İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık BETA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Beta Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (27) YORUM YAZ

tarafından 8 Şubat 2018, Perşembe 20:00 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung kamera pazarına bomba gibi dönüyor
Günlük Haber Ekrem71
27 4701
Bir süredir kamera pazarından uzak kalan Samsung yeniden geri dönmeye karar verdi. Uzun ayrılığın ardından piyasaya ilk süreceği kamera Galaxy S9’a rakip olabilir.

Başarılı kamera modellerine rağmen pazarın düşüşü nedeniyle çekilme kararı alan ve kaynaklarını akıllı telefon pazarına yönlendiren Samsung müthiş bir geri dönüş yapmaya hazırlanıyor.

 

Ses getirecek

 

Amiral gemisi tarzında bir kamera hazırlayan Samsung geçmiş yıllarda olduğu gibi işletim sistemine sahip bir yapı benimsiyor gibi. Yeni kamera 10nm sürecinde üretilen Exynos 9810 yonga setinin yer alacağı ifade ediliyor. Bu yonga seti Galaxy S9 serisinde ve Galaxy Note 9 modeline de güç verecek.

 

Ayrıca Bkz.Thermaltake sesle kontrol edilen güç kaynağını duyurdu

Donanım gücü anlamında tam bir canavar olması beklenen yeni APS-C kamera buna paralel olarak önemli özelliklerle donatılacak. 30.1MP çözünürlüğünde ISOCELL sensör 3-stack Fast Readout Sensor teknolojisine sahip. Katmanları üst üste yerleştiren bu teknoloji Full HD çözünürlükte 480 kare/saniye hızında çekim yapabiliyor.

 

Diğer taraftan tam sensör 6K 30 kare/saniye, 5K 60 kare/saniye, 4K 120 kare/saniye, 2.7K 240 kare/saniye hızında çekim kabiliyetine sahip. Android işletim sisteminin olması kamera üzerinde düzenleme yazılımlarını bağımsız olarak kullanabileceğiniz ve sosyal ağlarda paylaşım yapabileceğiniz anlamına geliyor. 

 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 4701 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
hazarRS 8.2.2018 20:06:30
'samsung' ve 'bomba gibi'. Ekrem başlıkları ne de güzel seçiyorsun sen öyle. Zekanı sevsinler... +25
esmerbuyucu 8.2.2018 21:14:39
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
+16
isakoc 8.2.2018 20:49:29
Saf bunlar ya. madem kendi işletim sistemin tizen var, bari kameranı da bu işletim sistemi ile tanıt bari. +13
Glorfindel1907 8.2.2018 22:33:17
Lumia 1020kullanmamış biri, Ve cevap verdi onaLumia 1020kullanmış biri;Orijinal boyut için tıklayınOrijinal boyut için tıklayınOrijinal boyut için tıklayınOrijinal boyut için tıklayın +9
code-ShaRK 8.2.2018 23:07:11
Lumia 1020kullanmamış biri, Ve cevap verdi onaLumia 1020kullanmış biri;Orijinal boyut için tıklayınOrijinal boyut için tıklayınOrijinal boyut için tıklayınOrijinal boyut için tıklayınTırnak kadar resi
...
Yorumun devamı ▼
+8
Fx_57,5 8.2.2018 23:08:45
Lumia 1020kullanmamış biri, Ve cevap verdi onaLumia 1020kullanmış biri;Orijinal boyut için tıklayınOrijinal boyut için tıklayınOrijinal boyut için tıklayınOrijinal boyut için tıklayınbu fotografları c
...
Yorumun devamı ▼
+5
Glorfindel1907 9.2.2018 19:15:48
code-ShaRK;Fotoğraflar imzamdaki flickr bağlantısında mevcut bakabilirsin hocam görünmüyor ise kontrol etmen için ekliyorum ;https://www.flickr.com/photos/136888851@N04/Ben Lumia 1020'yi sıfır ola
...
Yorumun devamı ▼
+4
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Quattro 18.2.2018
Büyük firmalar bir işe aniden girmez aniden çıkmaz.
Samsung bu işten çıktıysa orta ve uzun vadede potansiyel görmediği içindir. iki günde firmanın bütün stratejisini değiştirecek şeylerin oluştuğunu sanmıyorum.
Eskiden Android'li kameraları vardı ben o tarz birşey yapabilirler diye anladım.
NX sistemi devam edecekmiş gibi görünmüyor.

NX kameralar güzeldi. Aniden piyasadan çıkmaları kötü oldu. Alanlara da biraz yazık oldu.
0
INumber1OneI 18.2.2018
beklemedeyizz ama benim pek bir ümidin yok yani
0
MetalWave 9.2.2018 23:23:25
bari Microsoft lumia 1020 lere android rom kurulmasına izin verse. en azından android go rom yüklenip kullanılabilirdi
0
Glorfindel1907 9.2.2018 19:15:48
code-ShaRK; Fotoğraflar imzamdaki flickr bağlantısında mevcut bakabilirsin hocam görünmüyor ise kontrol etmen için ekliyorum ; https://www.flickr.com/photos/136888851@N04/
Ben Lumia 1020'yi sıfır olarak 1100TL'ye almıştım bu fiyat aralığında olan bir dslr yok ikinci el dışında tabi, Kompakt makina yerine tercih edilir kesinlikle
Fx_57,5; Garip bir tepki vermişsiniz kıyaslama yaptığımı nereden çıkardınız anlamadım, Mesaj'da böyle birşey belirtmedim Kusur ararsanız D810'da bile bulursunuz bu sorun değil böyle yazdığınıza göre siz karşılaştırma yapıyorsunuz ben değil, Bu alet ile yapılabileceklerin sınırı var diğer her alet gibi, Kusur ararken bunları göz önünde bulundurun bu şekilde mesaj yazarken,
Fotoğrafçılık nedir? Sadece makinası olanlarmı fotoğraf çeker? Her makinası olan fotoğrafçı'mı olur?

modifci: Aynen öyle yazık oldu bu sisteme gereken değeri vermedi ms sağolsun verilen sözler tutulsaydı ve gereken özen gösterilseydi tutardı bu sistem.

Ekleme: Birde çöp yazan olmuş sağ olsun güldürdü, Kedi uzanamadığı ciğere misali olmuş mesaj
+4
coldasice 9.2.2018 14:51:08
Samsung'un NX serisi ile aynasız fotoğraf makinesi piyasasında yeniden yer almasının gerçek olmasını isterdim ama maalesef bu haber (şimdilik) sadece söylentiden ibaret.
https://www.mirrorlessrumors.com/good-true-high-end-samsung-aps-c-camera-based-exynos-9810-soc/
0
modifci 9.2.2018 12:20:21
quote:
Orijinalden alıntı: tayfn1907





Dedi Lumia 1020 kullanmamış biri, Ve cevap verdi ona Lumia 1020 kullanmış biri;
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın


Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın


Bunlar da benden gelsin. Tabii ki de dslr ile kapışamaz 1020-808 kardeşler ama şu an hala dünyadaki en iyi kameraya sahip telefonlarından.

Ulan Microsoft yaktın Nokia'nın başını
+2
Onurmsq 9.2.2018 10:29:19
Çöp
0
Father Torque 9.2.2018 09:57:18
Samsung'un kamera pazarına gerçekten ciddi anlamda girebilmesi için önce sağlam bir lens üretimine başlaması gerekiyor. Ha, cep telefonundan hallice küçük kameralar üretirim, bir iki özellik koyarım markamla satarım diye düşünüyorlarsa daha önce başlarına geldikleri şekilde aynı hızla çıkarlar piyasadan. Ben Samsung'un yerinde olsa G. Kore'de Samyang diye dünya çapında bir lens üreticisi var, onu satın alır dalardım DSLR/aynasız piyasasına. Sony yıllar önce aynı yolu izledi, Minolta'yı satın alarak lens üretim işine girdi de kamera sektöründe tutunabildi, arkasına Zeiss'ı da alınca bir yerlere gelebildi.
+2
isakoc 9.2.2018 09:51:01
Ekrem eklemiş o bilgiyi, demek ki daha önceden bilgisi var.
0
drjacob 9.2.2018 09:36:44
düşemedi
0
gosHawk. 9.2.2018 09:32:30
samsung kadar değersiz bir marka yok.
0
ONY86 9.2.2018 08:07:37
cep telefonu kamerasının foto makinalarınıgeçtiğini görüyoruz.hayırlısı ne diyelim.aynı sensörü alıp buna mı koymuşlar ne yapmışlar?
+1
reshthesucker 9.2.2018 05:29:05
quote:
Orijinalden alıntı: isakoc

Saf bunlar ya. madem kendi işletim sistemin tizen var, bari kameranı da bu işletim sistemi ile tanıt bari.

Kaynakta ne androide ne tizene dair emare var hocam.
+1
Great Responsibility 9.2.2018 03:21:42
"6K 30 kare/saniye, 5K 60 kare/saniye, 4K 120 kare/saniye" kısmı pek inandırıcı gelmedi, 4k 60 fps koyarlarsa öpüp başımıza koymak lazım.
+1
BekirHan 9.2.2018 02:13:11
Yahu haberin orjinalinde Samsung'un yeni kamerası S9'a rakip olabilir mi diyor? Güldürmeyin adamı bu nasıl çeviri abicim...
+1
Fenomenon 9.2.2018 00:34:05
İçine en iyi işlemci koyunca bomba gibi yeri dönüyor mu oluyor. Ne saçma. Samsung foto makinesi işinde çok iyi yerlere gelebilirdi, ama yarıda bıraktılar.
Ben de bir ara almayı düşünmüştüm ama samsung yerine Sony Nex 5R aldım.
+1
©hosen 9.2.2018 00:14:17
daha önceki gibi giriş seviyesi aynasız modellerle kalacaksa yeterli olmaz. fotoğrafla uğraşan biri makineye iyi para verir. giriş seviyesi kullanıcı zaten telefonla da işini bir şekilde hallediyor. NX1 gibi güçlü cihazların çeşidini artırıp bol lens ve aksesuar seçeneği ile getirirse iş yapar. tabi o sektörde de ustalarla yarışırken hem reklam hem fiyat hem hemde destek konusunda çok çalışması lazım.
+2
Fx_57,5 8.2.2018 23:08:45
quote:
Orijinalden alıntı: tayfn1907





Dedi Lumia 1020 kullanmamış biri, Ve cevap verdi ona Lumia 1020 kullanmış biri;
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın


bu fotografları cidden bir dslr le mi kıyaslıyorsunuz.
mobil cihaza göre başarılı ama fotograflarda tonla kusur var.
+5
code-ShaRK 8.2.2018 23:07:11
quote:
Orijinalden alıntı: tayfn1907





Dedi Lumia 1020 kullanmamış biri, Ve cevap verdi ona Lumia 1020 kullanmış biri;
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın


Tırnak kadar resim eklemişsin

Resmin orjinallerini at da bi bakalım hani jpg infoda Lumia 1020 yi görelim

Sonrasında Lumia 1020 aldığın fiyata bir fotoğraf makinesi alırım 10 kat daha net fotoğraflar alırım oldu mu
+8
Glorfindel1907 8.2.2018 22:33:17
quote:
Orijinalden alıntı: code-ShaRK

Cep telefonu kamerasıyla fotoğrafçılık olmaz ancak sosyal medyada anı paylaşımı yaparsın
Fotoğraf çekmek için fotoğraf makinesi gerek[:'(]

Dedi Lumia 1020 kullanmamış biri, Ve cevap verdi ona Lumia 1020 kullanmış biri;
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
+9
code-ShaRK 8.2.2018 22:04:36
Cep telefonu kamerasıyla fotoğrafçılık olmaz ancak sosyal medyada anı paylaşımı yaparsın
Fotoğraf çekmek için fotoğraf makinesi gerek
+3
esmerbuyucu 8.2.2018 21:14:39
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
+16
mmnder16 8.2.2018 21:12:33
iphone7 plus kullanıyorum ve samsung'un kamerası şu haliyle bile güzel. ancak sadece tek günü kurtarır. Telefon kameralarından çok bir şey beklememek lazım, ne kadar uğraşırlarsa uğraşsınlar bir dslr olamazlar.
+2
isakoc 8.2.2018 20:49:29
Saf bunlar ya. madem kendi işletim sistemin tizen var, bari kameranı da bu işletim sistemi ile tanıt bari.
+13
buraoca2 8.2.2018 20:49:03
"Diğer taraftan tam sensör 6K 30 kare/saniye, 5K 60 kare/saniye, 4K 120 kare/saniye, 2.7K 240 kare/saniye hızında çekim kabiliyetine sahip. Android işletim sisteminin olması..."
S9'da da bu özellikleri bekliyoruz o zaman, madem S9'a rakip olacak ve Android işletim sistemine sahip olacak...
0