İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (9) YORUM YAZ

tarafından 8 Ocak 2017, Pazar 04:04 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Logitech'ten akıllı kamera "Logi Circle"
Ekran Kartı Mesut Çevik 9 5803 00:03:42
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Logitech'in ev güvenliği için geliştirdiği Logi Circle, bulut tabanlı yetenekleri ile ilgi çekici bir kamera. Full Hd kayıt yapan kamera, eve gelip giden kişileri yüzlerinden tanıyabiliyor.
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 2 misafir ve 1 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 5803 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Gencbeyiin 1.2.2017 21:48:14
Bu sistem sadece verileri toparlıyor buluta doğru gönderiyor , internet gittiğinde gümler
0
swat882 13.1.2017 11:45:13
Reklam neden geçilmiyor acaba? Yapma Dh lütfen yapma.
0
ercet67 13.1.2017 11:02:04
video baslamadan once REKLAMI GEC butonundaki hileyi hic yakisdiramadim donanim haber ekibine. reklami gec butonuna basar basmaz asil reklama yonleniyoruz..! gercekden bu tarz hile ler yaniltmalar beni cok kizdiriyor.
buraya bu sikayetimi yazmak istedim.
umarim bu yorumumu silmez ve degerlendirirsiniz..!
0
likeablex 10.1.2017 21:11:51
200$ hadi ucuz diyelim. Eee Mesut bey her ay üye olmayı hesaba katmıyorsunuz. O para olmuyor mu?
+1
DH Misafiri 9.1.2017 12:38:58
bu urunu begenen var mi merak ediyorum, sahsen bana bedava verseler (hediye falan gelse) gene ayda 10 dolar veripte kullanmam
0
Project Scorpio 9.1.2017 07:59:31
Hocam bu cam geçen sene çıkmıştı
0
-Oxy.gen- 8.1.2017 12:45:53
mobilden videoyu izleyemedim.
0
tugares 8.1.2017 11:03:29
Anlamadığım bu hacker denen adam Logitech firmasının bulut sunucusunu hackleyemiyor mı? İnsanları evde izlemenin yeni bir yöntemi gibi geldi bana.
0
Spider_hip 8.1.2017 10:41:54
Yani kameranın çalışması için ayda 4 dolar özelliksiz haline ya da 10 dolar az daha gelişmiş haline para veriyor olmamız gerekiyor. Tabi bunun karşılığında kamerayı da bedava verdiklerini sanmıyorum.
Yemişim böyle güvenliği, senede 120 dolar verecem, kendime intranet kurarım.
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Oyunculara özel performans donanımları: ADATA XPG
26.6.2017, 07:40 - Erdi Özüağ
Donanım dünyasının köklü firmalarından ADATA, oyuncular ve yüksek performans tutkunları için XPG serisi altında SSD'den belleklere, fare ve klavyeden kulaklıklara kadar geniş yelpazede ürünler hazırlıyor. Bu videomuzda donanımlara yakından bakıyoruz.