermiş keşke.
+3
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
EVGA GeForce GTX 1070 FTW2 inceleme videosu "Türünün en yakışıklısı"
27.4.2017, 19:20 - Erdi Özüağ
EVGA'nın yeni nesil GeForce GTX 1070 FTW2 ekran kartı, sahip olduğu 9 sensör ve gelişmiş soğutma sistemi başta olmak üzere kaslı duruşu ve detaylarıyla şimdiye kadar gördüğümüz en yakışıklı GeForce GTX 1070 modeli.