İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (46) YORUM YAZ

tarafından 25 Ocak 2017, Çarşamba 22:08 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Ghost Recon Wildlands'i denedik ilk izlenim videosu
Günlük Haber Mesut Çevik
46 7558
Ghost Recon Wildlands'i herkesten önce oynama fırsatı bulduk ve sizler için bu videoda yorumladık. Paris'teki özel etkinlikte Playstation 4 üzerinde denediğimiz oyun oldukça başarılı.
Ubisoft'un özel davetiyle katıldığımız Ghost Recon Wildlands etkinliğinde oyunu herkesten önce deneme fırsatı bulduk. PlayStation 4 üzerinde hem tek hem de çok oyunculu modlarını denediğimiz bu güzel oyunla ilgili ilk izlenimlerimizi sizlerle bu videomuzda paylaşıyoruz.
 
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 7558 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
al-ozaria 27.1.2017
Steam'in kendi istatistiklerine göre oyuncular tarafından en fazla kullanılan 9. dil Türkçe. http://store.steampowered.com/hwsurvey
Yorumun devamı ▼
+29
togi1975 27.1.2017
Büyük firmaları siz beslemeye devam ettikçe onlar Türkçe yayınlamayacaklar.Ben Türkiye de korsanın büyük oranda azaldığını görüyorum, ben sokaklarda cd ile oyun satılan bir dönemden geliyorum..Steam k
...
Yorumun devamı ▼
+15
PainRaiser 27.1.2017
Witcher 3 anadilinde olmadığı için boykot ediyorsan Ubisoft oyunlarına hiç bulaşmaman lazım , Ubisoft kadar ayrıntıya dikkat eden başka firma tanımadıysan da sadece Ubisoft oyunu oynamışın demektir. N
...
Yorumun devamı ▼
+6
KaleyDeskop 25.1.2017
the divison'a muhteşem diyen bsc ekibib şimdi dönüp yüzüne bakmıyor, ubisoft'un hangi oyunu rainbow six siege hariç güzel ki? +6
Ps4_Neo 5.2.2017 14:29:56
Ubisoft Pişmanlıktır ! +4
EzioAuditore_ 26.1.2017
quote:
Orijinalden alıntı: alex59

Ubisoft kadar ayrıntıya önem veren başka firma tanımadım.

The Witcher 3 ya da Uncharted oynamadınız sanırım.
+4
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
aycibin 1.3.2017 14:14:11
evet,filmlerde ingilizce altyazı veya hiç kullanmıyorum

oyunlarda film kadar konuşma yok.ama yine de isteyene demolarında ingilizce altyazı mutlaka oluyor
0
istanblue001 1.3.2017 13:47:57
quote:
Orijinalden alıntı: aycibin

film olsun,oyun olsun,işletim sistemi olsun,tv/telefon vs farketmez,ingilizce.hem bu gibi uygulamalar pratik yapmak açısından da fırsat
elime geçen türkçe destekli oyunları da zaten hep ingilizce oynadım.global dünyada almanların da ingilizce bilmesi şart.

İyi filmleride tr alt yazı açmadan izliyorsun yani
0
uzman12 1.3.2017 13:32:49
ubisoft pişmanlıkdır kelimesi gerçekten doğru
ben ghost recon phantoms severek yıllarca oynadım ama ubisoft oyunu 2017 başı kapatdı ve oyunu oynayan birçok türk oyuncuda hem madur oldu hemde sap gibi ortada kaldı.

defalarca destek maillerinden oyunu lütfen kapatmayın dememe rağmen hiçbir çevap verilmedi. bir oyuncu olarakda ubisoft hiçbir ürünü almama kararı verdim
gerçi alanlarda pişman yaaa :)
0
aycibin 1.3.2017 13:28:36
film olsun,oyun olsun,işletim sistemi olsun,tv/telefon vs farketmez,ingilizce.hem bu gibi uygulamalar pratik yapmak açısından da fırsat
elime geçen türkçe destekli oyunları da zaten hep ingilizce oynadım.global dünyada almanların da ingilizce bilmesi şart.
0
istanblue001 1.3.2017 12:31:44
quote:
Orijinalden alıntı: aycibin

bugüne kadar hiçbir oyunu ingilizce dışında kullanmadım.bu devirde ingilizce bilmek şart

Sana bir sorun diyelim sen Almanya li bir insansın ve oyunda senin dilin olan almanca var birde ingilizce dil desteği hangisini tercih ederdin
0
aycibin 1.3.2017 09:20:04
bugüne kadar hiçbir oyunu ingilizce dışında kullanmadım.bu devirde ingilizce bilmek şart
0
ppop 1.3.2017 02:00:05
dsazxzxc
0
ppop 1.3.2017 01:56:42
testbot1
0
ppop 1.3.2017 01:54:26
qwert
0
fero01 27.2.2017
Ya kusura bakmasınlarda hem donanım hem oyun incelemeleri gerçekcilikten uzaklaştı iyice amator ruh gitti yerini var olma reklam alma mucadelesi aldı maalesef ne dicek yani gerçekleri soleyip reklamdan olup ekmek yediği yeri mi batıracak
0
Husqv4rn4 27.2.2017
Downsoft
+1
istanblue001 27.2.2017
Yani bu kadar dil varken ayıp seslendirmeyi gec en azından TR alt yazı olsun bu kadar mı zor yani bunu yapmak

Her oyunun en azından TR alt yazı olması şart

Birazdan gelirler git ingilizce öğren diye

Alman olan birinede niye almanca oynuyon ingilizce öğren ingilizce oynasana diyin onlar hak ediyorda biz hak etmiyoruz mu

Tamam her oyunda sadece 1 dil desteği olsa ingilizce o zaman ingilizce öğren diyen haklıdır
+2
CagriErcan 27.2.2017
quote:
Orijinalden alıntı: al-ozaria

Steam'in kendi istatistiklerine göre oyuncular tarafından en fazla kullanılan 9. dil Türkçe. http://store.steampowered.com/hwsurvey ( language sekmesi)
Steam dışı istatistik sitelerine göre oyuncu noktasında Türkiye 11-12. sıralarda https://www.steamladder.com/ladder/select ama:


Arapça, Çekçe dahil bu oyunun 15 dil desteği var ama Türkçe yok. http://store.steampowered.com/app/460930/ Kimseden de bu konudan yana çıt çıkmıyor. Tüm Ubisoft oyunlarında Lehçe var ama bir tanesinde Türkçe yok. Bazı ubi oyunlarında Yunanistan' dahi özel serverları var ama Türkiye yok. Bkz Settlers vb.


Steamde GTA 5 i olmayan arkadaşım kalmadı 11 dile destek var ama Türkçe yok. http://store.steampowered.com/app/271590/?snr=1_7_7_151_150_1


Steamde çıkmış oyunlara göre sıralandığında ise Türkçe ilk 20 ye ya girer ya giremez. Zaten diğer platformlarda durum daha vahim. AAA oyun birkaç firma hariç nerdeyse hiç yok.


Şimdi bu yaptıklarına ırkçılık denilmez mi. Hayret bir şey. Türkiye gitgide daha fazla orjinal oyun alsada Türkçeye destek vermek batıyor çoğu firmaya.


Eh sonuçta türkçe steamdeki hiçbir büyük türk oyuncu topluluğunun umrunda değil, hiçbir ünlü youtuber'ın streamerın, teknoloji editörünün, oyun editörünün,varsa sözü geçen cebine düşünen Aral(!) gibi firmanın umrunda değil. Ben ana dili severim desteklerim demekle olmuyor, hiç kimseden yana somut bir adım hareket yok. Varsa gördünüz mü arkdaşlar X firma, yetkili, youtuberında büyük takipçeleri olan editör grup vs. bir etkinlik düzenlesin bu konu ile ilgili x misal sonuç verir-vermez ubisoft vb firmalara ilgili mail iletişim adreslerini yayınlasın, x şu maili firmaya gönderin, şu kanallarda sesinizi duyurun desin vs. ... ya da bu konuda video çeksin, bi hareket başlatsınya da insanları bilinçlendirsin. Kasteddiğim bu ama yok. Herkes banane dünyasında yaşarken Türkiye Arabistan'ın, Çek Cumhuriyeti'nin, Polonya'nın vs.vs. önünde bile olsa satın alma sayılarında kim niye Türkçe dil destekli oyun yapsın ki şu durumda.

REZALETİN RESİMSEL HALİ



Almasınlar, aldırmasınlar bence. Sen benim ülkemdeki oyuncuları hiçe sayarsan bende seni ve çıkardığın oyunu HİÇE sayarım. Tabi nerede bizde böyle milliyetçi insanlar!!!!
0
darThranduil Çarşamba, 21:00
oyunların temel sorunu oynanabilirliğin olmamasıdır, grafiğin zayıf olması filan değil.

diablo, gta, max payne, warcraft, starcraft, winning eleven 10 ve öncesi, nba 2k serisi vs. grafikleri yüzünden değil oynanabilirlikleri yüzünden güzel oyunlar, varsa senaryoları iyi

gel şimdiki oyunlara bak, dlc dolu bu 1, hikaye kısa bu 2, multiplayer yapacağız diye anafikirden uzaklaşıyorlar bu da 3. kült oyunların büyük kısmı single player oyunlardı, multi varsa bile coop aynı bilgisayardan olacak şekilde vs.

şimdi daha çok konsol alınsın, her ay para ödensin ve herşey online olsun derdinden kaliteli yapımlar çok azaldı, yok değil ama az.
+1
enreka_tr Çarşamba, 17:31
quote:
Orijinalden alıntı: PainRaiser

Witcher 3 anadilinde olmadığı için boykot ediyorsan Ubisoft oyunlarına hiç bulaşmaman lazım , Ubisoft kadar ayrıntıya dikkat eden başka firma tanımadıysan da sadece Ubisoft oyunu oynamışın demektir. Naughty Dog , Valve , Rockstar , Bethesda , Cd Project Red ,Bioware oyunları kalite ve ayrıntı olarak Ubisoft'un copy-paste oyunlarının üstündedir. Size cevap veren diğer arkadaşı da çok kötü terslemişiniz kötü birşey dememesine rağmen , bence forum kültürünü pek anlamamışsınız... Bir fikir belirtirseniz buna doğal olarak cevap alırsınız iyi veya kötü(yazdığınız şey kuru ekmeğin tadı pizzadan lezzetlidir gibi birşeyse aldığınız tepki doğal olarak daha çok olur, yazdığınız yoruma istinaden bu örneği kullandım) , cevapları kaldıramayacaksanız hiç yazmayın en iyisi...

Witcher3 de türkçe ama?
Birsey mi kaçırdım
0
Tha Alumni 9.2.2017 12:39:04
Bu oyuna 60 dolar verene acirim
0
Giannizzero 9.2.2017 00:25:58
Ekranı pavyon tabelası gibi yanıp sönen şeylerle doldurmuşlar mı yine?
+1
xboxmeraklisi 8.2.2017 16:47:20
Mübarek neredeyse her dil var. Geçenlerde büyük bir oyun olan Watch Dogs 2 miydi Arapça bile vardı ama Türkçe yoktu :)
0
istanblue001 6.2.2017 17:53:58
Aynen çok abartiyorlar grafik olayını o kadar da kötü değil

Grafik iyi olup oyun zevkli değilse ne yapim ben grafiği

Arkadaş co-op modu oynarken zevk alıyorsam oyun olmuş demektir tabiki oyunun hataları var

Division içinde aynı şeyi diyorlardı ben yorumlara bakıp almasaydim çok güzel bir oyunu kaçırmış olacaktım

Division neyi vardı grafik olarak kötü değildi

Division konusu aktif olarak devam ediyor

Yalnız oyun hdr desteği yok sanırım hdr moddan çıkarıyor otomatik olarak
0
S3thdrift 6.2.2017 16:35:25
Oyunculuk iyice geriye gitti, sorun veya esas konu sadece "grafik" veya "downgrade" değil. Her konuda ilk yorum grafiklerin nasıl olduğu yönünde oluyor.
Oyunu yaklaşık 3 saat deneme imkanım oldu, grafik kalitesi benim için yeterli. Bununla birlikte, grafikler E3'deki şekilde gelseydi bile oyun çok sıkıcı geldi (sürekli aynı tarz görevler var) ve açıkçası epey Far Cry 3'e de çok benzettim. Yalnız silah çeşitliliği ve tüm parçaların ayrılabildiği menülere hayran kaldım, o kısım bile başlı başına olumlu değerlendirme konusu olabilecek seviyede.
Forumdan da beklerim ki oynayanlardan veya çeşitli kaynaklardan izleyenlerden grafik kalitesi yerine oyunun dinamikleri açısından görüş/yorum alalım ama almış başını bir grafik sevdası gidiyor
0
togi1975 6.2.2017 14:36:42
Ciddi olarak Mesut Bey, bu oyunu beğenmiş mi?
Video da ballandıra ballandıra anlatmış, gerçekten insanların gerizekalı botları öldürmekten ve bu durumda görev tamamlamaktan ne haz aldıklarını, biri bana açıklarsa gerçekten memnun olacağım, oyunun yapay zekası yerlerde sürünüyor.
+1
choyrn 6.2.2017 08:34:55
Bence downgrade olmasının sebebi oyunun 3-4 yıl önce duyurulması o zamanlar konsolların bu kadar zayıf olacağı bilinmiyordu.Misal Watch dogs 2'de downgrade olmadı zira konsolun gücü bilerek yapıldı tanıtım videoları.
0
Ps4_Neo 5.2.2017 14:29:56
Ubisoft Pişmanlıktır !
+4
MonitörKertenkelesi 5.2.2017 13:47:27
Türkiye'de oyuncuların çoluk çocuk olduğunu düşünerek pek de Türkçe yapmak ile uğraşmıyorlar.

Siz Türkiyeye vizyona giren bir filmde Türkçe alt yazı olmayacağını duysanız filme gider misiniz veya film DVD satar mı? Hayır. Ama oyun satıyor.

Çünkü genç ve ergen kesime hitap ettiği için onların da sesi soluğu nereye kadar çıkabilir ki?

İngilizce öğrenin kendinizi geliştirin diyorlar ise niye ALman, Fransız, Japon değil de Türklerin İngilizce bilmesi gerekiyor acaba? Bu ülkeler gelişmiş ülke ve gençleri İngilizce biliyor muhakkak.
0
aycibin 27.1.2017
quote:
Orijinalden alıntı: EzoBride




Future Soldier'a bayılmıştım ya. Sırf o yüzden Uplayden aldığım oyunu birde kutulu almıştım zamanında durur halen. Efsanedir benim için Future Soldier. Ama FPS demişsinde TPS'ydi diye hatırlıyorum oynayalı 3 seneyi geçti tabi
Edit: Birde "huseyin bolt" nedir ya?

COD ve BF'daki koşma hızı o kadar gerçekdışıki bolt'la kapışır

FPS değil de TPS haklısın.ama o tarz başka oyun da olmadığı için FPS dense de olur bence.
0
EzoBride 27.1.2017
quote:
Orijinalden alıntı: aycibin
future soldier'a doyamayıp 2 defa bitirmiştim.taktiksel fps türünün tek örneği.bunu oynadıktan sonra COD,BF falan çocuk işi geliyor.silah menzilleri tepme etkisi falan çok iyi ayarlanmış.mesela mp5 veya p90'la 150m'deki adamı vurmak imkansızdı.bir de ekiple gitmek çok keyifli.yalnız oyunu ps3'e de çıkarsalardı keşke

Future Soldier'a bayılmıştım ya. Sırf o yüzden Uplayden aldığım oyunu birde kutulu almıştım zamanında durur halen. Efsanedir benim için Future Soldier. Ama FPS demişsinde TPS'ydi diye hatırlıyorum oynayalı 3 seneyi geçti tabi
Edit: Birde "huseyin bolt" nedir ya?
0
aycibin 27.1.2017
quote:
Orijinalden alıntı: Lacano





Bf çocuk işi mi? Yapma hocam, oyunların kulvarları farklı bir kere...
Not: 1942'den beri bf oyuncusuyum biraz duygusal bağlarım var yani, laf ettirmem bf ye...

karakterin huseyin bolt hızında koşu hızı var hocam bir de ekipmanla.o hızla zıplarken nişan da alınabiliyor hem :) BF ben de severim yıllarca oynadım ama ghost recon serisi baından beri çok daha gerçekçi
+1
togi1975 27.1.2017
Büyük firmaları siz beslemeye devam ettikçe onlar Türkçe yayınlamayacaklar.